Ik moest lachen.quote:
En met je chick ook alles goed?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Best wel leuk. Veel leuke dingen gedaan en meegemaakt.
Ja. Alleen 1 keer had ze een zware asthma aanval midden in de nacht. Ademde niet meer, geen hartslag, etc. Heb haar op blote voeten en in mijn onderbroek naar buiten moeten dragen, naar een tricycle gerend en snel naar het ziekenhuis gereden. Onderwerg CPR gedaan, uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen.quote:
Heb je een huwelijksaanzoek gedaan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Best wel leuk. Veel leuke dingen gedaan en meegemaakt.
Dat klinkt wel super eng... Nu alles goed met haar?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja. Alleen 1 keer had ze een zware asthma aanval midden in de nacht. Ademde niet meer, geen hartslag, etc. Heb haar op blote voeten en in mijn onderbroek naar buiten moeten dragen, naar een tricycle gerend en snel naar het ziekenhuis gereden. Onderwerg CPR gedaan, uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen.
Dat weet ik nog niet helaas. Maar ben nu bezig met een project waarmee ik een langere tijd daar kan blijven.quote:
Een project?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet helaas. Maar ben nu bezig met een project waarmee ik een langere tijd daar kan blijven.
Dat is wel een groot project inderdaad.quote:
Wanneer ben je hier?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit weer eens in de trein naar de randstad en het is er erg ongezellig.
Ik zit ook in de trein naar de randstad, heb jou alleen nog nergens zien zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hmm, dat is apart, zit je wel in de stilte coupé?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zit ook in de trein naar de randstad, heb jou alleen nog nergens zien zitten.
Nee dat niet, vind het wel fijn om andermans telefoongesprekken af te luisteren, bejaarden te horen kwekken en te genieten van doffe tonen van slechte muziek.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm, dat is apart, zit je wel in de stilte coupé?
Jeetje wat ben jij druk de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hier zelfs overnachten dus we kunnen morgen lekker gaan bowlen!
Hey ik ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de stilte coupé heb je dat ook plus mensen die klagen dat die mensen stil moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat niet, vind het wel fijn om andermans telefoongesprekken af te luisteren, bejaarden te horen kwekken en te genieten van doffe tonen van slechte muziek.
Voor jou maak ik altijd tijd, dus als ik morgen Sassem onveilig moet maken geef dan een gil.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij druk de laatste tijd.
Ik reageerde op de opmerking van Mani89, niet op het plaatje zelf. Wel scherp blijven hè?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij zag alleen het woord "Imagine" in het plaatje en was toen al tevreden?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik reageerde op de opmerking van Mani89, niet op het plaatje zelf. Wel scherp blijven hè?
Mwoa.... - Ik word er alleen blij van als ze weer werk gaan maken zoals in de jaren 90.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Elf en ik worden hier blij van.
'Radiohead brengt snel nieuw album uit'
King Of Limbs was toch prachtig?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa.... - Ik word er alleen blij van als ze weer werk gaan maken zoals in de jaren 90.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zelf slijpen met je blote mannenklauwen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor als je je messen helemaal kapot wil maken
op je snikkel aanzettenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon zelf slijpen met je blote mannenklauwen.
zo slapen, kijk ik morgen terug. zal wel weer n kutshow zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je wel weer te genieten van Jinek?
Wat vind je van de neus van Dionne Stax?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:31 schreef Calcio het volgende:
Jinek
Ziet er aardig uit hoor maar kan nog geen gesprek voeren.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind je van de neus van Dionne Stax?
quote:
Vertel ons meer!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was gisteren uit in Rotterdam, dat was wel een topshow. Lekker bizarre dingen gezien
Ik zit nu in Den Haag, daar blijf ik ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel ons meer!
Ik ga nu naar Rotterdam maar dat is op doorreis naar Groningen.
Ik heb KOBE zien optredenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel ons meer!
Ik ga nu naar Rotterdam maar dat is op doorreis naar Groningen.
Klinkt best oké. Misschien vind je de 80s-achtige muziek van Porches dan ook wel leuk.quote:
Pics van jou tijdens dit bizarre avontuur!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was gisteren uit in Rotterdam, dat was wel een topshow. Lekker bizarre dingen gezien
doe mij maar gewoon deze Wild Nothing.quote:
Die eerste vind ik niet zo maar die tweede is best te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt best oké. Misschien vind je de 80s-achtige muziek van Porches dan ook wel leuk.
De onderste is net een paar dagen uit
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon deze Wild Nothing.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Pics van jou tijdens dit bizarre avontuur!
Ik vind ze tegenwoordig, zonder Ali Campbell, weinig bijzonders meer. Hun werk uit de jaren 80 en begin jaren 90 is prima, maar de laatste paar albums..... nou nee, doe maar niet.quote:
Geloof dat ik de nieuwe dingen helemaal niet ken. Nu The way the things you do.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind ze tegenwoordig, zonder Ali Campbell, weinig bijzonders meer. Hun werk uit de jaren 80 en begin jaren 90 is prima, maar de laatste paar albums..... nou nee, doe maar niet.
Ik weet niet of ik dit ga aanklikken.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit ga aanklikken.
Was de stoel niet gewoon naar voren geklapt? Die vergissing maak ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat ik net langs een auto ben gelopen met een dood persoon erin.
Nou dat zou wel kunnen, al verklaart dat niet dat toen ik op de terugweg was, er opeens 20 politieauto's en ziekenwagens rond die auto stonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was de stoel niet gewoon naar voren geklapt? Die vergissing maak ik ook wel eens.
Ohquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat zou wel kunnen, al verklaart dat niet dat toen ik op de terugweg was, er opeens 20 politieauto's en ziekenwagens rond die auto stonden.
Ik ga morgen naar opnames van Lubach.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als mannen last hebben van een priaprisme, is deze foto wel het ultieme geneesmiddel....
Ik zag alleen een auto stilstaan voor de stoplichten, maar die waren al op permanent oranje gezet dus hulp was al onderweg neem ik aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
OhEn je had zelf niet gebeld toen je er op de heenweg langskwam?
Oh ok.. brrrrrr. Pas maar op dat je niet verdacht wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag alleen een auto stilstaan voor de stoplichten, maar die waren al op permanent oranje gezet dus hulp was al onderweg neem ik aan.
Henk heeft eindelijk Herman Finkers gezien hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als mannen last hebben van een priaprisme, is deze foto wel het ultieme geneesmiddel....
Hoop voor je dat ze die geitjes en konijntjes dan op hun blauwe ogen geloven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Mijn alibi is dat ik bij de geitjes en de konijnen van het nabij gelegen bejaardentehuis was. En wie heeft er dan nog oog voor iets anders?
Ik ga vast op de grond liggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Triggershot het volgende:
Hoeveel Turken passen er in een mercedes?
wrm?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga vast op de grond liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |