SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Nu jij nog.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, je begint verstandige dingen te zeggen.
Ted Hankey kun jij ook waarderenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind alleen Martin Adams een baas.
nu welquote:Op zondag 3 januari 2016 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit interview gaat dus niet over Lewis
Jeugdpuistjesquote:Op zondag 3 januari 2016 00:03 schreef b2py het volgende:
Lewis ziet er uit als een puber met dat gezicht
Ik juich voor hoog tempo, belachelijk goed scoren, spanning en finishgenotquote:
Ditquote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor niemand.
Just sit and enjoy.
Gloryhunter.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor niemand.
Just sit and enjoy.
Nederland.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij sowieso een huldiging krijgt a.s. maandag.
Denk dat er wel een dialectje bij zit ja. Kan dat ook niet goed verstaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef La_Moustache het volgende:
Ligt het aan mij of praat die Lewis abnormaal Engels? Versta er geen kut van
lolquote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij sowieso een huldiging krijgt a.s. maandag.
Na vandaag zijn we wel toe aan een leuke finale. Anders gaat t toernooi kut uit.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik juich voor hoog tempo, belachelijk goed scoren, spanning en finishgenot
Sorry, ik ben behoorlijk aangeschoten.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke sneer met nog 363 dagen in 2016 te gaan.
Waarvan akte.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is gewoon ook niet heel goed van Jelle
Ik ben voor Martins Adams.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Als Ted Hankey geen wereldkampioen wordt maak ik er denk ik een eind aan.
Dan ben je op je best. Ga zo door, maar drink met mate.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik ben behoorlijk aangeschoten.
DARTEN IS EEN SPORTquote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Ow wacht...
Valt wel mee. Oxford English hoor je daar sowieso vrij weinig.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef La_Moustache het volgende:
Ligt het aan mij of praat die Lewis abnormaal Engels? Versta er geen kut van
Oké, doei.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Als Ted Hankey geen wereldkampioen wordt maak ik er denk ik een eind aan.
Het land dat jou een dak boven je hoofd heeft gegeven.quote:
Bedankt, Tess.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je op je best. Ga zo door, maar drink met mate.
twitter:N_vd_m twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 22:46:56Als die wint ga ik maandag naar de huldiging in Barneveld! #rtl7darts #wkdarts reageer retweet
Dit is sowieso het meest genottelijke WK ooit, heeft echt allesquote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Na vandaag zijn we wel toe aan een leuke finale. Anders gaat t toernooi kut uit.
Het land van Theo van Gogh, en Mohammed B.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het land dat jou een dak boven je hoofd heeft gegeven.
Hij komt toch uit Goes?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het land dat jou een dak boven je hoofd heeft gegeven.
Het is nog beter dan vorig jaar.quote:
Ja, dat is tong80quote:Op zondag 3 januari 2016 00:07 schreef schoolstudent het volgende:
Is die jongen met die viesdik vlag een bekende Fok!ker?
Dat ontkent hij dan weer, ik weet niet meer wat ik moet geloven.quote:
Nu kunnen we hem voor de rest van zijn FOK!bestaan jennen met deze vlijmscherpe pennen van zijn zijde.quote:
Vanaf nu welquote:Op zondag 3 januari 2016 00:07 schreef schoolstudent het volgende:
Is die jongen met die viesdik vlag een bekende Fok!ker?
ontopic graagquote:Op zondag 3 januari 2016 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
'De Dakar-rally is opgeschrikt door een ongeluk van de Chinese rijders Guo Meiling en Liao Min die tijdens de druk bezochte proloog met hun MINI van de weg raakten en daarbij vier toeschouwers verwondden.'
kut vrouwen
Waarvan akte.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
'De Dakar-rally is opgeschrikt door een ongeluk van de Chinese rijders Guo Meiling en Liao Min die tijdens de druk bezochte proloog met hun MINI van de weg raakten en daarbij vier toeschouwers verwondden.'
kut vrouwen
Ik doe meequote:Op zondag 3 januari 2016 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Klaasen de finale haalt neem ik 2 maanden lang een Klaasen UI.
Moet jij weten.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze vragen er zelf om. Dakar is immers geen sport.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
kut vrouwen
Bewaren we evenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, het is een stad in Afrika.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze vragen er zelf om. Dakar is immers geen sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |