Geloof je dit, Crip?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uitkijken, Tardis heeft diverse STD's
Niet slecht praten over Tardisgodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uitkijken, Tardis heeft diverse STD's
Word je een vent van toch? Ik ben in het weekeind nog afgewezen.quote:
Ik vond het eigenlijk wel fijn dat je een ban had.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Spelfouten horen er bij:
[ afbeelding ]
Bertstrips niet kennenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel fijn dat je een ban had.
Moeten we hier om lachen ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Spelfouten horen er bij:
[ afbeelding ]
Sorry, was grappige plaatjes aan het opzoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zal nog eens in het Duits aan je vragen hoe het gaat
Waarom post je die dan niet ipv deze aids?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sorry, was grappige plaatjes aan het opzoeken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom post je die dan niet ipv deze aids?
Niet zo zuur joh.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom post je die dan niet ipv deze aids?
Oke moest niet lachenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sorry, was grappige plaatjes aan het opzoeken.
Nee ik hou niet echt van Arabische muziek. Erger me aan dat accentquote:
Ben gestopt met kijken na de eerste zinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KEN LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
KEN LEEEBADIEBADATSJOOOOOOOOO!
Zonde.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben gestopt met kijken na de eerste zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |