Ja, Coquote:Op zondag 3 januari 2016 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij zei toch dat lenzen geen optie was?
Koos zijn Engels is niet zo best blijkbaarquote:Op zondag 3 januari 2016 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij zei toch dat lenzen geen optie was?
twitter:HonestManDWS twitterde op zondag 03-01-2016 om 22:09:30Watching the #Lakeside2016 darts after that #PDCWorldChampionship final is equivalent to snogging your sister after pumping Miss World! reageer retweet
300*125 = 37500 louter kwaliteitspostsquote:Op zondag 3 januari 2016 22:27 schreef franklop het volgende:
Record aantal topics ook hier, vorig jaar 109, nu 125
Ik jou niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat ben ik blij dat het is afgelopen, ik ben jullie allemaal helemaal zat.
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Een maandje geen Maijer
Het was een fantastisch WK om te volgen, mede dankzij dit meer dan uitstekende topic en de topusers die daarin postten
Nou als je even mee verhuist naar het Lakeside topic hoef je me niet te missen.quote:
grootste teleurstelling de opkomst van Van Duijvenbodequote:Op zondag 3 januari 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn meest positieve verrassingen waren Norris en De Zwaan.
Mijn grootste teleurstelling was Marcel Maijer.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grootste teleurstelling de opkomst van Van Duijvenbode
RT.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grootste teleurstelling de opkomst van Van Duijvenbode
MvG moet zich het komende jaar extra focussen op het heroveren van de WGP en het WK.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
MvG straks weer terug met 110 gemiddeld op de Masters.
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:37 schreef Szura het volgende:
Hebben we de postranglijst voor deze reeks?
Dit weet jij vast welquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef Grifte het volgende:
Wel (mocro) petje af voor Lewis, geweldig WK gespeeld. Jammer alleen dat er geen Lewis - MVG potje in zat dit toernooi.
nr / aantal posts / gebruikerquote:Op zondag 3 januari 2016 22:37 schreef Szura het volgende:
Hebben we de postranglijst voor deze reeks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Graag gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Een maandje geen Maijer
Het was een fantastisch WK om te volgen, mede dankzij dit meer dan uitstekende topic en de topusers die daarin postten
Sinds jij zei dat darten een sport is, ben je meer dan welkomquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |