Omdat je een vrij neutrale, onderbouwde beschouwing als sneu bestempeld zonder inhoudelijk aan te geven wat er niet aan klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:47 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hoezo denk je je dat ik me aangesproken voel? Je slaat de plank mis, hebt een sneue mindset, meer is het niet.
Het is best objectief te benaderen hoor, dit onderwerp.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:30 schreef Re het volgende:
Nou? Wat is dat eigenlijk, een subjectief gevoel, een objectieve waarneming, kun je er iets aan doen, kun je meekomen in deze maatschappij die zijn fundamenten lat steunen op schoonheid, al dan niet trendgevoelig?
Laat maar horen, wat zijn de pijnpunten?
Dan wordt die laatste dus je nieuwe tinderpic!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bij een paar foto's zegt ie nice en schat hij mij 1 of 2 jaar jonger, maar bij een foto was ik opeens hot en werd ik 5 jaar jonger geschat.
Ik heb er net twee geprobeerd, de eerste was ik een jaar of 20, toen was het Ok en 36 jaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Paar foto's ingevoerd, variërend van nice en 27 tot hmmm en 37
Ben 30. Ligt zo te zien heel erg aan de positie van je hoofd (en aan of je net gesport hebt) wel grappig op zich. En nice vind ik meer dan redelijk!
verder compleet nutteloos natuurlijk.
Gezien de reacties op reddit heb je gelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er net twee geprobeerd, de eerste was ik een jaar of 20, toen was het Ok en 36 jaar
en toen deed ik er ééntje van 2 jaar geleden en was ik Hot en 36 jaar,nouuuuuu ik ben wel
ietsje ouder![]()
klopt geen reet van dus
Ook wel een interessante invalshoek. Wie je ook noemt, er zal altijd iemand zijn die hem/haar lelijk vindt. Zo ken ik iemand die Angelina Jolie oprecht lelijk vindt, terwijl een heleboel mensen daar anders over denken.quote:
kan je ook reactie's zien dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien de reacties op reddit heb je gelijk.
Ontopic dan maar weer.
Geloof me... ik ben niet Hot en ook geen 31 jaar, dus dat van jou zal ook wel niet kloppenquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:56 schreef krulbrul het volgende:
Oh geweldig! Ik heb zojuist een foto ingevoerd, ik ben stunning!!! Echt waar.
Precies, hier ben ik me dan ook van bewust. Maar het is een steuntje in de rug. Ik ben nu al op twee foto's als stunning beoordeeld. Doet me toch goed, ik had gewild dat vrouwen dit ook in het echte leven zouden zeggen. Zou toch fantastisch zijn als dit in de collegezaal of op straat opeens tegen je gezegd wordt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef JustTalkLove het volgende:
Lol.
Weet je. Als je gelooft (via die computer simulatie) dat je "hot" bent, zul je dit (door je geloof) ook gaan uitstralen. Waardoor je er automatisch meer "hotter" gaat beginnen uitzien.
Dit noemen ze dan een self fulfilling prophecy
Je wordt wat je gelooft.
Je bent wat je gelooft.
Je bent wat je uitstraalt.
Waar zo een computer simulatie al niet goed voor is
Hoe lief.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Geloof me... ik ben niet Hot en ook geen 31 jaar, dus dat van jou zal ook wel niet kloppen
Zeker, zou dat fantastisch zijn. Omdat je dan 'positiviteit' uitstraalt. Positieve energie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:23 schreef krulbrul het volgende:
Precies, hier ben ik me dan ook van bewust. Maar het is een steuntje in de rug. Ik ben nu al op twee foto's als stunning beoordeeld. Doet me toch goed, ik had gewild dat vrouwen dit ook in het echte leven zouden zeggen. Zou toch fantastisch zijn als dit in de collegezaal of op straat opeens tegen je gezegd wordt?
Dik is altijd lelijk en in culturen waar dik zijn een status is zijn het de rijke mensen die zichzelf (ten koste van armere mensen) hebben kunnen volvreten.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als het trendgevoelig is, is er toch geen objectief knap?
Ik ben zelf dik. De een vind dat lelijk, de ander vind er niets van (als in: ziet het nauwelijks) en weer een ander vindt het juist sexy
Vooral op reis merk ik de verschillen erg. In sommige culturen is dik een soort status ding. Dat in de cultuur waar ik leef slank nu de norm is maakt dik niet automatisch lelijk
(Los van gezond/niet gezond)
Nee, jij vind dik altijd lelijk, ik vind dat bijvoorbeeld niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Dik is altijd lelijk en in culturen waar dik zijn een status is zijn het de rijke mensen die zichzelf (ten koste van armere mensen) hebben kunnen volvreten.
Samequote:Op maandag 4 januari 2016 09:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als het trendgevoelig is, is er toch geen objectief knap?
Ik ben zelf dik. De een vind dat lelijk, de ander vind er niets van (als in: ziet het nauwelijks) en weer een ander vindt het juist sexy
Vooral op reis merk ik de verschillen erg. In sommige culturen is dik een soort status ding. Dat in de cultuur waar ik leef slank nu de norm is maakt dik niet automatisch lelijk
(Los van gezond/niet gezond)
Wat een stomme websitequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
De universiteit van Zürich heeft een website ontwikkeld die je uiterlijk beoordeelt op aantrekkelijkheid. Misschien ook wel interessant voor dit topic: https://faces.ethz.ch/
Toch geen geweldige website.
De donkere mannen vallen op jou omdat je dik bent?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same
Het is ook heel cultuur gebonden. Over het algemeen vinden donkere mannen mij heel mooi. Ik val er alleen niet op
Donkere mannen kunnen vaak een wat voller lichaam meer waarderen, They like big butts!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:05 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
De donkere mannen vallen op jou omdat je dik bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |