Ik zit zeg maar al 5 jaar met dit probleem. Ik heb het hele jaar rond geen TV nodig behalve de eerste 2 weken van januari...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen TV. Hoe lang weet je al dat Dakar op TV komt
?
Een koekoek. Een roadbook. Wat gezever van Rob Kamphues. <- dat dus niet.quote:
Ik denk dat je over een uurtje de aflevering van nu kunt checken. Denk ik... Geen garantie dus.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar al 5 jaar met dit probleem. Ik heb het hele jaar rond geen TV nodig behalve de eerste 2 weken van januari...
en op nlziet kan ik alleen de aflevering van gisteren zien dat dus totaal niet helpt
Ik ga het proberen, wordt vervolgd.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat je over een uurtje de aflevering van nu kunt checken. Denk ik... Geen garantie dus.
Maar waarschijnlijk wel een dikke nieuwe truck volgend jaarquote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar jongens wat vreselijk voor ten Brink....
Alles weg, waar je heel jaar voor gewerkt heb. Volgend jaar vanaf 0 beginnen. Bah...
Eigenlijk nu al een vreselijke Dakar. Uitvallers, crashes, aflastingen, ongelukken....
Thanks.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Een koekoek. Een roadbook. Wat gezever van Rob Kamphues. <- dat dus niet.
En nu komen dé beelden.
Geen genade voor de tegenstanders. Geen middel wordt hierbij geschuwdquote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef Coelho het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat de tips van Van Loon zijn. 'Zorgen dat je een uitbeenmes bij je hebt, dan kun je altijd onderweg eten?'
Mja, denk dat de jaren toch langzamerhand beginnen te tellenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Thanks.
Verhoeven moet beter kunnen toch..
Loebgod kent geen zwakte.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef DieselTank het volgende:
sebastian loeb is ook helemaal in zijn sas in dit wrc parcours, maar wacht maar af tot de duinen komen dan maakt erik van loon gehakt van ze![]()
Het ligt ook dit jaar, nooit aan Frans Verhoeven zelfquote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Thanks.
Verhoeven moet beter kunnen toch..
Ach, ik ben wel fanquote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ligt ook dit jaar, nooit aan Frans Verhoeven zelf. Dit keer was het zijn vizier!
Benieuwd wat het morgen is...
Wat?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar jongens wat vreselijk voor ten Brink....
Alles weg, waar je heel jaar voor gewerkt heb. Volgend jaar vanaf 0 beginnen. Bah...
Eigenlijk nu al een vreselijke Dakar. Uitvallers, crashes, aflastingen, ongelukken....
Toen dat Sherco jaar, mijn god dat was ook echt belachelijke pech.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik ben geen anti-Verhoeven hoor. Maar het valt mij wel ieder jaar weer op.
Moetie niet op zo'n kutding gaan rijden, simpel zatquote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Toen dat Sherco jaar, mijn god dat was ook echt belachelijke pech.
Bij Pikes Peak moet wel aangetekend worden dat nu ook het laatste deel geasfalteerd was en het parcours hierdoor sneller was, maar het neemt niet weg dat Loeb een record neer heeft gezet waar velen hun tanden nog stuk op gaan bijtenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Loebgod kent geen zwakte.![]()
Denk maar aan Pikes Peak... geen Amerikaan gaf hem een kans en dan ramt hij even anderhalf minuut van die tijd af.
Is gewoon een Franse robot, vroeger bij de WRC reed hij zo clean dat het eng was.
Die donderde al uit elkaar als je er naar keekquote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Het vorige record was ook al op volledig asfalt gezet.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Pikes Peak moet wel aangetekend worden dat nu ook het laatste deel geasfalteerd was en het parcours hierdoor sneller was, maar het neemt niet weg dat Loeb een record neer heeft gezet waar velen hun tanden nog stuk op gaan bijten
Niemand is onderhand ook überhaupt in de buurt gekomen.quote:The 2011 running was the last running of the Pikes Peak Hill Climb that had dirt sections of the course, for approximately 30% of the route, as Colorado Springs is being forced by a Sierra Club lawsuit to pave the road all the way to the summit.[5] The paving project was completed in August, 2011.
Ok. Ik dacht dat het vorige record nog deels op gravel wasquote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het vorige record was ook al op volledig asfalt gezet.
Ik hoop dat je eenpaar dubbeltjes betaald krijgt voor het rondkotsen van 6 reclames voordat er iets gebeurtquote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef DieselTank het volgende:
hier een livestream hopelijk werkt het een beetje
probeer eens naar de livestream van mij te kijkenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eenpaar dubbeltjes betaald krijgt voor het rondkotsen van 6 reclames voordat er iets gebeurt
Dacht ik eerlijk gezegd ook..quote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat het vorige record nog deels op gravel was
Hij hakkelt als een gek bij mij. Wel lief aangeboden hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef DieselTank het volgende:
kan iemand mij vertellen of die livestream steeds vastloopt voor jullie????
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij hakkelt als een gek bij mij. Wel lief aangeboden hoor.
ik heb een tv speciaal voor Dakarquote:Op maandag 4 januari 2016 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Thuis, waar geen TV staat
Heb ff proefabo op nlziet geprobeerd, nu ff de app downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |