Niemand die hem dus kan haten.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Confetti het volgende:
Die Marcel doet dit werk ook al 20 jaar en nog steeds zit er geen enkele kleur aan die man.
afgelopen jaar de weg ophoog, nu een constant jaar en volgend jaar erbijquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand die hem dus kan haten.
Op het WK na een zeer matig verschijnen op de TV-toernooienquote:Op zondag 3 januari 2016 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afgelopen jaar de weg ophoog, nu een constant jaar en volgend jaar erbij
quote:BREDA - Darter Jelle Klaasen (28) heeft donderdag een taakstaf van 16 uur geaccepteerd omdat hij een aantal naaktfoto's van zichzelf naar een minderjarig meisje heeft verstuurd.
Het Openbaar Ministerie in Breda heeft dat bekendgemaakt. Aan het verstandelijk beperkte meisje moet hij bijna 400 euro schadevergoeding betalen.
Bij het voorstel van de straf heeft de officier van justitie volgens een woordvoerster rekening gehouden met de mediabelangstelling die de zaak heeft gehad en de inkomstenderving waar de darter mee te maken kreeg.
In augustus bood de darter uit Alphen (Noord-Brabant) zijn excuses al aan in een verklaring en liet hij weten zich neer te leggen bij een straf. ''Ik schaam mij diep en baal er enorm van dat ik zo stom ben geweest."
Na dit WK wel, 9equote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef cheese. het volgende:
Even serieus, Barney staat toch niet in de top 10 van de wereld??
Dat dacht ik ook, was toch 16e? Of is ie na het WK zo hard gestegen?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef cheese. het volgende:
De Knar komt bijna ieder jaar ver en is commercieel veel waardquote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef cheese. het volgende:
Jawel?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef cheese. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |