Dat wordt klappen als de heer des huizes thuis komt.quote:
Iran is alweer aardig op oorlogspad, inderdaad. Was toch een geniale zet om daar een nucleair akkoord mee af te sluiten.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:06 schreef Heilwasser het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de grote Perzisch-Arabische oorlog van 2016?
Goede zet inderdaad. Gelijk de hele regio in brand. Turkije, Iran, Rusland, Saoedi-Arabië. Al het geboefte met elkaar in conflict. En als door een wonder is de olie van eerder genoemde boeven goedkoper dan ooit.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iran is alweer aardig op oorlogspad, inderdaad. Was toch een geniale zet om daar een nucleair akkoord mee af te sluiten.
Bij sommige reeksen lukt dat wel om de één of andere reden.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
Stel je voor dat de OP een keer mee zou gaan wanneer je mobiel een nieuw deel maakt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Opnieuw kneden en rijzen dan maar. Anders komen ze niet goed omhoog tijdens het bakken.
Het Westen heeft deze conflicten weer eens georchestreerd.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goede zet inderdaad. Gelijk de hele regio in brand. Turkije, Iran, Rusland, Saoedi-Arabië. Al het geboefte met elkaar in conflict. En als door een wonder is de olie van eerder genoemde boeven goedkoper dan ooit.
Ik wil graag nog even op vakantie naar Iran als het even kan, voordat het daar één grote radioactieve woestenij is.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iran is alweer aardig op oorlogspad, inderdaad. Was toch een geniale zet om daar een nucleair akkoord mee af te sluiten.
Weet jij als computernerd eigenlijk hoe de verhouding een beetje is tussen surfen op het web via de mobiel of via de pc/laptop? Zou Fok inmiddels niet meer mensen mobiel online hebben?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij sommige reeksen lukt dat wel om de één of andere reden.
Leugens. Ik pleit al minstens tien jaar voor een hippie-energiesysteem.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
En jullie maar van al die gare olielanden afhankelijk willen blijven.
Wat een afgunst. Liever wat stabiliteit in die regio dan een paar poppetjes bovenaan minder.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:19 schreef xpompompomx het volgende:
Als de Perzisch-Arabische oorlog ervoor zorgt dat die Ayatolla's en de Saudische koninklijke familie oprotten, ben ik voor.
Was namelijk het onderwerp van m'n referaat bij Nederlands.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leugens. Ik pleit al minstens tien jaar voor een hippie-energiesysteem.
Onze Arabische vrienden valt idd niets te verwijten.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met al die elektrische fietsen moet er toch wel iets te verzinnen zijn dat stroom teruglevert.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
En jullie maar van al die gare olielanden afhankelijk willen blijven.
Gewoon duurzaam leven en een dikke fuck you aan al die neuslanden en Rusland geven.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zonnepanelen?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met al die elektrische fietsen moet er toch wel iets te verzinnen zijn dat stroom teruglevert.
Moet je even die Nederlandse knakker in Teheran mailen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil graag nog even op vakantie naar Iran als het even kan, voordat het daar één grote radioactieve woestenij is.
Is ook zo, de trapondersteuning is puur placebo.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met al die elektrische fietsen moet er toch wel iets te verzinnen zijn dat stroom teruglevert.
Nee, dat vind ik niet lekker.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Zitten er ook noten in en alles?
Voor de consument is dat te verzinnen. Voor industrie is het een ander verhaal.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tijd dat ze die dingen verbieden voor 50-minners.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ben erg blij met mijn elektrische fiets.
Of dat ze scooters confisqueren en verplicht omruilen voor een elektrische fiets.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat ze die dingen verbieden voor 50-minners.
Scooters verbieden is de oplossing voor alle kwaad. Aldus Abdeluheb Choho.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Of dat ze scooters confisqueren en verplicht omruilen voor een elektrische fiets.
Afgunst wat? Ik gun de mensen daar gewoon wat meer vrijheid en ik schijt op despotische leiders.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een afgunst. Liever wat stabiliteit in die regio dan een paar poppetjes bovenaan minder.
Niet per sequote:Jij bent vast ook blij met de Arabische Lente.
Ik vooral op plekken waar de natuur nog wild is en het aantal mensen laag.quote:Voor iemand die zoveel heeft gereisd ben je opvallend onpragmatisch.
We bring you democracy! Kijk hoe goed het werkt in Egypte en Libie.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Afgunst wat? Ik gun de mensen daar gewoon wat meer vrijheid en ik schijt op despotische leiders.
Iran al afgetikt?quote:Ik vooral op plekken waar de natuur nog wild is en het aantal mensen laag.
Niks geen democratie brengen, ze moeten het zelf doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We bring you democracy! Kijk hoe goed het werkt in Egypte en Libie.
[..]
Iran al afgetikt?
Kunnen we Limburgers überhaupt mensen noemen?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vooral op plekken waar de natuur nog wild is en het aantal mensen laag.
Ik zie niet altijd een vooruitgang in de burgerrechten wanneer despoten worden omgegooid en er een machtsvacuum ontstaat in dat soort landen. Iran schijnt vooral leuke mensen te hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks geen democratie brengen, ze moeten het zelf doen.
En Iran staat wel op de verlanglijst, maar niet heel hoog.
Je blijft vaak met een transitieperiode zitten ja, maar ooit komt het goedquote:Op maandag 4 januari 2016 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie niet altijd een vooruitgang in de burgerrechten wanneer despoten worden omgegooid en er een machtsvacuum ontstaat in dat soort landen.
Ooit komt er een nieuwe despoot. Maar dan één van ons.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je blijft vaak met een transitieperiode zitten ja, maar ooit komt het goed
Als het Waht maar niet wordt, dan gebeurd er net zoveel als tijdens zijn studie.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ooit komt er een nieuwe despoot. Maar dan één van ons.
Louter voor kutmensen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:33 schreef xpompompomx het volgende:
Electrische fietsen____________________!
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het Waht maar niet wordt, dan gebeurd er net zoveel als tijdens zijn studie.![]()
Disaan lijkt me wel een goede.
Of kutbejaarden. Of gewoon voor luie varkens.quote:
Nou moe.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het Waht maar niet wordt, dan gebeurd er net zoveel als tijdens zijn studie.![]()
Disaan lijkt me wel een goede.
Ik dacht aan verplicht poezen aaien op maandagochtend en meer van zulks.quote:
TR ingediend.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik dacht aan verplicht poezen aaien op maandagochtend en meer van zulks.
Mannen die het over poezen hebben vertrouw ik voor geen meter.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij dacht niet aan pluizige vierpoters?
Wat een harige poes zeg.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
Mevrouw xpompompomx wil wel een Noorse Boskat, maar die mag ze pas als we heeel erg groot wonen. Ooit.
Klein houden die vrouwen met hun dromen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
Mevrouw xpompompomx wil wel een Noorse Boskat, maar die mag ze pas als we heeel erg groot wonen. Ooit.
En nogal groot. Als zo'n beest een keer de gekke 5 minuten krijgt is meteen heel je huis gesloopt.quote:
Mooi beest, heeft een baard zoals bij een Lynx (mijn favoriete katachtige).quote:Op maandag 4 januari 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
Vriend en vriendin van me hebben een kat die erg op een Noorse boskat lijkt, maar volgens mij is het een kruising met een ander ras. Heel mooi beest, maar echt het hele huis zit onder het haar.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En nogal groot. Als zo'n beest een keer de gekke 5 minuten krijgt is meteen heel je huis gesloopt.
Een grote harige poes die in vijf minuten je huis over hoop haalt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En nogal groot. Als zo'n beest een keer de gekke 5 minuten krijgt is meteen heel je huis gesloopt.
Waarom zulke mooie dieren in huis nemen? Moeten gewoon door het bos zwerven.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Materialisme.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zulke mooie dieren in huis nemen? Moeten gewoon door het bos zwerven.
Zoals ik al zei:quote:Op maandag 4 januari 2016 19:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
quote:pas als we heeel erg groot wonen. Ooit.
Daarom ook veel grond erbij hebben. Bij Mevr. Pokkelmans kan die kat lekker rondbanjeren door de weides, door de schuren, en door de stapel brandhout. Hij trekt er bij de vloot muizen uit.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Beesten zijn dan ook smerig.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vriend en vriendin van me hebben een kat die erg op een Noorse boskat lijkt, maar volgens mij is het een kruising met een ander ras. Heel mooi beest, maar echt het hele huis zit onder het haar.
Bestaande uit 99% bruinkool?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Windmolens, zonne-energie, aardwarmte en import uit Noorwegen.quote:
Homo's ook, maar die tolereren we hier desalniettemin.quote:
Heel goed.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Windmolens, zonne-energie, aardwarmte en import uit Noorwegen.
Voorts efficiëntie.
Dat lijkt mij beter dan in een stad of woonwijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom ook veel grond erbij hebben. Bij Mevr. Pokkelmans kan die kat lekker rondbanjeren door de weides, door de schuren, en door de stapel brandhout. Hij trekt er bij de vloot muizen uit.
Daarom, 2nd amendmentrechten in Nederland.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
Wel mooi die bezetting door een militie in de VS. Zoiets zouden bijvoorbeeld de Groningers in het aardbevingsgebied ook moeten doen.
Genieten hoor, hier in de periferie.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef Heilwasser het volgende:
Altijd leuk, die boerenverhalen van Pokkelmans. Leer je nog eens wat van andere culturen.
Ach, met een Apache is dat probleem zo verholpen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
Wel mooi die bezetting door een militie in de VS. Zoiets zouden bijvoorbeeld de Groningers in het aardbevingsgebied ook moeten doen.
Goed plan. Ook handig voor als de PVV nog eens aan kabinetsdeelname denkt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom, 2nd amendmentrechten in Nederland.
Och, die zijn toch allemaal defect door het woestijnzand.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, met een Apache is dat probleem zo verholpen.
Moet je eens zien hoe snel dat verholpen is als het om ons gas gaatquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Och, die zijn toch allemaal defect door het woestijnzand.
Ons gas?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe snel dat verholpen is als het om ons gas gaat
Gewoon belegeren en er niemand uitlaten. Als het eten op is draaien ze wel bijquote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef Heilwasser het volgende:
Ik zou een clusterbom op die militie gooien.
Dan maar een Tomahawk.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Och, die zijn toch allemaal defect door het woestijnzand.
Correct. Maar hangt wel af van welke overheid.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Kowloon het volgende:
Heilwasser is dus ook gewoon overheidsadept.
Dit zijn die-hard rurale "don't-tread-on-me"-Amerikanen hè. Die jagen hun kostje wel bij elkaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon belegeren en er niemand uitlaten. Als het eten op is draaien ze wel bij
Beetje pragmatisme is niemand vreemd.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Kowloon het volgende:
Heilwasser is dus ook gewoon overheidsadept.
Ons eigen schurkenstaatje, met Desi als opperhoofd.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:06 schreef xpompompomx het volgende:
Suriname![]()
Ex-drugscrimineel wordt hoofd van Surinaamse veiligheidsdienst
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:47 schreef Monolith het volgende:
Nog een leuk quizje voor de Tarantinokenners onder ons:
http://www.theguardian.co(...)eful-eight?CMP=fb_gu
Ik kwam tot 6/10.
Ben ook geen filmkenner. Vind film een vermakelijk medium, maar spendeer liever tijd aan literatuur of muziek.quote:You got 7/10
Solid but unspectacular, like a mid-period Tarantino film. Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
How did you do?
You beat 84% of others.
Zolang ze maar geen advocaten en journalisten executeren...quote:Op maandag 4 januari 2016 21:06 schreef xpompompomx het volgende:
Suriname![]()
Ex-drugscrimineel wordt hoofd van Surinaamse veiligheidsdienst
Ja, René Gude is ook geïnterviewd. Stuk voor stuk interessante mensen trouwens en ik vond het erg aangrijpend.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:59 schreef Monolith het volgende:
Oh ja, dat was met mensen die terminaal ziek waren deze keer toch?
Ik zit naar Zoo te kijken. Maar Gude heb ik vaker gezien toen hij nog leefde. Ik vond het iemand die veel te vertellen had en dat ook goed deed.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, René Gude is ook geïnterviewd. Stuk voor stuk interessante mensen trouwens en ik vond het erg aangrijpend.
Inderdaad, heel open ook.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit naar Zoo te kijken. Maar Gude heb ik vaker gezien toen hij nog leefde. Ik vond het iemand die veel te vertellen had en dat ook goed deed.
Dat is de NS simulatie modus.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Ryon het volgende:
PlayStation Network onbereikbaar door onaangekondigd onderhoud
Spijt van die PS4 aankoop. Jezus.
Dat vond ik ook. Volgende week deel twee.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, René Gude is ook geïnterviewd. Stuk voor stuk interessante mensen trouwens en ik vond het erg aangrijpend.
3/10 geen kenner dus.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:47 schreef Monolith het volgende:
Nog een leuk quizje voor de Tarantinokenners onder ons:
http://www.theguardian.co(...)eful-eight?CMP=fb_gu
Ik kwam tot 6/10.
Wat speel jij vooral Ryon?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Ryon het volgende:
PlayStation Network onbereikbaar door onaangekondigd onderhoud
Spijt van die PS4 aankoop. Jezus.
The witcher III en Black Ops III. Momenteel voornamelijk het laatste dus extra zuur dat de boel eruit ligt.quote:
Black Ops is wel het laatste dat ik van jou had verwacht.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
The witcher III en Black Ops III. Momenteel voornamelijk het laatste dus extra zuur dat de boel eruit ligt.
Aah, zo iets kijk ik liever in één keer. Zal de bende downloaden als alles beschikbaar is.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:58 schreef Tem het volgende:
Kijken in de ziel was echt prachtig. Volgende week laatste deel, aanrader.
Man, koop dan gewoon een degelijke PC. Plebejer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
The witcher III en Black Ops III. Momenteel voornamelijk het laatste dus extra zuur dat de boel eruit ligt.
Dat zijn geen Turken maar Noord-Afrikanen (een van die gasten uit die witte antieke 'auto' roept iets in het Tarafit ('rustig, ziekte': klinkt belachelijk in het Nederlands maar is een krachtige uitdrukking in die taal: een berberdialect).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:22 schreef Kowloon het volgende:
Blijft leuk, inclusief mooie Turken-snorren:
Wees alsjeblieft voorzichtig, ze raden het af de weg op te gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:26 schreef 99.999 het volgende:
Ben benieuwd hoe glad het zo is. Moet even naar de tandarts, met wat pech mag dat dan voor meer dan alleen controle
Goedemorgen Reya, hier spiegelt de weg van de ijzel. Ze zeggen dat het vijf centimeter dik is.quote:
Viel mee. Al was het bij de bruggetjes even opletten. Er was flink gestrooid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft voorzichtig, ze raden het af de weg op te gaan.
Gelukkig. Hier strooien ze niet in de kleinere straten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Viel mee. Al was het bij de bruggetjes even opletten. Er was flink gestrooid.
Duizend maar? Aanstellers.quote:Vertegenwoordigers van de stad Keulen, van Justitie en de federale politie buigen zich dinsdag over de massale aanranding die in de nacht van oud op nieuw in de Duitse domstad plaatsvond.
De autoriteiten hebben inmiddels al meer dan zestig aangiften binnen van vrouwen.
Die werden bij het station van de stad pal naast de domkerk ingesloten door een groep van circa duizend mannen van Arabische en Noord-Afrikaanse afkomst en vervolgens beroofd en seksueel aangerand.
Dus nu het zo meevalt is er eigenlijk niets aan de hand?quote:
Gewoon rap de iets grotere wegen of de fietspaden opzoeken. Dan wil het wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig. Hier strooien ze niet in de kleinere straten.
Wat? Ik vind het walgelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dus nu het zo meevalt is er eigenlijk niets aan de hand?
De fietspaden hier lagen gisteren vol met sneeuwblubber.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon rap de iets grotere wegen of de fietspaden opzoeken. Dan wil het wel.
Ik snap niet hoe dit kon gebeuren. Het lijkt zo georganiseerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is zestig vrouwen maar een relatief magere score. Wel compleet ziek natuurlijk.
Apart verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dit kon gebeuren. Het lijkt zo georganiseerd.
Ik zit wel erg te dubben of ik afspraken voor de rest van de week nou kan laten staan of beter kan afzeggen. Bij mij zit de tandarts daar ook tussen.quote:
Het is in ieder geval niet zo dat niemand hiervoor gewaarschuwd heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dit kon gebeuren. Het lijkt zo georganiseerd.
Hier voorspellen ze donderdag alweer zes graden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit wel erg te dubben of ik afspraken voor de rest van de week nou kan laten staan of beter kan afzeggen. Bij mij zit de tandarts daar ook tussen.
Het is toch nog niet duidelijk waar deze mensen vandaan komen? Men spreekt van Arabieren en Noord-Afrikanen, maar zegt niet dat het vluchtelingen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet zo dat niemand hiervoor gewaarschuwd heeft.
Nog even en het is weer ouderwets de schuld van linkse policor wegkijkersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet zo dat niemand hiervoor gewaarschuwd heeft.
Hmm. Zou alle troep dan alweer weg zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier voorspellen ze donderdag alweer zes graden.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar wel in Stad. Mooi hè. Er zijn zelfs mensen die erop schaatsen.
Volgens mij ergens rondom Eindhoven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:22 schreef Kowloon het volgende:
Blijft leuk, inclusief mooie Turken-snorren:
Dat is het al op voorhand.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog even en het is weer ouderwets de schuld van linkse policor wegkijkers
Geen idee. Het is bij jullie flink erger lijkt het.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Zou alle troep dan alweer weg zijn?
De stijl doet een andere Reya vermoeden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
Sinds wanneer schrijft Reya voor de Frontpage?
Sinds wanneer lees jij dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
Djeezquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zocht inspiratie.quote:
Het is dan ook een imitatie van hoe Djeez altijd schrijft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:43 schreef Disana het volgende:
[..]
De stijl doet een andere Reya vermoeden.
Hoho, de FP verslaat landelijk nieuws, Willem.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Degradatie naar het huis aan huisblaadje in Ernelo dreigt?
Zoals een dappere tocht door helse omstandigheden in een of ander gat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, de FP verslaat landelijk nieuws, Willem.
"Meppelse ambtenaar terroriseert lokale scholen" zit al in de pijplijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zoals een dappere tocht door helse omstandigheden in een of ander gat?
Aha, bedankt voor de toelichting. Wel grappig, vier van die kerels in zo'n Golfje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:14 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Dat zijn geen Turken maar Noord-Afrikanen (een van die gasten uit die witte antieke 'auto' roept iets in het Tarafit ('rustig, ziekte': klinkt belachelijk in het Nederlands maar is een krachtige uitdrukking in die taal: een berberdialect).
Kun je dat aan het type Brabants horen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij ergens rondom Eindhoven.
Eerst maar eens een koper voor die hut vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat filiaal open blijft.
Gewoon een staatswinkel van maken, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eerst maar eens een koper voor die hut vinden.
De overheid in de uitverkoop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon een staatswinkel van maken, probleem opgelost.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon een staatswinkel van maken, probleem opgelost.
Een van de mooiere pleintjes in Nederland, helemaal verpest door dat rare blauwe blokkenforum. Heb nog nooit een Groninger gesproken die daar positief over is.quote:
Stom ding is dat hè. Ik heb ook geen idee hoe lang dat blijft staan. Zal wel jaren zijn nu het Forum helemaal overnieuw gebouwd moet worden wegens aardbevingsbestendigheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een van de mooiere pleintjes in Nederland, helemaal verpest door dat rare blauwe blokkenforum. Heb nog nooit een Groninger gesproken die daar positief over is.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Stom ding is dat hè. Ik heb ook geen idee hoe lang dat blijft staan. Zal wel jaren zijn nu het Forum helemaal overnieuw gebouwd moet worden wegens aardbevingsbestendigheid.
Ik woonde daar vlak achter, heb toen nog wel gestemd in dat referendumquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een van de mooiere pleintjes in Nederland, helemaal verpest door dat rare blauwe blokkenforum. Heb nog nooit een Groninger gesproken die daar positief over is.
Zieke zaak inderdaad. Maar waren dat dan allemaal vluchtelingen? Heb de zaak niet zo gevolgd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:10 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat zo'n incident ervoor zorgt dat de Duitse bevolking zich nu definitief tegen de vluchtelingen keert. 1000 man die even je vrouwen gaan aanranden en verkrachten.
Dat wordt niet gezegd, dus dat is nog niet zeker.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zieke zaak inderdaad. Maar waren dat dan allemaal vluchtelingen? Heb de zaak niet zo gevolgd.
In elk geval allemaal met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Dus of vluchtelingen of de buitenlanders die er al waren. Vies volk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zieke zaak inderdaad. Maar waren dat dan allemaal vluchtelingen? Heb de zaak niet zo gevolgd.
Ranzig en ziek is het sowieso. In de Volkskrant lees ik nu overigens dat een kwart van de zestig aangiften om seksuele zaken gaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In elk geval allemaal met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Dus of vluchtelingen of de buitenlanders die er al waren. Vies volk.
Hmm.. Blijkt dus toch wat genuanceerder te zitten..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ranzig en ziek is het sowieso. In de Volkskrant lees ik nu overigens dat een kwart van de zestig aangiften om seksuele zaken gaat.
Hoogwaardig is de juiste term.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik zag trouwens net op het nieuws dat Keulen nu echt de vruchten plukt van de hoogwaardige Arabische cultuur.
Alsnog is het compleet ziek wanneer een groep van pakweg 1000 man als hooligans door de stad trekt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Blijkt dus toch wat genuanceerder te zitten..
Eens. Paar aanrandingen boeien niet, die wijven vroegen er zelf om.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nogal ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsnog is het compleet ziek wanneer een groep van pakweg 1000 man als hooligans door de stad trekt.
Dat noem jij nuance? Slechts 15 vrouwen dus. Dat moet je toch wel over hebben voor een andere cultuur wil je zeggen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er 60 man politie aanwezig was voordat dit begon. Niet erg veel dus en niet voorbereid op zo'n grote schaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:24 schreef robin007bond het volgende:
Je vraagt je toch af waar de politie blijft als zo'n grote groep al 2 uur lang op een groot station voor rottigheid zorgt.
Die stonden om de hoek te wachten tot ze weg waren. Je gaat je toch niet verrot laten timmeren voor een modaal salaris?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:24 schreef robin007bond het volgende:
Je vraagt je toch af waar de politie blijft als zo'n grote groep al 2 uur lang op een groot station voor rottigheid zorgt.
Waarschijnlijk was het er al druk en gingen ze gewoon op in de massa.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:24 schreef robin007bond het volgende:
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die stonden om de hoek te wachten tot ze weg waren. Je gaat je toch niet verrot laten timmeren voor een modaal salaris?
Ah dat verklaart het wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er 60 man politie aanwezig was voordat dit begon. Niet erg veel dus en niet voorbereid op zo'n grote schaal.
Deed de McDonald's-medewerker in Rotterdam ook. Voor 0,5 x modaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die stonden om de hoek te wachten tot ze weg waren. Je gaat je toch niet verrot laten timmeren voor een modaal salaris?
In de Volkskrant staat dat het om 40 van de 1000 man gaat die zich eraan hebben schuldig gemaakt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Kaas- het volgende:
Als politie ben je er natuurlijk ook niet echt optimaal op voorbereid dat er vanuit het niets ineens duizend moslims aan je vrouwtjes gaan zitten en vuurwerk op elkaar schieten.
En je ziet wat het hem heeft gebracht.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deed de McDonald's-medewerker ook. Voor 0,5 x modaal.
Links zou de intocht van vluchtelingen moeten afremmen om te voorkomen dat de uitkeringen voor de minima hier omlaag moeten en om de vrouwen- en homorechten te kunnen blijven garanderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:28 schreef GSbrder het volgende:
Links Nederland moet kiezen; of een islamofoob land, of minder vrouwen aan de top.
Het is het één of het ander.
In Estland doen ze dat heel effectief door middel van een bijstandsuitkering van ¤90 per maand..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Links zou de intocht van vluchtelingen moeten afremmen om te voorkomen dat de uitkeringen voor de minima hier omlaag moeten en om de vrouwen- en homorechten te kunnen blijven garanderen.
Het nieuwe beloofde land volgens Klopkoek.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In Estland doen ze dat heel effectief door middel van een bijstandsuitkering van ¤90 per maand..
4% verkrachters. Dat is een hoog percentage.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:31 schreef Tem het volgende:
[..]
In de Volkskrant staat dat het om 40 van de 1000 man gaat die zich eraan hebben schuldig gemaakt.
Je kan het er in Keulen horen donderen.quote:
Gewoon een incidentje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
4% verkrachters. Dat is een hoog percentage.
N=1000.quote:
Hoge uitkeringen of ruim asielbeleid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:28 schreef GSbrder het volgende:
Links Nederland moet kiezen; of een islamofoob land, of minder vrouwen aan de top.
Het is het één of het ander.
Klopt, in heel veel ontwikkelingslanden pakken ze dat ook heel slim aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In Estland doen ze dat heel effectief door middel van een bijstandsuitkering van ¤90 per maand..
Rupsje Nooitgenoeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoge uitkeringen of ruim asielbeleid.
Maar goed, de linksen willen alles. Vooral als het tegenstrijdig is.
Oh, maar dan vind ik ze wel gewoon fijne ventjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:31 schreef Tem het volgende:
[..]
In de Volkskrant staat dat het om 40 van de 1000 man gaat die zich eraan hebben schuldig gemaakt.
Kom, kom. Er is altijd nog wel een kip met nog wat veren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoge uitkeringen of ruim asielbeleid.
Maar goed, de linksen willen alles. Vooral als het tegenstrijdig is.
Bagatelliseren is het wapen van links.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, maar dan vind ik ze wel gewoon fijne ventjes.
Tem wil het niet eens bagatelliseren maar het is wel lekker irritant van me om die indruk te wekken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bagatelliseren is het wapen van links.
Hoewel dit in het algemeen wel klopt ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De Volkskrant wel. Links noemt het overigens zelf graag 'in het juiste perspectief plaatsen'quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tem wil het niet eens bagatelliseren maar het is wel lekker irritant van me om die indruk te wekken.
Wat een onzin. Ik zei je vanochtend ook al dat ik het walgelijk vind.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vanwaar toch dit soort mallotige conclusies?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je van overdrijven houd is er genoeg andere media waar je aan je trekken kan komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De Volkskrant wel. Links noemt het overigens zelf graag 'in het juiste perspectief plaatsen'
Klopt en volgens mij vindt iedereen dit walgelijk en ziek. Maar je zit pas goed bij tijgertje als je er een nieuw apartheidsregiem en deportaties aan koppelt geloof ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zei je vanochtend ook al dat ik het walgelijk vind.
Kaas- probeert bij GeenStijl aan de bak te komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanwaar toch dit soort mallotige conclusies?
Ja, maar dat mag dus niet. Als linkse MOET je het gedrag van de daders goedkeuren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt en volgens mij vindt iedereen dit walgelijk en ziek. Maar je zit pas goed bij tijgertje als je er een nieuw apartheidsregiem en deportaties aan koppelt geloof ik
Dat zeg ik niet. Maar goed, framen dat 1000 man rovend en verkrachtend bij het station zich ophouden staat natuurlijk heftiger.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee dank u. Niets is zo vermakelijk als linkse media.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je van overdrijven houd is er genoeg andere media waar je aan je trekken kan komen natuurlijk.
Volgens mij is elfje daar ook aan het solliciteren momenteelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Kaas- probeert bij GeenStijl aan de bak te komen.
Ff doorlezen opaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tem wil het niet eens bagatelliseren maar het is wel lekker irritant van me om die indruk te wekken.
Laten we dat ook met de pietendiscussie doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De Volkskrant wel. Links noemt het overigens zelf graag 'in het juiste perspectief plaatsen'
Ja, of dat je de islam in viervoud afzweert. Ik vind dat zo dom, dat geklep over 'links'. Als ik zeg dat ik het afkeur, reageert ie niet. Dan niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt en volgens mij vindt iedereen dit walgelijk en ziek. Maar je zit pas goed bij tijgertje als je er een nieuw apartheidsregiem en deportaties aan koppelt geloof ik
Daar lijkt het wel op inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag dus niet. Als linkse MOET je het gedrag van de daders goedkeuren.
Dat zal het geweest zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar goed, framen dat 1000 man rovend en verkrachtend bij het station zich ophouden staat natuurlijk heftiger.
Wat ik alleen niet begrijp is waarom die andere 960 man niet ingegrepen hebben. Of misschien hebben ze dat wel maar hoor je er niets over.
Kaas- is ook gewoon een tokkie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vind je nu erg vervelend.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee dank u. Niets is zo vermakelijk als linkse media.
Houdt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je van overdrijven houd is er genoeg andere media waar je aan je trekken kan komen natuurlijk.
Dat heb ik toch gelezen Disaan...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of dat je de islam in viervoud afzweert. Ik vind dat zo dom, dat geklep over 'links'. Als ik zeg dat ik het afkeur, reageert ie niet. Dan niet.
Correct, anders heeft Tem thuis ook niets meer te doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
Homo's in elkaar rossen is tot daaraan toe, maar van onze vrouwen dienen ze af te blijven, die allochtonen.
De betreffende groep was voor een groot deel stomdronken dus erg vroom komen ze niet overquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of dat je de islam in viervoud afzweert. Ik vind dat zo dom, dat geklep over 'links'. Als ik zeg dat ik het afkeur, reageert ie niet. Dan niet.
Waarschijnlijk op weg naar een borstvergroting, terwijl ze van hun uitkering een iPhone 6S Plus kochten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De betreffende groep was voor een groot deel stomdronken dus erg vroom komen ze niet over
Ze drinken natuurlijk bewust, om ons zand in de ogen te strooien.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De betreffende groep was voor een groot deel stomdronken dus erg vroom komen ze niet over
Hou dan op met onzin roepen. Het staat zo dom.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gelezen Disaan...
Ze waren bezig met integreren. Waarvoor hulde.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet goed wijs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou dan op met onzin roepen. Het staat zo dom.
Maar het zijn Arabieren en Noord-Afrikanen, en we weten allemaal dat dat moslims zijn. We hebben dus de islam in huis gehaald en het blijkt een wolf in schaapskleren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze week lekker weer zuup'n op nieuwjaarsrecepties.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Zometeen ga je koos nog oproepen om te stoppen met alcohol te drinken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we dat ook met de pietendiscussie doen.
Ik vind het te ver gaan om te roepen dat dit door 'links' wordt gebagatelliseerd. Ik kan me daar echt boos om maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Zometeen ga je koos nog oproepen om te stoppen met alcohol te drinken.
Ik heb de meeste uitnodigingen afgeslagen, dergelijke recepties gaan ergens snel vervelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze week lekker weer zuup'n op nieuwjaarsrecepties.
Taqiya plegen heet dat toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze drinken natuurlijk bewust, om ons zand in de ogen te strooien.
Ach ja, de gebruikelijke holle retoriek.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het te ver gaan om te roepen dat dit door 'links' wordt gebagatelliseerd. Ik kan me daar echt boos om maken.
Je moet bij al het nieuws over moslims of allochtonen met een Limburgse tongval roepen dat het allemaal een grove schande is, anders bagatelliseer je dingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het te ver gaan om te roepen dat dit door 'links' wordt gebagatelliseerd. Ik kan me daar echt boos om maken.
Ik sla de recepties van de Gelderse en lokale politieke fracties maar even over.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb de meeste uitnodigingen afgeslagen, dergelijke recepties gaan ergens snel vervelen.
Correct. In Brabant heet zo'n dronken massa-aanranding gewoon "carnaval".quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze waren bezig met integreren. Waarvoor hulde.
Een afschuwelijke gebeurtenis steeds minder afschuwelijk te maken door stelselmatig de cijfers in het juiste perspectief te plaatsen bedoel j?. De andere kant opkijken is net zo erg als het aanranden zelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk. Het spreekt toch vanzelf dat je, zeker als vrouw, een dergelijke uitspatting afkeurt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet bij al het nieuws over moslims of allochtonen met een Limburgse tongval roepen dat het allemaal een grove schande is, anders bagatelliseer je dingen.
Zou ik niet doen, zometeen komen de beelden nog op Youtube en sta je levenslang voor lul.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet bij al het nieuws over moslims of allochtonen met een Limburgse tongval roepen dat het allemaal een grove schande is
Hehe.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. In Brabant heet zo'n dronken massa-aanranding gewoon "carnaval".
Jij meent dit echt hè?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een afschuwelijke gebeurtenis steeds minder afschuwelijk te maken door stelselmatig de cijfers in het juiste perspectief te plaatsen bedoel j?. De andere kant opkijken is net zo erg als het aanranden zelf.
De beste man smeert broodjes in het dagelijks leven. Je verwacht toch van de plaatselijke bakker toch ook geen hoogdravende analyses?quote:
In zekere zin wel ja. Ik sta niet dronken op een plein maar als een maat van me een vrouw aanrand trek ik hem er van af. Daarna is het gelijk mijn maat niet meer.quote:
Turkiye.quote:De lichamen van zeker 21 vluchtelingen zijn dinsdag aangespoeld op de Turkse kust aan de Egeïsche Zee. De meeste slachtoffers zijn kinderen.
Touché. Maar daar doen vrouwen geen aangifte.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. In Brabant heet zo'n dronken massa-aanranding gewoon "carnaval".
Die mensen blijven ook maar in de gammele bootjes stappen.quote:
Is ook zo lullig om je schoonzoon en schoonvader voor het gerecht te dagen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Touché. Maar daar doen vrouwen geen aangifte.
Wheheh.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is ook zo lullig om je schoonzoon en schoonvader voor het gerecht te dagen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doorgaans zijn het 'hollanders' die 'gezellig'naar het zuiden komen om te carnavallen en die denken dat alles dan maar kan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze mensen vormen de ruggengraat van de economie.quote:Grote consultants werven dit jaar 1.800 nieuwe krachten aan
Vreemd, ik zou dat alleen doen als het een lelijk wijf was.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja. Ik sta niet dronken op een plein maar als een maat van me een vrouw aanrand trek ik hem er van af. Daarna is het gelijk mijn maat niet meer.
quote:Zo werden de vluchtelingen in Harderwijk zonder pardon buiten de gemeentegrenzen gezet
Die hebben familie in die oorden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Doorgaans zijn het 'hollanders' die 'gezellig'naar het zuiden komen om te carnavallen en die denken dat alles dan maar kan.
Vrijwillig carnaval gaan vieren, klinkt toch een beetje als vrijwillig kokend water over je genitaliën gieten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Doorgaans zijn het 'hollanders' die 'gezellig'naar het zuiden komen om te carnavallen en die denken dat alles dan maar kan.
Als je maat een lelijk wijf was?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreemd, ik zou dat alleen doen als het een lelijk wijf was.
Jezus was een consultant.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:56 schreef Reya het volgende:
Goed nieuws:
[..]
Deze mensen vormen de ruggengraat van de economie.
Hoho, ze hadden hun eigen terrein aan de rand van stad. En dat beschikte ook nog eens over een fucking wielerbaan en een bioscoop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:56 schreef 99.999 het volgende:
100 jaar terug snapten ze het tenminste
[..]
Nee, maar ze komen wel met treinladingen tegelijk. Vandaar dat er bij mij in de stad bijna niemand gaat carnavallen op zaterdagavond omdat er dan enkel van die vervelende kut hollanders zijn.quote:
De Veluwe is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:56 schreef 99.999 het volgende:
100 jaar terug snapten ze het tenminste
[..]
Ik weet dat er mensen zijn die dat eerste doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Vrijwillig carnaval gaan vieren, klinkt toch een beetje als vrijwillig kokend water over je genitaliën gieten.
Maar ik heb NWS wel weer gezien geloof ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ze hadden hun eigen terrein aan de rand van stad. En dat beschikte ook nog eens over een fucking wielerbaan en een bioscoop.
Treinladingen mensen? Klinkt niet plezant.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, maar ze komen wel met treinladingen tegelijk. Vandaar dat er bij mij in de stad bijna niemand gaat carnavallen op zaterdagavond omdat er dan enkel van die vervelende kut hollanders zijn.
Idioten heb je in twee smaken. De ene soort laat met vliegtuigen vluchtelingen ophalen om ze daarna in een gratis huis met een gratis Iphone te geven. En de tweede soort wil alles en iedereen aan de poort weigeren omdat er moslims bestaan die zichzelf opblazen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar ik heb NWS wel weer gezien geloof ik. Wat een volslagen idioten hangen daar rond
Het wordt steeds erger. Er hangen daar louter figuren a la Paper_Tiger rond.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar ik heb NWS wel weer gezien geloof ik. Wat een volslagen idioten hangen daar rond
Een grote verzameling zotten inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger. Er hangen daar louter figuren a la Paper_Tiger rond.
Werkt niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:03 schreef 99.999 het volgende:
Wel een vermakelijk artikel http://www.historischnieu(...)en-in-de-oorlog.html en de parallellen met nu zijn best interessant.
Donkere Amerikanen werken niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:08 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Bepaalde users op FOK! zijn ook zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |