Nou ja. Afgelopen zomer won Duitsland met 3-0quote:Op maandag 4 januari 2016 15:33 schreef Riofan83 het volgende:
Met het niveau van vandaag gaan ze Turkije never nooit verslaan.
Wat een domper dit. De volleybal-OKT-stress die de Nederlandse dames al sinds 2000 hebben, is er weer!! Waarom gaat het ALTIJD fout op het OKT?
Dat is na vandaag wel de enige goede conclusie ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja. Afgelopen zomer won Duitsland met 3-0
Dus zijn die niet gewoon een maatje te groot?
Toen ging het in de eerste set ook prima tot aan het einde van de 1e set. Maar ik ga er vanuit dat het nu wel doorzet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:42 schreef BobW het volgende:
Stuk beter dan tegen Duitsland tot nu toe.
Jijquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:04 schreef superniger het volgende:
Dit gaan ze weggeven. Ik voorspel een 3-2 nederlaag voor Nederland.
Daar ziet het niet naar uit, 3e set mogen ze niet meer weggeven (13-5 voor).quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:21 schreef TheArt het volgende:
Wtf 25-14 en 25-10Wat gebeurt hier joh. Ik geloof er niets van dat Turkije het helemaal opzettelijk weggeeft. Die hele tribunes zitten vol. Maak het dan nog hoogstens spannend in de sets.
Maar 1 van de komende 3 sets winnen is voldoende. En asjeblieft, geen Polen-Rusland scenario (van 2-0 naar 2-3 dus).
Cadeau lijkt me sterk, denk dat Oranje sterk speelt en Turkije een mindere dag heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Nederland zo goed of Turkije zo matig of is dit een cadeau?
En sowieso wordt Turkije met deze stand ook 2de in de poule, die hadden sowieso wel 2 sets willen winnen, lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cadeau lijkt me sterk, denk dat Oranje sterk speelt en Turkije een mindere dag heeft.
Minimaal tweede bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En sowieso wordt Turkije met deze stand ook 2de in de poule
Als ze met 3-0 of 3-1 van Kroatie winnen is NL toch eerste in de poule?quote:
Winnen toch voldoende ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze met 3-0 of 3-1 van Kroatie winnen is NL toch eerste in de poule?
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze met 3-0 of 3-1 van Kroatie winnen is NL toch eerste in de poule?
Ga er vanuit dat Nederland wel van Kroatiė wint, dus 2de in de poulequote:
Met 3-2 winst hebben Turkije en Nederland beide zes punten. Weet niet wat voorgaat, sets of onderling resultaat.quote:
Als NL 3-2 wint hebben ze ook beter setsaldo (8-5 om 6-4), dus winst lijkt voldoendequote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met 3-2 winst hebben Turkije en Nederland beide zes punten. Weet niet wat voorgaat, sets of onderling resultaat.
Jep, ook met 3-2 wordt Nederland 1e. Dan komt het namelijk net als Turkije op 6 punten, maar Nederland heeft het onderlinge duel gewonnen en wordt dus 1e.quote:
Nee Duitsland heeft nu 5 punten, Nederland nu nog 4.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Nederland is toch niet sowieso al door?
zelfs bij een 3-2 verlies eindigen ze achter Duitsland op setsaldoquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Nederland is toch niet sowieso al door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |