Nou ja. Afgelopen zomer won Duitsland met 3-0quote:Op maandag 4 januari 2016 15:33 schreef Riofan83 het volgende:
Met het niveau van vandaag gaan ze Turkije never nooit verslaan.
Wat een domper dit. De volleybal-OKT-stress die de Nederlandse dames al sinds 2000 hebben, is er weer!! Waarom gaat het ALTIJD fout op het OKT?
Dat is na vandaag wel de enige goede conclusie ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja. Afgelopen zomer won Duitsland met 3-0
Dus zijn die niet gewoon een maatje te groot?
Toen ging het in de eerste set ook prima tot aan het einde van de 1e set. Maar ik ga er vanuit dat het nu wel doorzet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:42 schreef BobW het volgende:
Stuk beter dan tegen Duitsland tot nu toe.
Jijquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:04 schreef superniger het volgende:
Dit gaan ze weggeven. Ik voorspel een 3-2 nederlaag voor Nederland.
Daar ziet het niet naar uit, 3e set mogen ze niet meer weggeven (13-5 voor).quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:21 schreef TheArt het volgende:
Wtf 25-14 en 25-10Wat gebeurt hier joh. Ik geloof er niets van dat Turkije het helemaal opzettelijk weggeeft. Die hele tribunes zitten vol. Maak het dan nog hoogstens spannend in de sets.
Maar 1 van de komende 3 sets winnen is voldoende. En asjeblieft, geen Polen-Rusland scenario (van 2-0 naar 2-3 dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |