Powerflashes! must be the tornado...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Oom_Agent het volgende:
maar als ze het voltage nou wat hoger zetten dan wordt de ijsafzetting vanzelf minder.
Hier in Leeuwarden is de straat kleddernat....dat kan morgen nooit goed gaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef michiel_merk het volgende:
Hier in drachten begint het nu te ijzelen bij -3 komt aardig wat neerslag aan, dat word morgen schaatsen naar werk😅
twitter:vid twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:48:347 aanrijdingen in de laatste 15 min. op de A7, A28, A32 en A37. Op de A7 bij de prinses Margriettunnel een vrachtwagenongeval met beknelling reageer retweet
Ik heb geen verstand van auto's, dus ik neem je vraag serieus: ik geloof het welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
heb je er wel genoeg koelwater inzitten?
Hadden ze wel winterbandenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef Oom_Agent het volgende:
Meldingen stromen binnen:
22:47:11 04-01-16 melding P 1 ONGEVAL WEGVERVOER LETSEL A28 RECHTS 108,3 ROUVEEN
Is ook serieus, als er te weinig koelwater in zit wordt je kachel ook niet warm. Zit er echter veelste weing in dan wordt de motor TE warm.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's, dus ik neem je vraag serieus: ik geloof het wel(je kan mij echt alles wijsmaken wat dat betreft
)
Ah zo, thanks voor de uitlegquote:Op maandag 4 januari 2016 22:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Is ook serieus, als er te weinig koelwater in zit wordt je kachel ook niet warm. Zit er echter veelste weing in dan wordt de motor TE warm.
Maar goed dat je weer in one piece thuis bent want het regent ongelukken in het Noorden zie ik.
twitter:WeerGroningen twitterde op maandag 04-01-2016 om 22:49:08De politie overweegt om de A28 en A32 af te sluiten voor het verkeer. IJzel zorgt voor veel ongelukken en levensgevaarlijke situaties. reageer retweet
Ah oke, waarschijnlijk de kachelweerstand kapot....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo, thanks voor de uitleg. Maar dat zit wel snor, motor van de verwarming weigerde. Als ik hard reed kwam er wel warme lucht maar hij blies niet meer op standje 1 2 of 3.
Vooral die rotonde bij Jourequote:Op maandag 4 januari 2016 23:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Shit... Ik moet morgenochtend weer op pad naar drachten. Heb geen ABS of esp maar wel winterbanden. Kijk wel of het lukt. De a7 is ook zo'n kut weg
Dat gaat je niet redden als er nul grip is. Wacht maar tot er gestrooid is....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Shit... Ik moet morgenochtend weer op pad naar drachten. Heb geen ABS of esp maar wel winterbanden. Kijk wel of het lukt. De a7 is ook zo'n kut weg
Dan heb ik niets gezegd.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Altijd met dit weer, even kijken:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
dat idd. ik reed vanmiddag gewoon 120, maar werd nog ingehaald door lui die zeker 180 redenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd.![]()
Maar het zou me niets verbazen dat het lui zijn met winterbanden die denken safe te zijn en rustig 120 kachelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |