Overgenomen door KTM toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Husqvarna, zijn dat geen gazonmaaiers?
Volgens RTL GP zijn het KTM's met Husqvarna stickers.quote:
38 km minder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Alweer?! Zonde zeg, hopelijk niet al te veel km's.
quote:The route for Stage 3 of the Dakar Rally has been shortened due to ongoing bad weather.
After the first day proper of rally was washed out, the second stage from Villa Carlos Paz to Termas Rio Hondo was shortened from 450km to 354km for bikes and quads, while the trucks and cars ran for 387km.
The decision to re-route the third stage was taken during Monday night's meeting, which will see all the categories run a total of 626km instead of the originally planned 664km.
The new route from Termas Rio Hondo to San Salvador de Jujuy will see a 134km road section, 190km of special stage and another 302km road section, as Dakar sporting director Marc Coma stated in the brief.
"This time, the competitors will find an area with a slightly more technical track and presence of stones compared to what was seen in stage two," said the Spaniard.
The third stage will kick off at 0800 local time, with bikes going first.
Nu met beelden ...twitter:grandprixradio twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 10:51:28#Dakar2016 Martin vd Brink filmt de ellende. Zijn verhaal hoor je bij ons: https://t.co/eB9j6kFygk https://t.co/fL6Ng9e1iZ reageer retweet
Daar valt inderdaad niet tegenop te blussenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Nu met beelden ...twitter:grandprixradio twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 10:51:28#Dakar2016 Martin vd Brink filmt de ellende. Zijn verhaal hoor je bij ons: https://t.co/eB9j6kFygk https://t.co/fL6Ng9e1iZ reageer retweet
Wat zei je ook al weer SD?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:59 schreef Anne het volgende:
Martin van den Brink. ,,We geven het niet op. We waren al bezig met de bouw van de nieuwe rallytruck. In 2010 vielen we in de eerste etappe uit door een ongeluk met de truck van Kolomy. Dat vond ik veel erger. Er is nu niemand gewond en we kunnen hier zelf niets aan doen.´´
Ik las het idd; verbazingwekkend eigenlijk, als je ziet dat sommige Dakartrucks toch wel een aantal jaren meegaat en zelfs als tweedehandsie nog terugkomen bij andere teamsquote:
De truck van Versluis gaat al voor het 9e of 10e jaar mee geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik las het idd; verbazingwekkend eigenlijk, als je ziet dat sommige Dakartrucks toch wel een aantal jaren meegaat en zelfs als tweedehandsie nog terugkomen bij andere teamsZij bouwen er eentje, die gaat twee jaar rijden, en daarna pakken ze gewoon weer een nieuwe; de zaken gaan goed bij de Harige Olifant zeker; zal eens een beetje minder hard gaan werken
Ik denk dat dat een kwestie van budgettering is, óf ze hebben bij Mammoet ontdekt dat er iets structureel niet 'goed' is aan de truck (en nee, ik doel niet op de remmenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De truck van Versluis gaat al voor het 9e of 10e jaar mee geloof ik.
Een Zetros met een OM473 erin?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Zouden ze ook met een torpedo komen volgend jaar?
Zou goed kunnen, maar er zijn opties genoeg natuurlijk. Ik heb me sowieso vanaf het begin al afgevraagd wat je bezielt om een Renault te gaan rijden, want in heel Mammoet rijdt er volgens mij niet één, of het moet in de huifsleur-adeling zijn. In het ekte ekte Mammoet spul is het voornamelijk Daf en MB. En worldwide hebben ze nog wel wat echt heavy spul, maar dat zal niet overdreven geschikt zijn om een Dakartje mee te gaan blazen; dan wil je licht, en veel powerz.quote:
Ja, dat zei ik gisteren al, ze bouwen een king size Renault Sherpa.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een kwestie van budgettering is, óf ze hebben bij Mammoet ontdekt dat er iets structureel niet 'goed' is aan de truck (en nee, ik doel niet op de remmen) wat alleen op te lossen is dmv een ander chassis, wat betekent dat het compleet opnieuw opbouwen wordt.
Zouden ze ook met een torpedo komen volgend jaar?
alle trucks van de organisatiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef derLudolf het volgende:
En er rijden sowieso niet zoveel Renault trucks bij Dakar toch?
Oh dat bedoelde je met Sherpa gisteren, ik dacht dat je deze bedoeldequote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.eurol.com/nl/1(...)voor-dakar-2017.html
Op onverharde wegen misschien. In de WTCC was hij niet beter dan Lopez of Muller.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Loebgod dusver nog op 1.
Die man heeft veel te veel gevoel voor auto's op welke wijze dan ook.
Jeh, die ken ik.. fakking lelijk, maar OK, tis een rally, geen modeshowquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.eurol.com/nl/1(...)voor-dakar-2017.html
Beetje mooi mag wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, die ken ik.. fakking lelijk, maar OK, tis een rally, geen modeshow
Dit is handiger als het regent, kun je mooi schuilenquote:
Ik zou willen dat iemand een MZKT-79221 zonder thermonucleaire ballistische intercontinentale raket meenam.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is handiger als het regent, kun je mooi schuilen
Wablief?quote:
Leuk spul, denk dat het tegenvalt hoe die het in terrein doetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iemand een MZKT-79221 zonder thermonucleaire ballistische intercontinentale raket meenam.
[ afbeelding ]
Nooit meer vastzitten...
Impry! Jij was er in 2014 toch bij? Dit jaar toevallig weerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:21 schreef Impry het volgende:
17:19 Trucks: Special voor de trucks afgelast
Het lijkt erop dat de trucks geen special zullen rijden vandaag. De organisatie meldt dat het weer dusdanig slecht is dat de trucks niet aan de special kunnen beginnen bij CP2.
Aldus Dakar liveblog:
"A part of the track has caved in after CP2, making the route thereafter impassable for this category."
Etappe bij de trucks is wel ingekort zo te zienquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Er komen wel tussentijden door voor de trucks. Heel bijzonder weer.
Ik las daarstraks ergens dat er na CP2 iets was ingestort door regenval ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Etappe bij de trucks is wel ingekort zo te zien
Maz maakt dat spul speciaal voor het Russische leger, juist vanwege de offroad eigenschappen. Je nucleaire raket des doods moet niet vastlopen tegen een hobbel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leuk spul, denk dat het tegenvalt hoe die het in terrein doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |