Wacht, een bachelor rechten is zinnig?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:13 schreef Pokkelmans het volgende:
SOG record gebroken: nu al 6 uur achter elkaar niets zinnigs aan het doen.
Zes uur is tegenwoordig een record? Ik kon dat rustig een week volhouden in tentamenperiodes.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:13 schreef Pokkelmans het volgende:
SOG record gebroken: nu al 6 uur achter elkaar niets zinnigs aan het doen.
Huizen waren ook altijd schoon tijdens tentamens en de tissuedoos snel leeg.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zes uur is tegenwoordig een record? Ik kon dat rustig een week volhouden in tentamenperiodes.
Het alternatief is in de bijstand belanden.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wacht, een bachelor rechten is zinnig?
Nouja, zes uur dat ik veins iets nuttigs te doen, terwijl ik in feite niets opschiet.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zes uur is tegenwoordig een record? Ik kon dat rustig een week volhouden in tentamenperiodes.
Kom kom, het hbo is er ook nog.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het alternatief is in de bijstand belanden.
Lekker twaalf jaar aankutten.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, zes uur dat ik veins iets nuttigs te doen, terwijl ik in feite niets opschiet.
Heb ik niet. Gewoon het gemiddelde van je verplichte essays.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:19 schreef Friek_ het volgende:
En dan moet je nog aan je bachelorscriptie beginnen, Pokkelfrans.
Zal wel weer op het fietsje zitten. Vloekend en tierend.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Tem het volgende:
Wat een grafweer. En Erik maar op die tennisbaan staan met z'n kapsel.
Serieus? En dan nog steeds geen bachelordiploma binnen?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ik niet. Gewoon het gemiddelde van je verplichte essays.
Pokkelmans is gewoon een faalhaas.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Serieus? En dan nog steeds geen bachelordiploma binnen?
Gelukkig regent het bij Erik alleen aan de loefzijde.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zal wel weer op het fietsje zitten. Vloekend en tierend.
De linkse visie is dat ik extra middelen en aandacht verdien. Ik ben namelijk een in beginsel zeer capabel mens, maar slachtoffer van omstandigheden.quote:
Sterker nog, in beginsel zijn wij allemaal even capabel.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De linkse visie is dat ik extra middelen en aandacht verdien. Ik ben namelijk een in beginsel zeer capabel mens, maar slachtoffer van omstandigheden.
En dan is er inderdaad ook de rechtse visie
Precies, opbokken met dat kneuzengedoe.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De linkse visie is dat ik extra middelen en aandacht verdien. Ik ben namelijk een in beginsel zeer capabel mens, maar slachtoffer van omstandigheden.
Dat je iemand met meer middelen moet ondersteunen om hetzelfde kunstje te kunnen, betekent natuurlijk niet dat die persoon minder geschikt is om dat kunstje te doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sterker nog, in beginsel zijn wij allemaal even capabel.
Er is niets wat Mauricio uit de Bijlmer doet verschillen van Pokkelhans, behalve dat de eerste minder kansen heeft gekregen tijdens zijn jeugd. Met de nodige paternalistische volksverheffing komen ze er allebei en is iedereen gelijk.
Terwijl je eigenlijk gewoon te slim bent voor deze studie.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
twitter:EWErickson twitterde op maandag 16-11-2015 om 23:49:05ISIS identifies as Islamic."No they're not Islamic," say the left.Boy identifies as girl."Absolutely," say the left. reageer retweet
Maar dan ben je wel moreel superieur.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:29 schreef GSbrder het volgende:
twitter:EWErickson twitterde op maandag 16-11-2015 om 23:49:05ISIS identifies as Islamic."No they're not Islamic," say the left.Boy identifies as girl."Absolutely," say the left. reageer retweet
Dat is sowieso het enige dat telt.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel moreel superieur.
Correct.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker. De ander mag dan wel gelijk hebben, hij is ongevoelig en een gemenerik. En jij niet.
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:54 schreef Kowloon het volgende:
Laatste concert van Normaal gekeken net.
Høken, kreng!quote:Op zondag 3 januari 2016 23:54 schreef Kowloon het volgende:
ik ook. Niet gek.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:54 schreef Kowloon het volgende:
Blijft wel een mooi woord vind ik. Ook omdat nou niet echt precies duidelijk is wat het betekent.quote:
Tsja, gewoon zoiets als "feestje bouwen". Ik kan er niet echt een "Nederlands" synoniem voor geven.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blijft wel een mooi woord vind ik. Ook omdat nou niet echt precies duidelijk is wat het betekent.
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:19 schreef robin007bond het volgende:
SEX / door fetish in rare situatie beland
...
Dat maakt een taal toch echt eigen aan de streek. Ik hou wel van dat soort woorden.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, gewoon zoiets als "feestje bouwen". Ik kan er niet echt een "Nederlands" synoniem voor geven.
Wel onaardig van haar om hem af te persen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:19 schreef robin007bond het volgende:
...
Opvallend genoeg is er geen Achterhoeks woord voor "hoogopgeleid".quote:Op maandag 4 januari 2016 00:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat maakt een taal toch echt eigen aan de streek. Ik hou wel van dat soort woorden.
Pisvent, ik zit alweer in een tram naar de buurt van m'n huis.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Heb ik een TT aan Kaas gewijd, houdt hij zich volledig afzijdig.
Ik ven minimaal 5x naar een concert van ben geweest.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:54 schreef Kowloon het volgende:
Er is dan ook geen universiteit in de Achterhoek.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Opvallend genoeg is er geen Achterhoeks woord voor "hoogopgeleid".
Dat wel inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel onaardig van haar om hem af te persen.
Vijf keer?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ven minimaal 5x naar een concert van ben geweest.
Kuthomo ben je ook. Vertel eens een goed verhaal dan, met je zatte harses.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pisvent, ik zit alweer in een tram naar de buurt van m'n huis.
Wow. Ik dacht dat ik rare dingen deed.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:19 schreef robin007bond het volgende:
...
Een keer na de wedstrijd van Nederland op het WK had ik al veel te veel bier op, en gek genoeg een dansbattle gewonnen, dus stond mijn zelfvertrouwen op een hoogtepunt. Toen liet ik mij verleiden tot een weddenschap: de rest van het jaar met hen gratis bieren als ik van dak naar dak kon springen vanaf hun huis (ik kon vanaf het balkon op de derde makkelijk op het ene dak klimmen). Dat red ik wel dacht ik, dus klom ik op het dak. Toen ik daar stond leek het een eitje. Pas een dag later zag ik op het filmpje dat ik een halve meter omhoog moest springen, al leek het gelijk. Ik heb nog altijd een flink litteken op m'n linkerscheenbeen/knie, waarmee ik tegen de dakkapel knalde van het andere dak.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kuthomo ben je ook. Vertel eens een goed verhaal dan, met je zatte harses.
Typische voetbalproblemen. Alle andere beroepsgroepen kunnen dit eenvoudig regelen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Struggles van Cristiano Ronaldo: “Wellicht hebben wij voetballers de mooiste baan: veel geld, auto's en huizen. Maar dat is ook niet alles. Zal ik een voorbeeld geven? Laatst wilde ik mijn familie en vrienden meenemen naar een bokswedstrijd in Las Vegas, maar dat kon gewoon niet omdat ik geen tijd had”.
Arme jongen.
Typisch (s)linksen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:29 schreef GSbrder het volgende:
Wehehe, met je bolle reet.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een keer na de wedstrijd van Nederland op het WK had ik al veel te veel bier op, en gek genoeg een dansbattle gewonnen, dus stond mijn zelfvertrouwen op een hoogtepunt. Toen liet ik mij verleiden tot een weddenschap: de rest van het jaar met hen gratis bieren als ik van dak naar dak kon springen vanaf hun huis (ik kon vanaf het balkon op de derde makkelijk op het ene dak klimmen). Dat red ik wel dacht ik, dus klom ik op het dak. Toen ik daar stond leek het een eitje. Pas een dag later zag ik op het filmpje dat ik een halve meter omhoog moest springen, al leek het gelijk. Ik heb nog altijd een flink litteken op m'n linkerscheenbeen/knie, waarmee ik tegen de dakkapel knalde van het andere dak.
Islamic boy identifies as gay.quote:
Het valt mij wel weer tegen en ik ben nog niet eens een week vrij geweestquote:Op maandag 4 januari 2016 02:05 schreef Euribob het volgende:
Morgenochtend weer naar de uni. Eens kijken of ik het op tijd uit mijn nest komen nog niet verleerd ben.
Ging er best eenvoudig uit. Toch lekker bijgeslapen.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het valt mij wel weer tegen en ik ben nog niet eens een week vrij geweest
Whehe, zelden zo'n geniaal Telegraaf-verhaal gelezen. Kamal, loterij, Limburg, Telegraaf, journalist. Hulde voor alle betrokkenen.quote:http://www.telegraaf.nl/b(...)l_alsnog_geld__.html
Pechvogel wil alsnog geld
Nico Fassotte
SITTARD -
De 21-jarige Kamal Maihouane uit Sittard zoekt hulp in zijn strijd tegen de Postcodeloterij. De Limburger had te weinig saldo op zijn rekening staan, waardoor het geld van de loten niet werd afgeschreven. Kamal loopt tonnen en misschien wel miljoenen mis. „Ik heb gehuild. Ze hadden me moeten waarschuwen, dan had ik mijn spaarrekening aangesproken om het saldo aan te vullen.”[..]
Ik heb al veel lieve reacties gehad uit het hele land, dat doet wel goed. Nee, van de miljonairs uit de buurt heb ik niets gehoord. Het was wel tof geweest als ze het me financieel mogelijk hadden gemaakt om het aan te vechten.
Watje.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
Drie wekkers gezet, maar een kwartier later eruit dan gepland. Voor mijn doen best aardig.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het valt mij wel weer tegen en ik ben nog niet eens een week vrij geweest
En dat terwijl het gewoon een bewerkt ANP-bericht is.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Whehe, zelden zo'n geniaal Telegraaf-verhaal gelezen. Kamal, loterij, Limburg, Telegraaf, journalist. Hulde voor alle betrokkenen.
quote:Liebe Leserinnen und Leser,
im Unterschied zu vielen anderen Artikeln auf SPIEGEL ONLINE finden Sie unter diesem Text kein Forum. Leider erreichen uns zum Thema Flüchtlinge so viele unangemessene, beleidigende oder justiziable Forumsbeiträge, dass eine gewissenhafte Moderation nach den Regeln unserer Netiquette kaum mehr möglich ist. Deshalb gibt es nur unter ausgewählten Artikeln zu diesem Thema ein Forum. Wir bitten um Verständnis.
Ik was maar een kwartier te laat.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:22 schreef 99.999 het volgende:
Ja echt soepel ging het niet vanochtend.
Verstandig.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:22 schreef Reya het volgende:
Naschrift bij artikelen over vluchteling op de website van Der Spiegel:
[..]
Radicaal-rechts haatforum de Elsevier heeft inmiddels dezelfde tekst staan bij haar artikelen.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook in het Duits? Dat zou me eerder iets voor de Telegraaf lijken.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Radicaal-rechts haatforum de Elsevier heeft inmiddels dezelfde tekst staan bij haar artikelen.
quote:Op maandag 4 januari 2016 09:28 schreef Ryon het volgende:
Wel een mooi kansje voor Fok!. Klaarliggen is er behoefte aan een plek waar mensen massaal beledigende dingen over vluchtelingen kwijt kunnen. Misschien een markt waaen NWS op in kan springen?
Fok heeft al een gratis abbo uitgedeeld aan de grootste reaguurder van 2015. Duidelijk dat hier al jaren geleden beleid op is gemaakt.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:28 schreef Ryon het volgende:
Wel een mooi kansje voor Fok!. Klaarliggen is er behoefte aan een plek waar mensen massaal beledigende dingen over vluchtelingen kwijt kunnen. Misschien een markt waaen NWS op in kan springen?
Ach beleid. Puur marktwerking dit.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Fok heeft al een gratis abbo uitgedeeld aan de grootste reaguurder van 2015. Duidelijk dat hier al jaren geleden beleid op is gemaakt.
Inspelen op de markt is geen beleidsvoering?quote:
Ik vind het wel interessant. Een trouwe deelnemer had wel even verwittigd mogen worden van het feit dat de incasso niet gelukt was. Andere bedrijven doen dat vaak ook. Zou mooi zijn als hij de zaak wint.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Whehe, zelden zo'n geniaal Telegraaf-verhaal gelezen. Kamal, loterij, Limburg, Telegraaf, journalist. Hulde voor alle betrokkenen.
Die kerel is ook aardig doorgedraaid, heb ik het idee.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Struggles van Cristiano Ronaldo: “Wellicht hebben wij voetballers de mooiste baan: veel geld, auto's en huizen. Maar dat is ook niet alles. Zal ik een voorbeeld geven? Laatst wilde ik mijn familie en vrienden meenemen naar een bokswedstrijd in Las Vegas, maar dat kon gewoon niet omdat ik geen tijd had”.
Arme jongen.
quote:Op maandag 4 januari 2016 09:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant. Een trouwe deelnemer had wel even verwittigd mogen worden van het feit dat de incasso niet gelukt was. Andere bedrijven doen dat vaak ook. Zou mooi zijn als hij de zaak wint.
Niets aan de hand, mensen.quote:Chinese beurshandel volledig stilgelegd na val van 7 procent
Steeds meer Nederlandse kranten en sites kiezen daar ook voor. Er is inderdaad niet tegenop te modden.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Een zekere voorpagina biedt ook ruimte om de ranzigste uitspraken met 'plusjes' te belonen.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:28 schreef Ryon het volgende:
Wel een mooi kansje voor Fok!. Klaarblijkelijk is er behoefte aan een plek waar mensen massaal beledigende dingen over vluchtelingen kwijt kunnen. Misschien een markt waaen NWS op in kan springen?
Ergens wel schokkend hoe mensen werkelijk elke vorm van fatsoen kunnen verliezen als het om vluchtelingen gaat.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Steeds meer Nederlandse kranten en sites kiezen daar ook voor. Er is inderdaad niet tegenop te modden.
De Chinese beurs lijkt mij niet echt een goede afspiegeling van de economie. Er zijn nogal wat vereisten om er op te mogen handelen en de omzet is laag. Nee, dan vormen indicators als maritieme vervoersprijzen en energiegebruik meer betrouwbare maatstaven.quote:
Correct maar helaas geen nieuw inzicht. Ik snap wel dat serieuze media stoppen met dat te faciliteren. Het straalt toch op ze af.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens wel schokkend hoe mensen werkelijk elke vorm van fatsoen kunnen verliezen als het om vluchtelingen gaat.
Geen enkel medium lijkt ook gespaard te blijven; recentelijk kwam hier nog een artikel op de Washington Post voorbij - nota bene over de huizenmarkt - waar in de reacties weer losgegaan werd op immigratie en de islam.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct maar helaas geen nieuw inzicht. Ik snap wel dat serieuze media stoppen met dat te faciliteren. Het straalt toch op ze af.
Sommige media verdienen er zelfs hun geld mee.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct maar helaas geen nieuw inzicht. Ik snap wel dat serieuze media stoppen met dat te faciliteren. Het straalt toch op ze af.
Maar al die huizen worden ook ingepikt door moslims die de VS binnenkomen via de massa-immigratie.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen enkel medium lijkt ook gespaard te blijven; recentelijk kwam hier nog een artikel op de Washington Post voorbij - nota bene over de huizenmarkt - waar in de reacties weer losgegaan werd op immigratie en de islam.
Ook wel wat betreft andere onderwerpen. Denk aan huisdieren en banken. Is ook geen nieuw fenomeen naar mijn idee, hoort een beetje bij het internet en zijn anonimiteit lijkt het wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens wel schokkend hoe mensen werkelijk elke vorm van fatsoen kunnen verliezen als het om vluchtelingen gaat.
Tja, vrijheid van meningsuiting en marktwerking. Het mag, dus het gebeurt.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sommige media verdienen er zelfs hun geld mee.
Wat betreft China lijkt elke vorm van negatieve houding me dan weer niet meer dan terecht.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook wel wat betreft andere onderwerpen. Denk aan huisdieren en banken. Is ook geen nieuw fenomeen naar mijn idee, hoort een beetje bij het internet en zijn anonimiteit lijkt het wel.
Mafketels zijn het.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen enkel medium lijkt ook gespaard te blijven; recentelijk kwam hier nog een artikel op de Washington Post voorbij - nota bene over de huizenmarkt - waar in de reacties weer losgegaan werd op immigratie en de islam.
Volgens mij lukte dat een jaar of 10 geleden nog prima.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook wel wat betreft andere onderwerpen. Denk aan huisdieren en banken. Is ook geen nieuw fenomeen naar mijn idee, hoort een beetje bij het internet en zijn anonimiteit lijkt het wel.
De anonimiteit speelt steeds minder een rol. Kijk maar eens op pakweg Facebook....quote:Op maandag 4 januari 2016 09:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tegelijkertijd moet je er ook weer niet te zwaar aan tillen; uiteindelijk wordt het beeld vooral vormgegeven door een klein groepje dat hard schreeuwt.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, vrijheid van meningsuiting en marktwerking. Het mag, dus het gebeurt.
Valt tegen, hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij lukte dat een jaar of 10 geleden nog prima.
Schuld van China, met hun kolencentrales.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:59 schreef Kowloon het volgende:
Overigens, het is 4 januari! Dan is de laatste Elfstedentocht alweer 19 jaar geleden.
Het is inderdaad een klein groepje dat het verpest voor de rest.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegelijkertijd moet je er ook weer niet te zwaar aan tillen; uiteindelijk wordt het beeld vooral vormgegeven door een klein groepje dat hard schreeuwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |