Bij Gerard hadden dat diamantjes geweest.... dit zijn nep spikesquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's wel erg Gerard Joling..
Ik zie wel eens van die hippe ventjes rondlopen met dat soort schoenen....quote:
En nog aan de verkeerde kant van de schoen ook.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij Gerard hadden dat diamantjes geweest.... dit zijn nep spikes
Juist niet.. ik heb geen auto nodig en het zou dus vrij dom zijn om een auto te hebben. En de enkele keer per jaar dat ik er één nodig heb, huur of leen ik er éénquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig kan je bij die Clownsschoenen ook een bijbehorend pak bestellen
[ afbeelding ]
Hebben ze die met tartan (Schotse ruit) ook?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig kan je bij die Clownsschoenen ook een bijbehorend pak bestellen
[ afbeelding ]
Groene letters op blauw en groene letters op rood.quote:
mijn kameraad had diequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef Spezza19 het volgende:
Zelfs het fotomodel heeft zoiets van "Please shoot me"
[ afbeelding ]
Is nu zeker een vage bekende geworden..?quote:
lekker wijfquote:
zeker niet. met die keerl is het altijd lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is nu zeker een vage bekende geworden..?
dat is ook niet gebreidquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer, net kerst geweest....
Nogmaals, hebben ze de tartan versie ook?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer, net kerst geweest....
Geen idee, dit komt voorbij op Zalando. OppoSuits...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, hebben ze de tartan versie ook?
Dit zijn ontwerpen van 3 Nederlanders die in de USA deze pakken massaal hebben weten te verkopen rond kerst. Big business...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, hebben ze de tartan versie ook?
Dit zijn ontwerpen van 3 Nederlanders die in de USA deze pakken massaal hebben weten te verkopen rond kerst. Big business...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap dat kappers geld moeten verdienen maar 30 euro voor een knipbeurt van een kwartier...![]()
Ik laat mijn haar wel groeien
ruitjes lopen niet keurig door op de rugquote:
Het is dan ook niet serieus bedoeld...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
ruitjes lopen niet keurig door op de rug
Mijn opmerking wel...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan ook niet serieus bedoeld...
quote:
Zalando is dan ook geen schotse winkel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
ruitjes lopen niet keurig door op de rug
Oooh ligt het daaraanquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zalando is dan ook geen schotse winkel.
Moet wel!quote:
HIer ook niet, scheelt weerquote:
ik zat al te lijntrekken hoe het wel zou moetenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te serieus doen over gimmick kleding.
Meer is het niet...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh shit.. net nu ik dit liedje vergeten was...
eeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaach tiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
lijkt me een prachtig trouwpak voor Symphquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef Spezza19 het volgende:
Zelfs het fotomodel heeft zoiets van "Please shoot me"
[ afbeelding ]
* Spezza19 is blij dat hij niet kan luisterenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lijkt me een prachtig trouwpak voor Symph
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 is blij dat hij niet kan luisteren
Naar werk
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dat was gister alweer...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Avonddienst ging toch niet door?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 is blij dat hij niet kan luisteren
Naar werk
En het was gewoon maar een varkenshaas,quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Spezza19 het volgende:
Lekker wijf (36) krijgt enorme piemel
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]die waait as we speak zo ongeveer van de weg bij jou in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik al koffie gaan zetten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die waait as we speak zo ongeveer van de weg bij jou in de buurt
Deze stond in 1974 9 weken in de top 40.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef just me het volgende:
Ik ken heel veel van deze nummers niet...
Volgens mij is dit nummer de eerste die ik niet ken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef just me het volgende:
ik nog minderquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef just me het volgende:
hij waait wel binnenquote:
Wedden dat je 10cc wel kent?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef just me het volgende:
Draaiden ze natuurlijk niet in de huckey kantine, deze 'plebs muziek'...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef just me het volgende:
Maar deze was dan weer van de chagerijnige blauwenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draaiden ze natuurlijk niet in de huckey kantine, deze 'plebs muziek'...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draaiden ze natuurlijk niet in de huckey kantine, deze 'plebs muziek'...
Ik wist niet dat modjes zo goed konden zingen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar deze was dan weer van de chagerijnige blauwen
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat modjes zo goed konden zingen!
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:35 schreef knokkels het volgende:
* knokkels voelt zich wat stuiterachtig na 4 dagen geen shag
afkickennnn coldturkeyquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:35 schreef knokkels het volgende:
* knokkels voelt zich wat stuiterachtig na 4 dagen geen shag
[..]
nog niet al teveel mis met mijn geheugenquote:
Ze zien er best donker uit eigenlijks.. zo pips zijn ze niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Wat doet u qua professie?
Ik ben Pips...
wij zijn nooit samen blauw geweestquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zien er best donker uit eigenlijks.. zo pips zijn ze niet.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
wij zijn nooit samen blauw geweest
house warmingquote:
Da's rond 5 december ook altijd zo...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zien er best donker uit eigenlijks.. zo pips zijn ze niet.
Strak plan!quote:
Gewoon een willekeurig lekker wijf aanspreken. Zodra die je afwijst....quote:
Ik ook elders mod geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit elders mod geweest, nooit meer
Zolang ik maar vooral geen shag haal, komt het goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon doen .
niet moeilijk hoor #geen idee waar die overpraat
Ik modder ook elders...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
tried it kreeg een verkooppraatjequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig lekker wijf aanspreken. Zodra die je afwijst....
Mooie nips, Carlyquote:
Twee best harde puntenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew!![]()
En ze heeft wel een punt!
Nou ja; 2 eigenlijk!
Ik ben nog steeds hoofdmodje op een site waar ik niet meer geweest ben sinds ik op FOK! kom!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook elders mod geweest.
Leuke tijd.
je kunt hetquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zolang ik maar vooral geen shag haal, komt het goed![]()
Ben nooit mod geweest, ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
lekker gevoel hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben nooit mod geweest, ook geen behoefte aan
verkopen ze nog chocoladesigaretten? Oeh, ik héb nog chocoladequote:
ze mogen geen chocoladesigaretten meer verkopen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
verkopen ze nog chocoladesigaretten? Oeh, ik héb nog chocolade
30 dagen geen sheck gaan roken en ik kom een biertje drinken en doen we een duo show.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
verkopen ze nog chocoladesigaretten? Oeh, ik héb nog chocolade
Ben het heel vroeger op IRC wel geweest. Daar ben ik er goed van genezenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:43 schreef just me het volgende:
lekker gevoel hoor
beetje de wijsneus uithangen
zijn die dan zó verslavend?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
ze mogen geen chocoladesigaretten meer verkopen...
nog 3.5 week dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
30 dagen geen sheck gaan roken en ik kom een biertje drinken en doen we een duo show.
Klinkt geil...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
30 dagen geen sheck gaan roken en ik kom een biertje drinken en doen we een duo show.
aanstootgevendquote:
MadMaster, gij vunschquote:
Lijken ze op piemels ofzo?quote:
wie moet er aangestoten worden dan?quote:
ik zou het niet wetenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik keer nu dan ook om bij Zaandam.
Laat die koffie maar zitten...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
DONNYYYYY zo fout dat het weer goed is
gisteren stond ik op Schiphol en had de keus... links de trein naar huis, rechts de trein naar Den Helderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |