Oh, ik zal snel even het nieuwe reglement inlezen, ik heb vast iets gemist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je mag geen meisjes op skates posten, krijg je ban voor
Slordig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, ik zal snel even het nieuwe reglement inlezen, ik heb vast iets gemist.
Gisteren nogal hard gevallen, maar verder alles kits.quote:
Zelfs zonder al dat make-up is ze mooiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:12 schreef McNulty het volgende:
God was in een goede bui toen hij haar geschapen had.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en je kunt vriendjes wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
Als je FOK!Pimp hebt kun je dan mensen negeren?
Ja, maar werkt niet goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
Jammer dat je niet al je vingers gebroken hebtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gisteren nogal hard gevallen, maar verder alles kits.
je hebt een friend en foe lijstje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
ze is ook pas 14quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zelfs zonder al dat make-up is ze mooi
Kom je niet vaak tegen
Was dat nou nodig?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer dat je niet al je vingers gebroken hebt
Meeste blessures bij rollerskaters is aan de polsen, maar daar heb ik dan ook bescherming voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer dat je niet al je vingers gebroken hebt
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
Omdat als je in een SC zit, zoals naja, hier, en de persoon die je geblokkeert hebt post iets, dan toont de autorefresh gewoon de post van die persoon. Pas als je de hele boel zou refreshen zie je de berichten dus nietquote:
Oh das wel kut :/quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat als je in een SC zit, zoals naja, hier, en de persoon die je geblokkeert hebt post iets, dan toont de autorefresh gewoon de post van die persoon. Pas als je de hele boel zou refreshen zie je de berichten dus niet
tl;dr - de automatische refresh toont gewoon de posts van mensen die je blokkeert.
Wow had haar srs 18+ geschatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
ze is ook pas 14![]()
hoe bedoel je jailbait?
Yip. Prima als je niet in slowchats zit of als de persoon die je wil blokkeren niet in een slowchat zit, maar anders is het pet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |