abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158863990
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:47 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hoezo denk je je dat ik me aangesproken voel? Je slaat de plank mis, hebt een sneue mindset, meer is het niet.
Omdat je een vrij neutrale, onderbouwde beschouwing als sneu bestempeld zonder inhoudelijk aan te geven wat er niet aan klopt.

Waarom is het een sneue mindset, kun je dat uitleggen Ria?
pi_158864820
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 08:30 schreef Re het volgende:
Nou? Wat is dat eigenlijk, een subjectief gevoel, een objectieve waarneming, kun je er iets aan doen, kun je meekomen in deze maatschappij die zijn fundamenten lat steunen op schoonheid, al dan niet trendgevoelig?

Laat maar horen, wat zijn de pijnpunten?
Het is best objectief te benaderen hoor, dit onderwerp.
Tip: maak eerst een topic aan over objectiviteit
Alleen de tijd geneest wat de rede niet kan
pi_158867046
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Bij een paar foto's zegt ie nice en schat hij mij 1 of 2 jaar jonger, maar bij een foto was ik opeens hot en werd ik 5 jaar jonger geschat.
Dan wordt die laatste dus je nieuwe tinderpic!

Ik weet niet waar de website op beoordeelt, maar het zal vast een soortgelijk 'algoritme' zijn als wij mensen op beoordelen (grote ogen, symmetrie, verhoudingen etc).

[ Bericht 6% gewijzigd door -Strawberry- op 06-01-2016 10:35:13 ]
pi_158867177
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Paar foto's ingevoerd, variërend van nice en 27 tot hmmm en 37 :')

Ben 30. Ligt zo te zien heel erg aan de positie van je hoofd (en aan of je net gesport hebt _O- ) wel grappig op zich. En nice vind ik meer dan redelijk! :P verder compleet nutteloos natuurlijk.
Ik heb er net twee geprobeerd, de eerste was ik een jaar of 20, toen was het Ok en 36 jaar
en toen deed ik er ééntje van 2 jaar geleden en was ik Hot en 36 jaar :D ,nouuuuuu ik ben wel
ietsje ouder :+

klopt geen reet van dus :')
pi_158867218
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb er net twee geprobeerd, de eerste was ik een jaar of 20, toen was het Ok en 36 jaar
en toen deed ik er ééntje van 2 jaar geleden en was ik Hot en 36 jaar :D ,nouuuuuu ik ben wel
ietsje ouder :+

klopt geen reet van dus :')
Gezien de reacties op reddit heb je gelijk.

Ontopic dan maar weer.
pi_158867309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:32 schreef PhantomFan het volgende:
Iedereen is lelijk voor iemand.
Ook wel een interessante invalshoek. Wie je ook noemt, er zal altijd iemand zijn die hem/haar lelijk vindt. Zo ken ik iemand die Angelina Jolie oprecht lelijk vindt, terwijl een heleboel mensen daar anders over denken.
pi_158867327
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezien de reacties op reddit heb je gelijk.

Ontopic dan maar weer.
kan je ook reactie's zien dan? :o Post maar geen link, straks zie je de foto's ook nog :')

ik vergis me trouwens, éérste foto was ik 36 jaar geschat. tweede foto 31 jaar :+

klopt écht niet :')

Ja sorry ontopic (8>
pi_158867665
Oh geweldig! Ik heb zojuist een foto ingevoerd, ik ben stunning!!! Echt waar.
pi_158867715
nou en

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 06-01-2016 11:04:14 ]
pi_158867838
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:56 schreef krulbrul het volgende:
Oh geweldig! Ik heb zojuist een foto ingevoerd, ik ben stunning!!! Echt waar.
Geloof me... ik ben niet Hot en ook geen 31 jaar, dus dat van jou zal ook wel niet kloppen :D
pi_158868133
Lol.

Weet je. Als je gelooft (via die computer simulatie) dat je "hot" bent, zul je dit (door je geloof) ook gaan uitstralen. Waardoor je er automatisch meer "hotter" gaat beginnen uitzien.

Dit noemen ze dan een self fulfilling prophecy ;)

Je wordt wat je gelooft.
Je bent wat je gelooft.
Je bent wat je uitstraalt.

Waar zo een computer simulatie al niet goed voor is ;)
pi_158868229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef JustTalkLove het volgende:
Lol.

Weet je. Als je gelooft (via die computer simulatie) dat je "hot" bent, zul je dit (door je geloof) ook gaan uitstralen. Waardoor je er automatisch meer "hotter" gaat beginnen uitzien.

Dit noemen ze dan een self fulfilling prophecy ;)

Je wordt wat je gelooft.
Je bent wat je gelooft.
Je bent wat je uitstraalt.

Waar zo een computer simulatie al niet goed voor is ;)
Precies, hier ben ik me dan ook van bewust. Maar het is een steuntje in de rug. Ik ben nu al op twee foto's als stunning beoordeeld. Doet me toch goed, ik had gewild dat vrouwen dit ook in het echte leven zouden zeggen. Zou toch fantastisch zijn als dit in de collegezaal of op straat opeens tegen je gezegd wordt?
pi_158868282
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:04 schreef FANN het volgende:

[..]

Geloof me... ik ben niet Hot en ook geen 31 jaar, dus dat van jou zal ook wel niet kloppen :D
Hoe lief.
pi_158868639
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:23 schreef krulbrul het volgende:
Precies, hier ben ik me dan ook van bewust. Maar het is een steuntje in de rug. Ik ben nu al op twee foto's als stunning beoordeeld. Doet me toch goed, ik had gewild dat vrouwen dit ook in het echte leven zouden zeggen. Zou toch fantastisch zijn als dit in de collegezaal of op straat opeens tegen je gezegd wordt?
Zeker, zou dat fantastisch zijn. Omdat je dan 'positiviteit' uitstraalt. Positieve energie.

Maar dit kunnen we allemaal en nu al. Wees vriendelijk tegen je collega's, maak je niet te druk, lach, wees blij. Als is het maar omdat er vandaag geen atoombom op ons valt ;)

Ik vind het uitstralen van "positieve energie" zeker belangrijk en interessant. Op een forum (zoals hier) durf ik dat zelf ook soms doen. Al krijg je dan soms de pessimisten over de vloer. Die dit niet verdragen kunnen. Je bent dan te wollig, zit aan de pillen, bent teveel een 'good feel' junkie voor hun, en dergelijk meer.

Wat opnieuw ook begrijpelijk is. Als iemand zich pessimist wil voelen. En er komt plots een optimist langs, is dat een doorn in zijn oog. Iemand die wil klagen, wil kunnen klagen. Die heeft geen boodschap aan, alles is goed. Hé, wat zie jij er leuk uit, etc ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door JustTalkLove op 06-01-2016 11:55:55 ]
pi_158869448
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar als het trendgevoelig is, is er toch geen objectief knap?

Ik ben zelf dik. De een vind dat lelijk, de ander vind er niets van (als in: ziet het nauwelijks) en weer een ander vindt het juist sexy
Vooral op reis merk ik de verschillen erg. In sommige culturen is dik een soort status ding. Dat in de cultuur waar ik leef slank nu de norm is maakt dik niet automatisch lelijk

(Los van gezond/niet gezond)
Dik is altijd lelijk en in culturen waar dik zijn een status is zijn het de rijke mensen die zichzelf (ten koste van armere mensen) hebben kunnen volvreten.
pi_158871306
Interessant onderwerp.

Aantrekkelijk bij vrouwen: lang haar (want dat betekent dat ze gezond is), een zandloper figuur (betekent dat ze vruchtbaar is), een symmetrisch gezicht (betekent dat ze goede genen heeft/geen afwijkingen)

Aantrekkelijk bij mannen: een brede/gespierde bouw en niet klein (betekent dat hij sterk is en gezond en zijn gezin kan beschermen), een symmetrisch gezicht (want dat betekent goede genen/geen afwijkingen), typisch mannelijk kenmerken (stoppelbaardje, zware stem, zo differentieert hij van vrouwen).
pi_158871348
Met alleen een mooi uiterlijk kom je er niet in de wereld, dus innerlijk is ook belangrijk.

Voor alle mensen geldt dat sociale vaardigheid als aantrekkelijk wordt gezien. Je bent als mens namelijk een groepsdier en je moet goed in de groep liggen om te overleven. Voor vrouwen is zorgzaamheid belangrijk want zij moet goed voor de kinderen zorgen en voor mannen is zelfverzekerdheid belangrijk want hij moet goed presteren in een competitieve wereld.

Dat vat het wel zo'n beetje samen denk ik.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:57:48 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158871686
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Dik is altijd lelijk en in culturen waar dik zijn een status is zijn het de rijke mensen die zichzelf (ten koste van armere mensen) hebben kunnen volvreten.
Nee, jij vind dik altijd lelijk, ik vind dat bijvoorbeeld niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158871845
Overigens zit de overgrote meerderheid van de mensen rond het gemiddelde, de meesten hoeven zich dus geen zorgen te maken. Als iemand lelijk wordt genoemd komt dat vaak door een lelijk kapsel, onverzorgd uiterlijk, lelijke kleren, en soms een lelijke kop.
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:55:19 #145
47102 Elvi
miemkwien
pi_158874823
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar als het trendgevoelig is, is er toch geen objectief knap?

Ik ben zelf dik. De een vind dat lelijk, de ander vind er niets van (als in: ziet het nauwelijks) en weer een ander vindt het juist sexy
Vooral op reis merk ik de verschillen erg. In sommige culturen is dik een soort status ding. Dat in de cultuur waar ik leef slank nu de norm is maakt dik niet automatisch lelijk

(Los van gezond/niet gezond)
Same :P
Het is ook heel cultuur gebonden. Over het algemeen vinden donkere mannen mij heel mooi. Ik val er alleen niet op :@
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:57:51 #146
47102 Elvi
miemkwien
pi_158874896
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
De universiteit van Zürich heeft een website ontwikkeld die je uiterlijk beoordeelt op aantrekkelijkheid. Misschien ook wel interessant voor dit topic: https://faces.ethz.ch/

Toch geen geweldige website.
Wat een stomme website :(
Ik word 22 geschat (jeej!) en mn hotness is "Hmmm" (oftewel lelijk :'( )
pi_158875058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Same :P
Het is ook heel cultuur gebonden. Over het algemeen vinden donkere mannen mij heel mooi. Ik val er alleen niet op :@
De donkere mannen vallen op jou omdat je dik bent? :P
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:14:01 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158875274
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:05 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

De donkere mannen vallen op jou omdat je dik bent? :P
Donkere mannen kunnen vaak een wat voller lichaam meer waarderen, They like big butts!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158875638
Ennnnn maar weer een beetje terug ontopic :)
Ja doei.
pi_158876079
Dit "mooi zijn" ligt alvast veel gevoeliger bij vrouwen, dan bij mannen (wat normaal is, gezien de verwachtingen er rond in onze maatschappij, e.d.) En dat merk je hier ook, vind ik ;)

Persoonlijk kan het mij geen reet schelen of ik mooi ben of niet.
Ik hecht daar geen belang aan toe.

Ik ben en zie er zelfs liever lelijk uit, anders krijg je al die vervelende blikken naar je toegeworpen. Ik haat dat. Klinkt misschien vreemd. Maar net zoals (sommigen) vrouwen niet graag worden geobjectiveerd door de blik van een man (nee, ik ben niet mijn grote borsten dude, ik ben meer dan dat). Heb ik dat bij de vrouwen ook. Ik wens ook niet (als man) tot een lekker stuk of weet ik wat (door een vrouw) geobjectiveerd te worden. Dan werk ik die perceptie liever wat tegen. Perceptie is uiteindelijk maar schijn. Kijk dieper...

En nee, niet te diep (in geval je, als man, per ongeluk, in een decolté gluurt ofzo) ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')