Verdrietigquote:
Sterkte met het verlies van Pogoquote:
Dank je. Ook voor de mooie kaart.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 07:52 schreef indaha het volgende:
Strega van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke regenquote:
Oh nee. Want.....?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij dachten gisterenavond dat het einde van Rossi gekomen was.
Sterktequote:Op dinsdag 9 februari 2016 04:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zie zijn topic. Maar het einde komt vandaag toch vrees ik.
Hoe gaat het nu met Rossi ?quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn vandaag best vrolijk ondanks de regen. Het regent hier al dagen.
Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
O wat een moeilijke beslissing weerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Tja Rossi,
Gisteren nog naar de DA geweest. Opnieuw bloed geprikt dit keer wel hevig protest maar de waardes waren maar ietsjes beter. Ik word maandag weer gebeld en dan moeten we beslissen wat we willen. Toch een buikecho of toch euthanasie.
Ze zei hij is 6 maar ziet eruit als 12/13.
Mweh februari is niet zo'n denderende maand voor mijn familie (opa en oom overleden op mijn verjaardag, Ramses mijn eerste kat is ook gestorven in februari)
Fijn dat hij zich beter voelt! en gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 15 februari 2016 07:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen kwam hij ook naar beneden toen ik daar was. En al luidkeels liep hij op mij af, Niet om mij te feliciteren nee hij wilde natvoer. Droogvoer weigert hij.
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 15 februari 2016 07:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen kwam hij ook naar beneden toen ik daar was. En al luidkeels liep hij op mij af, Niet om mij te feliciteren nee hij wilde natvoer. Droogvoer weigert hij.
Gaaf! Bevalt het? Het duurt altijd wel even voor alles zijn plekje heeft gevonden hèquote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej voor nieuwe koelkast.
Wij zijn afgelopen weekend verhuisd. Wat een gedoe zeg.
Overal staat nog zooi kan daar zo slecht tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |