Die zijn wat gewend, wij nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:40 schreef INViCTuS het volgende:
Niet zo klagen mensen! Onderstaande foto komt uit noord polen, dan heb je recht van spreken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:40 schreef INViCTuS het volgende:
Niet zo klagen mensen! Onderstaande foto komt uit noord polen, dan heb je recht van spreken
[ afbeelding ]
Brrr nare ervaring.. Mevrouw had wel onderkoeld kunnen rakenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:47 schreef ondeugend het volgende:
Op kruising voor mijn huis is net een vrouw gevallen en heeft 40 minuten op straat gelegen. Ambu durfde niet te rijden. Wel waren er na een half uur 2 verpleegkundigen ter plaatste die waren komen lopen.
10 minuten later kwam toch de ambulance aanrijden en is mevrouw meegenomen.
Assen
Nou ja ze bezweek bijna aan de dekens over haar heen die ze van iedereen over haar heen kreeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Brrr nare ervaring.. Mevrouw had wel onderkoeld kunnen raken
Bah naar. Je zult maar echt iets levensbedreigends overkomen nu in het noorden, dan ben je niet blijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:47 schreef ondeugend het volgende:
Op kruising voor mijn huis is net een vrouw gevallen en heeft 40 minuten op straat gelegen. Ambu durfde niet te rijden. Wel waren er na een half uur 2 verpleegkundigen ter plaatste die waren komen lopen.
Assen
Dat is wel fijn, dat er mensen hebben geholpenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja ze bezweek bijna aan de dekens over haar heen die ze van iedereen over haar heen kreeg.
Maar fijn is anders inderdaad.
Hier smelt het ijs ook al van m'n ramen/muren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:52 schreef MaLo het volgende:
Overijssel en Flevoland nu nog een code geel, geen oranje meer.
Ik kan mn schaatsen niet vinden.... de buren hebben al wel op straat geschaatst.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:44 schreef AchJa het volgende:
Weer eens wat anders dan schaatsen op de vijver erachter...![]()
[ afbeelding ]
Met een auto van mn baas zou ik ook wel rijden hoor. Dat maakt niet uit als die kapot gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:55 schreef garnage-patrick het volgende:
Vanmorgen bij de politie nagevraagd of ze met dit soort omstandigheden met spijkerbanden rijden, want daar is vrijstelling voor.
Maar dat was niet het geval, ze moesten het doen met winterbanden en een enkele rijopleiding..
Wat een pussiesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:47 schreef ondeugend het volgende:
Assen
Onbegrijpelijk dat hulpdiensten niet een aantal setjes velgen op de plank hebben met daarop spike bandenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:55 schreef garnage-patrick het volgende:
Vanmorgen bij de politie nagevraagd of ze met dit soort omstandigheden met spijkerbanden rijden, want daar is vrijstelling voor.
Maar dat was niet het geval, ze moesten het doen met winterbanden en een enkele rijopleiding..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |