Ik dacht dat de brandweer van die ijskettingen gebruikte, dan graaf je gewoon door de ijslaag heen als je met dat gewicht gas geeft of afremt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat hulpdiensten niet een aantal setjes velgen op de plank hebben met daarop spike banden
De auto die achtervolgd wordt door de politie die gaat ook niet zo hard met dit weerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
Ach dat heet gewoon typisch Nederlandse naïviteit
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef MaGNeT het volgende:
Gehaald!
Buitenpost - Burgum via hoofdwegen is goed te doen.
Lokale wegen hopeloos.
Zo kan het ook, gewoon een dashcam filmpje zonder gekwaak. Terwijl deze persoon recht van spreken had.quote:
Ik zie nu schaatsende inbrekers voor me, met een sleetje met hun buit, met daarachteraan schaatsende agentenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De auto die achtervolgd wordt door de politie die gaat ook niet zo hard met dit weer
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:55 schreef Revanches het volgende:
Nog filmpjes/foto's van wegglijdende auto's?
http://www.waldnet.nl/wn/(...)nnenstad_Dokkum.htmlquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:55 schreef Revanches het volgende:
Nog filmpjes/foto's van wegglijdende auto's?
De buurman is al langer dan een uur bezig om zijn auto te ontdooien. Die heeft een dure electrische auto en daar gaat de verwarming en alles na 5 minuten uit als er niemand in zit. dus voorverwarmen zit er niet echt in.quote:
Flinke laag!quote:
Groningen , Drenthe en Friesland volgens KNMI nog steeds rood. Maar dat gaat over op geel, zonder oranje ertussen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:08 schreef CartWOman het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat code rood nu voorbij is, code geel is nu van kracht. Zelfs geen oranje,
Zo veel is er nog niet veranderd hier.
Rood tot 12 uur staat er. En opeens geel snap ik dus niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Groningen , Drenthe en Friesland volgens KNMI nog steeds rood. Maar dat gaat over op geel, zonder oranje ertussen.
Hier in het noorden van Drenthe vriest het nog.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Groningen , Drenthe en Friesland volgens KNMI nog steeds rood. Maar dat gaat over op geel, zonder oranje ertussen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
http://www.waldnet.nl/wn/(...)nnenstad_Dokkum.html
Beetje jammer dit. Je zal maar in die gracht terecht komen, dan moet je ook nog eens 5 minuten zwemmen om eruit te kunnen komenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handig daar te gaan rijden
joe-piequote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:24 schreef Jorian29 het volgende:
De rest van Nederland volgende week ook sneeuw en vorst?[ afbeelding ]
Hier in Assen gaat het volgens buienradar morgen vriezen. Met die troep die er al ligt wordt het alleen maar erger...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:34 schreef ErkendFokker het volgende:
Verwachten jullie het morgen net zo erg als nu? Zowel zuid Drenthe als in het hoge noorden nog steeds onder het ijs?
Gister had ik de auto schoon, en nu weer een halve cm ijs erop. alle ruiten van het huis zijn nu ook dichtgevroren, HR glas, dus dat ontdooit deze winter niet meer als het blijft vriezenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:34 schreef ErkendFokker het volgende:
Verwachten jullie het morgen net zo erg als nu? Zowel zuid Drenthe als in het hoge noorden nog steeds onder het ijs?
ga wegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:24 schreef Jorian29 het volgende:
De rest van Nederland volgende week ook sneeuw en vorst?[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |