SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Wij halen onze drank bij:![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Het zou mij niks verbazen als hij onder één hoedje speelde met Anderson. Ik heb net vernomen dat hij oogproblemen heeft en dit mogelijk wel zijn laatste kunstje is. Barney is en blijft een barmhartige Samaritaan die zijn eigen geluk graag opzij schuift voor hulpbehoevendequote:Op zondag 3 januari 2016 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die extra legs hakken er toch in.
22:10quote:Op zondag 3 januari 2016 22:04 schreef franklop het volgende:
Zullen ze Anderson/Lewis voor 23u nog voor de camera van RTL krijgen?
Anderson is prima te verstaanquote:Op zondag 3 januari 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Normaal niet fijn dat Sjak erdoorheen praat, maar bij Anderson mag het wel
Barney heeft zijn kleinzoon, daar kan geen WK overwinning tegenop.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij onder één hoedje speelde met Anderson. Ik heb net vernomen dat hij oogproblemen heeft en dit mogelijk wel zijn laatste kunstje is. Barney is en blijft een barmhartige Samaritaan die zijn eigen geluk graag opzij schuift voor hulpbehoevende
RTL kan wel wat langer wachten...dat is niet om aan te horenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:04 schreef franklop het volgende:
Zullen ze Anderson/Lewis voor 23u nog voor de camera van RTL krijgen?
Komt vanavond nog jaquote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Krijgen we nu pl deelnemers? Anders kunne we zappen
Het hele jaar onder Lewis liggen voor maar 150kquote:Op zondag 3 januari 2016 22:04 schreef bombmannl het volgende:
Die vriendin van Lewis huilt puur om die gemiste £150.000
Ja dat gaat echt hardquote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef Grifte het volgende:
Wel (mocro) petje af voor Lewis, geweldig WK gespeeld. Jammer alleen dat er geen Lewis - MVG potje in zat dit toernooi.
Misselijkmakend dat die Anderson Barney niet bedankt.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Barney heeft zijn kleinzoon, daar kan geen WK overwinning tegenop.
Een setjequote:Op zondag 3 januari 2016 22:06 schreef Falco het volgende:
Had het Lewis iets meer gegund maar soit
Vorige keer duurde die finale Veel langer toch btw?
Welnee, vorig jaar keek ik ook maar 10 minutenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:06 schreef Falco het volgende:
Had het Lewis iets meer gegund maar soit
Vorige keer duurde die finale Veel langer toch btw?
lewis stond er tochquote:
Ja, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat er andere fokkers komen morgen.quote:
Misschien tijdens de PL.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie weet nog tot ziens in het dartstopic
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:08 schreef Zorro het volgende:
Niet overgeschakeld zijn naar de Lakeside clash tussen Asada en Labanauskas
Lekker degraderen in de PLquote:Op zondag 3 januari 2016 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Lewis heeft alles gegeven. Dat worden weer 11 dramatische maanden dit jaar. [ afbeelding ]
Ik vind die 74 gemiddeld potjes op zich wel leuk.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:08 schreef AchJa het volgende:
Nou, nu net als elk jaar weer teleurgesteld worden door de BDO...
Ze moeten dan eigenlijk een soort B-Liek voor dat soort lui makenquote:
De eerste wedstrijd van enig niveau daar.quote:
smithquote:Op zondag 3 januari 2016 22:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie zal er nieuw in de PL komen (vergeleken met vorig seizoen) denken jullie?
Sunquote:Op zondag 3 januari 2016 22:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Kan nog best een geinig toernooitje wordenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten dan eigenlijk een soort B-Liek voor dat soort lui maken
Nog meer uitmelken
Gokte je goedquote:
De eerste niet-Engelsman/Schot/Nederlander staat 14e op de OoM, da's wel jammerquote:Op zondag 3 januari 2016 22:11 schreef luckass het volgende:
ik kijk uit naar de world cup voor landenteams.
Big Daddy.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja das echt jammer. Ik vind alleen de majors nog echt topquote:Op zondag 3 januari 2016 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten dan eigenlijk een soort B-Liek voor dat soort lui maken
Nog meer uitmelken
Bird is the wordquote:Op zondag 3 januari 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Die Bunting lijkt op een cartoonfiguur.
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
VAN GERWEN
ANDERSON
LEWIS
TAYLOR
WRIGHT
WADE
SMITH
CHISNALL
VAN BARNEVELD
THORNTON
Zei ik toch alquote:Op zondag 3 januari 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
VAN GERWEN
ANDERSON
LEWIS
TAYLOR
WRIGHT
WADE
SMITH
CHISNALL
VAN BARNEVELD
THORNTON
dat jaquote:
quote:
Niemand die hem dus kan haten.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Confetti het volgende:
Die Marcel doet dit werk ook al 20 jaar en nog steeds zit er geen enkele kleur aan die man.
afgelopen jaar de weg ophoog, nu een constant jaar en volgend jaar erbijquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand die hem dus kan haten.
Op het WK na een zeer matig verschijnen op de TV-toernooienquote:Op zondag 3 januari 2016 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afgelopen jaar de weg ophoog, nu een constant jaar en volgend jaar erbij
quote:BREDA - Darter Jelle Klaasen (28) heeft donderdag een taakstaf van 16 uur geaccepteerd omdat hij een aantal naaktfoto's van zichzelf naar een minderjarig meisje heeft verstuurd.
Het Openbaar Ministerie in Breda heeft dat bekendgemaakt. Aan het verstandelijk beperkte meisje moet hij bijna 400 euro schadevergoeding betalen.
Bij het voorstel van de straf heeft de officier van justitie volgens een woordvoerster rekening gehouden met de mediabelangstelling die de zaak heeft gehad en de inkomstenderving waar de darter mee te maken kreeg.
In augustus bood de darter uit Alphen (Noord-Brabant) zijn excuses al aan in een verklaring en liet hij weten zich neer te leggen bij een straf. ''Ik schaam mij diep en baal er enorm van dat ik zo stom ben geweest."
Na dit WK wel, 9equote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef cheese. het volgende:
Even serieus, Barney staat toch niet in de top 10 van de wereld??
Dat dacht ik ook, was toch 16e? Of is ie na het WK zo hard gestegen?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef cheese. het volgende:
De Knar komt bijna ieder jaar ver en is commercieel veel waardquote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef cheese. het volgende:
Jawel?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef cheese. het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb ik het gemist of is er dit WK geen filmpje van Scholten geweest in de legende serie? Apart.
Gaat vrij hard als je hier de halve finale haalt, zeker als anderen inleveren door vroegtijdige uitschakelen. De verschillen buiten de top acht zijn niet gek groot.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, was toch 16e? Of is ie na het WK zo hard gestegen?
en hij heeft nu twee halve finales die meetellen in de OOM, dat telt helemaal hard aanquote:Op zondag 3 januari 2016 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gaat vrij hard als je hier de halve finale haalt, zeker als anderen inleveren door vroegtijdige uitschakelen. De verschillen buiten de top acht zijn niet gek groot.
Je krijgt ook geld als je laatste wordt, dus in die zin welquote:Op zondag 3 januari 2016 22:24 schreef rubbereend het volgende:
Krijgen ze in de PL eigenlijk alleen aan het einde voor de laatste 4 betaald of krijgen ze per avond nog geld?
Ja, Coquote:Op zondag 3 januari 2016 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij zei toch dat lenzen geen optie was?
Koos zijn Engels is niet zo best blijkbaarquote:Op zondag 3 januari 2016 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij zei toch dat lenzen geen optie was?
twitter:HonestManDWS twitterde op zondag 03-01-2016 om 22:09:30Watching the #Lakeside2016 darts after that #PDCWorldChampionship final is equivalent to snogging your sister after pumping Miss World! reageer retweet
300*125 = 37500 louter kwaliteitspostsquote:Op zondag 3 januari 2016 22:27 schreef franklop het volgende:
Record aantal topics ook hier, vorig jaar 109, nu 125
Ik jou niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat ben ik blij dat het is afgelopen, ik ben jullie allemaal helemaal zat.
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Een maandje geen Maijer
Het was een fantastisch WK om te volgen, mede dankzij dit meer dan uitstekende topic en de topusers die daarin postten
Nou als je even mee verhuist naar het Lakeside topic hoef je me niet te missen.quote:
grootste teleurstelling de opkomst van Van Duijvenbodequote:Op zondag 3 januari 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn meest positieve verrassingen waren Norris en De Zwaan.
Mijn grootste teleurstelling was Marcel Maijer.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grootste teleurstelling de opkomst van Van Duijvenbode
RT.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grootste teleurstelling de opkomst van Van Duijvenbode
MvG moet zich het komende jaar extra focussen op het heroveren van de WGP en het WK.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
MvG straks weer terug met 110 gemiddeld op de Masters.
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:37 schreef Szura het volgende:
Hebben we de postranglijst voor deze reeks?
Dit weet jij vast welquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef Grifte het volgende:
Wel (mocro) petje af voor Lewis, geweldig WK gespeeld. Jammer alleen dat er geen Lewis - MVG potje in zat dit toernooi.
nr / aantal posts / gebruikerquote:Op zondag 3 januari 2016 22:37 schreef Szura het volgende:
Hebben we de postranglijst voor deze reeks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Graag gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Een maandje geen Maijer
Het was een fantastisch WK om te volgen, mede dankzij dit meer dan uitstekende topic en de topusers die daarin postten
Sinds jij zei dat darten een sport is, ben je meer dan welkomquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
nr / aantal posts / gebruiker
01 3770 Tagliano
02 3407 Ajacied422
03 2019 Anoonumos
04 1925 Mani89
05 1586 Szura
06 1272 luckass
07 1125 hafcfan
08 0834 IkeDubaku99
09 0788 Frozen-assassin
10 0742 Rickertman96
11 0731 haags_kwartiertje
12 0658 PowerLoungen
13 0637 onlogisch
14 0635 Van_Poppel
15 0618 Zipportal
16 0514 Pascalus
17 0485 opperkleurder
18 0449 Mexicanobakker
19 0423 Max23
20 0395 H0D3NPYLUhuh, best hard gestegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd me meer bezig met het filosoferen over het mentale geweten van Smith en zestien weken Premier League.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Knap hoor. Dit gaat Ajacied422 niet leuk vinden.
Neem een sabbatical. Je merkt dat dat Roland Scholten goed doet.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme 12,5 topic volgepost in mijn eentje
Misschien ietwat veel van het goede
Ik zal het rustig aan doen bij Lakeside, tenzij Hankey gaat shinenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neem een sabbatical. Je merkt dat dat Roland Scholten goed doet.
Dat wordt echt één van de grootste cumbacks in de sportgeschiedenis indien hij besluit terug te keren.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neem een sabbatical. Je merkt dat dat Roland Scholten goed doet.
Acht pints per bezoeker is ook niet kinderachtig.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
@DaveClarkTV: Stats @SkySportsDarts
15 days
38317 Darts thrown
1x9 darter
620x180's
5x170 c/o
Winner £300,000
66,000 fans
Nearly 500,000 Pints sold
Meh, kan de rest wel winnen voor je ranking enzo, maarer is er maar 1 die telt.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
MvG straks weer terug met 110 gemiddeld op de Masters.
Ik mis er een belangrijkequote:Op zondag 3 januari 2016 23:06 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers: 16 geweldige foto's van het WK darts
twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 03-01-2016 om 19:45:22One more walk on for the @PDCDartsDancers this year. Thanks ladies!https://t.co/NgSp6OsVQb reageer retweet
helaas had onze fotoleverancier daar geen foto's vanquote:Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mis er een belangrijke
PDC Danseressen
ProShotsquote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas had onze fotoleverancier daar geen foto's van
gelukkig was deze er wel 16 geweldige foto's van het WK dartsquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig was deze er wel 16 geweldige foto's van het WK darts
Matpartijen? Wie danquote:Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef Red_85 het volgende:
Dit wk had alles. Veegpartijen, verrassingen, matpartijen, werkdarts, thrillers, 170s, 9darters en een knappe finale.
Dat bedoelden ze dus niet hè.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Bepaalde uitspraken van Jelle hebben niet geholpen
[..]
Waar staat dat dan? Ik had gelezen dat hij schreef dat hij niet met een bril kon spelen omdat hij dan zn hele worp moest veranderen omdat zijn pijl te dicht langs zn ogen gaat.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:02 schreef hafcfan het volgende:
Garry gaat vanaf nu met bril spelen. Ben benieuwd of hij dan ook dit niveau kan halen. Alsnog heeft dat rekenen natuurlijk niks met zijn zicht te maken.
gisteravond in het interview na de wedstrijd zei hij dat er nu waarschijnlijk toch iets zal moeten gebeuren want het wordt wel heel slecht nuquote:Op maandag 4 januari 2016 12:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waar staat dat dan? Ik had gelezen dat hij schreef dat hij niet met een bril kon spelen omdat hij dan zn hele worp moest veranderen omdat zijn pijl te dicht langs zn ogen gaat.
Geen vuisten... Waarom direct zo?quote:
Dat zij co stompe gisteren omdat hij Anderson niet verstond. In het interview na de wedstrijd gaf hij aan nu serieus de overweging te gaan nemen, na jaren van uitstellen.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waar staat dat dan? Ik had gelezen dat hij schreef dat hij niet met een bril kon spelen omdat hij dan zn hele worp moest veranderen omdat zijn pijl te dicht langs zn ogen gaat.
Ja geen idee. Met open mond naar gekeken.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja dankje! Geniaal! Waar dat ineens vandaan kwam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |