Vreemd.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Thanks, stond dus aan, maar dat was al zo. Volgens mij krijg ik alleen geen melding op de 1 of andere manier.
Dat scheelt ruim 17 gradenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Rabieluh het volgende:
In maart 2013 ook al zo'n situatie qua (gevoels)temperatuur.
[ afbeelding ]
Gek iets in zo'n klein land hè.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat scheelt ruim 17 gradenThe fuck Nederland..
Bijna 19 zelfs.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat scheelt ruim 17 gradenThe fuck Nederland..
Precies, sneeuw ploeg ik wel doorheen maar ijzel vind ik maar niks.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik rij met plezier door sneeuw van 40cm en een paar gladde wegen neem ik voor lief... maar met serieuze ijzel krijg je mij de weg niet op...
Heb met je te doenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:53 schreef MaLo het volgende:
IJzel, het weer waar ik de allergrootste hekel aan heb.
Code oranje.
Morgen om 7:15 weer in de auto voor een kleine 40 kilometer. Over 80 km wegen. Ik wil niet
Doe je voorzichtig meiskequote:Op maandag 4 januari 2016 20:53 schreef MaLo het volgende:
IJzel, het weer waar ik de allergrootste hekel aan heb.
Code oranje.
Morgen om 7:15 weer in de auto voor een kleine 40 kilometer. Over 80 km wegen. Ik wil niet
Je hoort mij niet klagen hoor, tis 5 graden hierquote:Op maandag 4 januari 2016 21:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, nou, eindelijk hebben jullie na veel gezeur een dagje winter en meteen al weer klagen...?
\quote:Op maandag 4 januari 2016 21:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
De meesten willen sneeuw en kou.....Maar nu ze ijzel kriigen met harde wind en mogelijke stroomuitval mogen ze niet zeuren......tuurlijk
Tja, als je gek bent op de winter moet je dat ook voor lief nemenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
\
Was een beetje ironisch bedoeld hoor. Maar dat komt hier nooit over.
Ah okequote:Op maandag 4 januari 2016 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
\
Was een beetje ironisch bedoeld hoor. Maar dat komt hier nooit over.
heb je er wel genoeg koelwater inzitten?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:10 schreef Scrummie het volgende:
Kachel auto kapot, sta dus bij tankstation omdat ik door ijzel geen drol meer kon zien. Nu wachten op taxi naar huis, morgen auto halen.
ijzel is echt het meest gevaarlijke wat je kan hebben in de winter. Mensen onderschatten het vaak.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:53 schreef MaLo het volgende:
IJzel, het weer waar ik de allergrootste hekel aan heb.
Code oranje.
Morgen om 7:15 weer in de auto voor een kleine 40 kilometer. Over 80 km wegen. Ik wil niet
Powerflashes! must be the tornado...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Oom_Agent het volgende:
maar als ze het voltage nou wat hoger zetten dan wordt de ijsafzetting vanzelf minder.
Hier in Leeuwarden is de straat kleddernat....dat kan morgen nooit goed gaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef michiel_merk het volgende:
Hier in drachten begint het nu te ijzelen bij -3 komt aardig wat neerslag aan, dat word morgen schaatsen naar werk😅
twitter:vid twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:48:347 aanrijdingen in de laatste 15 min. op de A7, A28, A32 en A37. Op de A7 bij de prinses Margriettunnel een vrachtwagenongeval met beknelling reageer retweet
Ik heb geen verstand van auto's, dus ik neem je vraag serieus: ik geloof het welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
heb je er wel genoeg koelwater inzitten?
Hadden ze wel winterbandenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef Oom_Agent het volgende:
Meldingen stromen binnen:
22:47:11 04-01-16 melding P 1 ONGEVAL WEGVERVOER LETSEL A28 RECHTS 108,3 ROUVEEN
Is ook serieus, als er te weinig koelwater in zit wordt je kachel ook niet warm. Zit er echter veelste weing in dan wordt de motor TE warm.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's, dus ik neem je vraag serieus: ik geloof het wel(je kan mij echt alles wijsmaken wat dat betreft
)
Ah zo, thanks voor de uitlegquote:Op maandag 4 januari 2016 22:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Is ook serieus, als er te weinig koelwater in zit wordt je kachel ook niet warm. Zit er echter veelste weing in dan wordt de motor TE warm.
Maar goed dat je weer in one piece thuis bent want het regent ongelukken in het Noorden zie ik.
twitter:WeerGroningen twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:49:08De politie overweegt om de A28 en A32 af te sluiten voor het verkeer. IJzel zorgt voor veel ongelukken en levensgevaarlijke situaties. reageer retweet
Ah oke, waarschijnlijk de kachelweerstand kapot....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo, thanks voor de uitleg. Maar dat zit wel snor, motor van de verwarming weigerde. Als ik hard reed kwam er wel warme lucht maar hij blies niet meer op standje 1 2 of 3.
Vooral die rotonde bij Jourequote:Op maandag 4 januari 2016 23:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Shit... Ik moet morgenochtend weer op pad naar drachten. Heb geen ABS of esp maar wel winterbanden. Kijk wel of het lukt. De a7 is ook zo'n kut weg
Dat gaat je niet redden als er nul grip is. Wacht maar tot er gestrooid is....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Shit... Ik moet morgenochtend weer op pad naar drachten. Heb geen ABS of esp maar wel winterbanden. Kijk wel of het lukt. De a7 is ook zo'n kut weg
Dan heb ik niets gezegd.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Altijd met dit weer, even kijken:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
dat idd. ik reed vanmiddag gewoon 120, maar werd nog ingehaald door lui die zeker 180 redenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd.![]()
Maar het zou me niets verbazen dat het lui zijn met winterbanden die denken safe te zijn en rustig 120 kachelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |