quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan niet constant luisteren, maar ik heb een babbelzieke collega, en met zijn geouwehoer kan ik me niet concentreren, dus zet ik dan een muziekje op.
dan zeg je toch gewoon, wil je even stoppen met ouwehoeren, ik kan me zo niet concentreren !quote:
Oh, warm zat johquote:
bikkelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, warm zat joh
Maargoed, ik vind 14-16 graden dan ook een prettige werktemperatuur
Streng naar mensen kijken, snel wat opschrijven in de map en weer verder. Schieten mensen vast van in de stress, maar stiekum is het gewoon je boodschappenlijst voor na het werkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
bikkel
ik moet gewoon wat meer rondjes lopen door school, mapje onder mijn arm, lekker interessant doen
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Streng naar mensen kijken, snel wat opschrijven in de map en weer verder. Schieten mensen vast van in de stress, maar stiekum is het gewoon je boodschappenlijst voor na het werk
Al een paar keer gezegd, maar echt..... die kan geen 10 seconden stil zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
dan zeg je toch gewoon, wil je even stoppen met ouwehoeren, ik kan me zo niet concentreren !
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Streng naar mensen kijken, snel wat opschrijven in de map en weer verder. Schieten mensen vast van in de stress, maar stiekum is het gewoon je boodschappenlijst voor na het werk
dan gewoon niet aardig zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Al een paar keer gezegd, maar echt..... die kan geen 10 seconden stil zijn.
Ga voor de 'just out of bed-look'quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga zo naar de kapper, maar eigenlijk ben ik helemaal niet wakker
Ik ben vorige week geweest en het is niemand opgevallenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga zo naar de kapper, maar eigenlijk ben ik helemaal niet wakker
Oh verrek, nu je het zegt; staat je inderdaad leuk zo!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben vorige week geweest en het is niemand opgevallen
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh verrek, nu je het zegt; staat je inderdaad leuk zo!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh verrek, nu je het zegt; staat je inderdaad leuk zo!
ja lekker krullerigquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:45 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)bceaba&tab=tab_graphjullie zijn het leven van MUZ.... goed te zien dat jullie in maart verhuisd zijn.
ga je schamenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |