Cadeau lijkt me sterk, denk dat Oranje sterk speelt en Turkije een mindere dag heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Nederland zo goed of Turkije zo matig of is dit een cadeau?
En sowieso wordt Turkije met deze stand ook 2de in de poule, die hadden sowieso wel 2 sets willen winnen, lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cadeau lijkt me sterk, denk dat Oranje sterk speelt en Turkije een mindere dag heeft.
Minimaal tweede bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En sowieso wordt Turkije met deze stand ook 2de in de poule
Als ze met 3-0 of 3-1 van Kroatie winnen is NL toch eerste in de poule?quote:
Winnen toch voldoende ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze met 3-0 of 3-1 van Kroatie winnen is NL toch eerste in de poule?
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze met 3-0 of 3-1 van Kroatie winnen is NL toch eerste in de poule?
Ga er vanuit dat Nederland wel van Kroatiė wint, dus 2de in de poulequote:
Met 3-2 winst hebben Turkije en Nederland beide zes punten. Weet niet wat voorgaat, sets of onderling resultaat.quote:
Als NL 3-2 wint hebben ze ook beter setsaldo (8-5 om 6-4), dus winst lijkt voldoendequote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met 3-2 winst hebben Turkije en Nederland beide zes punten. Weet niet wat voorgaat, sets of onderling resultaat.
Jep, ook met 3-2 wordt Nederland 1e. Dan komt het namelijk net als Turkije op 6 punten, maar Nederland heeft het onderlinge duel gewonnen en wordt dus 1e.quote:
Nee Duitsland heeft nu 5 punten, Nederland nu nog 4.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Nederland is toch niet sowieso al door?
zelfs bij een 3-2 verlies eindigen ze achter Duitsland op setsaldoquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Nederland is toch niet sowieso al door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |