Oh echt ik dacht dhl joh. Lijkt er idd veel op danquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk voor Business Post. BIjna zelfde kleding, maar toch anders
Gaat wel. Wel zometeen weer naar de bloedbank om Plasma te doneren. Voor de rest niet echt. Lekker rustig aan doen enzo..quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh echt ik dacht dhl joh. Lijkt er idd veel op dan![]()
Nog leuke plannen?
Ja, na zo'n lange tijd samen is dit gewoon zwaar Kilo Utrecht Tango.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja ik ben echt in shock, was niet bekend dat 'ie ziek was, toch?
Heb de afgelopen weken veel films met hem gekeken op Sky, had zijn privésituatie ook bekeken en hij is zo'n 50 jaar samen met zijn (sinds een paar jaar) vrouw. Wat zal die het moeilijk hebben
Oh super bezig!!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel. Wel zometeen weer naar de bloedbank om Plasma te doneren. Voor de rest niet echt. Lekker rustig aan doen enzo..
Nee, geen kinderen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, na zo'n lange tijd samen is dit gewoon zwaar Kilo Utrecht Tango.
Had hij ook (klein)kinderen??
Op zondag?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh super bezig!!!
Ik vanavond rondje hardlopen. Verder verhuisdozen inpakken. En van het weekend hebben we op zondag een bedrijfsuitje.
Vanavond maar eens een film kijken van Alan Rickman.
Stukje over de Oirschotse dijk? Of niet zo ver?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh super bezig!!!
Ik vanavond rondje hardlopen. Verder verhuisdozen inpakken. En van het weekend hebben we op zondag een bedrijfsuitje.
Vanavond maar eens een film kijken van Alan Rickman.
Ja ik vind het ook jammer dat het op zondag is. Maarja doe je niks aan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, geen kinderen.
[..]
Op zondag?![]()
Nee ben weer aan het opbouwen na blessure.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stukje over de Oirschotse dijk? Of niet zo ver?
Da's dan weer het grote voordeel van de bible belt, niemand haalt dat hier in zijn hoofdquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat het op zondag is. Maarja doe je niks aan.
Okee, verstandig inderdaad lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee ben weer aan het opbouwen na blessure.
Mja het gaat hier ook om een klein bedrijf en ze zien elkaar doorgaans maar twee keer per week ivm voornamelijk vanuit thuis werkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's dan weer het grote voordeel van de bible belt, niemand haalt dat hier in zijn hoofd
Ik zou het echt balen vinden, je ziet je collega's doorgaans al vaker dan je eigen gezin op werkdagen, dat zou van mij in het weekend echt niet hoeven, maar er zit al gauw een soort 'verplichting' aan zulke dingen...
Ja ben bang me weer stuk te lopen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, verstandig inderdaad lekker rustig aan doen
Ik wist het wel. Heb t ergens een maand of 5 geleden gehoord op de bbcquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja ik ben echt in shock, was niet bekend dat 'ie ziek was, toch?
Heb de afgelopen weken veel films met hem gekeken op Sky, had zijn privésituatie ook bekeken en hij is zo'n 50 jaar samen met zijn (sinds een paar jaar) vrouw. Wat zal die het moeilijk hebben
Het was bekend dat hij Wel iets mankeerde maar niet dat het zo ernstig was.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:26 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Heb t ergens een maand of 5 geleden gehoord op de bbc
Ik weet niet meet wat ik gehoord heb. Zoonlief kan het zich ook niet herinnerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het was bekend dat hij Wel iets mankeerde maar niet dat het zo ernstig was.
als de trend zich voortzetquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja![]()
2016 is met overlijden van Bowie en Rickman niet goed gestapt
NEE daar wil ik echt niet over nadenken. Hoewel ik van de week al zei tegen zoonlief dat er dit jaar ook iets naar gaat gebeuren in de koninklijke familie. Dont ask whyquote:
Maar daar zitten ook best wat oudere mensen tussen, dus dat zou zomaar kunnen, statistisch gezien....quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Adnap het volgende:
[..]
NEE daar wil ik echt niet over nadenken. Hoewel ik van de week al zei tegen zoonlief dat er dit jaar ook iets naar gaat gebeuren in de koninklijke familie. Dont ask why
bea en dr zussen zijn idd best oud en Pieter ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar daar zitten ook best wat oudere mensen tussen, dus dat zou zomaar kunnen, statistisch gezien....
Haar man ook overleden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:44 schreef roos85 het volgende:
Celine Dion mag zich nu weduwe noemen
2016 is goed begonnen. Verdorie zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, ook aan de van gevolgen kanker
Onze honden krijgen deze en doen het er prima op.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef roos85 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Sanabelle brokken?
Geef nu nog RC, maar aangezien ik nu alles alleen moet betalen enzo, overweeg ik over te stappen naar een iets goedkopere brok voor meneer.
Ik blijf lekker thuis werken vandaag, heb zoonlief wel net de kou ingestuurdquote:
slechte moeder dat je bentquote:Op maandag 18 januari 2016 07:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik blijf lekker thuis werken vandaag, heb zoonlief wel net de kou ingestuurd
Valt wel mee, ik heb hem nog gewaarschuwd dat het glad kon zijnquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 07:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb hem nog gewaarschuwd dat het glad kon zijn
Awww.. trouwerijen!quote:Op maandag 18 januari 2016 10:15 schreef indaha het volgende:
Hier ook lekker koudmaar het zonnetje schijnt nu en het heeft hier niet gesneeuwd dus ook niet glad, de ideale winterse dag
![]()
![]()
Verder druk met werk en oppassen en mijn broertje gaat eindelijk trouwendus Fok schiet er een beetje bij in
Wat leuk!quote:Op maandag 18 januari 2016 10:15 schreef indaha het volgende:
Hier ook lekker koudmaar het zonnetje schijnt nu en het heeft hier niet gesneeuwd dus ook niet glad, de ideale winterse dag
![]()
![]()
Verder druk met werk en oppassen en mijn broertje gaat eindelijk trouwendus Fok schiet er een beetje bij in
Dat klinkt heftig? Of moet ik het met een knipoog lezen?quote:Op maandag 18 januari 2016 06:46 schreef Rewimo het volgende:
Onslow eet ook Sanabelle, hij doet het er prima op. Af en toe wisselen van smaak (niet al te vaak maar we merkten op een gegeven moment dat hij zijn brokjes niet meer zo lekker vond, klein zakje met andere smaak geprobeerd en kanen maar).
Vrijdag sushi gegeten en daarna gebowld met wat mensen van mijn werk. Ik had de rest van het weekend nodig om bij te komen maar het was erg gezellig![]()
Hoe is het met jullie allemaal? 't Is rustig hier
Whaha, hoe gaaf!quote:Op maandag 18 januari 2016 10:15 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
Hoe is het met jou(w herstel)?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je plicht was gedaan!
[..]
Awww.. trouwerijen!Gefeliciteerd met je broertje!
Babe!quote:Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klinkt heftig? Of moet ik het met een knipoog lezen?
[..]
Whaha, hoe gaaf!
[..]
Hoe is het met jou(w herstel)?
Ik ben razend druk met werk, maar haal uit mijn ene baan echt zoveel meer plezier en voldoening uit dan in de eerste pak hem beet negen maanden van 2015, dat ik het helemaal niet zo erg meer vind. Maar forummen schiet er wel bij in
Ravi en Tashiquote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Strega het volgende:
Ik ben het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen. Heb een slowjuicer gekregen, alvast voor m'n verjaardag de 30ste. Heerlijk, iedere dag een groot glas fruit/groente sap met vezels. Vandaag bloedsinaasappel, bleekselderij, wortels en verse gember.![]()
Allemaal weer wat aan de beterende hand?
M-D fijn van je werk.![]()
PB gelukkig, je hebt best wel lang last van die longontsteking. Je wordt er ook zo moe van.![]()
Adnap, ook weer wat tijd voor jezelf?
Indaha, wat een leuk nieuws van je broer![]()
Iedereen die ik vergeten ben,![]()
Hier is het ook koud, maar wel mooi met de sneeuw.
[ afbeelding ]
De heren genieten wel van de sneeuw, hoewel Ravi een hekel aan regen heeft.
Nou... niet helemaal. Mijn spieren vonden het niet geweldigquote:Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat klinkt heftig? Of moet ik het met een knipoog lezen?
Ooh jullie hebben echt wel meer dan dat witte laagje hierquote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan echt best een poos duren he, voor je conditie weer op peil is? Hoor dat althans vaak om me heen. Nieuwe uitdagingenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Babe!Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt!
Hier qua gezondheid iets beter! Longontsteking is aardig op aan het klaren maar m'n conditie is nog steeds echt compleet nul!![]()
![]()
Qua mezelf best ok![]()
en qua werk eigenlijk hetzelfde als jij. Nieuwe klussen, oude klus aan het overdragen aan nieuwe collega en veel nieuwe uitdagingen. Moet nog steeds erg hard werken ook door de overdracht en de tijd van het jaar maar wel leuk om te doen
![]()
Ik wilde heeeeeeeeel graag zo'n ding hebben, heb hem aangeschaft en misschien veertig keer gebruikt of zo... weinig, in elk geval. Zei toevallig gister nog tegen D dat ik dat weer eens wat vaker moet doen. Wat een winter wonderland! Hier liggen drie vlokjes, her en derquote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Strega het volgende:
Ik ben het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen. Heb een slowjuicer gekregen, alvast voor m'n verjaardag de 30ste. Heerlijk, iedere dag een groot glas fruit/groente sap met vezels. Vandaag bloedsinaasappel, bleekselderij, wortels en verse gember.![]()
PB gelukkig, je hebt best wel lang last van die longontsteking. Je wordt er ook zo moe van.![]()
[ afbeelding ]
Och jee, is daar iets aan te doen of is het echt ermee leren leven? Twee dagen is wel fors ja....quote:Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou... niet helemaal. Mijn spieren vonden het niet geweldigen ik heb chronische peesschedeontsteking in mijn pols, dus die was ook niet blij. Maar ik vertik het om dan maar in een hoekje te gaan zitten en ik weet vantevoren dat het afzien wordt daarna. Dat het me twee dagen kostte, daar had ik niet helemaal op gerekend
Maar goed, afgezien van Christan plus teamgenoten naar hun tafeltenniswedstrijd rijden had ik verder niks.
Ja, mooi is het wel op dit moment. Maar koud hier. -9. Gelukkig niet veel windquote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef Adnap het volgende:
Haai. . Nou nee. Ik heb t druk en dat blijft nog 10 weken zo een dan examen. En Dana iets minder druk. .hoop ik.
Strega wat mooi! ! Hier amper sneeuw
Pb beterschap
Hé, welkom in de club van de chronische peesschedeontsteking in de pols personen!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou... niet helemaal. Mijn spieren vonden het niet geweldigen ik heb chronische peesschedeontsteking in mijn pols, dus die was ook niet blij. Maar ik vertik het om dan maar in een hoekje te gaan zitten en ik weet vantevoren dat het afzien wordt daarna. Dat het me twee dagen kostte, daar had ik niet helemaal op gerekend
Maar goed, afgezien van Christan plus teamgenoten naar hun tafeltenniswedstrijd rijden had ik verder niks.
Ik ben al 30 jaar lidquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:46 schreef Strega het volgende:
Hé, welkom in de club van de chronische peesschedeontsteking in de pols personen!![]()
Echt hé. Iets overbelasten en gelijk weer....
Nee, je wilt niet altijd aan de kant zitten. Je moet het echt plannen zodat je niet te veel achter elkaar hebt anders hou je het niet vol. Maar sommige dingen zijn het waard!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:49 schreef Strega het volgende:
Ik herken het hoor Rewimo. Na een uitje, bezoek over ver, concert of wat dan ook. Ik weet dat ik de volgende dag dan brak ben. Maar toch wil ik het niet opgeven.
Het moet slijtenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Och jee, is daar iets aan te doen of is het echt ermee leren leven? Twee dagen is wel fors ja....
Lekker rennen in de sneeuwquote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |