abonnement Unibet Coolblue
pi_158849232


Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Pagan | Strega | ferrari_rood | Rewimo | indaha | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap | PaarsBeestje | roos85 | Toekito | Thinkk-Pinkk | Duufje | Kper_Norci | Bamba

pagan_vlag.gifvl0011b057%2060x60.JPGuui1.pngOnslowicon.jpgCat.jpgfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gifSmallnster.jpgaSUQ6vF.gifNLU6p2k.gifalan_avatar.gifuser.jpgezgif-save.gifVampire.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
lindsey_album.jpg

Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!


[ Bericht 64% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 05-01-2016 16:45:56 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158849304
Skip Bo is ook een leuk snel spelletje.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158849490
Grote dalmutti vinden wij ook erg leuk :Y
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:43:21 #4
386633 Adnap
I love Life !
pi_158850337
Wij zijn hier van de monopoly en risk bijv.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_158850442
Monopoly is ook wel leuk idd. Hebben hier de Eindhoven editie. met als looppoppetje.. jawel.. het Evoluon :') :P
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 januari 2016 @ 19:06:18 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158854133
Creationary is ook leuk, dat is Pictionary maar dan met Lego :D

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_158859554
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Creationary is ook leuk, dat is Pictionary maar dan met Lego :D

[ afbeelding ]
Oh dat ziet er tof uit! :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:12 schreef Puala het volgende:
Grote dalmutti vinden wij ook erg leuk :Y
Ja, is zeker tof! spelen wij hier ook erg vaak! :Y ^O^

Munchkin vind ik ook geweldig. Heerlijk monsters bevechten met een dikke knipoog, idiote woordspelingen, de spelleider omkopen, valsspelen (mag zolang niemand het doorheeft), etc. :P

En als we in een iets serieuzere bui zijn is Dominion ook leuk :) .
pi_158859648
Met lui van scouting spelen we vaak jungle speed. Dat is een lomp spel zeg. Mag je ook bij valsspelen zolang niemand het door heeft.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158859749
Rewimo gefeliciteerd!!

Leuke spelletjes tips, ga ik eens naar kijken. Ik hou van spelletjes.

Ik zit in dubio.. vanaf nu keihard gaan werken aan mijn leeropdracht voor school komende 1,5e week of mn rust nemen die ik eigenlijk hard nodig heb en school even laten voor wat het is.. het met de herkansing inleveren. Zou fijn zijn als mn coach van school eens reageert op mails, want ik zou wel wat begeleiding hierbij willen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duvel & Niels
pi_158860453
Lastig duufje. Maar neem je rust echt.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:29:21 #11
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_158862126
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Creationary is ook leuk, dat is Pictionary maar dan met Lego :D

[ afbeelding ]
Die heb ik ook.

Slaapwel!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2016 @ 00:36:52 #12
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_158863666
Het is hier al echt 2 dagen Mayham. Alles ligt stil, scholen, werk, ziekenhuis behalve spoed. Echt, niet te doen en morgen ook nog. Pagan kan alleen met spikes met de honden uit. :N
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_158865110
Zo raar die temperatuur verschillen in dit landje hé.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2016 @ 08:39:18 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158865536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:06 schreef Duufje het volgende:
Rewimo gefeliciteerd!!

Leuke spelletjes tips, ga ik eens naar kijken. Ik hou van spelletjes.

Ik zit in dubio.. vanaf nu keihard gaan werken aan mijn leeropdracht voor school komende 1,5e week of mn rust nemen die ik eigenlijk hard nodig heb en school even laten voor wat het is.. het met de herkansing inleveren. Zou fijn zijn als mn coach van school eens reageert op mails, want ik zou wel wat begeleiding hierbij willen..
Hmmm, misschien toch maar het advies uit de spoiler opvolgen ;) Vervelend dat je geen reactie krijgt, maar ik zou toch voor de herkansing gaan als ik jou was. Geef jezelf die rust, je hebt het nodig. (Maar ik snap wel dat je de bevestiging van de kant van je school graag wilt hebben hoor.)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2016 @ 08:40:31 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158865548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:36 schreef Strega het volgende:
Het is hier al echt 2 dagen Mayham. Alles ligt stil, scholen, werk, ziekenhuis behalve spoed. Echt, niet te doen en morgen ook nog. Pagan kan alleen met spikes met de honden uit. :N
Lastig hoor. Je kunt dan ook echt geen kant op -O- Aan de andere kant vind ik het altijd wel vermakelijk hoe heel het land in paniek raakt als er zoiets gebeurt ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2016 @ 00:47:41 #16
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_158890926
Het is hier al echt 2 dagen Mayham. Alles ligt stil, scholen, werk, ziekenhuis behalve spoed. Echt, niet te doen en morgen ook nog. Pagan kan alleen met spikes met de honden uit.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hmmm, misschien toch maar het advies uit de spoiler opvolgen ;) Vervelend dat je geen reactie krijgt, maar ik zou toch voor de herkansing gaan als ik jou was. Geef jezelf die rust, je hebt het nodig. (Maar ik snap wel dat je de bevestiging van de kant van je school graag wilt hebben hoor.)
Ow stom, Rewimo alsnog gefeliciteerd! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 januari 2016 @ 06:33:26 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158892543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:47 schreef Strega het volgende:

Ow stom, Rewimo alsnog gefeliciteerd! :*
Dank je wel O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 januari 2016 @ 12:37:58 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158897232
Strega, kijk! Ik heb weer wat te lezen *O*

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 02:17:45 #19
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_158950199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Strega, kijk! Ik heb weer wat te lezen *O*

[ afbeelding ]
Heerlijk is dat! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 02:19:30 #20
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_158950221
We hadden hier vandaag de eerste post in het nieuwe jaar. Geen pakjes en post bezorgd, tot vandaag, in 2016 :N
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_158951668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Strega, kijk! Ik heb weer wat te lezen *O*

[ afbeelding ]
Boeken O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158952239
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:19 schreef Strega het volgende:
We hadden hier vandaag de eerste post in het nieuwe jaar. Geen pakjes en post bezorgd, tot vandaag, in 2016 :N
Wel apart lijkt me dat.
Hopelijk hebben jullie geen belangrijke post gemist.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 januari 2016 @ 09:40:37 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158952567
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:19 schreef Strega het volgende:
We hadden hier vandaag de eerste post in het nieuwe jaar. Geen pakjes en post bezorgd, tot vandaag, in 2016 :N
Het was ook geen doen voor de post, lijkt me. Maar wel raar hoor. Is alle gladheid weer weg nu?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_158956438
Hier gisten de uitslag van de endoscopie gehad niet helemaal wat ik gehoopt had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door F_r op 09-01-2016 14:02:26 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 januari 2016 @ 13:52:57 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158956879
Jakkes f_r, dat is niet zo mooi inderdaad. Maar nu weet je tenminste wel wat er aan de hand is en wat je klachten veroorzaakt. Je loopt er al zó lang mee... Sterkte! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_158971852
Wat een rot nieuws FR, hopelijk komen ze snel met een goed plan. Sterkte :*.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 00:59:56 #27
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_158975048
We hadden hier vandaag de eerste post in het nieuwe jaar. Geen pakjes en post bezorgd, tot vandaag, in 2016 :N
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:02 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wel apart lijkt me dat.
Hopelijk hebben jullie geen belangrijke post gemist.
Ja, ik had net een melding van PostAnaal dat men vandaag tussen 08.00 - 21.30 langs zou komen, maar...... ze kamen niet. Nu maandag tussen ? - ?. Vandaag wel 2 pakjes via DHP van 31/12. Ik kreeg de melding 2 uur nadat de bezorger was geweest.
De reguliere post is hier 1 x bezorgd in het nieuwe jaar, afgelopen donderdag. 8)7
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 01:00:36 #28
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_158975067
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het was ook geen doen voor de post, lijkt me. Maar wel raar hoor. Is alle gladheid weer weg nu?
Ja, nu wel. Ik verwacht ook nog boeken. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 01:02:47 #29
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_158975117
[quote]1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier gisten de uitslag van de endoscopie gehad niet helemaal wat ik gehoopt had.

Of F_R wat een naar bericht. Je hebt al zo lang last. :* :{
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_158986366
livestream safari :D

🐱
pi_158987110
FR dat is waardeloos zeg -O- hopelijk weet je snel meer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158987144
FR ;( -O- Sterkte
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 10 januari 2016 @ 16:45:33 #33
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_158987549
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier gisten de uitslag van de endoscopie gehad niet helemaal wat ik gehoopt had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte en beterschappies :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159004506
Jeetje f_r, dat is gewoon klote :{ Hopelijk kunnen ze snel met een behandelplan komen :*
pi_159004610
Goedemorgen. Vandaag vooroplevering.. Het gaat ineens snel enzo :o
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 11 januari 2016 @ 08:18:09 #36
386633 Adnap
I love Life !
pi_159005072
Bowie dood..... Net als Gérard Ekdom viel mijn mond ope
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159005122
Wat :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_159005128
Kanker las ik.
pi_159005177
Ongelofelijk , was pas nog op de radio met een nieuw album :'(

F-R wat een vervelende uitslag en ik hoop dat ze snel een oplossing voor je vinden want je loopt er al zo lang mee :*

Strega ik hoop dat je snel je post krijgt, in ieder geval voordat er weer sneeuw gaat vallen aan het eind van de week

Duufje hoe gaat het nu met jou, neem je genoeg rust?

Hier ben ik blij dat alles weer lekker loopt , de feestdagen om en alles weer in een normaal ritme ;)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 03:20:59 #40
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159033052
Ik vond het nieuws van David Bowie erg schokkend. Had net zijn nieuwe album "BlackStar". Zet het nummer Lazarus wel in een ander perspectief. :N
Ik had net 2 dagen ervoor tickets gekocht voor "David Bowie is" in het Groninger museum. 28 januari gaan we heen, dan zijn we 27 jaar bij elkaar. Zaterdag de 30ste ben ik jarig, maar in de weekenden is het er erg druk. Ze waren vandaag al extra open en de site ligt plat.
Net op tijd gereserveerd dus. Echt....zo'n artiest. Held. Starman for ever. O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 januari 2016 @ 06:41:49 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159033371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 03:20 schreef Strega het volgende:
Ik vond het nieuws van David Bowie erg schokkend. Had net zijn nieuwe album "BlackStar". Zet het nummer Lazarus wel in een ander perspectief. :N
Ik had net 2 dagen ervoor tickets gekocht voor "David Bowie is" in het Groninger museum. 28 januari gaan we heen, dan zijn we 27 jaar bij elkaar. Zaterdag de 30ste ben ik jarig, maar in de weekenden is het er erg druk. Ze waren vandaag al extra open en de site ligt plat.
Net op tijd gereserveerd dus. Echt....zo'n artiest. Held. Starman for ever. O+
Zeker een schok. Wij zijn opgegroeid met zijn muziek. Echt een legende die is heengegaan O+ Wij hebben gisteravond allerlei muziek van hem gedraaid. Zo veel en zo mooi! ^O^

De tentoonstelling lijkt me geweldig, veel plezier daar! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159054524
Hoii,
Hoe is het met jullie lieve Fokkers?

Vanmiddag MRI gehad met contrast van mijn heup. De t*fus.. wat een pijn. Contrast werd ingespoten in het gewricht wat natuurlijk al gevoelig is, het duurde zo'n vijf minuten tot ze klaar was met de naald omdat ze dan moet kijken of de contrast goed zichtbaar is. Echt.. wat een helse druk door mn hele been "ontspan eens" zei de radioloog, uhhhh ja dat probeer ik :+. Als het goed is moet de pijn morgen weg zijn al ben ik dan nog wel stijf. We will see.

Ik heb een nieuwe hobby gevonden, mutsen breien met een breiring. Nadat ik en baby en kindermutsje had gemaakt wilde ik er ook wel een voormezelf maken. Toch de grote ging gepakt want die andere leek me te klein, maar de muts rekt heel erg en is nu dus veel te ruim.. :') wat zou helpen? Wassen? Droger? (Mag niet met wol toch?) Ik ben namelijk bezig met een tweede muts met zelfde ring dus zonde als ik die allebei weg zou moeten doen.

Verder vandaag voor het eerst niet overdag geslapen/gerust (of je moet stilliggen tijdens de mri meerekenen.. XD), proberen weer een normaal ritme op te bouwen.

:W :W
Duvel & Niels
pi_159059783
#liefdagboek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 januari 2016 @ 06:39:07 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159061351
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Duufje het volgende:
Hoii,
Hoe is het met jullie lieve Fokkers?

Vanmiddag MRI gehad met contrast van mijn heup. De t*fus.. wat een pijn. Contrast werd ingespoten in het gewricht wat natuurlijk al gevoelig is, het duurde zo'n vijf minuten tot ze klaar was met de naald omdat ze dan moet kijken of de contrast goed zichtbaar is. Echt.. wat een helse druk door mn hele been "ontspan eens" zei de radioloog, uhhhh ja dat probeer ik :+. Als het goed is moet de pijn morgen weg zijn al ben ik dan nog wel stijf. We will see.

Ik heb een nieuwe hobby gevonden, mutsen breien met een breiring. Nadat ik en baby en kindermutsje had gemaakt wilde ik er ook wel een voormezelf maken. Toch de grote ging gepakt want die andere leek me te klein, maar de muts rekt heel erg en is nu dus veel te ruim.. :') wat zou helpen? Wassen? Droger? (Mag niet met wol toch?) Ik ben namelijk bezig met een tweede muts met zelfde ring dus zonde als ik die allebei weg zou moeten doen.

Verder vandaag voor het eerst niet overdag geslapen/gerust (of je moet stilliggen tijdens de mri meerekenen.. XD), proberen weer een normaal ritme op te bouwen.

:W :W
Auwa, ja dat herinner ik me nog :') Niet voor een MRI maar een of andere prik waardoor ze konden kijken of het artrose was. Voordeel van díe prik was dat ik daarna een week totaal pijnvrij was *O* Toevallig gingen we die week op vakantie en ik heb gezwommen, geklommen en gefietst ^O^

Ik realiseer me nu dat dat al 5 jaar geleden is -O- dat ik voor het laatst echt pijnvrij was. *slik*

Qua muts kan ik je niet helpen. Te heet wassen :P maar verder kom ik ook niet. En of het daar mooier van wordt is de vraag :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 13 januari 2016 @ 07:37:42 #45
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159061538
Sterkte iedereen :W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_159099374
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen. Vandaag vooroplevering.. Het gaat ineens snel enzo :o
^O^ ^O^

BTW

Je UI is overleden ;( ;( ;( ;(

RIP
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_159099802
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

^O^ ^O^

BTW

Je UI is overleden ;( ;( ;( ;(

RIP
Ja kunnen binnenkort geen hoi meer roepen joh

En ja vet kut Alan dood ;( :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159099916
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja kunnen binnenkort geen hoi meer roepen joh

En ja vet kut Alan dood ;( :'(
Ja jammer. Ik was vorige week nog bij je in de straat. Had alleen geen post voor jullie.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_159099997
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja jammer. Ik was vorige week nog bij je in de straat. Had alleen geen post voor jullie.
Wij krijgen eigenlijk nooit post van dhl alleen pakketjes.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 15:59:20 #50
43556 miss_dynastie
pi_159100011
Ja ik ben echt in shock, was niet bekend dat 'ie ziek was, toch?
Heb de afgelopen weken veel films met hem gekeken op Sky, had zijn privésituatie ook bekeken en hij is zo'n 50 jaar samen met zijn (sinds een paar jaar) vrouw. Wat zal die het moeilijk hebben ;(
pi_159100019
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wij krijgen eigenlijk nooit post van dhl alleen pakketjes.
Ik werk voor Business Post. BIjna zelfde kleding, maar toch anders
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_159100107
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik werk voor Business Post. BIjna zelfde kleding, maar toch anders
Oh echt ik dacht dhl joh. Lijkt er idd veel op dan :)

Nog leuke plannen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159100139
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh echt ik dacht dhl joh. Lijkt er idd veel op dan :)

Nog leuke plannen?
Gaat wel. Wel zometeen weer naar de bloedbank om Plasma te doneren. Voor de rest niet echt. Lekker rustig aan doen enzo..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_159100160
U?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_159100210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja ik ben echt in shock, was niet bekend dat 'ie ziek was, toch?
Heb de afgelopen weken veel films met hem gekeken op Sky, had zijn privésituatie ook bekeken en hij is zo'n 50 jaar samen met zijn (sinds een paar jaar) vrouw. Wat zal die het moeilijk hebben ;(
Ja, na zo'n lange tijd samen is dit gewoon zwaar Kilo Utrecht Tango.

Had hij ook (klein)kinderen??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_159100227
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:04 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Gaat wel. Wel zometeen weer naar de bloedbank om Plasma te doneren. Voor de rest niet echt. Lekker rustig aan doen enzo..
Oh super bezig!!!

Ik vanavond rondje hardlopen. Verder verhuisdozen inpakken. En van het weekend hebben we op zondag een bedrijfsuitje.

Vanavond maar eens een film kijken van Alan Rickman.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 16:10:53 #57
43556 miss_dynastie
pi_159100280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:08 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, na zo'n lange tijd samen is dit gewoon zwaar Kilo Utrecht Tango.

Had hij ook (klein)kinderen??
Nee, geen kinderen.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh super bezig!!!

Ik vanavond rondje hardlopen. Verder verhuisdozen inpakken. En van het weekend hebben we op zondag een bedrijfsuitje.

Vanavond maar eens een film kijken van Alan Rickman.
Op zondag? :o -O-
pi_159100347
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh super bezig!!!

Ik vanavond rondje hardlopen. Verder verhuisdozen inpakken. En van het weekend hebben we op zondag een bedrijfsuitje.

Vanavond maar eens een film kijken van Alan Rickman.
Stukje over de Oirschotse dijk? Of niet zo ver?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_159100417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, geen kinderen.

[..]

Op zondag? :o -O-
Ja ik vind het ook jammer dat het op zondag is. Maarja doe je niks aan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159100421
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Stukje over de Oirschotse dijk? Of niet zo ver?
Nee ben weer aan het opbouwen na blessure.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 16:16:51 #61
43556 miss_dynastie
pi_159100463
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook jammer dat het op zondag is. Maarja doe je niks aan.
Da's dan weer het grote voordeel van de bible belt, niemand haalt dat hier in zijn hoofd _O-
Ik zou het echt balen vinden, je ziet je collega's doorgaans al vaker dan je eigen gezin op werkdagen, dat zou van mij in het weekend echt niet hoeven, maar er zit al gauw een soort 'verplichting' aan zulke dingen...
pi_159100500
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee ben weer aan het opbouwen na blessure.
Okee, verstandig inderdaad lekker rustig aan doen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_159100598
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Da's dan weer het grote voordeel van de bible belt, niemand haalt dat hier in zijn hoofd _O-
Ik zou het echt balen vinden, je ziet je collega's doorgaans al vaker dan je eigen gezin op werkdagen, dat zou van mij in het weekend echt niet hoeven, maar er zit al gauw een soort 'verplichting' aan zulke dingen...
Mja het gaat hier ook om een klein bedrijf en ze zien elkaar doorgaans maar twee keer per week ivm voornamelijk vanuit thuis werken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159100621
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Okee, verstandig inderdaad lekker rustig aan doen
Ja ben bang me weer stuk te lopen.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 14 januari 2016 @ 16:24:05 #65
386633 Adnap
I love Life !
pi_159100687
En nu is Sneep ook al dood :'( :'(
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 14 januari 2016 @ 16:26:17 #66
386633 Adnap
I love Life !
pi_159100734
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja ik ben echt in shock, was niet bekend dat 'ie ziek was, toch?
Heb de afgelopen weken veel films met hem gekeken op Sky, had zijn privésituatie ook bekeken en hij is zo'n 50 jaar samen met zijn (sinds een paar jaar) vrouw. Wat zal die het moeilijk hebben ;(
Ik wist het wel. Heb t ergens een maand of 5 geleden gehoord op de bbc
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159101231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:26 schreef Adnap het volgende:

[..]

Ik wist het wel. Heb t ergens een maand of 5 geleden gehoord op de bbc
Het was bekend dat hij Wel iets mankeerde maar niet dat het zo ernstig was.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:11:18 #68
386633 Adnap
I love Life !
pi_159101746
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het was bekend dat hij Wel iets mankeerde maar niet dat het zo ernstig was.
Ik weet niet meet wat ik gehoord heb. Zoonlief kan het zich ook niet herinneren
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159103186
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:24 schreef Adnap het volgende:
En nu is Sneep ook al dood :'( :'(
Ja :'(

2016 is met overlijden van Bowie en Rickman niet goed gestart -O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 14 januari 2016 @ 18:20:26 #70
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159103211
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja :'(

2016 is met overlijden van Bowie en Rickman niet goed gestapt -O-
als de trend zich voortzet :'( damn
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:44:34 #71
386633 Adnap
I love Life !
pi_159105499
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Toekito het volgende:

[..]

als de trend zich voortzet :'( damn
NEE daar wil ik echt niet over nadenken. Hoewel ik van de week al zei tegen zoonlief dat er dit jaar ook iets naar gaat gebeuren in de koninklijke familie. Dont ask why
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 20:00:06 #72
43556 miss_dynastie
pi_159106040
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Adnap het volgende:

[..]

NEE daar wil ik echt niet over nadenken. Hoewel ik van de week al zei tegen zoonlief dat er dit jaar ook iets naar gaat gebeuren in de koninklijke familie. Dont ask why
Maar daar zitten ook best wat oudere mensen tussen, dus dat zou zomaar kunnen, statistisch gezien....
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:54:02 #73
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159107863
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar daar zitten ook best wat oudere mensen tussen, dus dat zou zomaar kunnen, statistisch gezien....
bea en dr zussen zijn idd best oud en Pieter ook.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_159111740
Celine Dion mag zich nu weduwe noemen -O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159112042
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:44 schreef roos85 het volgende:
Celine Dion mag zich nu weduwe noemen -O-
Haar man ook overleden?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159112157
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haar man ook overleden?
Ja, ook aan de van gevolgen kanker
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159112390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja, ook aan de van gevolgen kanker
2016 is goed begonnen. Verdorie zeg -O-
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 23:13:11 #78
43556 miss_dynastie
pi_159112874
Verdrietig ;(
Maar die man was al zo lang zo ziek... Celine is zelfs weer met die shows in Vegas begonnen omdat haar man tegen de verwachtingen in bleef leven.
pi_159112953
Heeft iemand hier ervaring met Sanabelle brokken?
Geef nu nog RC, maar aangezien ik nu alles alleen moet betalen enzo, overweeg ik over te stappen naar een iets goedkopere brok voor meneer.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:42:40 #80
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_159153611
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef roos85 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Sanabelle brokken?
Geef nu nog RC, maar aangezien ik nu alles alleen moet betalen enzo, overweeg ik over te stappen naar een iets goedkopere brok voor meneer.
Onze honden krijgen deze en doen het er prima op.

En voor de katten deze
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 januari 2016 @ 06:46:47 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159194668
Onslow eet ook Sanabelle, hij doet het er prima op. Af en toe wisselen van smaak (niet al te vaak maar we merkten op een gegeven moment dat hij zijn brokjes niet meer zo lekker vond, klein zakje met andere smaak geprobeerd en kanen maar :D ).

Vrijdag sushi gegeten en daarna gebowld met wat mensen van mijn werk. Ik had de rest van het weekend nodig om bij te komen maar het was erg gezellig ^O^

Hoe is het met jullie allemaal? 't Is rustig hier :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 18 januari 2016 @ 06:54:49 #82
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159194696
Bevroren, verder wel goed en daar?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 januari 2016 @ 07:07:38 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159194724
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 06:54 schreef Toekito het volgende:
Bevroren, verder wel goed en daar?
Ik blijf lekker thuis werken vandaag, heb zoonlief wel net de kou ingestuurd >:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 18 januari 2016 @ 07:10:58 #84
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159194736
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 07:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik blijf lekker thuis werken vandaag, heb zoonlief wel net de kou ingestuurd >:)
slechte moeder dat je bent :')
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 januari 2016 @ 07:46:37 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159194870
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 07:10 schreef Toekito het volgende:

slechte moeder dat je bent :')
Valt wel mee, ik heb hem nog gewaarschuwd dat het glad kon zijn O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159196311
Hier ook lekker koud ~:) maar het zonnetje schijnt nu en het heeft hier niet gesneeuwd dus ook niet glad, de ideale winterse dag *O* *O*

Verder druk met werk en oppassen en mijn broertje gaat eindelijk trouwen ^) dus Fok schiet er een beetje bij in :@
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_159199773
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 07:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Valt wel mee, ik heb hem nog gewaarschuwd dat het glad kon zijn O-)
_O-

Je plicht was gedaan! ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:15 schreef indaha het volgende:
Hier ook lekker koud ~:) maar het zonnetje schijnt nu en het heeft hier niet gesneeuwd dus ook niet glad, de ideale winterse dag *O* *O*

Verder druk met werk en oppassen en mijn broertje gaat eindelijk trouwen ^) dus Fok schiet er een beetje bij in :@
Awww.. trouwerijen! ^) Gefeliciteerd met je broertje!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 januari 2016 @ 16:20:54 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159203988
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:15 schreef indaha het volgende:
Hier ook lekker koud ~:) maar het zonnetje schijnt nu en het heeft hier niet gesneeuwd dus ook niet glad, de ideale winterse dag *O* *O*

Verder druk met werk en oppassen en mijn broertje gaat eindelijk trouwen ^) dus Fok schiet er een beetje bij in :@
Wat leuk! ^) Wanneer?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 17:58:32 #89
43556 miss_dynastie
pi_159206262
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 06:46 schreef Rewimo het volgende:
Onslow eet ook Sanabelle, hij doet het er prima op. Af en toe wisselen van smaak (niet al te vaak maar we merkten op een gegeven moment dat hij zijn brokjes niet meer zo lekker vond, klein zakje met andere smaak geprobeerd en kanen maar :D ).

Vrijdag sushi gegeten en daarna gebowld met wat mensen van mijn werk. Ik had de rest van het weekend nodig om bij te komen maar het was erg gezellig ^O^

Hoe is het met jullie allemaal? 't Is rustig hier :)
Dat klinkt heftig? Of moet ik het met een knipoog lezen?

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:15 schreef indaha het volgende:
Hier ook lekker koud ~:) maar het zonnetje schijnt nu en het heeft hier niet gesneeuwd dus ook niet glad, de ideale winterse dag *O* *O*

Verder druk met werk en oppassen en mijn broertje gaat eindelijk trouwen ^) dus Fok schiet er een beetje bij in :@
Whaha, hoe gaaf!

quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:05 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Je plicht was gedaan! ^O^

[..]

Awww.. trouwerijen! ^) Gefeliciteerd met je broertje!
Hoe is het met jou(w herstel)?

Ik ben razend druk met werk, maar haal uit mijn ene baan echt zoveel meer plezier en voldoening uit dan in de eerste pak hem beet negen maanden van 2015, dat ik het helemaal niet zo erg meer vind. Maar forummen schiet er wel bij in :P
pi_159207530
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat klinkt heftig? Of moet ik het met een knipoog lezen?

[..]

Whaha, hoe gaaf!

[..]

Hoe is het met jou(w herstel)?

Ik ben razend druk met werk, maar haal uit mijn ene baan echt zoveel meer plezier en voldoening uit dan in de eerste pak hem beet negen maanden van 2015, dat ik het helemaal niet zo erg meer vind. Maar forummen schiet er wel bij in :P
Babe! *; Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt!

Hier qua gezondheid iets beter! Longontsteking is aardig op aan het klaren maar m'n conditie is nog steeds echt compleet nul! :') _O-

Qua mezelf best ok :Y *; en qua werk eigenlijk hetzelfde als jij. Nieuwe klussen, oude klus aan het overdragen aan nieuwe collega en veel nieuwe uitdagingen. Moet nog steeds erg hard werken ook door de overdracht en de tijd van het jaar maar wel leuk om te doen ^O^ :Y
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 20:26:35 #91
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159210751
Ik ben het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen. Heb een slowjuicer gekregen, alvast voor m'n verjaardag de 30ste. Heerlijk, iedere dag een groot glas fruit/groente sap met vezels. Vandaag bloedsinaasappel, bleekselderij, wortels en verse gember. 8-)

Allemaal weer wat aan de beterende hand?
M-D fijn van je werk. O+
PB gelukkig, je hebt best wel lang last van die longontsteking. Je wordt er ook zo moe van. :*
Adnap, ook weer wat tijd voor jezelf?
Indaha, wat een leuk nieuws van je broer O+
Iedereen die ik vergeten ben, :*

Hier is het ook koud, maar wel mooi met de sneeuw.


De heren genieten wel van de sneeuw, hoewel Ravi een hekel aan regen heeft.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 18 januari 2016 @ 20:30:40 #92
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159210932
Ik ga donderdag een onderzoek laten doen ivm snurken. Ik heb er best last van.

Misschien word ik doorverwezen naar de KNO arts. Het kan ook zijn dat ik een bijkomend slaaponderzoek laat doen.

Ik slaap heel slecht en das al jaren zo.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 18 januari 2016 @ 20:36:34 #93
386633 Adnap
I love Life !
pi_159211201
Haai. . Nou nee. Ik heb t druk en dat blijft nog 10 weken zo een dan examen. En Dana iets minder druk. .hoop ik.

Strega wat mooi! ! Hier amper sneeuw

Pb beterschap
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159211237
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Strega het volgende:
Ik ben het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen. Heb een slowjuicer gekregen, alvast voor m'n verjaardag de 30ste. Heerlijk, iedere dag een groot glas fruit/groente sap met vezels. Vandaag bloedsinaasappel, bleekselderij, wortels en verse gember. 8-)

Allemaal weer wat aan de beterende hand?
M-D fijn van je werk. O+
PB gelukkig, je hebt best wel lang last van die longontsteking. Je wordt er ook zo moe van. :*
Adnap, ook weer wat tijd voor jezelf?
Indaha, wat een leuk nieuws van je broer O+
Iedereen die ik vergeten ben, :*

Hier is het ook koud, maar wel mooi met de sneeuw.
[ afbeelding ]

De heren genieten wel van de sneeuw, hoewel Ravi een hekel aan regen heeft.
Ravi en Tashi O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 januari 2016 @ 20:45:12 #95
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159211551
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat klinkt heftig? Of moet ik het met een knipoog lezen?
Nou... niet helemaal. Mijn spieren vonden het niet geweldig :P en ik heb chronische peesschedeontsteking in mijn pols, dus die was ook niet blij. Maar ik vertik het om dan maar in een hoekje te gaan zitten en ik weet vantevoren dat het afzien wordt daarna. Dat het me twee dagen kostte, daar had ik niet helemaal op gerekend :') Maar goed, afgezien van Christan plus teamgenoten naar hun tafeltenniswedstrijd rijden had ik verder niks.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 januari 2016 @ 20:46:39 #96
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159211613
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Strega het volgende:

Hier is het ook koud, maar wel mooi met de sneeuw.
[ afbeelding ]

De heren genieten wel van de sneeuw, hoewel Ravi een hekel aan regen heeft.
Ooh jullie hebben echt wel meer dan dat witte laagje hier O+ Lekker voor de hondjes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 21:15:02 #97
43556 miss_dynastie
pi_159212919
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Babe! *; Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt!

Hier qua gezondheid iets beter! Longontsteking is aardig op aan het klaren maar m'n conditie is nog steeds echt compleet nul! :') _O-

Qua mezelf best ok :Y *; en qua werk eigenlijk hetzelfde als jij. Nieuwe klussen, oude klus aan het overdragen aan nieuwe collega en veel nieuwe uitdagingen. Moet nog steeds erg hard werken ook door de overdracht en de tijd van het jaar maar wel leuk om te doen ^O^ :Y
Dat kan echt best een poos duren he, voor je conditie weer op peil is? Hoor dat althans vaak om me heen. Nieuwe uitdagingen O+ ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Strega het volgende:
Ik ben het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen. Heb een slowjuicer gekregen, alvast voor m'n verjaardag de 30ste. Heerlijk, iedere dag een groot glas fruit/groente sap met vezels. Vandaag bloedsinaasappel, bleekselderij, wortels en verse gember. 8-)

Allemaal weer wat aan de beterende hand?
M-D fijn van je werk. O+
PB gelukkig, je hebt best wel lang last van die longontsteking. Je wordt er ook zo moe van. :*
Adnap, ook weer wat tijd voor jezelf?
Indaha, wat een leuk nieuws van je broer O+
Iedereen die ik vergeten ben, :*

Hier is het ook koud, maar wel mooi met de sneeuw.
[ afbeelding ]

De heren genieten wel van de sneeuw, hoewel Ravi een hekel aan regen heeft.
Ik wilde heeeeeeeeel graag zo'n ding hebben, heb hem aangeschaft en misschien veertig keer gebruikt of zo... weinig, in elk geval. Zei toevallig gister nog tegen D dat ik dat weer eens wat vaker moet doen. Wat een winter wonderland! Hier liggen drie vlokjes, her en der :P

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nou... niet helemaal. Mijn spieren vonden het niet geweldig :P en ik heb chronische peesschedeontsteking in mijn pols, dus die was ook niet blij. Maar ik vertik het om dan maar in een hoekje te gaan zitten en ik weet vantevoren dat het afzien wordt daarna. Dat het me twee dagen kostte, daar had ik niet helemaal op gerekend :') Maar goed, afgezien van Christan plus teamgenoten naar hun tafeltenniswedstrijd rijden had ik verder niks.
Och jee, is daar iets aan te doen of is het echt ermee leren leven? Twee dagen is wel fors ja....
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2016 @ 01:42:15 #98
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159219605
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef Adnap het volgende:
Haai. . Nou nee. Ik heb t druk en dat blijft nog 10 weken zo een dan examen. En Dana iets minder druk. .hoop ik.

Strega wat mooi! ! Hier amper sneeuw

Pb beterschap
Ja, mooi is het wel op dit moment. Maar koud hier. -9. Gelukkig niet veel wind ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2016 @ 01:46:12 #99
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159219643
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nou... niet helemaal. Mijn spieren vonden het niet geweldig :P en ik heb chronische peesschedeontsteking in mijn pols, dus die was ook niet blij. Maar ik vertik het om dan maar in een hoekje te gaan zitten en ik weet vantevoren dat het afzien wordt daarna. Dat het me twee dagen kostte, daar had ik niet helemaal op gerekend :') Maar goed, afgezien van Christan plus teamgenoten naar hun tafeltenniswedstrijd rijden had ik verder niks.
Hé, welkom in de club van de chronische peesschedeontsteking in de pols personen! *)
Echt hé. Iets overbelasten en gelijk weer....
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2016 @ 01:49:27 #100
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159219664
Ik herken het hoor Rewimo. Na een uitje, bezoek over ver, concert of wat dan ook. Ik weet dat ik de volgende dag dan brak ben. Maar toch wil ik het niet opgeven. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 januari 2016 @ 06:45:13 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159220400
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 01:46 schreef Strega het volgende:

Hé, welkom in de club van de chronische peesschedeontsteking in de pols personen! *)
Echt hé. Iets overbelasten en gelijk weer....
Ik ben al 30 jaar lid :') Het is echt een takkeblessure :( Komt elke keer weer terug. Ik ben er al 4 keer aan geopereerd maar helpen doet het niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 01:49 schreef Strega het volgende:
Ik herken het hoor Rewimo. Na een uitje, bezoek over ver, concert of wat dan ook. Ik weet dat ik de volgende dag dan brak ben. Maar toch wil ik het niet opgeven. :')
Nee, je wilt niet altijd aan de kant zitten. Je moet het echt plannen zodat je niet te veel achter elkaar hebt anders hou je het niet vol. Maar sommige dingen zijn het waard! :)

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:

Och jee, is daar iets aan te doen of is het echt ermee leren leven? Twee dagen is wel fors ja....
Het moet slijten :') Aldus de dokter. Alleen neemt het wel verdomd lang de tijd om te slijten }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159222704
Mijn broertje gaat 14 maart trouwen , ze houden het klein maar ik had gedacht dat het er nooit van zou komen ;) Trouwens wel een leuk verhaal, ze kennen elkaar van de middelbare school en hebben toen ook wel even verkering gehad maar zij was toen pas 14 en hij 19 dus haar ouders waren er niet zo blij mee , naderhand elkaar uit het oog verloren en 5 jaar geleden elkaar na 22 jaar weer ontmoet en nu gaan ze trouwen *O* *O*

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Strega het volgende:
Ik ben het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen. Heb een slowjuicer gekregen, alvast voor m'n verjaardag de 30ste. Heerlijk, iedere dag een groot glas fruit/groente sap met vezels. Vandaag bloedsinaasappel, bleekselderij, wortels en verse gember. 8-)

Allemaal weer wat aan de beterende hand?
M-D fijn van je werk. O+
PB gelukkig, je hebt best wel lang last van die longontsteking. Je wordt er ook zo moe van. :*
Adnap, ook weer wat tijd voor jezelf?
Indaha, wat een leuk nieuws van je broer O+
Iedereen die ik vergeten ben, :*

Hier is het ook koud, maar wel mooi met de sneeuw.
[ afbeelding ]

De heren genieten wel van de sneeuw, hoewel Ravi een hekel aan regen heeft.
Lekker rennen in de sneeuw O+

Pb fijn dat het iets beter gaat met je gezondheid en je werk maar kijk uit dat je niet weer ineens teveel doet :*

Miss D wat fijn dat je zoveel plezier haalt uit je werk ^O^

En Ik sluit me aan bij Strega en Rewimo dat je kieskeurig wordt met dingen doen omdat je daarna de prijs ervoor moet betalen , daarom heb ik sowieso de zondag ingesteld als rustdag en verder doe ik ook niet meer overal aan mee want soms heb ik het er gewoon niet voor over om voor pampus te liggen.
Sara succes morgen met je onderzoek ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 19 januari 2016 @ 10:23:12 #103
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159222741
Ik ga langzaam weer beginnen met fietsen en formulier voor voetbalclub is ingevuld *O*

Oh en werk blijft tof!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_159222799
Oef, dat is minder Rewimo. :{ Dat zijn wel vervelende prijzen die je moet betalen voor een avondje gezelligheid.

Heej Pb! :W Fijn dat het weer wat beter gaat!

Leuk die combi van hondjes en sneeuw Strega! Het is dat het qua ruimte/konijnen en de reizen die we nog willen maken niet zo handig is, maar ik zou zo graag een hond willen O+ . (Katten ook, maar dat is met die allergie van vriend gewoon niet zo'n strak plan nog.)

En fijn dat al het werk zo goed gaat! Hier gaat het ook steeds soepeler en wordt het daarom steeds leuker! *O*

Zo, en ik ben waarschijnlijk de helft weer vergeten, maar nog niet alles teruggelezen :@ . Dit weekend namelijk met vrienden weggeweest naar een huisje op de Veluwe (C en ik gingen donderdag al, lekker samen zwemmen en daarna een haardvuurtje enzo O+ ). Was gezellig!
  dinsdag 19 januari 2016 @ 10:39:10 #105
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159223020
Ik ga in maart met schoonfamilie naar een huisje *O* alleen schijnt er een open haard te zijn :'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:04:34 #106
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159225824
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:21 schreef indaha het volgende:
Sara succes morgen met je onderzoek ^O^
Is donderdagmiddag maar dank je.

Hier is het zo koud dat ik besloten heb binnen te blijven.

Vanavond even naar de huisarts met mijn grote teen. Denk ontstoken velletje.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159234385
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Strega het volgende:
Ik ben het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen. Heb een slowjuicer gekregen, alvast voor m'n verjaardag de 30ste. Heerlijk, iedere dag een groot glas fruit/groente sap met vezels. Vandaag bloedsinaasappel, bleekselderij, wortels en verse gember. 8-)

Allemaal weer wat aan de beterende hand?
M-D fijn van je werk. O+
PB gelukkig, je hebt best wel lang last van die longontsteking. Je wordt er ook zo moe van. :*
Adnap, ook weer wat tijd voor jezelf?
Indaha, wat een leuk nieuws van je broer O+
Iedereen die ik vergeten ben, :*

Hier is het ook koud, maar wel mooi met de sneeuw.
[ afbeelding ]

De heren genieten wel van de sneeuw, hoewel Ravi een hekel aan regen heeft.
Sneeuwfoto's O+ Toch ben ik blij dat het hier niet ligt :+

En longonsteking (die overigens nu echt redelijk opklaart) heeft zo'n 4 maanden geduurd :X Veel te lang en ik ben ook echt goed ziek geweest. Nog steeds wel dat bij teveel inspanning de borstkas echt zeer doet maar dat trekt ook langzaam maar zeker weg *O*
pi_159234408
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nou... niet helemaal. Mijn spieren vonden het niet geweldig :P en ik heb chronische peesschedeontsteking in mijn pols, dus die was ook niet blij. Maar ik vertik het om dan maar in een hoekje te gaan zitten en ik weet vantevoren dat het afzien wordt daarna. Dat het me twee dagen kostte, daar had ik niet helemaal op gerekend :') Maar goed, afgezien van Christan plus teamgenoten naar hun tafeltenniswedstrijd rijden had ik verder niks.
:X Dat klinkt knap pijnlijk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 januari 2016 @ 21:48:26 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159241147
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef PaarsBeestje het volgende:

Sneeuwfoto's O+ Toch ben ik blij dat het hier niet ligt :+

En longonsteking (die overigens nu echt redelijk opklaart) heeft zo'n 4 maanden geduurd :X Veel te lang en ik ben ook echt goed ziek geweest. Nog steeds wel dat bij teveel inspanning de borstkas echt zeer doet maar dat trekt ook langzaam maar zeker weg *O*
Zo, daar ben je ook een tijd zoet mee geweest -O- Gelukkig dat het nu beter gaat :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 januari 2016 @ 21:49:09 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159241179
Vorige week naar de tettenpletter geweest :P Vandaag uitslag: alles goed :) Ben er weer voor 2 jaar vanaf.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:09:35 #111
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159244026
Update grote teen: ingegroeide nagel. Zalf en antibiotica gekregen.

Ik moet baden in een baddeke met javel.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159283203
Zo he pb wat heeft dat lang geduurd zeg.
Rewimo nooit leuk als je van een leuke activiteit zo lang last hebt. Help een brace oid? of is het gewoon een kwestie van de langste adem hebben?

Hier heb ik maandag een slikfoto gehad. Wat een vies drankje is dat toch. Dinsdag krijg ik de uitslag en ik hoop een pva.

Dinsdag nog met Rossi 's avonds naar de DA geweest. Waarschijnlijk een buikvirusje maar hij stinkt zo ontzettend dat ik bang was voor oorontsteking.

Mijn portfolio voor mijn opleiding is goed gekeurd nu woensdag eindgesprek en dan hopelijk geslaagd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 januari 2016 @ 17:30:24 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159285347
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo he pb wat heeft dat lang geduurd zeg.
Rewimo nooit leuk als je van een leuke activiteit zo lang last hebt. Help een brace oid? of is het gewoon een kwestie van de langste adem hebben?

Hier heb ik maandag een slikfoto gehad. Wat een vies drankje is dat toch. Dinsdag krijg ik de uitslag en ik hoop een pva.

Dinsdag nog met Rossi 's avonds naar de DA geweest. Waarschijnlijk een buikvirusje maar hij stinkt zo ontzettend dat ik bang was voor oorontsteking.

Mijn portfolio voor mijn opleiding is goed gekeurd nu woensdag eindgesprek en dan hopelijk geslaagd.
Ik hoop voor je dat ze weten wat ze aan je klachten kunnen doen ja, succes dinsdag! En slagen woensdag hoor! ^O^

Ik heb een brace voor mijn pols inderdaad, die draag ik als ik veel pijn heb. Helpt wel wat maar ik kom er niet meer vanaf.

Arme Rossi, hopelijk voelt hij zich snel beter...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2016 @ 01:32:56 #114
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159298090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo he pb wat heeft dat lang geduurd zeg.
Rewimo nooit leuk als je van een leuke activiteit zo lang last hebt. Help een brace oid? of is het gewoon een kwestie van de langste adem hebben?

Hier heb ik maandag een slikfoto gehad. Wat een vies drankje is dat toch. Dinsdag krijg ik de uitslag en ik hoop een pva.

Dinsdag nog met Rossi 's avonds naar de DA geweest. Waarschijnlijk een buikvirusje maar hij stinkt zo ontzettend dat ik bang was voor oorontsteking.

Mijn portfolio voor mijn opleiding is goed gekeurd nu woensdag eindgesprek en dan hopelijk geslaagd.
Ach Rossi. O+
Veel succes woensdag! :*
Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen met je maag.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_159324566
Ik kom hier ook even een foto van mijn nieuwe hamstertje delen 8-)

  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:17:30 #116
386633 Adnap
I love Life !
pi_159328728
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:53 schreef emmyemmy het volgende:
Ik kom hier ook even een foto van mijn nieuwe hamstertje delen 8-)

[ afbeelding ]
Wat een snoepje... maar vervoer in een kartonnen doos ? Das echt vragen om een ontsnapping
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:20:06 #117
386633 Adnap
I love Life !
pi_159328779
Even een snelle zwaai. Hier vandaag het bed weer uit de kamer dus grote schoonmaak. En ik had al zo weinig gedaan deze week :')
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159329787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:17 schreef Adnap het volgende:

[..]

Wat een snoepje... maar vervoer in een kartonnen doos ? Das echt vragen om een ontsnapping
Doos zat in een tas in zn kooi :) Kooi meteen meegenomen (van een fokker)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 januari 2016 @ 19:41:16 #119
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159335679
Wat een leukerdje O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159338149
Wat een snoepje.

Gisteren weer met Ros bij de DA geweest. Toch weer oorontsteking -O-

zo sneu en ook veel te snel weer terug.

net mijn presentatie gemaakt afstudeergesprek here I come
pi_159342860
Is dat een Syrtje emmy? :)
(Ik heb hier een langharige syrier zitten, nu met van dat zachte katoenspul voor op de bodem is het niet zo'n ramp, maar eerst had ik hennepvezels en dat klitte me toch een partij in de vacht...)

Ahw, wat sneu voor Rossi f_r ;(

En succes met je afstudeergesprek, zet hem op! *O*

Wij zijn er bijna helemaal uit: deze zomer (nouja, eind voorjaar. We proberen juni voor elkaar te krijgen.) wordt het de westkant van Amerika! 8-) *O* We willen beginnen in Las Vegas (niet zozeer voor Vegas zelf, maar daar is het vliegveld) en dan daar een tijdje de Grand Canyon en omgeving bezoeken, daarna via Death Valley verder richting Yosemite National Park en dan terugvliegen vanuit San Francisco. Yellowstone leek ons ook erg gaaf, maar ligt erg uit de richting. Misschien ooit wel te combineren met Vancouver.)
pi_159342984
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:32 schreef Candaasje het volgende:
Is dat een Syrtje emmy? :)
(Ik heb hier een langharige syrier zitten, nu met van dat zachte katoenspul voor op de bodem is het niet zo'n ramp, maar eerst had ik hennepvezels en dat klitte me toch een partij in de vacht...)

Ahw, wat sneu voor Rossi f_r ;(

En succes met je afstudeergesprek, zet hem op! *O*

Wij zijn er bijna helemaal uit: deze zomer (nouja, eind voorjaar. We proberen juni voor elkaar te krijgen.) wordt het de westkant van Amerika! 8-) *O* We willen beginnen in Las Vegas (niet zozeer voor Vegas zelf, maar daar is het vliegveld) en dan daar een tijdje de Grand Canyon en omgeving bezoeken, daarna via Death Valley verder richting Yosemite National Park en dan terugvliegen vanuit San Francisco. Yellowstone leek ons ook erg gaaf, maar ligt erg uit de richting. Misschien ooit wel te combineren met Vancouver.)
Jep :) Maandje oud
pi_159344022
Leuk! Is 'ie al een beetje tam? :)
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 00:09:52 #124
43556 miss_dynastie
pi_159346772
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:32 schreef Candaasje het volgende:
Is dat een Syrtje emmy? :)
(Ik heb hier een langharige syrier zitten, nu met van dat zachte katoenspul voor op de bodem is het niet zo'n ramp, maar eerst had ik hennepvezels en dat klitte me toch een partij in de vacht...)

Ahw, wat sneu voor Rossi f_r ;(

En succes met je afstudeergesprek, zet hem op! *O*

Wij zijn er bijna helemaal uit: deze zomer (nouja, eind voorjaar. We proberen juni voor elkaar te krijgen.) wordt het de westkant van Amerika! 8-) *O* We willen beginnen in Las Vegas (niet zozeer voor Vegas zelf, maar daar is het vliegveld) en dan daar een tijdje de Grand Canyon en omgeving bezoeken, daarna via Death Valley verder richting Yosemite National Park en dan terugvliegen vanuit San Francisco. Yellowstone leek ons ook erg gaaf, maar ligt erg uit de richting. Misschien ooit wel te combineren met Vancouver.)
Cooooooooool _O_

Ik ben vanavond sushi gaan eten met een vriendin. Ruim vijf uur en een kwartier zitten kletsen en eten. Vraagt de hele schattige eigenaar: 'was alles naar wens, hebben jullie het leuk gehad?' :D O+
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 04:31:26 #125
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159349550
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:53 schreef emmyemmy het volgende:
Ik kom hier ook even een foto van mijn nieuwe hamstertje delen 8-)

[ afbeelding ]
Lief O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_159349760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:01 schreef Candaasje het volgende:
Leuk! Is 'ie al een beetje tam? :)
Ja :) hij vind me alleen nog niet lief. Komt nog wel :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 januari 2016 @ 09:15:41 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159349947
Candaasje, wat gaaf! *O*

f_r, heel veel succes woensdag! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 januari 2016 @ 09:16:13 #128
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159349949
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik ben vanavond sushi gaan eten met een vriendin. Ruim vijf uur en een kwartier zitten kletsen en eten. Vraagt de hele schattige eigenaar: 'was alles naar wens, hebben jullie het leuk gehad?' :D O+
Vijf uur maar? :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159350161
Goedemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 14:19:06 #130
43556 miss_dynastie
pi_159355798
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vijf uur maar? :D
Erg he? :@ Maar het was gezellig ende lekker :9
  zondag 24 januari 2016 @ 14:25:27 #131
386633 Adnap
I love Life !
pi_159356032
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 08:19 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Ja :) hij vind me alleen nog niet lief. Komt nog wel :D
Lekker verwennen met meelwormen. Zijn ze binnen no time tam :)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159358090
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:25 schreef Adnap het volgende:

[..]

Lekker verwennen met meelwormen. Zijn ze binnen no time tam :)
Broccoli en gedroogd fruit vind ie lekker :)
  zondag 24 januari 2016 @ 15:59:52 #133
386633 Adnap
I love Life !
pi_159358592
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:40 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Broccoli en gedroogd fruit vind ie lekker :)
Broccoli mag wel. Gedroogd fruit bevat veel te veel suiker. Dit kan zeker bij jong hamsters diaree veroorzaken. Geef liever als ze jog jong is wat brinta. Leng wat koffieroom ( half cupje) met beetje britain. Voedzaam en gezond.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zondag 24 januari 2016 @ 16:02:43 #134
386633 Adnap
I love Life !
pi_159358688
Voor je je het afvraagt...heb jaren hamsters gefokt en de laaste jaren fok mannen gehad.
Kijk eens op forum.dehamster.nl. Daar vind je veel info.
Heb nu sinds 2 jaar geen hamsters mee ivm werk. Helaas want ben dol op die knuffels
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159359650
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:59 schreef Adnap het volgende:

[..]

Broccoli mag wel. Gedroogd fruit bevat veel te veel suiker. Dit kan zeker bij jong hamsters diaree veroorzaken. Geef liever als ze jog jong is wat brinta. Leng wat koffieroom ( half cupje) met beetje britain. Voedzaam en gezond.
Ik geef t ook niet veel. Zit alleen wat gedroogde appel in z'n voer.
  zondag 24 januari 2016 @ 17:24:17 #136
386633 Adnap
I love Life !
pi_159360639
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:38 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Ik geef t ook niet veel. Zit alleen wat gedroogde appel in z'n voer.
Geef je gemengd voer of een compact voer. Een soort bix met alles erin. Dan eten ze minder selectief. Veel hamsters eten nl bij gemengd voer alleen wat ze lekker vinden ;) dan blijven de belangrijke voedingsstoffen in t bakje achter.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159360804
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:24 schreef Adnap het volgende:

[..]

Geef je gemengd voer of een compact voer. Een soort bix met alles erin. Dan eten ze minder selectief. Veel hamsters eten nl bij gemengd voer alleen wat ze lekker vinden ;) dan blijven de belangrijke voedingsstoffen in t bakje achter.
Weet ik. Heb 20 ratten gehad :P
  zondag 24 januari 2016 @ 17:35:20 #138
386633 Adnap
I love Life !
pi_159360870
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:32 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Weet ik. Heb 20 ratten gehad :P
Aha
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159402089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo he pb wat heeft dat lang geduurd zeg.
Rewimo nooit leuk als je van een leuke activiteit zo lang last hebt. Help een brace oid? of is het gewoon een kwestie van de langste adem hebben?

Hier heb ik maandag een slikfoto gehad. Wat een vies drankje is dat toch. Dinsdag krijg ik de uitslag en ik hoop een pva.

Dinsdag nog met Rossi 's avonds naar de DA geweest. Waarschijnlijk een buikvirusje maar hij stinkt zo ontzettend dat ik bang was voor oorontsteking.

Mijn portfolio voor mijn opleiding is goed gekeurd nu woensdag eindgesprek en dan hopelijk geslaagd.
Succes vandaag in het ziekenhuis en morgen voor je eindgesprek :*
Hoe gaat het nu met Rossi ?

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:53 schreef emmyemmy het volgende:
Ik kom hier ook even een foto van mijn nieuwe hamstertje delen 8-)

[ afbeelding ]
Wat schattig O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:32 schreef Candaasje het volgende:
Is dat een Syrtje emmy? :)
(Ik heb hier een langharige syrier zitten, nu met van dat zachte katoenspul voor op de bodem is het niet zo'n ramp, maar eerst had ik hennepvezels en dat klitte me toch een partij in de vacht...)

Ahw, wat sneu voor Rossi f_r ;(

En succes met je afstudeergesprek, zet hem op! *O*

Wij zijn er bijna helemaal uit: deze zomer (nouja, eind voorjaar. We proberen juni voor elkaar te krijgen.) wordt het de westkant van Amerika! 8-) *O* We willen beginnen in Las Vegas (niet zozeer voor Vegas zelf, maar daar is het vliegveld) en dan daar een tijdje de Grand Canyon en omgeving bezoeken, daarna via Death Valley verder richting Yosemite National Park en dan terugvliegen vanuit San Francisco. Yellowstone leek ons ook erg gaaf, maar ligt erg uit de richting. Misschien ooit wel te combineren met Vancouver.)
Lijkt me een geweldige reis ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Cooooooooool _O_

Ik ben vanavond sushi gaan eten met een vriendin. Ruim vijf uur en een kwartier zitten kletsen en eten. Vraagt de hele schattige eigenaar: 'was alles naar wens, hebben jullie het leuk gehad?' :D O+
5 uur :o wij gaan zaterdag sushien , ik heb nog een cadeaubon van mijn verjaardag maar 5 uur wordt het niet wat we moeten op tijd thuis zijn voor DE MOL :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_159402443
[quote]0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:19 schreef indaha het volgende:

[..]

Succes vandaag in het ziekenhuis en morgen voor je eindgesprek :*
Hoe gaat het nu met Rossi ?

[..]
Dank je.
Met Rossi gaat het wel weer beter. Zo weer even ab gaan geven.
pi_159457902
*O* geslaagd *O*
pi_159457932
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 07:54 schreef ferrari_rood het volgende:
*O* geslaagd *O*
Gefeliciteerd *O* *O* *O* en hoe was het in het ziekenhuis gegaan, hebben ze een plan van aanpak gemaakt ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_159469538


_O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2016 @ 17:17:18 #144
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159470053
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 07:54 schreef ferrari_rood het volgende:
*O* geslaagd *O*
Super! Van harte gefeliciteerd! *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2016 @ 20:34:02 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159474605
Whoohoo, qltel gaat met Pinksteren een week naar Tallinn voor scouting, alleen valt dat in een werk/schoolweek dus kunnen kind en ik niet mee. Nu gaan kind en ik een paar dagen naar Stockholm :D Komt mooi uit want hij is dinsdags na Pinksteren nog vrij *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 00:48:31 #146
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159483580
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 07:54 schreef ferrari_rood het volgende:
*O* geslaagd *O*
Gefeliciteerd! :* :* :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 00:53:08 #147
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159483629
Vandaag naar "Bowie IS" in het Groninger museum geweest. Overweldigend, echt een aanrader. Vandaag net bekend dat het een maand verlengd is. Als je in de gelegenheid bent, gaan. O+ O+ O+ Gelukkig hadden we al tickets voor z'n dood bekend was.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  vrijdag 29 januari 2016 @ 07:26:53 #148
386633 Adnap
I love Life !
pi_159484724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 07:54 schreef ferrari_rood het volgende:
*O* geslaagd *O*
*G* van harte *G*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 januari 2016 @ 08:39:51 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159485184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:53 schreef Strega het volgende:
Vandaag naar "Bowie IS" in het Groninger museum geweest. Overweldigend, echt een aanrader. Vandaag net bekend dat het een maand verlengd is. Als je in de gelegenheid bent, gaan. O+ O+ O+ Gelukkig hadden we al tickets voor z'n dood bekend was.
Leuk dat jullie zo genoten hebben! Wat is er allemaal te zien? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:01:04 #150
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159487586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 07:54 schreef ferrari_rood het volgende:
*O* geslaagd *O*
gefelicteerd!!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159511505
Strega van harte gefeliciteerd met je verjaardag :* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 januari 2016 @ 09:29:57 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159512016
*O* Strega *O* Van harte gefeliciteerd! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159526596
Strega! Gefeliciteerd met je verjaardag! :* *O* *O*
pi_159527981
Tja de mdl-arts kan weinig voor mij doen. Hij denkt dat er een zenuw beschadigd is in mijn maag tijdens de operatie. Ik heb nu medicatie om mijn maag sneller de laten legen. Gewoon een soort laxeermiddel dus. In de hoop dat mijn slokdarm dan ook wat meer rust krijgt.

Een lastig probleem noemde hij het en er is niet echt iets voor. Heb ik weer.

Strega fijn dat jullie gereserveerd hadden het is helemaal vol de komende tijd hoorde ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 januari 2016 @ 08:41:47 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159534207
Wat een pech, f_r -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 31 januari 2016 @ 17:52:18 #156
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_159547466
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_159556981
quote:
Verdrietig ;( Sterkte jullie beiden :*

En f_r ook sterkte! :* Waardeloos dat ze niet meer voor je kunnen doen -O-
pi_159562327
quote:
Sterkte met het verlies van Pogo :'( , maar een mooie foto waar zijn vriendjes afscheid komen nemen O+

F-r wat rot dat er geen echte oplossing is voor je probleem -O- hopelijk helpt de medicatie

PB hoe gaat het met jou ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † maandag 1 februari 2016 @ 18:46:07 #159
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159575283
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 07:52 schreef indaha het volgende:
Strega van harte gefeliciteerd met je verjaardag :* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Dank je. Ook voor de mooie kaart. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 1 februari 2016 @ 18:52:22 #160
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159575469
De Bowie expositie was zeer overweldigend en indrukwekkend. :Y
Op mijn verjaardag zijn we heerlijk gaan High Teaën.Bij het Elandshus in Paterswolde. Mooi uitzicht, open haard aan. O+
Dik verwend met kado's.
Gisteren verjaardagsbrunch, maar toen besloot Pogo dat het genoeg was. :'(
Zowel honden als katten zijn hier van slag. Ikzelf ook wel hoor. Je weet dat het zijn tijd was, maar toch....
Jullie allemaal bedankt voor de felecitaties. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_159638338
Zijn jullie de regen ook zo beu :P
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 februari 2016 @ 06:39:21 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159642429
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn jullie de regen ook zo beu :P
Welke regen :?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159665029
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2016 06:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Welke regen :?
Dat wat dag in dag uit mijn humeur aan het verzieken is :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159748613
Ja van mij mag de regen ook wel ophouden nu
En is er van de zuiderlingen nog iemand naar het carnaval geweest?

Ik ben vorige week gestruikeld en heb me opgevangen met mijn arm en dat was niet zo handig voor mijn pols en hand , niet gebroken maar gekneusd dus typen is ook lastig -O-

Verder gebeurt er hier weinig , we zijn aan het inventariseren welke overbodige spullen naar de kringloop kunnen want het wordt allemaal maar op zolder gezet en daar blijft het gewoon jaren staan :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 februari 2016 @ 10:10:59 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159748724
Beterschap voor je arm.

Ziek hier, lijkt op griep maar (nog?) geen koorts. Gewoon bleh.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159751096
Beterschap Indaha en Rewimo
pi_159751294
Beterschap allen.

Hier helaas geen carnaval gezien we een druk zijn met ons huis bewoonbaar maken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159751360
Hier ook geen carnaval. Ik heb net de voorraadkast opgeruimd en ben ondertussen voor Rossi aan het zorgen.
  maandag 8 februari 2016 @ 14:13:40 #169
386633 Adnap
I love Life !
pi_159753417
Hier weer redelijk opgeknapt na een week griep
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 20:36:42 #170
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159763872
Hier geen carnavol. Wel enorm pijn aan m'n stuitje. Waarschijnlijk te lang verkeerd in de rolstoel gezeten. Voor de rest wat hangerig, lusteloos, koortsig. :')

Indaha, sterkte. Ga je lang last van houden ben ik bang :*

Rewimo, ook de blues, net als ik B-)

En het stormt hier al dagen. Honden en katten hebben echt prikkelbaar. Ook door Pogo, maar die storm geeft veel onrust in het hoofd. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_159764780
Wij dachten gisterenavond dat het einde van Rossi gekomen was.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2016 @ 02:07:52 #172
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159772205
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij dachten gisterenavond dat het einde van Rossi gekomen was.
Oh nee. Want.....?
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_159772610
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 02:07 schreef Strega het volgende:

[..]

Oh nee. Want.....?
Zie zijn topic. Maar het einde komt vandaag toch vrees ik.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 07:32:45 #174
386633 Adnap
I love Life !
pi_159772892
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 04:50 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Zie zijn topic. Maar het einde komt vandaag toch vrees ik.
Sterkte :'(
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159773207
Sterkte ff ;(
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 februari 2016 @ 08:50:11 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159773330
Heel veel sterkte f_r :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159775728
Sterkte F-r :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2016 @ 02:05:24 #178
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159797493
Zie zijn topic. Maar het einde komt vandaag toch vrees ik.
[/quote]

Gelezen, heel veel sterkte. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_159798486
Wij zijn vandaag best vrolijk ondanks de regen. Het regent hier al dagen.
pi_159800040
Wat heftig f_r! :{ Hoe gaat het nu met Rossi?
pi_159863893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn vandaag best vrolijk ondanks de regen. Het regent hier al dagen.
Hoe gaat het nu met Rossi ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_159876259
Hai. Ik leef nog. Alleen even niet actief qua posten op fok. Proberen mn leven weer beetje op te pakken en op de rit te krijgen.

FR sterkte met Rossi *;

Knuffels voor iedereen.
Duvel & Niels
pi_159894888
Tja Rossi,

Gisteren nog naar de DA geweest. Opnieuw bloed geprikt dit keer wel hevig protest maar de waardes waren maar ietsjes beter. Ik word maandag weer gebeld en dan moeten we beslissen wat we willen. Toch een buikecho of toch euthanasie.

Ze zei hij is 6 maar ziet eruit als 12/13.

Mweh februari is niet zo'n denderende maand voor mijn familie (opa en oom overleden op mijn verjaardag, Ramses mijn eerste kat is ook gestorven in februari)
pi_159902953
Die Rossi maakt het jullie moeilijk zo. Het arme poezebeest.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159903833
Ik las gisteren zijn topic door. Hij heeft eerder zo'n periode gehad.
  † In Memoriam † zondag 14 februari 2016 @ 20:59:21 #186
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159919997
[quote]0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Tja Rossi,

Oh dat klinkt niet goed. Het is natuurlijk ook allemaal weer een aanslag op zijn weerstand. Al die kuren enzo. Laat staan z'n darmflora. Arm ventje en jullie. ;(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zondag 14 februari 2016 @ 21:30:05 #187
386633 Adnap
I love Life !
pi_159921067
Sterkte. .
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159928573
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Tja Rossi,

Gisteren nog naar de DA geweest. Opnieuw bloed geprikt dit keer wel hevig protest maar de waardes waren maar ietsjes beter. Ik word maandag weer gebeld en dan moeten we beslissen wat we willen. Toch een buikecho of toch euthanasie.

Ze zei hij is 6 maar ziet eruit als 12/13.

Mweh februari is niet zo'n denderende maand voor mijn familie (opa en oom overleden op mijn verjaardag, Ramses mijn eerste kat is ook gestorven in februari)
O wat een moeilijke beslissing weer -O- en dat ook nog op je verjaardag , veel sterkte :*

maar hoe dubbel ook :@ gefeliciteerd met je verjaardag *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_159928633
Vanmorgen kwam hij ook naar beneden toen ik daar was. En al luidkeels liep hij op mij af, Niet om mij te feliciteren nee hij wilde natvoer. Droogvoer weigert hij.
  maandag 15 februari 2016 @ 16:39:06 #190
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159938798
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 07:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen kwam hij ook naar beneden toen ik daar was. En al luidkeels liep hij op mij af, Niet om mij te feliciteren nee hij wilde natvoer. Droogvoer weigert hij.
Fijn dat hij zich beter voelt! en gefeliciteerd met je verjaardag
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 15 februari 2016 @ 17:06:25 #191
386633 Adnap
I love Life !
pi_159939515
FR van harte !!!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 februari 2016 @ 18:42:31 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159942067
Gefeliciteerd, f_r :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_159942262
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159942292
Gefeliciteerd f-r *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159942397
Feli f_r! *O*
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2016 @ 19:52:08 #196
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_159944391
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 07:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen kwam hij ook naar beneden toen ik daar was. En al luidkeels liep hij op mij af, Niet om mij te feliciteren nee hij wilde natvoer. Droogvoer weigert hij.
Van harte gefeliciteerd :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_159945527
* komt even binnen vallen. .... Gefeliciteerd f_r! *O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 februari 2016 @ 16:25:20 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160120625
Wauw dit topic was ver weggezakt :P

't Is opvallend rustig hier :D Wij zijn het weekend druk geweest met onze koelkast. Die is namelijk overleden (RIP thermostaat ;( ). Dus toen zijn we gaan bekijken wat de slimste manier van vervangen was. Het vriesgedeelte was eigenlijk te klein, waardoor we een klein vrieskastje (dat ik nog had uit mijn vorige huis) ook aan hadden staan. En we hebben ook nog een kleinere inbouwkoelkast in de keuken. Beetje overkill dus :@

Nu hebben we gekozen voor een aparte (grote :o ) vrieskast en koelkast. De koelkast in de keuken kan dan weg (stroomvreter 1), het vrieskastje kan weg (stroomvreter 2) en de koelkast die dood is, is sowieso weg (stroomvreter 3). De nieuwe A+++ koelkast en vrieskast verbruiken samen ongeveer de helft aan stroom van één van de andere drie.

Koelkast komt in het voorraadhok, vriezer in het washok. En de inbouwkoelkast gaat eruit. qltel heeft al bekeken dat de magnetron prima op die plek past ^O^ Paar extra planken erboven en we hebben ook nog eens meer kastruimte in de keuken *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160121373
Jeej voor nieuwe koelkast.

Wij zijn afgelopen weekend verhuisd. Wat een gedoe zeg.

Overal staat nog zooi kan daar zo slecht tegen :@
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 februari 2016 @ 17:07:50 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160121985
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej voor nieuwe koelkast.

Wij zijn afgelopen weekend verhuisd. Wat een gedoe zeg.

Overal staat nog zooi kan daar zo slecht tegen :@
Gaaf! Bevalt het? Het duurt altijd wel even voor alles zijn plekje heeft gevonden hè ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160123017
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gaaf! Bevalt het? Het duurt altijd wel even voor alles zijn plekje heeft gevonden hè ;)
Ik heb best een beetje heimwee naar Eindhoven :@ Maar het zal wel wennen denk ik. Loebes is ook nog een beetje van slag.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 februari 2016 @ 17:45:00 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160123036
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ik heb best een beetje heimwee naar Eindhoven :@ Maar het zal wel wennen denk ik. Loebes is ook nog een beetje van slag.
Jullie moeten ook je plekje nog vinden :Y Komt wel goed joh!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160123444
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jullie moeten ook je plekje nog vinden :Y Komt wel goed joh!
Heeft gewoon een beetje tijd nodig :) ben nogal een gewoonte dier.

Over koelkasten gesproken. Ik ben zo blij met onze keuken O+
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 19:24:00 #204
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160125876
Kijk, keukens en koelkasten. ^O^
Onze oude stroomvreter is vorig jaar vervangen.

T-P Verhuizen....killing.
Maar daarna vast heel fijn! :Y
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_160132927
Ik heb op zolder de koel/vries combi van ons gezet. In de keuken zit een koel vries combi ingebouwd. Maar ik vind extra vriezer ruimte wel handig. Eigenlijk moet ik hem zien in te ruilen voor een klein vriezertje
I solemnly swear i'm up to no good
pi_160138313
Verhuizen is ook niet leuk. Veel stress en alles kwijt. Hopelijk ben je gauw gewend.
pi_160202757
:W

Hier even een baal momentje! Van het weekend bij outlet centrum wat shirtjes gekocht, van de week gewassen. Zit er in een shirt al een gaatje :{ wel aan de achterkant. Heb shirt alleen gepast, verder niet gedragen. Dacht ga er mee terug, staat er op de bon ruilen/geld retour is helaas niet mogelijk..

Als ik er een vestje over draag zie je het niet, maar vind dit toch wel heel zonde zeg. Shirt van ¤32,-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † donderdag 25 februari 2016 @ 14:15:24 #208
43556 miss_dynastie
pi_160202777
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:14 schreef roos85 het volgende:
:W

Hier even een baal momentje! Van het weekend bij outlet centrum wat shirtjes gekocht, van de week gewassen. Zit er in een shirt al een gaatje :{ wel aan de achterkant. Heb shirt alleen gepast, verder niet gedragen. Dacht ga er mee terug, staat er op de bon ruilen/geld retour is helaas niet mogelijk..

Als ik er een vestje over draag zie je het niet, maar vind dit toch wel heel zonde zeg. Shirt van ¤32,-
Ruilen/geld retour is wat anders dan een deugdelijk product he. Je hebt recht op een deugdelijk product, dus je kan er gewoon mee terug ;)
pi_160205795
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ruilen/geld retour is wat anders dan een deugdelijk product he. Je hebt recht op een deugdelijk product, dus je kan er gewoon mee terug ;)
Toch gegaan en een nieuw shirt meegekregen *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † donderdag 25 februari 2016 @ 16:31:07 #210
43556 miss_dynastie
pi_160205802
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Toch gegaan en een nieuw shirt meegekregen *O*
Goed zo *O*
  † In Memoriam † maandag 29 februari 2016 @ 02:04:25 #211
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160304474
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Toch gegaan en een nieuw shirt meegekregen *O*
Goed zo. 32 euro is geen kattepies. ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_160326622
Nu The Killing aan het kijken, toffe serie!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160351365
Haai! Zeker rustig hier geweest!

Grote koelkast is fijn :Y Ik heb er nog steeds geen spijt van dat we ook een grote koelkast hebben genomen. (Weliswaar met eronder een vriezer, dus hij is nog steeds niet giga, maar meer dan genoeg ruimte voor ons :) )

En verhuizen, ik zou enerzijds het liefst vandaag nog verhuizen naar een huis met tuin, maar anderzijds vind ik onze woonkamer/keuken nu zo heerlijk, dat ik er ook nog even niet aan moet denken.

In elk geval, wen ze TP!

En mooi zo Roos! :)

Hier druk met werk, met het andere werk, en met het regelen van al onze vakanties en de zaken eromheen. We hebben namelijk het enorme luxeprobleem dat we en gaan wintersporten in Oostenrijk, en niet al te lang daarna dus naar o.a. de woestijn gaan. En we moe(s)ten natuurlijk nog vanalles hebben qua spullen. Van ski-jassen en thermo-ondergoed tot korte broeken en een hoed tegen de zon :P
  donderdag 3 maart 2016 @ 06:32:16 #214
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_160383766
Tijd dat ik de rust kom verstoren dan ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 maart 2016 @ 06:46:30 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160383781
Komt ook weer eens even zwaaien :W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160384022
Goodmorning.

Ik sta heel de dag in de gymzaal vandaag. Niet mijn hobby maar komt wel goed.
pi_160384166
Succes fr!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:24:08 #218
386633 Adnap
I love Life !
pi_160384225
Haai

Vakantie hier dus ik doe echt mijn best om te genieten van niets moeten en niets doen en dat lukt uitstekend. Heerlijk aan t haken aan een sprei en rommelen in en om huis.

Candaasje wat lekker! Geniet er van

FR succes...gymzalen vind ik onaangename plekken
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_160388323
Nog 2 uur en dan weekend
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2016 @ 01:56:52 #220
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160408051
Ja, weekend! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_160416134
Weekend *O*
Regen :'(
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:56:34 #222
386633 Adnap
I love Life !
pi_160420447
Sneeuw...
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2016 @ 20:02:33 #223
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160471892
Ik wil voorjaar!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zondag 6 maart 2016 @ 20:06:55 #224
386633 Adnap
I love Life !
pi_160472018
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef Strega het volgende:
Ik wil voorjaar!
Ik ook. Ben de regen en zooi nu wel zat
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 maart 2016 @ 20:28:58 #225
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160472594
Hier nog eentje. Doe mij maar zon en warmte! 8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160482457
Ja ik ben ook wel toe aan de lente :Y

Ik kom me ook maar weer eens melden, mijn gekneusde hand is eindelijk over.

Veel geluk in jullie nieuwe huis T_P :*

Candaasje en Adnap fijne vakanie gewenst :*

Ik heb volgende week eindelijk een paar dagen vrij na de bruiloft van mijn broertje , ik hoop dat mijn moeder erbij kan zijn want dat gaat ze geweldig vinden ^)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_160482464
Fijn dat het over is indaha.

Ik begin vandaag in de gymzaal again. 2 groepen na elkaar en dan gewoon les voor de afwisseling.
pi_160482476
Succes F-R , ik wist niet dat je ook gymles gaf of is er tegenwoordig geen aparte gymleraar meer op scholen ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_160482486
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 08:13 schreef indaha het volgende:
Succes F-R , ik wist niet dat je ook gymles gaf of is er tegenwoordig geen aparte gymleraar meer op scholen ?
Die zijn er niet overal. Op deze school wel maar juist hij is ziek.

Ach ja komt mijn net behaalde diploma mooi van pas.
  maandag 7 maart 2016 @ 09:33:20 #230
386633 Adnap
I love Life !
pi_160483263
vanmorgen moest ik gesmolten }:| ijs en sneeuw }:| die was vast gevroren op mijn ruiten }:| eraf bikken }:| }:| }:| }:| }:|
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2016 @ 02:25:05 #231
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160508643
Hier was vanmiddag wel zon. Pagan is druk aan het snoeien in de tuin. O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2016 @ 06:38:19 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160509450
Ik moet zometeen ook krabben :( Ik wil zomer!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 8 maart 2016 @ 07:04:40 #233
386633 Adnap
I love Life !
pi_160509552
Hier regent het...
Ik wil gewoon fatsoenlijk weer zodat ik kan fietsen wandelen en genieten ipv zeiknat regenen, dode b jngers oplopen etc
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_160509761
Ik moest ook krabben :{ vergeten doek voor de voorruit te leggen.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 09:18:00 #235
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_160510604
:W hij die bijna weekend heeft groet u!

Ik voetbal sinds donderdag bij een club *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 8 maart 2016 @ 09:34:18 #236
386633 Adnap
I love Life !
pi_160510842
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:18 schreef Toekito het volgende:
:W hij die bijna weekend heeft groet u!

Ik voetbal sinds donderdag bij een club *O*
Gaaf !!!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 8 maart 2016 @ 09:40:12 #237
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_160510939
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:34 schreef Adnap het volgende:

[..]

Gaaf !!!
Loop wel al sinds de training donderdag met pijnlijke hamstring :')
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2016 @ 10:37:32 #238
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160511906
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:18 schreef Toekito het volgende:
:W hij die bijna weekend heeft groet u!

Ik voetbal sinds donderdag bij een club *O*
Super ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2016 @ 23:22:52 #239
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160532429
Hier was vanmiddag wel zon. Pagan is druk aan het snoeien in de tuin. O+
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:18 schreef Toekito het volgende:
:W hij die bijna weekend heeft groet u!

Ik voetbal sinds donderdag bij een club *O*
Goed Toek! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_160536011
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:18 schreef Toekito het volgende:
:W hij die bijna weekend heeft groet u!

Ik voetbal sinds donderdag bij een club *O*
Wat tof ^O^

De zon schijnt hier *O* en we gaan vanavond op "kraamviste" bij mijn nichtje ze heeft een nieuw bengaals kitten O+ dus mijn dag begint goed ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_160536698
Toek voetbal ze.

Wij hadden gisteren ook weer wat.
Ik had de kinderen opgehaald belt vriend dat hij een aanrijding heeft gehad. En waar de groene kaart is. Euh ja op de mail.

Ondertussen staan er 2 kinderen te springen want de oppas zou ze komen.

We zouden met mijn so uiteten gaan. Zouden idd want net op dat moment belde het restaurant dat de kok met spoed naar huis geroepen was en het niet doorging.

Oppas maar laten komen en samen naar de griek gegaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2016 @ 09:51:43 #242
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160585382
Zo, ook even stressverhaal hier kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160585416
Ik hoop dat het niet al te ernstigs is Rewimo
I solemnly swear i'm up to no good
pi_160585418
Heftig Rewino! Hoop dat ze je schoonvader goed binnenstebuiten keren. Tipje; laat zijn schildklier waarden ook nakijken. Maar ga er vanuit dat ze het standaard doen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2016 @ 09:57:32 #245
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160585439
Dank jullie wel :) Ik zal mijn schoonzusje even inseinen, Roos, die gaat met ze mee naar artsen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160585993
Dat klinkt heftig Rewimo.
Hopelijk hebben ze snel boven water wat er aan de hand is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2016 @ 10:48:31 #247
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160586157
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat klinkt heftig Rewimo.
Hopelijk hebben ze snel boven water wat er aan de hand is.
Tja, hij wordt over een paar maanden 87, we zullen zien.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160587364
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Dank jullie wel :) Ik zal mijn schoonzusje even inseinen, Roos, die gaat met ze mee naar artsen.
En B12 schiet me ook binnen. Tekort daarvan kan ook weer bepaalde gedragingen/klachten veroorzaken.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:08:45 #249
386633 Adnap
I love Life !
pi_160587677
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Dank jullie wel :) Ik zal mijn schoonzusje even inseinen, Roos, die gaat met ze mee naar artsen.
en B12 ! dat tekort kan ook dit soort verschijnselen geven
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:09:01 #250
386633 Adnap
I love Life !
pi_160587680
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:52 schreef roos85 het volgende:

[..]

En B12 schiet me ook binnen. Tekort daarvan kan ook weer bepaalde gedragingen/klachten veroorzaken.
haha ik had nog niet verder gelezen....
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_160588794
En zijn suiker en bloeddruk. Ook dat kan rare bijwerkingen geven.
Het kan van alles zijn. Ze zullen de standaard dingen wel meteen checken.
pi_160591851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:09 schreef Adnap het volgende:

[..]

haha ik had nog niet verder gelezen....
:D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2016 @ 16:57:05 #253
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160593939
Ik neem het allemaal mee, tnx :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:10:15 #254
386633 Adnap
I love Life !
pi_160594248
Ik heb werkelijk jaren met allerlei vage klachten gelopen. Uiteindelijk bleek mijn b12 veel te laag ( plus de rest wat daar bij hoort) en sinds een jaar spuit ik...wereld van verschil
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_160595432
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tja, hij wordt over een paar maanden 87, we zullen zien.
Nou goed dat ze niet met de auto teruggekomen zijn en dat hij nu onderzocht wordt, hopelijk is het iets wat snel opgelost kan worden
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_160600400
Mijn moeder net. Ze zijn een babyshower voor mijn zus aan het regelen.
Ik kan alleen 8 mei en dan kunnen de meeste mensen ook. Dan moet het die datum maar worden.

Waarop ik zeg ik denk niet dat je 8 mei kunt. Mijn moeder :? waarom niet?

Dan wordt Ean 5 jaar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 maart 2016 @ 16:33:43 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160638709
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder net. Ze zijn een babyshower voor mijn zus aan het regelen.
Ik kan alleen 8 mei en dan kunnen de meeste mensen ook. Dan moet het die datum maar worden.

Waarop ik zeg ik denk niet dat je 8 mei kunt. Mijn moeder :? waarom niet?

Dan wordt Ean 5 jaar.
O fijn :N
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 maart 2016 @ 17:08:37 #258
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160639793
Gisteren mijn vaders graf schoongemaakt en steentjes gestort. En toen kregen we een bezoekertje O+ Helemaal niet bang, zat gezellig te kwetteren naar ons. Ben nog nooit zo dichtbij een roodborstje geweest :)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 maart 2016 @ 20:17:55 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160769505
Nieuws over schoonvader: zijn bloed was niet in orde, te dik, waarschijnlijk heeft dat de klachten veroorzaakt. Nu andere medicijnen en onder controle bij de trombosedienst. Het lijkt uiteindelijk dus toch lichamelijk te zijn.

En toen overleed dinsdag mijn stiefvader... tweede man van mijn moeder, inmiddels gescheiden maar nog altijd goed bevriend. Het is inmiddels een complete soap aan het worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:55:47 #260
386633 Adnap
I love Life !
pi_160774636
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Nieuws over schoonvader: zijn bloed was niet in orde, te dik, waarschijnlijk heeft dat de klachten veroorzaakt. Nu andere medicijnen en onder controle bij de trombosedienst. Het lijkt uiteindelijk dus toch lichamelijk te zijn.

En toen overleed dinsdag mijn stiefvader... tweede man van mijn moeder, inmiddels gescheiden maar nog altijd goed bevriend. Het is inmiddels een complete soap aan het worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das wel echt een bizar verhaal. .jij ook sterkte
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2016 @ 03:03:30 #261
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160779057
[quote]0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Nieuws over schoonvader: zijn bloed was niet in orde, te dik, waarschijnlijk heeft dat de klachten veroorzaakt. Nu andere medicijnen en onder controle bij de trombosedienst. Het lijkt uiteindelijk dus toch lichamelijk te zijn.

En toen overleed dinsdag mijn stiefvader... tweede man van mijn moeder, inmiddels gescheiden maar nog altijd goed bevriend. Het is inmiddels een complete soap aan het worden.

Wat een problemen. :{
Hopelijk blijft het met je schoonvader goed/beter gaan.

Dat vn je stiefvader, wat een ellende. :'(
Sterkt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 19 maart 2016 @ 08:41:55 #262
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_160780360
Ik heb de ziekte van Hashimoto.

http://www.schildklierinfo.be/aandoeningen_hashimoto.html

Dat verklaart mijn moeheid enzo.

Frasier is weer mager want buhbye winterpelsje.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 maart 2016 @ 09:26:16 #263
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160780662
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:55 schreef Adnap het volgende:

[..]

Das wel echt een bizar verhaal. .jij ook sterkte
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 03:03 schreef Strega het volgende:

Wat een problemen. :{
Hopelijk blijft het met je schoonvader goed/beter gaan.

Dat vn je stiefvader, wat een ellende. :'(
Sterkt.
Dank jullie wel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160780667
Wat een soap rewimo, sterkte.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 maart 2016 @ 09:37:43 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160780738
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een soap rewimo, sterkte.
Dank je wel. We hebben gisteren met veel kunst- en vliegwerk zijn zuster gevonden. Mijn moeder gaat haar vandaag inlichten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160780854
Zo dan dat is ook niet niks Rewimo :o sterkte!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_160788965
Rewimo, wat een ellende. Sterkte :* O+
pi_160789136
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Nieuws over schoonvader: zijn bloed was niet in orde, te dik, waarschijnlijk heeft dat de klachten veroorzaakt. Nu andere medicijnen en onder controle bij de trombosedienst. Het lijkt uiteindelijk dus toch lichamelijk te zijn.

En toen overleed dinsdag mijn stiefvader... tweede man van mijn moeder, inmiddels gescheiden maar nog altijd goed bevriend. Het is inmiddels een complete soap aan het worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Djezus wat een verhaal zeg, Sterkte
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_160791770
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 18:12 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Djezus wat een verhaal zeg, Sterkte
Oh ik kan niet meer naar je zwaaien ;(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_160792559
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ik kan niet meer naar je zwaaien ;(
I Know ;( ;( Ik ben al lang niet meer in de wijk geweest, dus weet niet of er al andere mensen in die woning wonen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_160792830
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

I Know ;( ;( Ik ben al lang niet meer in de wijk geweest, dus weet niet of er al andere mensen in die woning wonen
Ik weet het ook niet. Ben nog niet terug geweest want dan krijg ik weer heimwee whaha.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 maart 2016 @ 20:49:08 #272
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160793400
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo dan dat is ook niet niks Rewimo :o sterkte!
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Rewimo, wat een ellende. Sterkte :* O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 18:12 schreef Bos81 het volgende:

Djezus wat een verhaal zeg, Sterkte
Dank jullie wel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 maart 2016 @ 04:26:20 #273
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_160801314
Sterkte Rewimo.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_160828478
O Rewimo wat een trieste zaak van je stiefvader -O- , wel goed dat jullie zijn zus gevonden hebben . sterkte :*
Fijn dat ze bij je schoonvader een oorzaak hebben gevonden , hopelijk gaat het snel beter met hem met de medicatie \

Mijn man zit ook weer in de lappenmand , hij stond vorige week op met een ontzettende pijn aan zijn hak en een blauwe voet door bloeduitstortingen , twee dagen later spontaan een wondje wat groter werd en toen wisten wij alweer genoeg. Die rotbacterie is weer terug en dus weer aan de antibiotica, zwachtelen en wachten op een vaatonderzoek. Ik heb eerst gevloekt maar dat helpt ook niet :( we zetten ons beste beentje maar voor en hopen dat het snel beter gaat
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_160835606
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 08:51 schreef indaha het volgende:
O Rewimo wat een trieste zaak van je stiefvader -O- , wel goed dat jullie zijn zus gevonden hebben . sterkte :*
Fijn dat ze bij je schoonvader een oorzaak hebben gevonden , hopelijk gaat het snel beter met hem met de medicatie \

Mijn man zit ook weer in de lappenmand , hij stond vorige week op met een ontzettende pijn aan zijn hak en een blauwe voet door bloeduitstortingen , twee dagen later spontaan een wondje wat groter werd en toen wisten wij alweer genoeg. Die rotbacterie is weer terug en dus weer aan de antibiotica, zwachtelen en wachten op een vaatonderzoek. Ik heb eerst gevloekt maar dat helpt ook niet :( we zetten ons beste beentje maar voor en hopen dat het snel beter gaat
-O- -O-

Wat een ellende! Sterkte allebei! :*
pi_160836030
Indiana sterkte voor je man
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2016 @ 01:53:05 #277
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160849039
Mijn man zit ook weer in de lappenmand , hij stond vorige week op met een ontzettende pijn aan zijn hak en een blauwe voet door bloeduitstortingen , twee dagen later spontaan een wondje wat groter werd en toen wisten wij alweer genoeg. Die rotbacterie is weer terug en dus weer aan de antibiotica, zwachtelen en wachten op een vaatonderzoek. Ik heb eerst gevloekt maar dat helpt ook niet :( we zetten ons beste beentje maar voor en hopen dat het snel beter gaat
[/quote]

Och lieverd, wat een rot nieuws. Duimen maar dat hij er goed op tijd bij is en het gauw beter gaat. Dit zijn horror scenario's, de angst slaat je gelijk weer om het hart. :* :* :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 22 maart 2016 @ 07:15:27 #278
386633 Adnap
I love Life !
pi_160849378
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 08:51 schreef indaha het volgende:
O Rewimo wat een trieste zaak van je stiefvader -O- , wel goed dat jullie zijn zus gevonden hebben . sterkte :*
Fijn dat ze bij je schoonvader een oorzaak hebben gevonden , hopelijk gaat het snel beter met hem met de medicatie \

Mijn man zit ook weer in de lappenmand , hij stond vorige week op met een ontzettende pijn aan zijn hak en een blauwe voet door bloeduitstortingen , twee dagen later spontaan een wondje wat groter werd en toen wisten wij alweer genoeg. Die rotbacterie is weer terug en dus weer aan de antibiotica, zwachtelen en wachten op een vaatonderzoek. Ik heb eerst gevloekt maar dat helpt ook niet :( we zetten ons beste beentje maar voor en hopen dat het snel beter gaat
Gatver... sterkte en hopenlijk slaan de ab snel aan
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 maart 2016 @ 08:08:32 #279
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160849618
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 08:51 schreef indaha het volgende:
O Rewimo wat een trieste zaak van je stiefvader -O- , wel goed dat jullie zijn zus gevonden hebben . sterkte :*
Fijn dat ze bij je schoonvader een oorzaak hebben gevonden , hopelijk gaat het snel beter met hem met de medicatie \

Mijn man zit ook weer in de lappenmand , hij stond vorige week op met een ontzettende pijn aan zijn hak en een blauwe voet door bloeduitstortingen , twee dagen later spontaan een wondje wat groter werd en toen wisten wij alweer genoeg. Die rotbacterie is weer terug en dus weer aan de antibiotica, zwachtelen en wachten op een vaatonderzoek. Ik heb eerst gevloekt maar dat helpt ook niet :( we zetten ons beste beentje maar voor en hopen dat het snel beter gaat
O nee hè :( Wat een ellende... Ik hoop dat het snel beter gaat. Sterkte allebei!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160852401
Oef, heel veel sterkte Indaha. Die ellende is echt niet iets wat je weer wil doormaken. ;(

En Rewimo, ook wat een gedoe en wat naar dat het zo moet lopen. Jij ook veel sterkte gewenst!
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2016 @ 10:34:44 #281
43556 miss_dynastie
pi_160852659
Jeetje rewimo, wat een soap ja... ik hoop dat e.e.a. weer een stapje verder is....

Is dat dezelfde bacterie weer Indaha? Hoe kan dat dan? Ik zal voor jullie duimen :*

Hoe is het met jou PaarsBeestje? <3
pi_160853066
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje rewimo, wat een soap ja... ik hoop dat e.e.a. weer een stapje verder is....

Is dat dezelfde bacterie weer Indaha? Hoe kan dat dan? Ik zal voor jullie duimen :*

Hoe is het met jou PaarsBeestje? <3
Herstellende van m'n 2e longontsteking in nog geen half jaar :') Serieus echt heel erg ziek geweest.

/kneus

Dus voor het eerst in m'n leven heb ik daadwerkelijk gewoon niet kunnen werken omdat ik zo beroerd was. Letterlijk gewoon alles uit m'n handen laten vallen _O-

En nu weer een paar uurtjes per dag. Het gaat nu wel weer redelijk ok, langzaam vooruit :+ Maar ik heb echt ontzettend veel moeite met het feit dat m'n lijf gewoon niet doet wat ik wil. Belachelijk :{w _O-
pi_160853803
Pb wat heftig ook. Beterschap
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2016 @ 09:55:16 #284
43556 miss_dynastie
pi_160880766
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 10:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Herstellende van m'n 2e longontsteking in nog geen half jaar :') Serieus echt heel erg ziek geweest.

/kneus

Dus voor het eerst in m'n leven heb ik daadwerkelijk gewoon niet kunnen werken omdat ik zo beroerd was. Letterlijk gewoon alles uit m'n handen laten vallen _O-

En nu weer een paar uurtjes per dag. Het gaat nu wel weer redelijk ok, langzaam vooruit :+ Maar ik heb echt ontzettend veel moeite met het feit dat m'n lijf gewoon niet doet wat ik wil. Belachelijk :{w _O-
Dat meen je niet -O-
En wat hebben we nou geleerd, spelende vrouw? Aan jezelf denken!!! :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 maart 2016 @ 11:06:59 #285
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160882179
Ai PB, het houdt een keer op hè -O- Rustig aan joh!

Miss_d, het is nog niet opgelost.

Hij ligt nog in de vriezer :') Niemand kan bij zijn rekening. Inmiddels is reisverzekering ingeschakeld maar we weten niet hoe het verdergaat.

qltel en ik zijn er even een paar dagen tussenuit. Kind is met een vriendje en zijn ouders in Middelburg op vakantie :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160884155
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje rewimo, wat een soap ja... ik hoop dat e.e.a. weer een stapje verder is....

Is dat dezelfde bacterie weer Indaha? Hoe kan dat dan? Ik zal voor jullie duimen :*

Hoe is het met jou PaarsBeestje? <3
Ja dezelfde bacterie als toen,maar de wond is wel kleiner dus hopelijk geneest het nu ook sneller

quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 10:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Herstellende van m'n 2e longontsteking in nog geen half jaar :') Serieus echt heel erg ziek geweest.

/kneus

Dus voor het eerst in m'n leven heb ik daadwerkelijk gewoon niet kunnen werken omdat ik zo beroerd was. Letterlijk gewoon alles uit m'n handen laten vallen _O-

En nu weer een paar uurtjes per dag. Het gaat nu wel weer redelijk ok, langzaam vooruit :+ Maar ik heb echt ontzettend veel moeite met het feit dat m'n lijf gewoon niet doet wat ik wil. Belachelijk :{w _O-
Dat is ook ontzettend moeilijk maar op een gegeven moment heb je geen keus meer, beterschap :*

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Ai PB, het houdt een keer op hè -O- Rustig aan joh!

Miss_d, het is nog niet opgelost.

Hij ligt nog in de vriezer :') Niemand kan bij zijn rekening. Inmiddels is reisverzekering ingeschakeld maar we weten niet hoe het verdergaat.

qltel en ik zijn er even een paar dagen tussenuit. Kind is met een vriendje en zijn ouders in Middelburg op vakantie :)
Wat een gedoe als dingen niet goed geregeld zijn , wij moeten ook maar eens dingen gaan opschrijven voor het geval iets onverwachts met ons allebei zou gebeuren. Op onze leeftijd denk je daar nog niet echt aan maar je weet maar nooit :{

Fijne vakantie :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_160890964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Pb wat heftig ook. Beterschap
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:49 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat is ook ontzettend moeilijk maar op een gegeven moment heb je geen keus meer, beterschap :*
Dank je wel! *;
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Ai PB, het houdt een keer op hè -O- Rustig aan joh!

Miss_d, het is nog niet opgelost.

Hij ligt nog in de vriezer :') Niemand kan bij zijn rekening. Inmiddels is reisverzekering ingeschakeld maar we weten niet hoe het verdergaat.

qltel en ik zijn er even een paar dagen tussenuit. Kind is met een vriendje en zijn ouders in Middelburg op vakantie :)
Geloof me ik doe hartstikke rustig aan _O- :') Geniet van jullie vrije dagen! O+
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat meen je niet -O-
En wat hebben we nou geleerd, spelende vrouw? Aan jezelf denken!!! :*
Uhm... (8> Nee, serieus, ik heb een wat ongezonde houding ten aanzien van het werk. Ik ben me daar de afgelopen maanden wel bewust van geworden. Geen idee hoe nog, maar daar moet wat mee gebeuren inderdaad :Y
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2016 @ 01:07:42 #288
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160903121
Mijn man zit ook weer in de lappenmand , hij stond vorige week op met een ontzettende pijn aan zijn hak en een blauwe voet door bloeduitstortingen , twee dagen later spontaan een wondje wat groter werd en toen wisten wij alweer genoeg. Die rotbacterie is weer terug en dus weer aan de antibiotica, zwachtelen en wachten op een vaatonderzoek. Ik heb eerst gevloekt maar dat helpt ook niet :( we zetten ons beste beentje maar voor en hopen dat het snel beter gaat
[/quote]

Och lieverd, wat een rot nieuws. Duimen maar dat hij er goed op tijd bij is en het gauw beter gaat. Dit zijn horror scenario's, de angst slaat je gelijk weer om het hart. :*
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 10:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Herstellende van m'n 2e longontsteking in nog geen half jaar :') Serieus echt heel erg ziek geweest.

/kneus

Dus voor het eerst in m'n leven heb ik daadwerkelijk gewoon niet kunnen werken omdat ik zo beroerd was. Letterlijk gewoon alles uit m'n handen laten vallen _O-

En nu weer een paar uurtjes per dag. Het gaat nu wel weer redelijk ok, langzaam vooruit :+ Maar ik heb echt ontzettend veel moeite met het feit dat m'n lijf gewoon niet doet wat ik wil. Belachelijk :{w _O-
Oh PB wat een heftig iets. Let goed op jezelf :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2016 @ 01:08:48 #289
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160903134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Ai PB, het houdt een keer op hè -O- Rustig aan joh!

Miss_d, het is nog niet opgelost.

Hij ligt nog in de vriezer :') Niemand kan bij zijn rekening. Inmiddels is reisverzekering ingeschakeld maar we weten niet hoe het verdergaat.

qltel en ik zijn er even een paar dagen tussenuit. Kind is met een vriendje en zijn ouders in Middelburg op vakantie :)
Neem maar even wat me tijd voor jou en Qltel :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2016 @ 01:11:07 #290
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_160903145
Heeft die bacterie het al die tijd overleefd? Vreselijk. :'(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  donderdag 24 maart 2016 @ 06:58:07 #291
386633 Adnap
I love Life !
pi_160903561
Wat betreft regelen...testament is enige wat werkt. En elke rekening wordt na een overlijden geblokkeerd. Alleen als je een en/of rekening hebt niet. Ik heb een testamentair executeur aangesteld. Hopenlijk helpt dat tzt ellende voorkomen. Die kan ook mijn gematigde van dat moment de blokkering op laten heffen.

PB beterschap en rustig aan hoor!

Rewimo en Qtel veel plezier samen.

Hier is het buffelen. Vandaag laatste lessen van de vierde klassen. Na de pasen schoolexamens en aan sluitend vanaf 8 april eindexamens.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_160940536
Hier was ik vandaag in de v&d geen vechten. Maar wel lang in de kassa rij gestaan terwijl het in de winkel niet heel druk leek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 maart 2016 @ 20:59:37 #293
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160942665
Ik denk dat je mazzel had f_r, gezien de foto's die ik op fb voorbij zag komen :{





Het was een hele klim (naar een kapelletje waar een geocache ligt), maar het uitzicht was de moeite waard O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160942694
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je mazzel had f_r, gezien de foto's die ik op fb voorbij zag komen :{

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het was een hele klim (naar een kapelletje waar een geocache ligt), maar het uitzicht was de moeite waard O+
Prachtig zeg! O+
pi_160943098
Mooi uitzicht zeg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 maart 2016 @ 22:41:32 #296
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160947670
't Is net een modelspoorbaan :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160949750
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je mazzel had f_r, gezien de foto's die ik op fb voorbij zag komen :{

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het was een hele klim (naar een kapelletje waar een geocache ligt), maar het uitzicht was de moeite waard O+
Ik denk dat ik daar ook ben geweest.

Groetjes vanaf een. Heel koud Zeewolde
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 maart 2016 @ 09:20:22 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160953459
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 23:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ik denk dat ik daar ook ben geweest.

Groetjes vanaf een. Heel koud Zeewolde
Hahaha, qltel zit dit weekend te bibberen in 's Gravenpolder :P

Dit is Treis-Karden, maar al die dorpjes lijken op elkaar, allemaal even schilderachtig zo tegen die bergen O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_160954743
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hahaha, qltel zit dit weekend te bibberen in 's Gravenpolder :P

Dit is Treis-Karden, maar al die dorpjes lijken op elkaar, allemaal even schilderachtig zo tegen die bergen O+
Volgens mij weleens met scouting rondgebanjerd daar.

Vanavond zijn we in Dwingeloo. Mijn God wat heb ik het koud gehad vandaag. En dan had ik een isolatie matje onder mijn matje, 1 slaapzak, 3 fleecedeken... Ijs stond op de tent. Brrrrrrr
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 23:06:54 #300
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_161132646
Wat stil hier :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 6 april 2016 @ 21:07:54 #301
386633 Adnap
I love Life !
pi_161233948
Ben gewoon veel te druk met al die examenstress...
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')