abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158876180
quote:
Probleem met dit soort tests is dat ze cultuurgebonden zijn. Mijn tantes denken bijvoorbeeld dat mollig mooi is.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158876403
quote:
18s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat een stomme website :(
Ik word 22 geschat (jeej!) en mn hotness is "Hmmm" (oftewel lelijk :'( )
Bij mij kon die mijn gezicht niet bepalen _O-
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:10:36 #153
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158876808
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan wordt die laatste dus je nieuwe tinderpic!

Ik weet niet waar de website op beoordeelt, maar het zal vast een soortgelijk 'algoritme' zijn als wij mensen op beoordelen (grote ogen, symmetrie, verhoudingen etc).
Tinder ga ik niet zo snel meer gebruiken. Misschien als ik eens in het buitenland ben. Ik wil liever iemand in het echt beter leren kennen. :Y
pi_158883506
Als symmetrie zo belangrijk is, zou dat betekenen dat heel veel lelijke mensen mooier worden door een helft van hun gezicht te maskeren. Dit is in de praktijk niet zo. Bekijk eens een foto van een lelijk persoon, en verberg met je hand een helft van het gezicht; deze persoon blijft meestal net zo lelijk.

Symmetrie speelt dus maar een klein deel in de perceptie of iemand lelijk is.

Ik heb ooit gelezen dat aantrekkelijke gezichten vaak gemiddelde kenmerken hebben.
pi_158884284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef Chopin4418 het volgende:
Als symmetrie zo belangrijk is, zou dat betekenen dat heel veel lelijke mensen mooier worden door een helft van hun gezicht te maskeren. Dit is in de praktijk niet zo. Bekijk eens een foto van een lelijk persoon, en verberg met je hand een helft van het gezicht; deze persoon blijft meestal net zo lelijk.

Ik heb ooit gelezen dat aantrekkelijke gezichten vaak gemiddelde kenmerken hebben.
Ook als je een 'aantrekkelijk' gezicht spiegelt, gaat het er heel raar uitzien. De linkerkant van het gezicht is altijd anders dan de rechterkant (of andersom)
pi_158884308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:47 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Mijn tantes denken bijvoorbeeld dat mollig mooi is.
is ook zo (ligt eraan hoe je het definieert)
pi_158891073
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:34 schreef Yiwei het volgende:
Kenmerken:

- weinig kleur contrast tussen haar- en huidskleur
- weinig lichaamsbeharing bij mannen
- glad gescheerd gezicht wanneer er een volle baard kan groeien
- relatief groot hoofd in vergelijking met de rest van het lichaam, bijv. ondervoeding
- relatief klein hoofd in vergelijking met de rest van het lichaam, bijv. te gespierd

- hoge dunk van zichzelf
- racist
- egoïst
- misgunner
- ten alle tijden eerlijkheid bovenop rechtvaardigheid gesteld
- ten alle tijden eerlijkheid bovenop gevoelens van een ander gesteld
- denken dat zelf verantwoordelijkheid altijd en overal van toepassing is; insensitief
- gevoelens van anderen niet willen aanhoren en willen erkennen dat iemand op een bepaald manier kan voelen
- geen rekening houden met gevoelens van geliefden (en anderen)
- denken dat ze de beste zijn en altijd het juiste eind te hebben
- sterk oordelend karakter
- liegen en bedriegen bij (commerciële) belangen
- zelfs anderen kwetsen bij geen eigen belang
- anderen opzettelijk in het slecht licht zetten middels leugens
- lovers van anderen willen innemen, dit plannen en met anderen bespreken over de beste tactieken
- anderen belachelijk maken omdat ze minder verdienen
- anderen uitlachen bij geen bezit van de nieuwste producten
- dierenhater
- mensen die de gewoonte hebben anderen lelijk te noemen op basis van het uiterlijk
- gehandicapte mensen lelijk noemen
- hun meningen als universele waarheid door mijn strot duwen, bijv. Brad Pitt is knap :O Brad Pitt is helemaal niet knap :{w
- niet Nederlandse talen belachelijk en lelijk vinden
- ranzig koken voor geliefden, niet willen leren en verbeteren
- mij geen infrarood sauna gunnen in de woning
_O- _O-

Hoog prinsessen gehalte deze post

OT:

Lelijk is niet symmetrisch, ongezond lichaam, bepaalde blik in ogen, lelijk gezicht.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_158950682

[ Bericht 100% gewijzigd door Broodjewasbeer op 09-01-2016 03:05:07 ]
pi_158950724
quote:
17s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:55 schreef Copycat het volgende:
Doe mij Adrian maar, anytime.
Jij ook al?
^O^
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158950759
Lelijk is persoonlijk, evenals knap.

Wat ik vaak lelijk vind, zijn toch onverzorgde mensen.
Vrouwen zonder make up bv, vind ik jammer, verzorg jezelf tenminste een beetje!
Maar dat laat maar waaien mentaliteit zie je steeds meer in NL, vrouwen met stekeltjes haar, waar men vroeger de oudere vrouwen tenminste nog een permanentje aansmeerde, was dat altijd nog beter dan die half kaalgeschoren-aan 1 kant- en de rest mm vrouwelijke wezens van tegenwoordig.

De jongere meiden weten het vaak nog wel tot ze getrouwd zijn, dan slaat de verslonzing al toe.
Helaas. Je zou ermee getrouwd zijn als man,...
'Het begon zo leuk allemaal' verhaal.

Hij gaat dan vreemd, zij boos, inclu kids inmiddels, gaan ze scheiden, zij woest, want man ging vreemd, terwijl zij zichzelf liet verslonzen wat verwacht je dan nog?

Vechtscheiding is het gevolg, wat jammer nou!
Zo gaat dat tegenwoordig.

Mannen, doe wat leuks met je kapsel, smeer je kop en oksels in met lekkere geurtjes, mooie kleding etc je weet wel tog?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158952523
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 03:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Lelijk is persoonlijk, evenals knap.

Wat ik vaak lelijk vind, zijn toch onverzorgde mensen.
Maar dat laat maar waaien mentaliteit zie je steeds meer in NL, vrouwen met stekeltjes haar, waar men vroeger de oudere vrouwen tenminste nog een permanentje aansmeerde, was dat altijd nog beter dan die half kaalgeschoren-aan 1 kant- en de rest mm vrouwelijke wezens van tegenwoordig.

De jongere meiden weten het vaak nog wel tot ze getrouwd zijn, dan slaat de verslonzing al toe.
Helaas. Je zou ermee getrouwd zijn als man,...
'Het begon zo leuk allemaal' verhaal.

Hij gaat dan vreemd, zij boos, inclu kids inmiddels, gaan ze scheiden, zij woest, want man ging vreemd, terwijl zij zichzelf liet verslonzen wat verwacht je dan nog?

Vechtscheiding is het gevolg, wat jammer nou!
Zo gaat dat tegenwoordig.

Mannen, doe wat leuks met je kapsel, smeer je kop en oksels in met lekkere geurtjes, mooie kleding etc je weet wel tog?
Deze analyse :')
pi_158953066
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Deze analyse :')
Inderdaad.

En wat heeft make-up in hemelsnaam met verzorging te maken? Voor mij hoeft een vrouw haar gezicht niet vol te plamuren.

Verzorging is een goede hygiëne en gezondheid. De rest is smaak.
pi_158953125
quote:
18s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat een stomme website :(
Ik word 22 geschat (jeej!) en mn hotness is "Hmmm" (oftewel lelijk :'( )
Ik ok en 1 jaar ouder.. terwijl ik normaal altijd jonger wordt geschat door iedereen en mij daar groen en geel aan erger :')
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:38:56 #164
47102 Elvi
miemkwien
pi_158953131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ok en 1 jaar ouder.. terwijl ik normaal altijd jonger wordt geschat door iedereen en mij daar groen en geel aan erger :')
Ik ben door die website 10 jaar jonger geschat dus in dat opzicht is het wel lekker :P
pi_158953228
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:33 schreef droppus het volgende:

[..]

Inderdaad.

En wat heeft make-up in hemelsnaam met verzorging te maken? Voor mij hoeft een vrouw haar gezicht niet vol te plamuren.

Verzorging is een goede hygiëne en gezondheid. De rest is smaak.
Make-up heeft in die zin met verzorging te maken dat je een beetje goed voor de dag wil komen. Je haar kammen is toch ook verzorging? Gezicht vol plamuren is een uiterste. De meeste mensen zien er met een beetje mascara al veel beter uit. Een kleine moeite.
pi_158953337
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Make-up heeft in die zin met verzorging te maken dat je een beetje goed voor de dag wil komen. Je haar kammen is toch ook verzorging? Gezicht vol plamuren is een uiterste. De meeste mensen zien er met een beetje mascara al veel beter uit. Een kleine moeite.
Je haar kammen wel. Persoonlijk vind ik geen make-up mooier. Ik neem aan dat ik daar niet alleen in ben.

Goed volplamuren is dan ook een uiterste.

Maar vond het altijd fijn om samen wakker te worden en dat haar haar lekker in de war was en niks op het gezicht.
pi_158953345
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:57 schreef droppus het volgende:

[..]

Je haar kammen wel. Persoonlijk vind ik geen make-up mooier. Ik neem aan dat ik daar niet alleen in ben.

Goed volplamuren is dan ook een uiterste.

Maar vond het altijd fijn om samen wakker te worden en dat haar haar lekker in de war was en niks op het gezicht.
Misschien vinden sommige mensen okselhaar ook wel mooier. Je snapt mijn punt.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:57:48 #168
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_158954289
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:17 schreef Hexagon het volgende:
Ik onderscheid twee vormen van lelijk

1. Mensen die er smakeloos/onverzorgd uitzien. Denk aan Anita style/ kort pittig kapsel/ verkeerde kleren/ te dik of dun etc. Deze personen kunnen in potentie er aantrekkelijk uitzien maar doen dat niet door onvoldoende aandacht of niet weten hoe. Bij het gros van de mensen die lelijk zijn is dit het geval.

2. Mensen die fysiek lelijk zijn
Een minderheid van pechvogels die echt gewoon een bouw hebben die niet mooi is en/of misvormd zijn. Daar valt helaas voor ze meestal ook weinig aan te doen.
Met 2 ben ik het niet eens, aan fysieke lelijkheid kan je bijna altijd wat doen, alleen veel mensen kiezen ervoor om dit niet te doen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:08:20 #169
441812 KetchupFTW
pi_158954480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:57 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Klopt. Is beetje de ziekte van onze cultuur. Zie maar naar de films. Een vrouw moet er vooral mooi (sexy) zijn. Als ze erbij nog verstandig en/of slim is, leuk. Maar ze moet mooi zijn. Vandaar ook al de botox bij ouder geworden actrices. Sommige herken je nauwelijks meer. Zoals Meg Ryan. Vreselijk, vind ik dat.

Dat uiterlijk mooi zijn, heeft (jammer genoeg) ook invloed op ons identiteitsgevoel. Zie ook Paul Verhaeghe, die deze uiterlijkheidscultuur hekelt. "We zijn ons lichaam". (dat is/wordt onze identiteit). We zijn wat we presenteren over ons zelf (zie facebook, twitter). We zijn hoe we ons uiten, gedragen. De klemtoon wordt daar (ook naar mijn gevoel) veel te veel op gelegd.

Wat met bv introvert zijn ? (geen zin in sociale contacten en al dat gedoe) ? Wat met intelligentie ? Wat met lief zijn ? Wat met empathie ? Etc...

Nee, dat accent mag niet teveel doorschuiven naar al die "uiterlijke" schijn. En ja, jammer genoeg zijn vooral vrouwen (zeker jonge meisjes) daar heel gevoelig aan. Ze worden dan ook heel sterk hierop beoordeeld (krijgen daarvoor een complimentje = waardering of niet, horen er minder tot niet bij).
Het is evolutionair veel makkelijker te verklaren dat een vrouw mooi moet zijn, dan om het op cultuur af te schuiven. Veel kenmerken die wij als mooi beschouwen, dragen direct bij aan het reproduceren van nageslacht of bevordert de kans dat dit nageslacht goede genen heeft.

Het is juist iets cultureels om iemand met een dik postuur mooi te vinden. Deze vrouwen stonden vroeger vaak voor rijkdom en macht en staan dat nog steeds in vele niet-westerse culturen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:36:10 #170
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158954998
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 03:11 schreef zhe-devilll het volgende:

Hoe is geen make-up dragen jezelf niet verzorgen?
Ik draag zelf in ieder geval wel altijd mascara maar ik ken genoeg meiden en vrouwen die geen make-up dragen op een gewone doordeweekse dag en er echt wel verzorgt uit zien.

Ik vind het persoonlijk juist altijd vreemd om overdag iemand ze zien die vol in de make-up zit, en het is zo slecht voor je huid.
Persoonlijk vind ik het ook niet mooi.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158956662
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien vinden sommige mensen okselhaar ook wel mooier. Je snapt mijn punt.
Touché, ondanks mijn voorliefde voor cavia's, hoef ik ze niet te zien onder een vrouwen arm :P.

Hippies vinden het vaak wel wat daarentegen schijnbaar.
pi_158956767
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik draag zelf in ieder geval wel altijd mascara maar ik ken genoeg meiden en vrouwen die geen make-up dragen op een gewone doordeweekse dag en er echt wel verzorgt uit zien.

Ik vind het persoonlijk juist altijd vreemd om overdag iemand ze zien die vol in de make-up zit, en het is zo slecht voor je huid.
Dat zei ik ook al. Al verwoord jij het beter. :).
  zaterdag 9 januari 2016 @ 15:19:45 #173
441812 KetchupFTW
pi_158959160
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is ook best on-Nederlands om veel make-up te dragen. Ik vind persoonlijk ook meisjes met weinig make-up op een veel leukere en meer open uitstraling hebben.
pi_158959482
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef Chopin4418 het volgende:

Klopt, daarom worden dit soort gezichten aantrekkelijk gevonden:

Gemiddeld grote neus (niet te klein, niet te groot), gemiddelde lippen, gemiddelde ogen, een gemiddeld voorhoofd. Mensen die gepest worden, worden vaak gepest omdat zij een opvallend kenmerk hebben. Dikker dan gemiddeld, kleiner dan gemiddeld. etc.

Gemiddeld=aantrekkelijk (qua uiterlijk)
pi_158968526
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:20 schreef HarveySpecter het volgende:
Lelijk is voor iedereen verschillend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')