Bij Gerard hadden dat diamantjes geweest.... dit zijn nep spikesquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's wel erg Gerard Joling..
Ik zie wel eens van die hippe ventjes rondlopen met dat soort schoenen....quote:
En nog aan de verkeerde kant van de schoen ook.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij Gerard hadden dat diamantjes geweest.... dit zijn nep spikes
Juist niet.. ik heb geen auto nodig en het zou dus vrij dom zijn om een auto te hebben. En de enkele keer per jaar dat ik er één nodig heb, huur of leen ik er éénquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig kan je bij die Clownsschoenen ook een bijbehorend pak bestellen
[ afbeelding ]
Hebben ze die met tartan (Schotse ruit) ook?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig kan je bij die Clownsschoenen ook een bijbehorend pak bestellen
[ afbeelding ]
Groene letters op blauw en groene letters op rood.quote:
mijn kameraad had diequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef Spezza19 het volgende:
Zelfs het fotomodel heeft zoiets van "Please shoot me"
[ afbeelding ]
Is nu zeker een vage bekende geworden..?quote:
lekker wijfquote:
zeker niet. met die keerl is het altijd lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is nu zeker een vage bekende geworden..?
dat is ook niet gebreidquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer, net kerst geweest....
Nogmaals, hebben ze de tartan versie ook?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer, net kerst geweest....
Geen idee, dit komt voorbij op Zalando. OppoSuits...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, hebben ze de tartan versie ook?
Dit zijn ontwerpen van 3 Nederlanders die in de USA deze pakken massaal hebben weten te verkopen rond kerst. Big business...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |