jij kan niet eens door een gangpad lopenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan niet eens door een gangpad lopen zonder uitgelachen te worden
nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij kan niet eens door een gangpad lopen
2 hoofddoekjes?????quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce lijkt meer op een Marokkaan dan ik tbh.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef Montelly het volgende:
^ hij verff, hollanders hebben nooit zo zwart.
Nee joh, helemaal niet gewoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce lijkt meer op een Marokkaan dan ik tbh.
Ey, niet Geleen en Sittard bij elkaar typen.quote:
Als dat je hoogtepunt is dan ben je nog armoediger dan ik dacht, en dat is echt een dieptepuntquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan verlaat ik het leven tenminste nog op een hoogtepunt, namelijk met haar
NEGER IK KOM UIT GELEEN!!!!!!!!!!!!!!quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sittard-Geleenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ey, niet Geleen en Sittard bij elkaar typen.
EN ALS JE TEGEN ME PRAAT AMPUTEER IK JE BEEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NEGER IK KOM UIT GELEEN!!!!!!!!!!!!!!
Hey daar komt mn vader vandaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sittard-Geleen
Het is dezelfde gemeente?
Ik vind van wel. Maar komt door zijn baardje dnk ik. Zei ik ook tegen hem eerste keer dt ik m zag volgensmij. Dat ie op een haatbaard leekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee joh, helemaal niet gewoon.
Jij spaced.
ben je srsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NEGER IK KOM UIT GELEEN!!!!!!!!!!!!!!
Ja en dan. GWN SITTARDquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sittard-Geleen
Het is dezelfde gemeente?
waarom zo gemeenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als dat je hoogtepunt is dan ben je nog armoediger dan ik dacht, en dat is echt een dieptepunt
100 kogels en 100 geweren....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
EN ALS JE TEGEN ME PRAAT AMPUTEER IK JE BEEN!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb 100 kogels, 100 geweren!
Fucking onhandig man, 1 kogel per geweer.
ik kan hier niet meer tegen in het nieuwe jaarquote:
wist trouwens niet dat je limbo wasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf is dit voor een enge overeenkomsten in de sc opeens
Nee? Wat dacht je dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wist trouwens niet dat je limbo was
hou toch van je, met heel mijn hartquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan hier niet meer tegen in het nieuwe jaar
ik ga mezelf verliezen in de wereld van fallout zodat ik mijn verdriet even kan vergeten
SE en House doen drinken nu atay bij mij thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:01 schreef Montelly het volgende:
Ey waar zijn de chickies, SE, Ober, Chai, House
Ik ben er bijnaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
SE en House doen drinken nu atay bij mij thuis
Pic met je besties als bewijs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
SE en House doen drinken nu atay bij mij thuis
mag ik in je tuin wonen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet komen janken als de zeespiegel blijft stijgen he.
Is minderjarig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Montelly het volgende:
Trouwens crip, wie is knapperd met nude lippenstif?
Jij mag bij mij, ik hou een kamer voor je vrij en zo xoxoxoxquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mag ik in je tuin wonen dan?
ja maar dan ga ik niet wachten op die zeespiegel, ik kom nuquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij mag bij mij, ik hou een kamer voor je vrij en zo xoxoxox
Ja facht ik al, damn wordt echt een mooie vrouw.quote:
Ja sowieso. Echt een cutie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja facht ik al, damn wordt echt een mooie vrouw.
Jij ook hoor, jij bent oom mooi.quote:
Racist :squote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
naja ik vind alles wat niet zoals hiero klinkt anders
Kom je wel eens uit Limburg?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
naja ik vind alles wat niet zoals hiero klinkt anders
Tot zo poepiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar dan ga ik niet wachten op die zeespiegel, ik kom nu
hou je bek eens over me gewicht ja fucking kut ouwe gvd nouz eg word helemaal leip potjetandooriquote:
kom vechten dan, leipe gekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
hou je bek eens over me gewicht ja fucking kut ouwe gvd nouz eg word helemaal leip potjetandoori
Nee hoor, zegt het oprecht over jouquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhh, je hoeft dat niet te zeggen omdat je wat over iemand op mijn page zegt hoor.
Ik wurg je met mn hoofddoekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom vechten dan, leipe gek
Oke niet verder vertellen, maar als je hem terug wilt pakken moet je over z'n kaalheid beginnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
hou je bek eens over me gewicht ja fucking kut ouwe gvd nouz eg word helemaal leip potjetandoori
Pas op, Crip komt uit Geleen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom vechten dan, leipe gek
Het leven naait hem al genoeg as it isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke niet verder vertellen, maar als je hem terug wilt pakken moet je over z'n kaalheid beginnen.
dat was ons geheimquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke niet verder vertellen, maar als je hem terug wilt pakken moet je over z'n kaalheid beginnen.
Thenks Montelly, aardig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor, zegt het oprecht over jou
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Het leven naait hem al genoeg as it is
Godverdomme Nielsquote:
Je bent of Niels, of iemand die doet alsof ie Niels is. Ik weet niet welke van de twee triester is.quote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
Denken jullie dat Niels in z'n zee-avonturen wel eens een vent gepijpt heeft?
Guy zie je gelijkquote:
ben je biquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
Jep jullie hebben gelijk, best hot als girl though.
Rare gedachtes heb jij. Nog nooit homo's gekend op zee. Machocultuur ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
Denken jullie dat Niels in z'n zee-avonturen wel eens een vent gepijpt heeft?
Doe niet alsof je Niels bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rare gedachtes heb jij. Nog nooit homo's gekend op zee. Machocultuur ook.
quote:dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef Kurovski het volgende:[/b]
[..]
Rare gedachtes heb jij. Nog nooit homo's gekend op zee. Machocultuur ook.
quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe niet alsof je Niels bent.
Beetje pls?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar niet teveel doen alsof ik schattig ben oke, voelt niet mannelijk.
Toot? Frass?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Kurovski het volgende:
Hey Der_Mann. Weet jij toevallig hoe die blonde stagaire in het Best Western hotel in Roosendaal heet? Haar naam totaal vergeten.
Creepquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Kurovski het volgende:
Hey Der_Mann. Weet jij toevallig hoe die blonde stagaire in het Best Western hotel in Roosendaal heet? Haar naam totaal vergeten.
Wut?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verander anders ff je nazi-onderschrift.
Hey Crip neem ff een kijkje en laat wat achterquote:
Wow die lijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Buchenwald
[ afbeelding ]
Ben daar geweest ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Buchenwald
[ afbeelding ]
Daar ben ik me bewust van, maar iemand zoals jij heeft de schijn nu eenmaal tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben daar geweest ja.
Het is overigens een oud en bekend Duits spreekwoord, maar dat zal je wel niet weten.
Mooi man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar ben ik me bewust van, maar iemand zoals jij heeft de schijn nu eenmaal tegen.
Hhhh let's not do thatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Crip neem ff een kijkje en laat wat achter![]()
ONZ / Saps en Dreamerbulks Official Trannytopic #2 - sickening
Geloof je dit, Crip?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uitkijken, Tardis heeft diverse STD's
Niet slecht praten over Tardisgodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uitkijken, Tardis heeft diverse STD's
Word je een vent van toch? Ik ben in het weekeind nog afgewezen.quote:
Ik vond het eigenlijk wel fijn dat je een ban had.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Spelfouten horen er bij:
[ afbeelding ]
Bertstrips niet kennenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel fijn dat je een ban had.
Moeten we hier om lachen ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Spelfouten horen er bij:
[ afbeelding ]
Sorry, was grappige plaatjes aan het opzoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zal nog eens in het Duits aan je vragen hoe het gaat
Waarom post je die dan niet ipv deze aids?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sorry, was grappige plaatjes aan het opzoeken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom post je die dan niet ipv deze aids?
Niet zo zuur joh.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom post je die dan niet ipv deze aids?
Oke moest niet lachenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sorry, was grappige plaatjes aan het opzoeken.
Nee ik hou niet echt van Arabische muziek. Erger me aan dat accentquote:
Ben gestopt met kijken na de eerste zinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KEN LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
KEN LEEEBADIEBADATSJOOOOOOOOO!
Zonde.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben gestopt met kijken na de eerste zin
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Vinden jullie het ook zo storend als iemand tegen je aan gaat praten terwijl je apatisch voor je uit wil kijken
ja ga weg ahahahahahahquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Vinden jullie het ook zo storend als iemand tegen je aan gaat praten terwijl je apatisch voor je uit wil kijken
Ja en vooral als diegene dan tegen je arm aan gaat tikken om je aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom zou SE die moeten kennen?....tenzijquote:
Je bent geheel toondoof?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ik vind haar zangstem niet eens s zo slecht
Ze zingt out of tune...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ik vind haar zangstem niet eens s zo slecht
Ik heb je getr'dquote:
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:06 schreef Crip het volgende:
[..]
tis niet goed ofzo, maar ze zingt beter dan ik
Ben jij arabisch?quote: