echt niet, ik heb ze nog zelf verwisseld en het waren autobanden met automoerenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
echt niet, ik heb ze nog zelf verwisseld
joah dat weet ikquote:
Kon ik echt wel hoorquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap dat kappers geld moeten verdienen maar 30 euro voor een knipbeurt van een kwartier...![]()
Ik laat mijn haar wel groeien
Ik zeg: Tie Wraps...quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij rollen de wieldoppen er spontaan af. Paar weken geleden ging ik bij Symph weg, vraagt hij toen ik thuis was: mis je niks? Had zijn moeder mijn wieldop van de straat geraapt. Ga ik onlangs weer weg, dus ik grap: als er weer een wieldop van mijn auto rolt, zet maar in de garage... Krijg ik bij thuiskomst weer de vraag of ik misschien nog een wieldop mis
overal goed voor!quote:
Staat best pauper, maar ja.. DDM..quote:
Ook een optie... maar in de winter is dat beetje vacht wel prettigquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef Melting het volgende:
Ik begin een minuutje later. Pc is vastgelopen.
Je hebt ze tegenwoordig ook in zilver-/chromekleur en zwart en die zie je niet tijdens het rijden of bij parkeren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staat best pauper, maar ja.. DDM..
Ik gebruik gewoon geen wieldoppen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt ze tegenwoordig ook in zilver-/chromekleur en zwart en die zie je niet tijdens het rijden of bij parkeren.
Bij mijn vorige auto gebruikte ik ze bij mijn winterbanden, waar geen siervelgen bij zaten.
En ik ook regelmatig weer tegen de zwarte velg van de winterband aan zat te kijken, daar waar eerst een mooie wieldop zat...
heb je die besteldquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
Volgens Zalando is dit een herenschoen....
[ afbeelding ]
Altijd siervelgen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon geen wieldoppen.
Da's wel erg Gerard Joling..quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
Volgens Zalando is dit een herenschoen....
[ afbeelding ]
Sapperdeflap zeg!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ze hebben ook Clownsschoenen bij Zalando
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |