Leverworst en chocomel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
Cowboy, wat Jan Knippenberg wel nodig had was voedingsstoffen....en toen zaten dir nog in bijv. Een boterham met jam maar tegenwoordig dus in poedervorm.....wie het gemak niet zoekt is lui.
Ik gebruikte het als 'basis' en vulde verder aan met vooral pizza en pumpkin soup.
Fietsenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder op die dagen gaan fietsen ofzo.
Leuk interview inderdaad !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Primeurtje uit het Losse Veter magazine; Erben Wennemars wil best meedoen aan de Marathon des Sables of Spartathlon
Lekker belangrijk!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Primeurtje uit het Losse Veter magazine; Erben Wennemars wil best meedoen aan de Marathon des Sables of Spartathlon
Niet in the grand scheme of things nee, maar dingen mogen toch ook best gemeld worden omdat ze vermakelijk zijnquote:
Omdat jij er naar vroeg, maar zeker ook voor eventuele andere geïnteresseerden:quote:
Parkruns! Leuk hoor!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:21 schreef Vork het volgende:
Ha Gup, gefeliciteerd!
Herstel verloopt voorspoedig. Ik kan iig 3 km lopen, op een voor mijn doen bevredigend tempo zonder een spoortje aan kniepijn. Nu is het zaak om dit langzaam uit te bouwen naar 5. Het is de duur van het lopen waar ik altijd last van kreeg, dus ben ik nu wel voorzichtiger met afstanden. Voordeel is dat mw. Vork met een 0-5 km schema is begonnen, dus loop ik daar nu de komende tijd ook een paar keer mee om niet iedere keer maar weer stiekem toch met iets te ver te lopen.
Voor de Arnhemmers hier nog een leuke tip. Ze zijn in Sonsbeek Park dit jaar met Parklopen gestart. Iedere eerste zondag vd maand een parcourje van voorlopig een km of 3 door het park, compleet met tijdregistratie en alles. Je mag het rennen, lopen dat maakt verder niet uit. Deelname is gratis, wel van tevoren opgeven: http://www.parklopen.nl
Hee, wat leuk! Ik heb je toegevoegdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:18 schreef flipsen het volgende:
@YUR: Kan je mij bij de CPC zetten voor de 10km? Ben dan net 3 weekjes in NL, dus pakken we deze mooi mee
Oh, dat klinkt wel heel leuk, en lekker laagdrempeligquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:21 schreef Vork het volgende:
Ha Gup, gefeliciteerd!
Herstel verloopt voorspoedig. Ik kan iig 3 km lopen, op een voor mijn doen bevredigend tempo zonder een spoortje aan kniepijn. Nu is het zaak om dit langzaam uit te bouwen naar 5. Het is de duur van het lopen waar ik altijd last van kreeg, dus ben ik nu wel voorzichtiger met afstanden. Voordeel is dat mw. Vork met een 0-5 km schema is begonnen, dus loop ik daar nu de komende tijd ook een paar keer mee om niet iedere keer maar weer stiekem toch met iets te ver te lopen.
Voor de Arnhemmers hier nog een leuke tip. Ze zijn in Sonsbeek Park dit jaar met Parklopen gestart. Iedere eerste zondag vd maand een parcourje van voorlopig een km of 3 door het park, compleet met tijdregistratie en alles. Je mag het rennen, lopen dat maakt verder niet uit. Deelname is gratis, wel van tevoren opgeven: http://www.parklopen.nl
Welke datum ook alweer?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
Omdat jij er naar vroeg, maar zeker ook voor eventuele andere geïnteresseerden:
Er is een planning voor de UHT (Utrechtse Heuvelrug Trail). Verzamelen in Driebergen-Zeist om 10.23 uur (vertrektijd trein naar Rhenen) of in Rhenen om 10.51 uur.
Voor alle duidelijkheid, we lopen dan dus van Rhenen naar Driebergen-Zeist.
Ik kan niets beloven, maar er zijn ook een aantal duo's (mensen die deels fietsen en deels lopen). Misschien kan er nog een duo gevormd worden voor degenen die de volledige afstand te ver vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:23 schreef Cynic het volgende:
Vandaag promotie gemaakt!
Naar maat 48...![]()
En nu kijken of de nagels wél aan mijn tenen vast willen blijven zitten.
Morgen 24km testen in BeltrumMeteen 24km op nog niet ingelopen schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
ik had ook vernomen dat het leuk was. Ik loop de eerstvolgende keer ook mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, dat klinkt wel heel leuk, en lekker laagdrempeligga ik eens serieus naar kijken!
Ja he dan klopt de route niet in mijn klokje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
Er is een planning voor de UHT (Utrechtse Heuvelrug Trail). Verzamelen in Driebergen-Zeist om 10.23 uur (vertrektijd trein naar Rhenen) of in Rhenen om 10.51 uur.
Ik kan niets beloven, maar er zijn ook een aantal duo's (mensen die deels fietsen en deels lopen). Misschien kan er nog een duo gevormd worden voor degenen die de volledige afstand te ver vinden...
Inlopen is voor hardlopers!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Meteen 24km op nog niet ingelopen schoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben meer benieuwd of ik er een beetje mee kan klimmen want we hebben ook nog een stuk of 75 hindernissen.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inlopen is voor hardlopers!
Komt bij, het is vrij veel zo:Ja ik dacht al zoiets. Maar goed, alsnog! Veel plezier en succes morgen! Lijkt me best koud..maar je hebt iig goed drijfvermogen in de modder met maat 48SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben meer benieuwd of ik er een beetje mee kan klimmen want we hebben ook nog een stuk of 75 hindernissen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
In een maat 48 past ook veel modderquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik dacht al zoiets. Maar goed, alsnog! Veel plezier en succes morgen! Lijkt me best koud..maar je hebt iig goed drijfvermogen in de modder met maat 48
Goed, ik ga even nieuwe koffie zettenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
maar je hebt iig goed drijfvermogen in de modder met maat 48
Ik kom ook wel meehobbelen als TWC ook meegaat, was toch al van plan om hem dit jaar weer een keer te doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:23 schreef Cynic het volgende:
Vandaag promotie gemaakt!
Naar maat 48...![]()
En nu kijken of de nagels wél aan mijn tenen vast willen blijven zitten.
Morgen 24km testen in BeltrumMooie patta's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |