Herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Vinden jullie het ook zo storend als iemand tegen je aan gaat praten terwijl je apatisch voor je uit wil kijken
ja ga weg ahahahahahahquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Vinden jullie het ook zo storend als iemand tegen je aan gaat praten terwijl je apatisch voor je uit wil kijken
Ja en vooral als diegene dan tegen je arm aan gaat tikken om je aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom zou SE die moeten kennen?....tenzijquote:
Je bent geheel toondoof?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ik vind haar zangstem niet eens s zo slecht
Ze zingt out of tune...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ik vind haar zangstem niet eens s zo slecht
Ik heb je getr'dquote:
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:06 schreef Crip het volgende:
[..]
tis niet goed ofzo, maar ze zingt beter dan ik
Ben jij arabisch?quote: