Ze zien er best donker uit eigenlijks.. zo pips zijn ze niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Wat doet u qua professie?
Ik ben Pips...
wij zijn nooit samen blauw geweestquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zien er best donker uit eigenlijks.. zo pips zijn ze niet.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
wij zijn nooit samen blauw geweest
house warmingquote:
Da's rond 5 december ook altijd zo...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zien er best donker uit eigenlijks.. zo pips zijn ze niet.
Strak plan!quote:
Gewoon een willekeurig lekker wijf aanspreken. Zodra die je afwijst....quote:
Ik ook elders mod geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit elders mod geweest, nooit meer
Zolang ik maar vooral geen shag haal, komt het goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon doen .
niet moeilijk hoor #geen idee waar die overpraat
Ik modder ook elders...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
tried it kreeg een verkooppraatjequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig lekker wijf aanspreken. Zodra die je afwijst....
Mooie nips, Carlyquote:
Twee best harde puntenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew!![]()
En ze heeft wel een punt!
Nou ja; 2 eigenlijk!
Ik ben nog steeds hoofdmodje op een site waar ik niet meer geweest ben sinds ik op FOK! kom!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook elders mod geweest.
Leuke tijd.
je kunt hetquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zolang ik maar vooral geen shag haal, komt het goed![]()
Ben nooit mod geweest, ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
lekker gevoel hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben nooit mod geweest, ook geen behoefte aan
verkopen ze nog chocoladesigaretten? Oeh, ik héb nog chocoladequote:
ze mogen geen chocoladesigaretten meer verkopen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
verkopen ze nog chocoladesigaretten? Oeh, ik héb nog chocolade
30 dagen geen sheck gaan roken en ik kom een biertje drinken en doen we een duo show.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
verkopen ze nog chocoladesigaretten? Oeh, ik héb nog chocolade
Ben het heel vroeger op IRC wel geweest. Daar ben ik er goed van genezenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:43 schreef just me het volgende:
lekker gevoel hoor
beetje de wijsneus uithangen
zijn die dan zó verslavend?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
ze mogen geen chocoladesigaretten meer verkopen...
nog 3.5 week dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
30 dagen geen sheck gaan roken en ik kom een biertje drinken en doen we een duo show.
Klinkt geil...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
30 dagen geen sheck gaan roken en ik kom een biertje drinken en doen we een duo show.
aanstootgevendquote:
MadMaster, gij vunschquote:
Lijken ze op piemels ofzo?quote:
wie moet er aangestoten worden dan?quote:
ik zou het niet wetenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik keer nu dan ook om bij Zaandam.
Laat die koffie maar zitten...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
DONNYYYYY zo fout dat het weer goed is
| Forum Opties | |