hou je bek eens over me gewicht ja fucking kut ouwe gvd nouz eg word helemaal leip potjetandooriquote:
kom vechten dan, leipe gekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
hou je bek eens over me gewicht ja fucking kut ouwe gvd nouz eg word helemaal leip potjetandoori
Nee hoor, zegt het oprecht over jouquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhh, je hoeft dat niet te zeggen omdat je wat over iemand op mijn page zegt hoor.
Ik wurg je met mn hoofddoekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom vechten dan, leipe gek
Oke niet verder vertellen, maar als je hem terug wilt pakken moet je over z'n kaalheid beginnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
hou je bek eens over me gewicht ja fucking kut ouwe gvd nouz eg word helemaal leip potjetandoori
Pas op, Crip komt uit Geleen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom vechten dan, leipe gek
Het leven naait hem al genoeg as it isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke niet verder vertellen, maar als je hem terug wilt pakken moet je over z'n kaalheid beginnen.
dat was ons geheimquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke niet verder vertellen, maar als je hem terug wilt pakken moet je over z'n kaalheid beginnen.
Thenks Montelly, aardig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor, zegt het oprecht over jou
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Het leven naait hem al genoeg as it is
Godverdomme Nielsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |