jij kan niet eens door een gangpad lopenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan niet eens door een gangpad lopen zonder uitgelachen te worden
nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij kan niet eens door een gangpad lopen
2 hoofddoekjes?????quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce lijkt meer op een Marokkaan dan ik tbh.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef Montelly het volgende:
^ hij verff, hollanders hebben nooit zo zwart.
Nee joh, helemaal niet gewoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce lijkt meer op een Marokkaan dan ik tbh.
Ey, niet Geleen en Sittard bij elkaar typen.quote:
Als dat je hoogtepunt is dan ben je nog armoediger dan ik dacht, en dat is echt een dieptepuntquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan verlaat ik het leven tenminste nog op een hoogtepunt, namelijk met haar
NEGER IK KOM UIT GELEEN!!!!!!!!!!!!!!quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sittard-Geleenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ey, niet Geleen en Sittard bij elkaar typen.
EN ALS JE TEGEN ME PRAAT AMPUTEER IK JE BEEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NEGER IK KOM UIT GELEEN!!!!!!!!!!!!!!
Hey daar komt mn vader vandaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sittard-Geleen
Het is dezelfde gemeente?
Ik vind van wel. Maar komt door zijn baardje dnk ik. Zei ik ook tegen hem eerste keer dt ik m zag volgensmij. Dat ie op een haatbaard leekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee joh, helemaal niet gewoon.
Jij spaced.
ben je srsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NEGER IK KOM UIT GELEEN!!!!!!!!!!!!!!
Ja en dan. GWN SITTARDquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sittard-Geleen
Het is dezelfde gemeente?
waarom zo gemeenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als dat je hoogtepunt is dan ben je nog armoediger dan ik dacht, en dat is echt een dieptepunt
100 kogels en 100 geweren....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
EN ALS JE TEGEN ME PRAAT AMPUTEER IK JE BEEN!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb 100 kogels, 100 geweren!
Fucking onhandig man, 1 kogel per geweer.
ik kan hier niet meer tegen in het nieuwe jaarquote:
wist trouwens niet dat je limbo wasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf is dit voor een enge overeenkomsten in de sc opeens
Nee? Wat dacht je dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wist trouwens niet dat je limbo was
hou toch van je, met heel mijn hartquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan hier niet meer tegen in het nieuwe jaar
ik ga mezelf verliezen in de wereld van fallout zodat ik mijn verdriet even kan vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |