Powerflashes! must be the tornado...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Oom_Agent het volgende:
maar als ze het voltage nou wat hoger zetten dan wordt de ijsafzetting vanzelf minder.
Hier in Leeuwarden is de straat kleddernat....dat kan morgen nooit goed gaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef michiel_merk het volgende:
Hier in drachten begint het nu te ijzelen bij -3 komt aardig wat neerslag aan, dat word morgen schaatsen naar werk😅
twitter:vid twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:48:347 aanrijdingen in de laatste 15 min. op de A7, A28, A32 en A37. Op de A7 bij de prinses Margriettunnel een vrachtwagenongeval met beknelling reageer retweet
Ik heb geen verstand van auto's, dus ik neem je vraag serieus: ik geloof het welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
heb je er wel genoeg koelwater inzitten?
Hadden ze wel winterbandenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef Oom_Agent het volgende:
Meldingen stromen binnen:
22:47:11 04-01-16 melding P 1 ONGEVAL WEGVERVOER LETSEL A28 RECHTS 108,3 ROUVEEN
Is ook serieus, als er te weinig koelwater in zit wordt je kachel ook niet warm. Zit er echter veelste weing in dan wordt de motor TE warm.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's, dus ik neem je vraag serieus: ik geloof het wel(je kan mij echt alles wijsmaken wat dat betreft
)
Ah zo, thanks voor de uitlegquote:Op maandag 4 januari 2016 22:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Is ook serieus, als er te weinig koelwater in zit wordt je kachel ook niet warm. Zit er echter veelste weing in dan wordt de motor TE warm.
Maar goed dat je weer in one piece thuis bent want het regent ongelukken in het Noorden zie ik.
twitter:WeerGroningen twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:49:08De politie overweegt om de A28 en A32 af te sluiten voor het verkeer. IJzel zorgt voor veel ongelukken en levensgevaarlijke situaties. reageer retweet
Ah oke, waarschijnlijk de kachelweerstand kapot....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo, thanks voor de uitleg. Maar dat zit wel snor, motor van de verwarming weigerde. Als ik hard reed kwam er wel warme lucht maar hij blies niet meer op standje 1 2 of 3.
Vooral die rotonde bij Jourequote:Op maandag 4 januari 2016 23:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Shit... Ik moet morgenochtend weer op pad naar drachten. Heb geen ABS of esp maar wel winterbanden. Kijk wel of het lukt. De a7 is ook zo'n kut weg
Dat gaat je niet redden als er nul grip is. Wacht maar tot er gestrooid is....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Shit... Ik moet morgenochtend weer op pad naar drachten. Heb geen ABS of esp maar wel winterbanden. Kijk wel of het lukt. De a7 is ook zo'n kut weg
Dan heb ik niets gezegd.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Altijd met dit weer, even kijken:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
dat idd. ik reed vanmiddag gewoon 120, maar werd nog ingehaald door lui die zeker 180 redenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd.![]()
Maar het zou me niets verbazen dat het lui zijn met winterbanden die denken safe te zijn en rustig 120 kachelen...
twitter:vid twitterde op maandag 04-01-2016 om 23:12:25Situatie in het noorden verslechtert snel, en 't wordt nog erger. Ongelukken zijn niet te tellen #codeoranje https://t.co/JOILkpT2Ap reageer retweet
Echt he...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
dat idd. ik reed vanmiddag gewoon 120, maar werd nog ingehaald door lui die zeker 180 reden
Aangereden door andere auto.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Ook politieauto's verliezen de grip in 't noorden, zoals hier op de #A32. Zéér gevaarlijk (foto: @steenwijk112)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:13 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] a32 heerenveen-akrum. Zal straks wel code rood worden bron twitter
Klopt, er reden vandaag ook al van die mongolen heel dicht op mij terwijl ik gewoon rustig aan deed en voldoende afstand hield. Mooi dat zij in een X5 of dikke Volvo rijden, maar ik ben dan hun kreukelzonequote:Op maandag 4 januari 2016 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
dat idd. ik reed vanmiddag gewoon 120, maar werd nog ingehaald door lui die zeker 180 reden
Groningen - Drachten lijkt me een gevarenzone idd..quote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Klopt, er reden vandaag ook al van die mongolen heel dicht op mij terwijl ik gewoon rustig aan deed en voldoende afstand hield. Mooi dat zij in een X5 of dikke Volvo rijden, maar ik ben dan hun kreukelzone
Afijn, ik blijf wel thuis morgenochtend. Groningen drachten is waarschijnlijk niet te doen.
mooi dat wij die thuiswerkplek hebben ingericht hier...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Infection het volgende:
Woensdag code geel voor het halve land. Eindelijk ook kans op sneeuw in het midden.
[ afbeelding ]
Niet als je gewoon keurig rechts blijft rijden en ons de ruimte geeft en vooral niet op het laatste moment ervoor gooit met 100...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Klopt, er reden vandaag ook al van die mongolen heel dicht op mij terwijl ik gewoon rustig aan deed en voldoende afstand hield. Mooi dat zij in een X5 of dikke Volvo rijden, maar ik ben dan hun kreukelzone
vooral terhoogte van frieschepalen is het altijd feestquote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Afijn, ik blijf wel thuis morgenochtend. Groningen drachten is waarschijnlijk niet te doen.
ja zo rijd ikquote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet als je gewoon keurig rechts blijft rijden en ons de ruimte geeft en vooral niet op het laatste moment ervoor gooit met 100...
Ik ga altijd ff speciaal links rijden als ik zo;n vette bak aan zie komenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet als je gewoon keurig rechts blijft rijden en ons de ruimte geeft en vooral niet op het laatste moment ervoor gooit met 100...
Ja... alleen al die bochten bij de afrit... zoveel ruimte in Fryslân en dan zulke bochtjes leggen...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
vooral terhoogte van frieschepalen is het altijd feest
Mij zie je niet komen, en als je naar links gaat sluit je gewoon achter me aan, steeds harder, steeds snellerquote:Op maandag 4 januari 2016 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga altijd ff speciaal links rijden als ik zo;n vette bak aan zie komen
die gecombineerde mini in/uitvoegstrookquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja... alleen al die bochten bij de afrit... zoveel ruimte in Fryslân en dan zulke bochtjes leggen...
Ja, zoals bij Drachten en klaverblad Heerenveen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
die gecombineerde mini in/uitvoegstrookdie zie je ook echt alleen in Friesland. Fucking domme dingen zijn dat.
Vergeet de rotonde bij Joure nietquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, zoals bij Drachten en klaverblad Heerenveen.
Heerenveen...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
die gecombineerde mini in/uitvoegstrookdie zie je ook echt alleen in Friesland. Fucking domme dingen zijn dat.
Ik woon een km of 15 van Drachten en t regent hier behoorlijk nu. Volgens mn auto was t daarsttaks al -2.5. En morgenochtend mag ik rond 0600 over de a32. Dat word grappig.. .quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef michiel_merk het volgende:
Hier in drachten begint het nu te ijzelen bij -3 komt aardig wat neerslag aan, dat word morgen schaatsen naar werk😅
Die vind ik best meevallen... Die ken ik nog met omgekeerde voorrang (aankomend verkeer had voorrang op het verkeer op de rotonde...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vergeet de rotonde bij Joure niet
Die gaan ze aanpassen, hoorde ik. Op zich is die prima te doen. Vanaf Lemmer naar Heerenveen gewoon rechts blijven.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vergeet de rotonde bij Joure niet
Daar moet ik dus langs.....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:13 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] a32 heerenveen-akrum. Zal straks wel code rood worden bron twitter
Ik zou eerst vanavond rijden, maar heb al doorgegeven dat ze me morgen wel eens zien verschijnen. Zou jij ook moeten doen want 0600 is geen optie.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik woon een km of 15 van Drachten en t regent hier behoorlijk nu. Volgens mn auto was t daarsttaks al -2.5. En morgenochtend mag ik rond 0600 over de a32. Dat word grappig.. .
Ik woon er, weet niet anders...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind uberhaupt weinig mooi aan het noorden van Nederland. Zou er sowieso nooit willen wonenmaar ieder z'm dingen, uiteraard...
Klaverblad racen en de mooie bochten bij Tjalleberd! Heel wat ro djes gemaakt met de brommer daarquote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heerenveen...![]()
![]()
Maar beter dan die kolere rotonde met stoplichten van vroeger... En toen was de A32 nog tweebaans t/m Wolvega.
Ik zie t morgenochtend wel, als t te erg is bel ik mn luit en neem n dag vrij.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou vanavond rijden, heb al doorgegeven dat ze me morgen wel eens zien verschijnen. Zou jij ook moeten doen want 0600 is geen optie.
Yup: http://www.knooppuntjoure.nl/quote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die gaan ze aanpassen, hoorde ik. Op zich is die prima te doen. Vanaf Lemmer naar Heerenveen gewoon rechts blijven.
Vanaf Heerenveen links blijven en strook volgen
Precies, gelijk heb je.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik zie t morgenochtend wel, als t te erg is bel ik mn luit en neem n dag vrij.
Dat heb ik hier in de Achterhoek ook wel hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik woon er, weet niet anders...
Na een weekend randstad altijd weer blij met de rust en ruimte.
Valt nog prima op te fietsen zo te zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef Oom_Agent het volgende:
2x flinke lichtknipper in Nijmegen
webcam Groningen waar het vanaf nu hard gaat regenen/ijzelen bij -4
http://www.groningencam.nl/
Als ik het zo bekijk regent het flink, waanzin bij die vriestemperatuur. Wat moet daar wel niet van komen.![]()
Ik maak me eerder zorgen om de hoogspanningmasten die staan vol in de ijzige wind en krijgen zo een dikke laag ijs... En er gaan behoorlijk wat kabels vanuit daar Nederland in.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef Oom_Agent het volgende:
2x flinke lichtknipper in Nijmegen
webcam Groningen waar het vanaf nu hard gaat regenen/ijzelen bij -4
http://www.groningencam.nl/
Als ik het zo bekijk regent het flink, waanzin bij die vriestemperatuur. Wat moet daar wel niet van komen.![]()
Hier knipperde het licht net 2x snel achter elkaar. In provincie Utrecht nog wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen om de hoogspanningmasten die staan vol in de ijzige wind en krijgen zo een dikke laag ijs... En er gaan behoorlijk wat kabels vanuit daar Nederland in.
Ja, ik dacht die gast met die capuchon gaat op zn bek. Zullen wel allemaal spikebanden hebben op de fiets die Stadjersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt nog prima op te fietsen zo te zien.
Zachte banden, dan kan je gewoon doorfietsen. Ik zal kijken of mijn collega zijn ijsfiets nog heeft. daar zitten allemaal punaises op de velg gelast en kan je over ijs crossenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja, ik dacht die gast met die capuchon gaat op zn bek. Zullen wel allemaal spikebanden hebben op de fiets die Stadjers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |