Beetje pls?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar niet teveel doen alsof ik schattig ben oke, voelt niet mannelijk.
Toot? Frass?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Kurovski het volgende:
Hey Der_Mann. Weet jij toevallig hoe die blonde stagaire in het Best Western hotel in Roosendaal heet? Haar naam totaal vergeten.
Creepquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Kurovski het volgende:
Hey Der_Mann. Weet jij toevallig hoe die blonde stagaire in het Best Western hotel in Roosendaal heet? Haar naam totaal vergeten.
Wut?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verander anders ff je nazi-onderschrift.
Hey Crip neem ff een kijkje en laat wat achterquote:
Wow die lijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Buchenwald
[ afbeelding ]
Ben daar geweest ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Buchenwald
[ afbeelding ]
Daar ben ik me bewust van, maar iemand zoals jij heeft de schijn nu eenmaal tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben daar geweest ja.
Het is overigens een oud en bekend Duits spreekwoord, maar dat zal je wel niet weten.
Mooi man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar ben ik me bewust van, maar iemand zoals jij heeft de schijn nu eenmaal tegen.
Hhhh let's not do thatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Crip neem ff een kijkje en laat wat achter![]()
ONZ / Saps en Dreamerbulks Official Trannytopic #2 - sickening
Geloof je dit, Crip?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uitkijken, Tardis heeft diverse STD's
Niet slecht praten over Tardisgodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uitkijken, Tardis heeft diverse STD's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |