Die eerste vind ik niet zo maar die tweede is best te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt best oké. Misschien vind je de 80s-achtige muziek van Porches dan ook wel leuk.
De onderste is net een paar dagen uit
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon deze Wild Nothing.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Pics van jou tijdens dit bizarre avontuur!
Ik vind ze tegenwoordig, zonder Ali Campbell, weinig bijzonders meer. Hun werk uit de jaren 80 en begin jaren 90 is prima, maar de laatste paar albums..... nou nee, doe maar niet.quote:
Geloof dat ik de nieuwe dingen helemaal niet ken. Nu The way the things you do.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind ze tegenwoordig, zonder Ali Campbell, weinig bijzonders meer. Hun werk uit de jaren 80 en begin jaren 90 is prima, maar de laatste paar albums..... nou nee, doe maar niet.
Ik weet niet of ik dit ga aanklikken.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit ga aanklikken.
Was de stoel niet gewoon naar voren geklapt? Die vergissing maak ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat ik net langs een auto ben gelopen met een dood persoon erin.
Nou dat zou wel kunnen, al verklaart dat niet dat toen ik op de terugweg was, er opeens 20 politieauto's en ziekenwagens rond die auto stonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was de stoel niet gewoon naar voren geklapt? Die vergissing maak ik ook wel eens.
Ohquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat zou wel kunnen, al verklaart dat niet dat toen ik op de terugweg was, er opeens 20 politieauto's en ziekenwagens rond die auto stonden.
Ik ga morgen naar opnames van Lubach.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als mannen last hebben van een priaprisme, is deze foto wel het ultieme geneesmiddel....
Ik zag alleen een auto stilstaan voor de stoplichten, maar die waren al op permanent oranje gezet dus hulp was al onderweg neem ik aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
OhEn je had zelf niet gebeld toen je er op de heenweg langskwam?
Oh ok.. brrrrrr. Pas maar op dat je niet verdacht wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag alleen een auto stilstaan voor de stoplichten, maar die waren al op permanent oranje gezet dus hulp was al onderweg neem ik aan.
Henk heeft eindelijk Herman Finkers gezien hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als mannen last hebben van een priaprisme, is deze foto wel het ultieme geneesmiddel....
Hoop voor je dat ze die geitjes en konijntjes dan op hun blauwe ogen geloven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Mijn alibi is dat ik bij de geitjes en de konijnen van het nabij gelegen bejaardentehuis was. En wie heeft er dan nog oog voor iets anders?
Ik ga vast op de grond liggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Triggershot het volgende:
Hoeveel Turken passen er in een mercedes?
wrm?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga vast op de grond liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |