ja zo rijd ikquote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet als je gewoon keurig rechts blijft rijden en ons de ruimte geeft en vooral niet op het laatste moment ervoor gooit met 100...
Ik ga altijd ff speciaal links rijden als ik zo;n vette bak aan zie komenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet als je gewoon keurig rechts blijft rijden en ons de ruimte geeft en vooral niet op het laatste moment ervoor gooit met 100...
Ja... alleen al die bochten bij de afrit... zoveel ruimte in Fryslân en dan zulke bochtjes leggen...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
vooral terhoogte van frieschepalen is het altijd feest
Mij zie je niet komen, en als je naar links gaat sluit je gewoon achter me aan, steeds harder, steeds snellerquote:Op maandag 4 januari 2016 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga altijd ff speciaal links rijden als ik zo;n vette bak aan zie komen
die gecombineerde mini in/uitvoegstrookquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja... alleen al die bochten bij de afrit... zoveel ruimte in Fryslân en dan zulke bochtjes leggen...
Ja, zoals bij Drachten en klaverblad Heerenveen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
die gecombineerde mini in/uitvoegstrookdie zie je ook echt alleen in Friesland. Fucking domme dingen zijn dat.
Vergeet de rotonde bij Joure nietquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, zoals bij Drachten en klaverblad Heerenveen.
Heerenveen...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
die gecombineerde mini in/uitvoegstrookdie zie je ook echt alleen in Friesland. Fucking domme dingen zijn dat.
Ik woon een km of 15 van Drachten en t regent hier behoorlijk nu. Volgens mn auto was t daarsttaks al -2.5. En morgenochtend mag ik rond 0600 over de a32. Dat word grappig.. .quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef michiel_merk het volgende:
Hier in drachten begint het nu te ijzelen bij -3 komt aardig wat neerslag aan, dat word morgen schaatsen naar werk😅
Die vind ik best meevallen... Die ken ik nog met omgekeerde voorrang (aankomend verkeer had voorrang op het verkeer op de rotonde...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vergeet de rotonde bij Joure niet
Die gaan ze aanpassen, hoorde ik. Op zich is die prima te doen. Vanaf Lemmer naar Heerenveen gewoon rechts blijven.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vergeet de rotonde bij Joure niet
Daar moet ik dus langs.....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:13 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] a32 heerenveen-akrum. Zal straks wel code rood worden bron twitter
Ik zou eerst vanavond rijden, maar heb al doorgegeven dat ze me morgen wel eens zien verschijnen. Zou jij ook moeten doen want 0600 is geen optie.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik woon een km of 15 van Drachten en t regent hier behoorlijk nu. Volgens mn auto was t daarsttaks al -2.5. En morgenochtend mag ik rond 0600 over de a32. Dat word grappig.. .
Ik woon er, weet niet anders...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind uberhaupt weinig mooi aan het noorden van Nederland. Zou er sowieso nooit willen wonenmaar ieder z'm dingen, uiteraard...
Klaverblad racen en de mooie bochten bij Tjalleberd! Heel wat ro djes gemaakt met de brommer daarquote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heerenveen...![]()
![]()
Maar beter dan die kolere rotonde met stoplichten van vroeger... En toen was de A32 nog tweebaans t/m Wolvega.
Ik zie t morgenochtend wel, als t te erg is bel ik mn luit en neem n dag vrij.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou vanavond rijden, heb al doorgegeven dat ze me morgen wel eens zien verschijnen. Zou jij ook moeten doen want 0600 is geen optie.
Yup: http://www.knooppuntjoure.nl/quote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die gaan ze aanpassen, hoorde ik. Op zich is die prima te doen. Vanaf Lemmer naar Heerenveen gewoon rechts blijven.
Vanaf Heerenveen links blijven en strook volgen
Precies, gelijk heb je.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik zie t morgenochtend wel, als t te erg is bel ik mn luit en neem n dag vrij.
Dat heb ik hier in de Achterhoek ook wel hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik woon er, weet niet anders...
Na een weekend randstad altijd weer blij met de rust en ruimte.
Valt nog prima op te fietsen zo te zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef Oom_Agent het volgende:
2x flinke lichtknipper in Nijmegen
webcam Groningen waar het vanaf nu hard gaat regenen/ijzelen bij -4
http://www.groningencam.nl/
Als ik het zo bekijk regent het flink, waanzin bij die vriestemperatuur. Wat moet daar wel niet van komen.![]()
Ik maak me eerder zorgen om de hoogspanningmasten die staan vol in de ijzige wind en krijgen zo een dikke laag ijs... En er gaan behoorlijk wat kabels vanuit daar Nederland in.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef Oom_Agent het volgende:
2x flinke lichtknipper in Nijmegen
webcam Groningen waar het vanaf nu hard gaat regenen/ijzelen bij -4
http://www.groningencam.nl/
Als ik het zo bekijk regent het flink, waanzin bij die vriestemperatuur. Wat moet daar wel niet van komen.![]()
Hier knipperde het licht net 2x snel achter elkaar. In provincie Utrecht nog wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen om de hoogspanningmasten die staan vol in de ijzige wind en krijgen zo een dikke laag ijs... En er gaan behoorlijk wat kabels vanuit daar Nederland in.
Ja, ik dacht die gast met die capuchon gaat op zn bek. Zullen wel allemaal spikebanden hebben op de fiets die Stadjersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt nog prima op te fietsen zo te zien.
Zachte banden, dan kan je gewoon doorfietsen. Ik zal kijken of mijn collega zijn ijsfiets nog heeft. daar zitten allemaal punaises op de velg gelast en kan je over ijs crossenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja, ik dacht die gast met die capuchon gaat op zn bek. Zullen wel allemaal spikebanden hebben op de fiets die Stadjers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |