Ik vind hem ook zo heftig en prachtig, het is een stevige rake.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wow, kan die niet in de openingspost?
die komt ff binnen
Pinkie was een mooi beestje. Sterke Garbageman.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef Garbageman het volgende:
Achterpoten verlamd na een poos kwakkelen met o.a. pijn in de gewrichten, pijnstillers, blind worden. Corticosteroïden spuit geprobeerd, moest binnen 24 uur verbetering geven. Niet dus, werd alleen maar slechter. We hebben besloten het niet onnodig te rekken, dus heeft ze nu haar laatste rustplaats in de tuin. Na slechts 12 jaar is Pinkie er niet meer![]()
In betere tijden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomme
Bedankt. Is een mooi plaatjequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Och Wicky.......je maatje, je alles, je mooitje.........heel veel sterkte![]()
en, hoewel misschien nog wat vroeg gooi ik 'm er toch maar weer in want hij blijft zo mooi en: gezien jouw laatste zin wellicht passend...
[ afbeelding ]
Wat triest. Heel veel sterktequote:Op dinsdag 28 april 2015 17:23 schreef Wouzziej het volgende:
Dibbes;
3 weken geleden had je ineens een kronkel in je kop...
Je kop hing scheef, 1 oog reageerde nergens meer op en lopen ging ook moeilijker...
Direct naar de dierenarts, en hier kwam het nieuws waar ik al voor vreesde.
Er is helaas niks aan te doen...
Gisteren ging het alsmaar slechter, lopen lukte niet meer, eten ook niet.
Vandaag heb ik de moeilijkste beslissing van mijn leven moeten nemen; namelijk jou in laten slapen.
Ik zal je missen vriend!
[ afbeelding ]
Aahww.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
Vandaag is mijn Zoë overleden. Ze kwam thuis met een kapotte verlamde staart, liet urine en ontlasting lopen. Dierenarts gebeld en kon meteen komen, die vermoed dat ze een enorme klap van achteren heeft gehad door waarschijnlijk een aanrijdingHelaas konden ze niets voor haar doen dus ik heb haar moeten laten inslapen.
Rust zacht meisje
[ afbeelding]afbeelding ]
Had haar sinds maart vorig jaar, ik kreeg haar toen ze zwanger was. Haar dochter Shiva is hier nog steeds samen met haar ome Sammy. Sammy loopt ook buiten al zou ik hem liever binnenhouden, maar met 24u binnen zitten wordt hij ongelukkig, is nooit lang buiten maar soms moet hij er even uit. Gelukkig heb ik hem nog nooit de tuin uit zien lopen. Shiva laat ik niet buiten, is nog nooit buiten geweest en voelt zich gelukkig op haar gemak binnen, altijd aan het spelen met haar muisjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Aahww.Ze heeft niet lang bij jouw gewoon dan? Ik kan me jouw topic nog wel herinneren dat ze moet bevallen van kittens.
Sterkte
Wat erg!! Wat erg!! Wij hebben precies dezelfde maar dan een vrouwelijke versie. Al 18 jaar bij ons en still going strong. Moet er niet aan denken...... heel veel sterkte gewenst!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:41 schreef lily het volgende:
dankjullie![]()
Wat doet het pijn heh
Hij ligt nog steeds hier in onze woonkamer. Morgen wordt hij gecremeerd.
17 jaar....fuck![]()
gatver wat jongquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:24 schreef Szikha2 het volgende:
Deze week is mijn kat aangereden. Het mocht niet baten. Ogen wijd. Een enorme snelle ademhaling. Wat ze deed op de behoorlijke drukke weg weet ik niet
Meteen naar de dierenarts gereden. Haar reflexen waren zeer slecht. Uiteraard was de keuze simpel. Tot het moment dat ze in slaap werd gebracht bleef ze heel snel ademhalen. Aantal minuten later kreeg ze de injectie. Ze is om 20:00 overleden.
Ze is 4 jaar geworden
19,5quote:Op maandag 25 januari 2016 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
Aahw. Wat een vreselijk ondeugend koppie had poes. 17 jaar is een mooie leeftijd. Leuk verhaal ook hoe je aan der bent gekomen.
Sterkte met het verlies.
Sorry, ik interpreteerde het verkeerdquote:
Sterktequote:Op zondag 31 januari 2016 17:51 schreef Pagan het volgende:
Onze vijftien jaar oude, lawaaiige, Pogo is niet meer. Vanochtend bij het ontbijt ontbrak meneer, na wat zoeken bleek hij dood neergevallen te zijn op het schuurdak. Nog warm dus echt net gebeurd.
In afwachting van zijn begrafenis hem ik hem op zijn favo plekje op de veranda gelegd. Zijn twee maatjes zijn toen tegen hem aan gekropen.
[ link | afbeelding ]
Het zal stil zijn zonder deze druktemaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |