Straks moet je verplicht Zwemdiploma C hebben om mee te mogen doenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:00 schreef DieselTank het volgende:
Eindelijk de video gevonden![]()
probeer je je maatje te helpen sta je ook vast(en die trekker chauffeur zal wel een goed dagje gehad hebben met de fooi die hij krijgt
)
Ik kan er niet mee zitten.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:03 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar volgens mij zei erik van loon dat dit maar 200 meter was en de rest van de parcours was wel redelijk droog.... maarja 200 meter blijft 200 meter.
Snorkeldiploma is ook geen luxe.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Straks moet je verplicht Zwemdiploma C hebben om mee te mogen doen
Het modderige parkoers zorgde ervoor dat onder meer Nani Roma en Orlando Terranova vast kwamen te zitten. Voor Roma waren de druiven zuur. De Spanjaard verloor bijna drie kwartier.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens wel kut van GordonEn wat was er nu met Roma?
Ach, ik gun het Peugeot van harte. Gekke ouwe Loeb misschien nog wel het meest
Prima parcoursquote:Op maandag 4 januari 2016 20:57 schreef DieselTank het volgende:
[ afbeelding ]
ja daar zou ik ook mooi klaar mee zijn.
Oh alleen vastzitten?? Dacht nog wat anders toen ik zag dat ie zo veel verloren was.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Het modderige parkoers zorgde ervoor dat onder meer Nani Roma en Orlando Terranova vast kwamen te zitten. Voor Roma waren de druiven zuur. De Spanjaard verloor bijna drie kwartier.
Big respect for this guy doing #Dakar2016 on a two stroke motorcycle pic.twitter.com/jZ9Lfc2ovy
— Reuben van Niekerk (@ReubenVN) 4 januari 2016
Jij (ik ook trouwens) bent dan ook fan van modder.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima parcours![]()
Weer 's wat anders dan stofhappen.
aldus reactie op de OB liveblogquote:gerard en loprais opgehouden door een Kamaz, hebben op de bumper van een Kamaz gereden
Daar krijgen ze vrienden meequote:
Russen vegen hun reet met heel de wereld hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Als het bewust ophouden is dan is het zeer onsportief.
Als je ooit de gelegenheid hebt om een Rus de knetter in te rijden: Hardlopende doenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Als het bewust ophouden is dan is het zeer onsportief.
zo maar een kleintje zou een 350 niet mee mogen doen?quote:
Husqvarna, zijn dat geen gazonmaaiers?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
zo maar een kleintje zou een 350 niet mee mogen doen?
Die gaan als de brandweer
Nee naaimachines en gewerenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Husqvarna, zijn dat geen gazonmaaiers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |