Dat wordt klappen als de heer des huizes thuis komt.quote:
Iran is alweer aardig op oorlogspad, inderdaad. Was toch een geniale zet om daar een nucleair akkoord mee af te sluiten.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:06 schreef Heilwasser het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de grote Perzisch-Arabische oorlog van 2016?
Goede zet inderdaad. Gelijk de hele regio in brand. Turkije, Iran, Rusland, Saoedi-Arabië. Al het geboefte met elkaar in conflict. En als door een wonder is de olie van eerder genoemde boeven goedkoper dan ooit.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iran is alweer aardig op oorlogspad, inderdaad. Was toch een geniale zet om daar een nucleair akkoord mee af te sluiten.
Bij sommige reeksen lukt dat wel om de één of andere reden.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
Stel je voor dat de OP een keer mee zou gaan wanneer je mobiel een nieuw deel maakt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Opnieuw kneden en rijzen dan maar. Anders komen ze niet goed omhoog tijdens het bakken.
Het Westen heeft deze conflicten weer eens georchestreerd.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goede zet inderdaad. Gelijk de hele regio in brand. Turkije, Iran, Rusland, Saoedi-Arabië. Al het geboefte met elkaar in conflict. En als door een wonder is de olie van eerder genoemde boeven goedkoper dan ooit.
Ik wil graag nog even op vakantie naar Iran als het even kan, voordat het daar één grote radioactieve woestenij is.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iran is alweer aardig op oorlogspad, inderdaad. Was toch een geniale zet om daar een nucleair akkoord mee af te sluiten.
Weet jij als computernerd eigenlijk hoe de verhouding een beetje is tussen surfen op het web via de mobiel of via de pc/laptop? Zou Fok inmiddels niet meer mensen mobiel online hebben?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij sommige reeksen lukt dat wel om de één of andere reden.
Leugens. Ik pleit al minstens tien jaar voor een hippie-energiesysteem.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
En jullie maar van al die gare olielanden afhankelijk willen blijven.
Wat een afgunst. Liever wat stabiliteit in die regio dan een paar poppetjes bovenaan minder.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:19 schreef xpompompomx het volgende:
Als de Perzisch-Arabische oorlog ervoor zorgt dat die Ayatolla's en de Saudische koninklijke familie oprotten, ben ik voor.
Was namelijk het onderwerp van m'n referaat bij Nederlands.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leugens. Ik pleit al minstens tien jaar voor een hippie-energiesysteem.
Onze Arabische vrienden valt idd niets te verwijten.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met al die elektrische fietsen moet er toch wel iets te verzinnen zijn dat stroom teruglevert.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
En jullie maar van al die gare olielanden afhankelijk willen blijven.
Gewoon duurzaam leven en een dikke fuck you aan al die neuslanden en Rusland geven.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zonnepanelen?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met al die elektrische fietsen moet er toch wel iets te verzinnen zijn dat stroom teruglevert.
Moet je even die Nederlandse knakker in Teheran mailen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil graag nog even op vakantie naar Iran als het even kan, voordat het daar één grote radioactieve woestenij is.
Is ook zo, de trapondersteuning is puur placebo.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met al die elektrische fietsen moet er toch wel iets te verzinnen zijn dat stroom teruglevert.
Nee, dat vind ik niet lekker.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Zitten er ook noten in en alles?
Voor de consument is dat te verzinnen. Voor industrie is het een ander verhaal.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tijd dat ze die dingen verbieden voor 50-minners.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ben erg blij met mijn elektrische fiets.
Of dat ze scooters confisqueren en verplicht omruilen voor een elektrische fiets.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat ze die dingen verbieden voor 50-minners.
Scooters verbieden is de oplossing voor alle kwaad. Aldus Abdeluheb Choho.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Of dat ze scooters confisqueren en verplicht omruilen voor een elektrische fiets.
Afgunst wat? Ik gun de mensen daar gewoon wat meer vrijheid en ik schijt op despotische leiders.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een afgunst. Liever wat stabiliteit in die regio dan een paar poppetjes bovenaan minder.
Niet per sequote:Jij bent vast ook blij met de Arabische Lente.
Ik vooral op plekken waar de natuur nog wild is en het aantal mensen laag.quote:Voor iemand die zoveel heeft gereisd ben je opvallend onpragmatisch.
We bring you democracy! Kijk hoe goed het werkt in Egypte en Libie.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Afgunst wat? Ik gun de mensen daar gewoon wat meer vrijheid en ik schijt op despotische leiders.
Iran al afgetikt?quote:Ik vooral op plekken waar de natuur nog wild is en het aantal mensen laag.
Niks geen democratie brengen, ze moeten het zelf doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We bring you democracy! Kijk hoe goed het werkt in Egypte en Libie.
[..]
Iran al afgetikt?
Kunnen we Limburgers überhaupt mensen noemen?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vooral op plekken waar de natuur nog wild is en het aantal mensen laag.
Ik zie niet altijd een vooruitgang in de burgerrechten wanneer despoten worden omgegooid en er een machtsvacuum ontstaat in dat soort landen. Iran schijnt vooral leuke mensen te hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks geen democratie brengen, ze moeten het zelf doen.
En Iran staat wel op de verlanglijst, maar niet heel hoog.
Je blijft vaak met een transitieperiode zitten ja, maar ooit komt het goedquote:Op maandag 4 januari 2016 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie niet altijd een vooruitgang in de burgerrechten wanneer despoten worden omgegooid en er een machtsvacuum ontstaat in dat soort landen.
Ooit komt er een nieuwe despoot. Maar dan één van ons.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je blijft vaak met een transitieperiode zitten ja, maar ooit komt het goed
Als het Waht maar niet wordt, dan gebeurd er net zoveel als tijdens zijn studie.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ooit komt er een nieuwe despoot. Maar dan één van ons.
Louter voor kutmensen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:33 schreef xpompompomx het volgende:
Electrische fietsen____________________!
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het Waht maar niet wordt, dan gebeurd er net zoveel als tijdens zijn studie.![]()
Disaan lijkt me wel een goede.
Of kutbejaarden. Of gewoon voor luie varkens.quote:
Nou moe.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het Waht maar niet wordt, dan gebeurd er net zoveel als tijdens zijn studie.![]()
Disaan lijkt me wel een goede.
Ik dacht aan verplicht poezen aaien op maandagochtend en meer van zulks.quote:
TR ingediend.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik dacht aan verplicht poezen aaien op maandagochtend en meer van zulks.
Mannen die het over poezen hebben vertrouw ik voor geen meter.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij dacht niet aan pluizige vierpoters?
Wat een harige poes zeg.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
Mevrouw xpompompomx wil wel een Noorse Boskat, maar die mag ze pas als we heeel erg groot wonen. Ooit.
Klein houden die vrouwen met hun dromen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
Mevrouw xpompompomx wil wel een Noorse Boskat, maar die mag ze pas als we heeel erg groot wonen. Ooit.
En nogal groot. Als zo'n beest een keer de gekke 5 minuten krijgt is meteen heel je huis gesloopt.quote:
Mooi beest, heeft een baard zoals bij een Lynx (mijn favoriete katachtige).quote:Op maandag 4 januari 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
Vriend en vriendin van me hebben een kat die erg op een Noorse boskat lijkt, maar volgens mij is het een kruising met een ander ras. Heel mooi beest, maar echt het hele huis zit onder het haar.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En nogal groot. Als zo'n beest een keer de gekke 5 minuten krijgt is meteen heel je huis gesloopt.
Een grote harige poes die in vijf minuten je huis over hoop haalt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En nogal groot. Als zo'n beest een keer de gekke 5 minuten krijgt is meteen heel je huis gesloopt.
Waarom zulke mooie dieren in huis nemen? Moeten gewoon door het bos zwerven.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Materialisme.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zulke mooie dieren in huis nemen? Moeten gewoon door het bos zwerven.
Zoals ik al zei:quote:Op maandag 4 januari 2016 19:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
quote:pas als we heeel erg groot wonen. Ooit.
Daarom ook veel grond erbij hebben. Bij Mevr. Pokkelmans kan die kat lekker rondbanjeren door de weides, door de schuren, en door de stapel brandhout. Hij trekt er bij de vloot muizen uit.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Beesten zijn dan ook smerig.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vriend en vriendin van me hebben een kat die erg op een Noorse boskat lijkt, maar volgens mij is het een kruising met een ander ras. Heel mooi beest, maar echt het hele huis zit onder het haar.
Bestaande uit 99% bruinkool?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Windmolens, zonne-energie, aardwarmte en import uit Noorwegen.quote:
Homo's ook, maar die tolereren we hier desalniettemin.quote:
Heel goed.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Windmolens, zonne-energie, aardwarmte en import uit Noorwegen.
Voorts efficiëntie.
Dat lijkt mij beter dan in een stad of woonwijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom ook veel grond erbij hebben. Bij Mevr. Pokkelmans kan die kat lekker rondbanjeren door de weides, door de schuren, en door de stapel brandhout. Hij trekt er bij de vloot muizen uit.
Daarom, 2nd amendmentrechten in Nederland.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
Wel mooi die bezetting door een militie in de VS. Zoiets zouden bijvoorbeeld de Groningers in het aardbevingsgebied ook moeten doen.
Genieten hoor, hier in de periferie.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef Heilwasser het volgende:
Altijd leuk, die boerenverhalen van Pokkelmans. Leer je nog eens wat van andere culturen.
Ach, met een Apache is dat probleem zo verholpen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
Wel mooi die bezetting door een militie in de VS. Zoiets zouden bijvoorbeeld de Groningers in het aardbevingsgebied ook moeten doen.
Goed plan. Ook handig voor als de PVV nog eens aan kabinetsdeelname denkt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom, 2nd amendmentrechten in Nederland.
Och, die zijn toch allemaal defect door het woestijnzand.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, met een Apache is dat probleem zo verholpen.
Moet je eens zien hoe snel dat verholpen is als het om ons gas gaatquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Och, die zijn toch allemaal defect door het woestijnzand.
Ons gas?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe snel dat verholpen is als het om ons gas gaat
Gewoon belegeren en er niemand uitlaten. Als het eten op is draaien ze wel bijquote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef Heilwasser het volgende:
Ik zou een clusterbom op die militie gooien.
Dan maar een Tomahawk.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Och, die zijn toch allemaal defect door het woestijnzand.
Correct. Maar hangt wel af van welke overheid.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Kowloon het volgende:
Heilwasser is dus ook gewoon overheidsadept.
Dit zijn die-hard rurale "don't-tread-on-me"-Amerikanen hè. Die jagen hun kostje wel bij elkaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon belegeren en er niemand uitlaten. Als het eten op is draaien ze wel bij
Beetje pragmatisme is niemand vreemd.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Kowloon het volgende:
Heilwasser is dus ook gewoon overheidsadept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |