SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Nu jij nog.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, je begint verstandige dingen te zeggen.
Ted Hankey kun jij ook waarderenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind alleen Martin Adams een baas.
nu welquote:Op zondag 3 januari 2016 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit interview gaat dus niet over Lewis
Jeugdpuistjesquote:Op zondag 3 januari 2016 00:03 schreef b2py het volgende:
Lewis ziet er uit als een puber met dat gezicht
Ik juich voor hoog tempo, belachelijk goed scoren, spanning en finishgenotquote:
Ditquote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor niemand.
Just sit and enjoy.
Gloryhunter.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor niemand.
Just sit and enjoy.
Nederland.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij sowieso een huldiging krijgt a.s. maandag.
Denk dat er wel een dialectje bij zit ja. Kan dat ook niet goed verstaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef La_Moustache het volgende:
Ligt het aan mij of praat die Lewis abnormaal Engels? Versta er geen kut van
lolquote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij sowieso een huldiging krijgt a.s. maandag.
Na vandaag zijn we wel toe aan een leuke finale. Anders gaat t toernooi kut uit.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik juich voor hoog tempo, belachelijk goed scoren, spanning en finishgenot
Sorry, ik ben behoorlijk aangeschoten.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke sneer met nog 363 dagen in 2016 te gaan.
Waarvan akte.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is gewoon ook niet heel goed van Jelle
Ik ben voor Martins Adams.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Als Ted Hankey geen wereldkampioen wordt maak ik er denk ik een eind aan.
Dan ben je op je best. Ga zo door, maar drink met mate.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik ben behoorlijk aangeschoten.
DARTEN IS EEN SPORTquote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Ow wacht...
Valt wel mee. Oxford English hoor je daar sowieso vrij weinig.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef La_Moustache het volgende:
Ligt het aan mij of praat die Lewis abnormaal Engels? Versta er geen kut van
Oké, doei.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Als Ted Hankey geen wereldkampioen wordt maak ik er denk ik een eind aan.
Het land dat jou een dak boven je hoofd heeft gegeven.quote:
Bedankt, Tess.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je op je best. Ga zo door, maar drink met mate.
twitter:N_vd_m twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 22:46:56Als die wint ga ik maandag naar de huldiging in Barneveld! #rtl7darts #wkdarts reageer retweet
Dit is sowieso het meest genottelijke WK ooit, heeft echt allesquote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Na vandaag zijn we wel toe aan een leuke finale. Anders gaat t toernooi kut uit.
Het land van Theo van Gogh, en Mohammed B.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het land dat jou een dak boven je hoofd heeft gegeven.
Hij komt toch uit Goes?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het land dat jou een dak boven je hoofd heeft gegeven.
Het is nog beter dan vorig jaar.quote:
Ja, dat is tong80quote:Op zondag 3 januari 2016 00:07 schreef schoolstudent het volgende:
Is die jongen met die viesdik vlag een bekende Fok!ker?
Dat ontkent hij dan weer, ik weet niet meer wat ik moet geloven.quote:
Nu kunnen we hem voor de rest van zijn FOK!bestaan jennen met deze vlijmscherpe pennen van zijn zijde.quote:
Vanaf nu welquote:Op zondag 3 januari 2016 00:07 schreef schoolstudent het volgende:
Is die jongen met die viesdik vlag een bekende Fok!ker?
ontopic graagquote:Op zondag 3 januari 2016 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
'De Dakar-rally is opgeschrikt door een ongeluk van de Chinese rijders Guo Meiling en Liao Min die tijdens de druk bezochte proloog met hun MINI van de weg raakten en daarbij vier toeschouwers verwondden.'
kut vrouwen
Waarvan akte.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
'De Dakar-rally is opgeschrikt door een ongeluk van de Chinese rijders Guo Meiling en Liao Min die tijdens de druk bezochte proloog met hun MINI van de weg raakten en daarbij vier toeschouwers verwondden.'
kut vrouwen
Ik doe meequote:Op zondag 3 januari 2016 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Klaasen de finale haalt neem ik 2 maanden lang een Klaasen UI.
Moet jij weten.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze vragen er zelf om. Dakar is immers geen sport.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
kut vrouwen
Bewaren we evenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, het is een stad in Afrika.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze vragen er zelf om. Dakar is immers geen sport.
Ze rijden niet eens meer van/naar Dakar.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, het is een stad in Afrika.
Krijg lekker ebola joh gek.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, het is een stad in Afrika.
Dakar - Dakar en weer terug!quote:Op zondag 3 januari 2016 00:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze rijden niet eens meer van/naar Dakar.
Dan ben je al welkom geheten.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens zien nadat ik klaar ben met je.
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben echt grappig als ik aangeschoten ben.
Dat laten we tegenwoordig aan jou over.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je je ook indekken voor deze wedstrijd?
Ik ben nuchter, kun je nagaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:11 schreef Cavaliers het volgende:
Wacht maar tot je morgen wakker wordt.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:11 schreef Cavaliers het volgende:
En dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je morgen wakker wordt.
Dus jij bent dat viesdikke wijf daarquote:Op zondag 3 januari 2016 00:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Gary gooit er in de finale nog één. Voor mij.
Doet hij dat nou nog steeds?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je je ook indekken voor deze wedstrijd?
En dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:12 schreef DrNick het volgende:
Jelle kan er nog 5-1 van maken natuurlijk.
Ik heb hem echt 1000340394032493274387439 keer gewezen op die ongein. Maar hij blijft maar doorgaan. Zelfs voor Roda of Willem II thuis. Ik word er echt helemaal gek van, weet je dat GGMM.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet hij dat nou nog steeds?
Wanneer wordt die jongen eens volwassen?
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jelle Klaasen wordt woensdagmiddag gehuldigd op de Kinderdijk. Zojuist bevestigd.
Zelfmoord denk ikquote:Op zondag 3 januari 2016 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Frank Verhoeven gaat zo de dienstregeling platleggen
Met andere opkomstmuziek ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, als Jelle die eerste dubbel had geraakt, zou het een andere wedstrijd zijn geweest.
Magi?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:14 schreef Cavaliers het volgende:
Over een uurtje Keveljee tegen de Magi cjongens!!!
2quote:Op zondag 3 januari 2016 00:13 schreef noodgang het volgende:
Hoeveel sets heeft Anderson verloren dit WK? 1 ofzo?
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:14 schreef Cavaliers het volgende:
Woooehoooeeeee!quote:Op zondag 3 januari 2016 00:14 schreef Cavaliers het volgende:
Laten we Barney oppakkenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Wat een deceptie. MVG had nooit van Lewis verloren.
Helemaal wel. Honkbal.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, 2 wedstrijden op één dag?
Dat kan bij geen enkele andere sport!
Topsportquote:Op zondag 3 januari 2016 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gebeurt zeer regelmatig in het dartsquote:Op zondag 3 januari 2016 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yes, hij heeft mn tweet gelezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:15 schreef RipCity het volgende:
Van Barneveld: ,,Normaal gesproken kreeg ik wel 400 sms'jes na mijn wedstrijden, nu zullen het er maar 30 zijn denk ik. De eerste beledigingen stonden alweer op de social media...''
Hij laat zich wel kennen zeg pff.
Zak in elkaar joh .. gek.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:15 schreef RipCity het volgende:
Van Barneveld: ,,Normaal gesproken kreeg ik wel 400 sms'jes na mijn wedstrijden, nu zullen het er maar 30 zijn denk ik. De eerste beledigingen stonden alweer op de social media...''
is dit echt?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:15 schreef RipCity het volgende:
hahahahaquote:Op zondag 3 januari 2016 00:15 schreef RipCity het volgende:
Moet je je voorstellen als MvG gewoon van barney had gewonnen, wat een finale was dat geweestquote:Op zondag 3 januari 2016 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Wat een deceptie. MVG had nooit van Lewis verloren.
Ik wil gewoon even zeggen, dat ik van je hou Day-V.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)p-social-media.dhtml
Laten we het over je kat hebben. Heb je nog leuke foto's van je kat?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slowchat kan in de slowchat.
TR is onderweg.
De liefde is wederzijds.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even zeggen, dat ik van je hou Day-V.
Jammer ik wilde hem nog erin stekenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
PL is na deze afdroogpartij kansloos voor Jelle.
Bayern?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:18 schreef Cavaliers het volgende:
Mani voorspelde Bayern - Lewis 6-4
HAHAHAHAHAHA
Ik ben die foto nu aan het uploaden naar Imgur.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:18 schreef Cavaliers het volgende:
Mani maakt misbruik van mijn toestand.
Yep...dat zou een thriller zijn geworden.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen als MvG gewoon van barney had gewonnen, wat een finale was dat geweest
Wat een liefde, wat een liefde. In dit topic.quote:
Dit jaquote:Op zondag 3 januari 2016 00:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen als MvG gewoon van barney had gewonnen, wat een finale was dat geweest
Ik ben altijd leuk .quote:Op zondag 3 januari 2016 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Cavaliers is zo leuk als ie gezopen heeft.
Mani, je straalt sinds 2016 aangebroken is een en al positiviteit uit. Ga zo door jongenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een liefde, wat een liefde. In dit topic.
Sinds jij vader bent geworden, ben je echt pure zonneschijn op dit forum. Ga zo door!quote:Op zondag 3 januari 2016 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mani, je straalt sinds 2016 aangebroken is een en al positiviteit uit. Ga zo door jongen
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:19 schreef starla het volgende:
Uitspraak van 2016 tot nu toe:
Klaassen: 'ging nét niet...'
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:19 schreef Joezi het volgende:
Sluit dit topic maar, die finale wil geen hont zien
Jammer dat het zo lang duurt voordat hij antwoordt.quote:
Mooi man, zijn we van alle Frank Verhoevens afquote:Op zondag 3 januari 2016 00:20 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
![]()
Knuppel, dit is juist een finale die ik wil zien
Don't feed the troll.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:20 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
![]()
Darten is een sport.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan de bijbel vullen met de profetische uitspraken van Cavaliers in dit topic.
Dankjewel, dit doet mij heel erg goed! Je bent een echte vriend voor mij.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds jij vader bent geworden, ben je echt pure zonneschijn op dit forum. Ga zo door!
Gezuiverd van dit soort typesquote:Op zondag 3 januari 2016 00:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi man, zijn we van alle Frank Verhoevens af
twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Maar wij echte fokkers nietquote:Op zondag 3 januari 2016 00:20 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
![]()
Welk compliment?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een compliment aan je maken
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezuiverd van dit soort typestwitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Zullen we het hem vertellen Mani?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net of jij kans maakt. MANI IS OUT OF YOUR LEAGUE
Maar alleen als de plechtigheid is op de top van de Martinitoren met Johannes die het huwelijk voltrekt.quote:
Gelukkig heeft Duzza afgerekend met Reynolds. Wat een kutfamilie heeft die knakker. Pakte zijn eerste leg bij 2-0 achterstand in Set1, stond de familie te juichen alsof hij al gewonnen hadquote:Op zondag 3 januari 2016 00:21 schreef Szura het volgende:
Scheelt wel dat al die gloryhunters straks ook weer opgeflikkerd zijn.
En dan ook weer verder met BDO goden.
Ik bevestigde dat jouw posts louter waarheid en verstand bevatten. Nattekat vond het echter nodig dat te verwijderenquote:
Die is vanavond overleden. Ik heb die bevestiging zojuist gekregen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi man, zijn we van alle Frank Verhoevens af
Ik denk vandaag nog.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:22 schreef AchJa het volgende:
Morgen krijgt die Lewis toch een pak slaag.
madquote:Op zondag 3 januari 2016 00:22 schreef AchJa het volgende:
Morgen krijgt die Lewis toch een pak slaag.
Nederlands graag.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar alleen als de plechtigheid is op de top van de Martinitoren met Johannes die het huwelijk voltrekt.
Ik eet graag van 2 walletjes, dus even niet nog.quote:
+1quote:Op zondag 3 januari 2016 00:20 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou graag definitieve berichtgeving afwachtenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Die is vanavond overleden. Ik heb die bevestiging zojuist gekregen.
Leukquote:Op zondag 3 januari 2016 00:18 schreef Cavaliers het volgende:
Mani voorspelde Bayern - Lewis 6-4
HAHAHAHAHAHA
Mijn nederige excuses, Tagliano.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bevestigde dat jouw posts louter waarheid en verstand bevatten. Nattekat vond het echter nodig dat te verwijderen
Bij dezen.quote:
FMfWEGowejweojwe Joahanesngniwegjwego2R@#P24tik0=3=4 VOL TREKKENquote:
Dat gaat mij net even te verquote:Op zondag 3 januari 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks op BBC2 de avondregistratie van Lakeside
Dirtyquote:Op zondag 3 januari 2016 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FMfWEGowejweojwe Joahanesngniwegjwego2R@#P24tik0=3=4 VOL TREKKEN
Die van MvG nog triesterquote:Op zondag 3 januari 2016 00:24 schreef Anoonumos het volgende:
De interviews van Raymond zijn zo triest
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer ik wilde hem nog erin steken
Ja gelooft iemand dat (dat het niet expres was). Net zo geloofwaardig als dat Barney gehacked was.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Die van MvG nog triester
O wacht, die zijn er niet
Wat was er al dan niet expres?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ja gelooft iemand dat (dat het niet expres was). Net zo geloofwaardig als dat Barney gehacked was.
Echte sportman. Alleen de eerste plek telt.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:25 schreef Badr_Harry het volgende:
Zak geld mee naar huis boeit barney niets
Nu nog een weekje WK-dartsen bij de BDOquote:Op zondag 3 januari 2016 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wk heeft eigenlijk best lang geduurd. Is vorig jaar begonnen.
Bedankt.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb je echt gemist in de tijd dat je weg was, man,
Nee, ik sla over.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog een weekje WK-dartsen bij de BDO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |