SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes:
Startlijst
Officiële Dakar website
dakartrucks.nl
Rallymaniacs
Tussentijdse resultaten
Website met updates door Hans Stacey zelf
Site met veel foto's
Twitteraccounts met veel nieuws:
Mark Bremer
DakarGids
Lars ten Harkel
Natascha Kayser
Alex Miedema
RallyRaidNieuws
RTL GP
Marcel Vermeij
Facebookpages die je wilt liken:
Dakar de Rooy
Dakartrucks
Hamer Dakar
Hans Stacey
Trucksport
VeKa RacingUitslagen 2015:
SPOILER: UITSLAGEN 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave filmpjes 2015:
Mag worden aangevuld uiteraard
Altijd onderweg naar het avontuur
misschien omdat die buggy 2wd is en eigenlijk meer voor de duinen is. Ze zeggen zelf ook het is echt een duinhaasje (of iets dergelijksquote:Op maandag 4 januari 2016 20:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar die Coronel. Waar anderen 10 a 15 min verliezen, verliezen zij een uur ofzo
Als de sponsoren maar in beeld komen, die mannen zijn niet alleen coureurs, maar vooral marketingmachines. Waar overigens niks mis mee is.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar die Coronel. Waar anderen 10 a 15 min verliezen, verliezen zij een uur ofzo
Niks mis mee maar om nou elk jaar in Dakar voor jan lul mee te rijden...quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als de sponsoren maar in beeld komen, die mannen zijn niet alleen coureurs, maar vooral marketingmachines. Waar overigens niks mis mee is.
Geef mij maar genoeg geld ik rij wel voor jan lul meequote:Op maandag 4 januari 2016 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niks mis mee maar om nou elk jaar in Dakar voor jan lul mee te rijden...
Iemand als Tom Coronel zou toch meer ambitie moeten hebben vind ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Geef mij maar genoeg geld ik rij wel voor jan lul meenet als heel wat trucks en sommige autos die komen gewoon voor de lol.
mmmmmmmh een bakje eru prestige ongezonde bak zout met verschillende slechte enummers mmmmh echte mannen kaasquote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als de sponsoren maar in beeld komen, die mannen zijn niet alleen coureurs, maar vooral marketingmachines. Waar overigens niks mis mee is.
Echte mannen lusten sowieso geen kaas.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:29 schreef DieselTank het volgende:
[..]
mmmmmmmh een bakje eru prestige ongezonde bak zout met verschillende slechte enummers mmmmh echte mannen kaas
Die auto is gewoon niet goed genoeg. Het feit dat hij vorig jaar een tijd stil stond omdat er een zekering niet goed in de houder zat zegt al genoeg. Dit jaar hebben ze alleen het elektronica veranderd andere banden eronder gedaan en de voorruit verwijderd (en wat gewicht bespaard) nou nou... Maar bijv. mini had ook niet veel veranderd aan de auto.... integenstelling tot peus en toyota.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Iemand als Tom Coronel zou toch meer ambitie moeten hebben vind ik.
Er zit bovendien verschil tussen voor de lol meedoen en 2 weken elke dag grote problemen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
Met de mensen zo kort langs de weg is het ook niet vreemd dat het een keer fout gaat.quote:
Het is een rechte weg dat scheelt al gelukkig gaan ze niet aan de buitenkant van de bocht staan want anders kan dit gebeuren (op die berg zou je wel mooi kunnen zitten nadat je er met de bosmaaier langs bent geweest)quote:Op maandag 4 januari 2016 20:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met de mensen zo kort langs de weg is het ook niet vreemd dat het een keer fout gaat.
Wat een ranzige boelquote:Op maandag 4 januari 2016 20:57 schreef DieselTank het volgende:
[ afbeelding ]
ja daar zou ik ook mooi klaar mee zijn.
Het is geen asfaltweg maar onverhard met gaten en bulten dus er is altijd kans op uitbreken, iets wat op asfalt veel minder kans is.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:55 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het is een rechte weg dat scheelt al gelukkig gaan ze niet aan de buitenkant van de bocht staan want anders kan dit gebeuren (op die berg zou je wel mooi kunnen zitten nadat je er met de bosmaaier langs bent geweest)
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:00 schreef DieselTank het volgende:
Eindelijk de video gevonden![]()
probeer je je maatje te helpen sta je ook vast![]()
Maar volgens mij zei erik van loon dat dit maar 200 meter was en de rest van de parcours was wel redelijk droog.... maarja 200 meter blijft 200 meter.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
En wij hier in dit forum het maar onbegrijpelijk en belachelijk vinden dat het gedeeltelijk afgelast is.
Straks moet je verplicht Zwemdiploma C hebben om mee te mogen doenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:00 schreef DieselTank het volgende:
Eindelijk de video gevonden![]()
probeer je je maatje te helpen sta je ook vast(en die trekker chauffeur zal wel een goed dagje gehad hebben met de fooi die hij krijgt
)
Ik kan er niet mee zitten.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:03 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar volgens mij zei erik van loon dat dit maar 200 meter was en de rest van de parcours was wel redelijk droog.... maarja 200 meter blijft 200 meter.
Snorkeldiploma is ook geen luxe.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Straks moet je verplicht Zwemdiploma C hebben om mee te mogen doen
Het modderige parkoers zorgde ervoor dat onder meer Nani Roma en Orlando Terranova vast kwamen te zitten. Voor Roma waren de druiven zuur. De Spanjaard verloor bijna drie kwartier.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens wel kut van GordonEn wat was er nu met Roma?
Ach, ik gun het Peugeot van harte. Gekke ouwe Loeb misschien nog wel het meest
Prima parcoursquote:Op maandag 4 januari 2016 20:57 schreef DieselTank het volgende:
[ afbeelding ]
ja daar zou ik ook mooi klaar mee zijn.
Oh alleen vastzitten?? Dacht nog wat anders toen ik zag dat ie zo veel verloren was.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Het modderige parkoers zorgde ervoor dat onder meer Nani Roma en Orlando Terranova vast kwamen te zitten. Voor Roma waren de druiven zuur. De Spanjaard verloor bijna drie kwartier.
Big respect for this guy doing #Dakar2016 on a two stroke motorcycle pic.twitter.com/jZ9Lfc2ovy
— Reuben van Niekerk (@ReubenVN) 4 januari 2016
Jij (ik ook trouwens) bent dan ook fan van modder.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima parcours![]()
Weer 's wat anders dan stofhappen.
aldus reactie op de OB liveblogquote:gerard en loprais opgehouden door een Kamaz, hebben op de bumper van een Kamaz gereden
Daar krijgen ze vrienden meequote:
Russen vegen hun reet met heel de wereld hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Als het bewust ophouden is dan is het zeer onsportief.
Als je ooit de gelegenheid hebt om een Rus de knetter in te rijden: Hardlopende doenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Als het bewust ophouden is dan is het zeer onsportief.
zo maar een kleintje zou een 350 niet mee mogen doen?quote:
Husqvarna, zijn dat geen gazonmaaiers?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
zo maar een kleintje zou een 350 niet mee mogen doen?
Die gaan als de brandweer
Nee naaimachines en gewerenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Husqvarna, zijn dat geen gazonmaaiers?
Ze hebben wel eens voor hetere vuren gestaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het team van Mammoet Rally plaatste zojuist een tweet met onderstaande foto van een brandende truck, maar tweet is inmiddels verwijderd. Meer info ontbreekt hierover.
Dat is wel een renault truck dat kan je aan de voorkant zien volgens mij, en hij is roodquote:Op maandag 4 januari 2016 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het team van Mammoet Rally plaatste zojuist een tweet met onderstaande foto van een brandende truck, maar tweet is inmiddels verwijderd. Meer info ontbreekt hierover.
Pas als hij kersenrood is dan is hij warm genoegquote:Op maandag 4 januari 2016 22:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dat is wel een renault truck dat kan je aan de voorkant zien volgens mij, en hij is rood
Ik hoop dat het een Kamaz isquote:Op maandag 4 januari 2016 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[ afbeelding ]
Originele Renault elektronica niet verwijderd.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:06 schreef Barcaconia het volgende:
Verstralers aangesloten met speakerkabel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ruitenwissers gaan zo hard zwiepen als je op de rem trapt dat door de wrijving de ruit in de fik vloog?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
Originele Renault elektronica niet verwijderd.
Dan zou het ding toch helemaal niet hebben kunnen rijden?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
Originele Renault elektronica niet verwijderd.
twitter:grandprixradio twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:06:27Truck Martin van den Brink uitgebrand. Aandrijfas door de tank. Bemanning is OK.#Dakar reageer retweet
Verdikkie. Ik hoopte op een grapjequote:Op maandag 4 januari 2016 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
twitter:grandprixradio twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:06:27Truck Martin van den Brink uitgebrand. Aandrijfas door de tank. Bemanning is OK.#Dakar reageer retweet
?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:10 schreef densmee het volgende:
Stacey wel 1e binnen, met waarschijnlijk een peuk in de klep
Kwam vandaag ergens een foto tegen dat hij op het gemak een shag aan het roken was terwijl de rest allemaal aan de topsport trainingen zittenquote:
twitter:MammoetRally twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:12:39Waarschijnlijk probleem met de remmen straks meer informatie wat er precies is gebeurd. Houd onze Website goed in de gaten. reageer retweet
Ben zeer benieuwd, ik heb Hans Stacey nog nooit in een straal van 10 meter rond een sigaret gezien, met opzet.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:14 schreef densmee het volgende:
[..]
Kwam vandaag ergens een foto tegen dat hij op het gemak een shag aan het roken was terwijl de rest allemaal aan de topsport trainingen zitten
over 4 minuten uitzending toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:15 schreef Anne het volgende:
twitter:MammoetRally twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:12:39Waarschijnlijk probleem met de remmen straks meer informatie wat er precies is gebeurd. Houd onze Website goed in de gaten. reageer retweet
Dit jaar maar gewoon opnieuw vragen: Ergens live te streamen of gewoon op uitzendinggemist wachten?quote:
Ja, maar bij RTL zijn ze niet zo snelquote:
RTL7, voor 3,99 een hele maand alles terugkijken. Dus Heel Dakar EN heel alle Darts traumasquote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit jaar maar gewoon opnieuw vragen: Ergens live te streamen of gewoon op uitzendinggemist wachten?
Jamaar jamaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar bij RTL zijn ze niet zo snel. Dus krijg je waarschijnlijk ook alleen even vlug die tweets te horen.
Als ik 4 euro had zat ik in de kroeg, niet hierquote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RTL7, voor 3,99 een hele maand alles terugkijken. Dus Heel Dakar EN heel alle Darts traumas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik 4 euro had zat ik in de kroeg, niet hierHet kan volgens mij ook gratis, maar een Live Stream weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, 4 euro.. Voor 30 dagen lang alles van RTL terugkijken.quote:Op zondag 27 december 2015 14:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij is NLziet de eerste maand gratis zelfs:
WAT KOST NLZIET?
De eerste maand NLziet is helemaal gratis. Ben je overtuigd door het enorme reclamevrije aanbod en de vrijheid om te kijken wanneer het jou uitkomt? Dan blijf je van NLziet genieten voor maar ¤7,95 per maand. En je kunt op elk moment opzeggen, want je zit nergens aan vast.
En dan heb je ook nog NLkijk, die volgens mij altijd gratis is;
http://help.kijk.nl/custo(...)8-hoeveel-kost-kijk-
[..]
Als ik 4 euro had zat ik in de kroeg, niet hierIk wil wel livestreamen maar heb dan wrs maar 10 fps ofzo want slechte internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
Oh ja, tuurlijk. Dat wel! Het begint!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar jamaar.
Na DRIE dagen hebben we EEN HALVE etappe afgelegd. EINDELIJK IETS te zien. Toch? Wel toch?
Die paar euries lig ik niet wakker van hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Het kan volgens mij ook gratis, maar een Live Stream weet ik niet.
[..]
[..]
Je kan ook 1 dag gratis proberenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die paar euries lig ik niet wakker van hoor
[..]
Als ik 4 euro had zat ik in de kroeg, niet hierWaar zit jij eigenlijk dat je het niet kunt volgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuis, waar geen TV staatquote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk dat je het niet kunt volgen?
Werd het net leuk, Erik v Loon vs Eelco Bekker, nee hoor BAM reclame is weer belangrijker. Krijgtochdekut RTLquote:
Ik wilde eerst keihard op Ziggo schelden, maar het viel mee.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht eerst een spanningsdip ofzo
Geen TVquote:Op maandag 4 januari 2016 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Thuis, waar geen TV staat
Heb ff proefabo op nlziet geprobeerd, nu ff de app downloaden.
ik zit in Groningen en wilde de spanningsdip al noemenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wilde eerst keihard op Ziggo schelden, maar het viel mee.
Ik zit zeg maar al 5 jaar met dit probleem. Ik heb het hele jaar rond geen TV nodig behalve de eerste 2 weken van januari...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen TV. Hoe lang weet je al dat Dakar op TV komt
?
Een koekoek. Een roadbook. Wat gezever van Rob Kamphues. <- dat dus niet.quote:
Ik denk dat je over een uurtje de aflevering van nu kunt checken. Denk ik... Geen garantie dus.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar al 5 jaar met dit probleem. Ik heb het hele jaar rond geen TV nodig behalve de eerste 2 weken van januari...
en op nlziet kan ik alleen de aflevering van gisteren zien dat dus totaal niet helpt
Ik ga het proberen, wordt vervolgd.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat je over een uurtje de aflevering van nu kunt checken. Denk ik... Geen garantie dus.
Maar waarschijnlijk wel een dikke nieuwe truck volgend jaarquote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar jongens wat vreselijk voor ten Brink....
Alles weg, waar je heel jaar voor gewerkt heb. Volgend jaar vanaf 0 beginnen. Bah...
Eigenlijk nu al een vreselijke Dakar. Uitvallers, crashes, aflastingen, ongelukken....
Thanks.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Een koekoek. Een roadbook. Wat gezever van Rob Kamphues. <- dat dus niet.
En nu komen dé beelden.
Geen genade voor de tegenstanders. Geen middel wordt hierbij geschuwdquote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef Coelho het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat de tips van Van Loon zijn. 'Zorgen dat je een uitbeenmes bij je hebt, dan kun je altijd onderweg eten?'
Mja, denk dat de jaren toch langzamerhand beginnen te tellenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Thanks.
Verhoeven moet beter kunnen toch..
Loebgod kent geen zwakte.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef DieselTank het volgende:
sebastian loeb is ook helemaal in zijn sas in dit wrc parcours, maar wacht maar af tot de duinen komen dan maakt erik van loon gehakt van ze![]()
Het ligt ook dit jaar, nooit aan Frans Verhoeven zelfquote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Thanks.
Verhoeven moet beter kunnen toch..
Ach, ik ben wel fanquote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ligt ook dit jaar, nooit aan Frans Verhoeven zelf. Dit keer was het zijn vizier!
Benieuwd wat het morgen is...
Wat?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar jongens wat vreselijk voor ten Brink....
Alles weg, waar je heel jaar voor gewerkt heb. Volgend jaar vanaf 0 beginnen. Bah...
Eigenlijk nu al een vreselijke Dakar. Uitvallers, crashes, aflastingen, ongelukken....
Toen dat Sherco jaar, mijn god dat was ook echt belachelijke pech.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik ben geen anti-Verhoeven hoor. Maar het valt mij wel ieder jaar weer op.
Moetie niet op zo'n kutding gaan rijden, simpel zatquote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Toen dat Sherco jaar, mijn god dat was ook echt belachelijke pech.
Bij Pikes Peak moet wel aangetekend worden dat nu ook het laatste deel geasfalteerd was en het parcours hierdoor sneller was, maar het neemt niet weg dat Loeb een record neer heeft gezet waar velen hun tanden nog stuk op gaan bijtenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Loebgod kent geen zwakte.![]()
Denk maar aan Pikes Peak... geen Amerikaan gaf hem een kans en dan ramt hij even anderhalf minuut van die tijd af.
Is gewoon een Franse robot, vroeger bij de WRC reed hij zo clean dat het eng was.
Die donderde al uit elkaar als je er naar keekquote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Het vorige record was ook al op volledig asfalt gezet.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Pikes Peak moet wel aangetekend worden dat nu ook het laatste deel geasfalteerd was en het parcours hierdoor sneller was, maar het neemt niet weg dat Loeb een record neer heeft gezet waar velen hun tanden nog stuk op gaan bijten
Niemand is onderhand ook überhaupt in de buurt gekomen.quote:The 2011 running was the last running of the Pikes Peak Hill Climb that had dirt sections of the course, for approximately 30% of the route, as Colorado Springs is being forced by a Sierra Club lawsuit to pave the road all the way to the summit.[5] The paving project was completed in August, 2011.
Ok. Ik dacht dat het vorige record nog deels op gravel wasquote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het vorige record was ook al op volledig asfalt gezet.
Ik hoop dat je eenpaar dubbeltjes betaald krijgt voor het rondkotsen van 6 reclames voordat er iets gebeurtquote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef DieselTank het volgende:
hier een livestream hopelijk werkt het een beetje
probeer eens naar de livestream van mij te kijkenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eenpaar dubbeltjes betaald krijgt voor het rondkotsen van 6 reclames voordat er iets gebeurt
Dacht ik eerlijk gezegd ook..quote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat het vorige record nog deels op gravel was
Hij hakkelt als een gek bij mij. Wel lief aangeboden hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef DieselTank het volgende:
kan iemand mij vertellen of die livestream steeds vastloopt voor jullie????
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij hakkelt als een gek bij mij. Wel lief aangeboden hoor.
ik heb een tv speciaal voor Dakarquote:Op maandag 4 januari 2016 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Thuis, waar geen TV staat
Heb ff proefabo op nlziet geprobeerd, nu ff de app downloaden.
Voor volgend jaar stond sowieso al een Sherpa in de planning geloof ik...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel een dikke nieuwe truck volgend jaar.
Bij Mammoet? geloof ik niks vanquote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor volgend jaar stond sowieso al een Sherpa in de planning geloof ik...
Was mijn eerste indruk toen ik het zag: ligt potvolblomme een prachtig berijdbaar maisveld naastquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef DieselTank het volgende:
iedereen die valsspeelt gaat er gewoon omheen
oh had m net uitgezet volgens mijquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Barcaconia het volgende:
Livestream beeld is traag als stront en geluid loopt prima, ik houd em aan dus. Thanks!
Kress is er gek genoeg voor, ze hebben sowieso al jaren een Sherpa als servicewagenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij Mammoet? geloof ik niks van
Dit, en Loeb is een held. Met hoofdletter h.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Anne het volgende:
Ik vind die Peugeots wel echt dik geworden hoor.
alleen die motorkappen zijn niet echt goed gebouwdquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Anne het volgende:
Ik vind die Peugeots wel echt dik geworden hoor.
Nee man.. ze zijn net 2 jaar bezig met die stokbroden. Vorig jaar shake down, dit jaar improvements, volgend jaar knallen was het plan geloof ik..quote:Op maandag 4 januari 2016 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kress is er gek genoeg voor, ze hebben sowieso al jaren een Sherpa als servicewagenMaar die heb je ook een maatje groter, homologatietechnisch gezien is het mogelijk.
Je weet dat Sherpa een model van Renault is he?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee man.. ze zijn net 2 jaar bezig met die stokbroden. Vorig jaar shake down, dit jaar improvements, volgend jaar knallen was het plan geloof ik..
Hij was ff offline en nu gaat ie weer.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
oh had m net uitgezet volgens mij
Zal ik mijn telefoon bij de TV leggenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij was ff offline en nu gaat ie weer.
Alleen nu traag als stront met beeld en geluid
oh had hem lager gezetquote:Op maandag 4 januari 2016 23:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij was ff offline en nu gaat ie weer.
Alleen nu traag als stront met beeld en geluid
nu doet ie het redelijk. Heb idd liever lage kwaliteit beeld en goed geluid. Nice!quote:
Is een linksdraaiende schroevendraaier, Bekx is rechtshandig.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is nou precies het probleem van die schroevendraaier?
de russen betekent niet kamazquote:
Dat en alles op die wagen heeft rechtse draad dus heeft weinig zin.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is een linksdraaiende schroevendraaier, Bekx is rechtshandig.
jepquote:Op maandag 4 januari 2016 23:14 schreef Anne het volgende:
Doet http://www.mammoetrallysport.com/ het bij jullie?
ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:14 schreef Anne het volgende:
Doet http://www.mammoetrallysport.com/ het bij jullie?
En bovendienquote:Op maandag 4 januari 2016 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor mij is die Allard redelijk overbodig. Hij heeft bijna niets te melden en wat ie meldt, weten we eigenlijk al...
Goederentreinenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij leek ook echt.
En Fles, PSM, zagen jullie dat. Dat was jullie afdeling.
En ik gok dat de Argentijnen zijn uitspraak ook niet op prijs stellen, met zijn Terrr-mahhssss riejooo hond-ooowww.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
En bovendien
is hij
echt heel
irritant.
Peter Hanzelquote:Op maandag 4 januari 2016 23:25 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik gok dat de Argentijnen zijn uitspraak ook niet op prijs stellen, met zijn Terrr-mahhssss riejooo hond-ooowww.
Ik wil het best beter doen hoor. GoedgenoegSpaans leer je in een weekquote:Op maandag 4 januari 2016 23:25 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik gok dat de Argentijnen zijn uitspraak ook niet op prijs stellen, met zijn Terrr-mahhssss riejooo hond-ooowww.
Nee, dezelfde als dit jaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef DieselTank het volgende:
Vorig jaar was er toch een andere kale mee?
Tim/tom?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef DieselTank het volgende:
Vorig jaar was er toch een andere kale mee?
Daar hebben we nog weinig Live-Beelden van gezien, vanuit de buggy.quote:
ik zag op twitter voorbij komen dat er in ieder geval één binnen is.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar hebben we nog weinig Live-Beelden van gezien, vanuit de buggy.
Dat betekent vast dat ze nog onderweg zijn. Volgens trackingdakar is dat ook zo, maar ik weet nu even niet meer hoe accuraat die info is.
Overgenomen door KTM toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Husqvarna, zijn dat geen gazonmaaiers?
Volgens RTL GP zijn het KTM's met Husqvarna stickers.quote:
38 km minder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Alweer?! Zonde zeg, hopelijk niet al te veel km's.
quote:The route for Stage 3 of the Dakar Rally has been shortened due to ongoing bad weather.
After the first day proper of rally was washed out, the second stage from Villa Carlos Paz to Termas Rio Hondo was shortened from 450km to 354km for bikes and quads, while the trucks and cars ran for 387km.
The decision to re-route the third stage was taken during Monday night's meeting, which will see all the categories run a total of 626km instead of the originally planned 664km.
The new route from Termas Rio Hondo to San Salvador de Jujuy will see a 134km road section, 190km of special stage and another 302km road section, as Dakar sporting director Marc Coma stated in the brief.
"This time, the competitors will find an area with a slightly more technical track and presence of stones compared to what was seen in stage two," said the Spaniard.
The third stage will kick off at 0800 local time, with bikes going first.
Nu met beelden ...twitter:grandprixradio twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 10:51:28#Dakar2016 Martin vd Brink filmt de ellende. Zijn verhaal hoor je bij ons: https://t.co/eB9j6kFygk https://t.co/fL6Ng9e1iZ reageer retweet
Daar valt inderdaad niet tegenop te blussenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Nu met beelden ...twitter:grandprixradio twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 10:51:28#Dakar2016 Martin vd Brink filmt de ellende. Zijn verhaal hoor je bij ons: https://t.co/eB9j6kFygk https://t.co/fL6Ng9e1iZ reageer retweet
Wat zei je ook al weer SD?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:59 schreef Anne het volgende:
Martin van den Brink. ,,We geven het niet op. We waren al bezig met de bouw van de nieuwe rallytruck. In 2010 vielen we in de eerste etappe uit door een ongeluk met de truck van Kolomy. Dat vond ik veel erger. Er is nu niemand gewond en we kunnen hier zelf niets aan doen.´´
Ik las het idd; verbazingwekkend eigenlijk, als je ziet dat sommige Dakartrucks toch wel een aantal jaren meegaat en zelfs als tweedehandsie nog terugkomen bij andere teamsquote:
De truck van Versluis gaat al voor het 9e of 10e jaar mee geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik las het idd; verbazingwekkend eigenlijk, als je ziet dat sommige Dakartrucks toch wel een aantal jaren meegaat en zelfs als tweedehandsie nog terugkomen bij andere teamsZij bouwen er eentje, die gaat twee jaar rijden, en daarna pakken ze gewoon weer een nieuwe; de zaken gaan goed bij de Harige Olifant zeker; zal eens een beetje minder hard gaan werken
Ik denk dat dat een kwestie van budgettering is, óf ze hebben bij Mammoet ontdekt dat er iets structureel niet 'goed' is aan de truck (en nee, ik doel niet op de remmenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De truck van Versluis gaat al voor het 9e of 10e jaar mee geloof ik.
Een Zetros met een OM473 erin?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Zouden ze ook met een torpedo komen volgend jaar?
Zou goed kunnen, maar er zijn opties genoeg natuurlijk. Ik heb me sowieso vanaf het begin al afgevraagd wat je bezielt om een Renault te gaan rijden, want in heel Mammoet rijdt er volgens mij niet één, of het moet in de huifsleur-adeling zijn. In het ekte ekte Mammoet spul is het voornamelijk Daf en MB. En worldwide hebben ze nog wel wat echt heavy spul, maar dat zal niet overdreven geschikt zijn om een Dakartje mee te gaan blazen; dan wil je licht, en veel powerz.quote:
Ja, dat zei ik gisteren al, ze bouwen een king size Renault Sherpa.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een kwestie van budgettering is, óf ze hebben bij Mammoet ontdekt dat er iets structureel niet 'goed' is aan de truck (en nee, ik doel niet op de remmen) wat alleen op te lossen is dmv een ander chassis, wat betekent dat het compleet opnieuw opbouwen wordt.
Zouden ze ook met een torpedo komen volgend jaar?
alle trucks van de organisatiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef derLudolf het volgende:
En er rijden sowieso niet zoveel Renault trucks bij Dakar toch?
Oh dat bedoelde je met Sherpa gisteren, ik dacht dat je deze bedoeldequote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.eurol.com/nl/1(...)voor-dakar-2017.html
Op onverharde wegen misschien. In de WTCC was hij niet beter dan Lopez of Muller.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Loebgod dusver nog op 1.
Die man heeft veel te veel gevoel voor auto's op welke wijze dan ook.
Jeh, die ken ik.. fakking lelijk, maar OK, tis een rally, geen modeshowquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.eurol.com/nl/1(...)voor-dakar-2017.html
Beetje mooi mag wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, die ken ik.. fakking lelijk, maar OK, tis een rally, geen modeshow
Dit is handiger als het regent, kun je mooi schuilenquote:
Ik zou willen dat iemand een MZKT-79221 zonder thermonucleaire ballistische intercontinentale raket meenam.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is handiger als het regent, kun je mooi schuilen
Wablief?quote:
Leuk spul, denk dat het tegenvalt hoe die het in terrein doetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iemand een MZKT-79221 zonder thermonucleaire ballistische intercontinentale raket meenam.
[ afbeelding ]
Nooit meer vastzitten...
Impry! Jij was er in 2014 toch bij? Dit jaar toevallig weerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:21 schreef Impry het volgende:
17:19 Trucks: Special voor de trucks afgelast
Het lijkt erop dat de trucks geen special zullen rijden vandaag. De organisatie meldt dat het weer dusdanig slecht is dat de trucks niet aan de special kunnen beginnen bij CP2.
Aldus Dakar liveblog:
"A part of the track has caved in after CP2, making the route thereafter impassable for this category."
Etappe bij de trucks is wel ingekort zo te zienquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Er komen wel tussentijden door voor de trucks. Heel bijzonder weer.
Ik las daarstraks ergens dat er na CP2 iets was ingestort door regenval ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Etappe bij de trucks is wel ingekort zo te zien
Maz maakt dat spul speciaal voor het Russische leger, juist vanwege de offroad eigenschappen. Je nucleaire raket des doods moet niet vastlopen tegen een hobbel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leuk spul, denk dat het tegenvalt hoe die het in terrein doet
Mist nogal wat snelheid, maar de eindstreep zul je probleemloos halen. :pquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
MAZ doet mee met en fabrieksteam, als de 537 beter was geweest hadden ze die wel gestuurd
twitter:bremermark twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 20:16:15Kijkend naar de uitslag van etappe 2 heeft Stacey helemaal niet gewonnen, maar Versluis. De Rooy werd niet 3e maar 4e. #straftijdenbingo reageer retweet
Nou jezus wat de bliksem nou weer danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:bremermark twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 20:16:15Kijkend naar de uitslag van etappe 2 heeft Stacey helemaal niet gewonnen, maar Versluis. De Rooy werd niet 3e maar 4e. #straftijdenbingo reageer retweet
die Tom. Ik zit alweer klaar voor zijn "NOOIT MEER".quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
alle NLse trucks, brommers en quads zijn binnen, alleen Tom Coronel bij de grasmaaiers moet nog finishen.
eigenlijk zijn we allemaal jaloers dat we niet zelf ooit eens EEN keer zouden kunnen meedoenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die Tom. Ik zit alweer klaar voor zijn "NOOIT MEER".
Nu ook weer. Barreda verliest zijn etappezege en Vogels krijgt zelfs 12 minuten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou jezus wat de bliksem nou weer dan![]()
Ergens half juli hebben we wle een keer de voorlopig echt definitieve final final uitslag onder voorbehoud. Donderopzeg
achteraf beide roepen NOOIT MEER! En dan het jaar erna weer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Moblo en ik zouden een geweldig team zijn. Twee dagen lang knallende ruzie maar daarna loopt het als een tierelier
En dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
achteraf beide roepen NOOIT MEER! En dan het jaar erna weer.
Is ie zo erg?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:04 schreef Anne het volgende:
Als ik samen met SD zou rijden, lig ik waarschijnlijk na 2 uur vastgebonden op het dak.
Haha ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:04 schreef Anne het volgende:
Als ik samen met SD zou rijden, lig ik waarschijnlijk na 2 uur vastgebonden op het dak.
Volgens mij heeft er nog nooit iemand "NOOIT MEER!" geroepen en zich eraan gehouden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
achteraf beide roepen NOOIT MEER! En dan het jaar erna weer.
Nee zijn ogen zwetenquote:
Nee.quote:
Wat een figuurquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moest bij dat 'Ik ga nooit weer' gelijk denken aan deze:
Lelijk...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:42 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd hoe deze het gaat doen
Lampen hadden iets mooier kunnen wezen verder wel mooi hoorquote:
Oostblok charme.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:46 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Lampen hadden iets mooier kunnen wezen verder wel mooi hoorbeter dat die grafhokken uit rusland.
Proporties zijn verkeerd, is uit balans, gulden snede.quote:
We zien die als kamaz stop met de boel te bosedemieteren met die mercedes ''kamaz''quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Oostblok charme.
Die torpedo van hun is dan weliswaar ongekend gepolijst en glad voor Russland maar waneer we die zien...
[ afbeelding ]
Jij mag dat van mijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Proporties zijn verkeerd, is uit balans, gulden snede.
Ik haat op alles, je kent me. <3
Prima karquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:42 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze truck daar eerst niet op afgekeurd omdat ze een halve Mercedes hadden gebruiktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
We zien die als kamaz stop met de boel te bosedemieteren met die mercedes ''kamaz''
Nee volgens mij was het gerard de rooy die zei dat als je een torpedo wilt moet dat merk ze wel in het gamma hebben. Anders maakt iemand straks een dacia of KTM vrachtwagenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Was deze truck daar eerst niet op afgekeurd omdat ze een halve Mercedes hadden gebruikt
11% aandelen van Kamaz zijn in handen van Daimler. Dan mag het.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
We zien die als kamaz stop met de boel te bosedemieteren met die mercedes ''kamaz''
Als het hard gaat is dat helemaal niet belangrijkquote:
Esthetiek is altijd aan de orde.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het hard gaat is dat helemaal niet belangrijk
Het gaat om de achterkant niet om de voorkantquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het hard gaat is dat helemaal niet belangrijk
Vandaar die gestoorde 6x6 mercedes uit de 80'squote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het gaat om de achterkant niet om de voorkanten de zijkant moet zo groot mogelijk ivm met de sponsors
Vloeibare e-nummers.quote:
Deze DAF was vandaag 10equote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:42 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat zoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |