SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Dat klopt. Zodra de 2nd unit erin komt, zonder LeBron, spelen ze opeens zijn system. Met ball- en vooral player-movement. Met Bron is het systeem gewoon LeBron/Kyrie iso. LeBron moet ook approval geven voor alle trades en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik het idee dat hij de baas is ipv Blatt
Ze gooien er met de pet naar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Nederlanders kunnen wel goed darten zeg.
Ditquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt. Zodra de 2nd unit erin komt, zonder LeBron, spelen ze opeens zijn system. Met ball- en vooral player-movement. Met Bron is het systeem gewoon LeBron/Kyrie iso. LeBron moet ook approval geven voor alle trades en weet ik veel wat.
Die blijft niet zo lekker in de triple zittenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gooien er met de pet naar.
Wat is er ondermaats aan twee Nederlanders in de halve finale dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
Nederlandse sporters die ondermaats presteren in Europa, je verwacht het niet
Basketball an sich is een toffe sport, maar je gaat toch niet die Amerikaanse commerciële onzin voor je plezier kijken?quote:
kut Ajaxquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
Nederlandse sporters die ondermaats presteren in Europa, je verwacht het niet
Jawel, mooiste sport ter wereld.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Basketball an sich is een toffe sport, maar je gaat toch niet die Amerikaanse commerciële onzin voor je plezier kijken?
Met dat beheersen die jongens die er dan inkomen niet . Kwam ook goed naar voren tegen volgens mij Miamiquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt. Zodra de 2nd unit erin komt, zonder LeBron, spelen ze opeens zijn system. Met ball- en vooral player-movement. Met Bron is het systeem gewoon LeBron/Kyrie iso. LeBron moet ook approval geven voor alle trades en weet ik veel wat.
Live is het wel leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, mooiste sport ter wereld.
Tenzij DE NOR speelt.
Wat gaan we nou meemakenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
111.21, het hoogste gemiddelde ooit op een WK
Anderson nu op 111.57
En niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:47 schreef La_Moustache het volgende:
Hij mist enkele 20, hoe slecht kan je zijn
M.a.w: we zijn fucked, en de Spurs of Dubs winnen de Finals.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met dat beheersen die jongens die er dan inkomen niet . Kwam ook goed naar voren tegen volgens mij Miami
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:48 schreef Geralt het volgende:
Gerrie gaat Lewis compleet slopen morgen.
Ik zie het de Spurs eerder worden . 2de keus van Dubs is op een paar gasten na treurigquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
M.a.w: we zijn fucked, en de Spurs of Dubs winnen de Finals.
Jammer dat we een free pass krijgen in de Eastern Conference.
geen cumbek?quote:
Met een 16 grams pijl. Dat dan weet wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Een pijl boven de 18, je verwacht het niet.
Het enige minpuntje is dat Jelle niet voldoende meekanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste halve finale op een WK wat ik voorlopig met mijn live-ogen gezien heb.
Haha nee hij heeft nog een andere hobby maar die bespreken we maar niet.quote:
Ik merk het.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:52 schreef Cavaliers het volgende:
Voor Mani: ik word altijd heel handtastelijk als ik dronken ben, dus je bent gewaarschuwd.
Dit accepteren we toch nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Dat is vrij normaal in het dartstopic Rickert
Nee..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
Zal Klaasen een Van Barneveldje doen?
Dank je, Hans.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
GARY ANDERSON
Match Average
110.29
Check Out Percentage
57.14% 12/21
JELLE KLAASEN
Match Average
94.49
Check Out Percentage
40% 6/15
bedankt hansquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
GARY ANDERSON
Match Average
110.29
Check Out Percentage
57.14% 12/21
JELLE KLAASEN
Match Average
94.49
Check Out Percentage
40% 6/15
Verschilletje tussen top en subtopquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:53 schreef klaasweetalles het volgende:
barney en klaassen hebben zat kansen gehad maar ze falen bij het laatste pijltje iedere keer...
Gary Buitenaards, Jelle onder de maat...jammerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
GARY ANDERSON
Match Average
110.29
Check Out Percentage
57.14% 12/21
JELLE KLAASEN
Match Average
94.49
Check Out Percentage
40% 6/15
Het is dat Barney nog de eer verdedigde met de halve comebackquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:53 schreef bechirti het volgende:
Allebei de nederlanders vrij kansloos lekker hoor
Lijkt wel een vrouw.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:54 schreef Rickertman96 het volgende:
MVG staat wel vaak in de keuken zeg
#viesdikquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:54 schreef Rickertman96 het volgende:
directeurssalaris zegmaar.quote:
Dat goddelijke lichaam moet ook onderhouden wordenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:54 schreef Rickertman96 het volgende:
Da's toch mooiquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef GGMM het volgende:
Waarom zit er iemand met een Belgisch accent?
Omdat er ook Belgen meekijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef GGMM het volgende:
In het dartstopic is niveau verboden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat gebeurt? Mag niks over basketball ofzo?
Ehmm... nee?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat gebeurt? Mag niks over basketball ofzo?
Ik ben benieuwd of Lewis nog een beetje meekanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef hafcfan het volgende:
Anderson gaat Lewis slachten zoals mvg vorig jaar deed.
Omdat de RTL7DARTS-redactie België heeft geannexeerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef GGMM het volgende:
Zeker!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Hey Perrin, geniet je ook van de wedstrijd?
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef Morendo het volgende:
Klaassen wordt harder aangerand dan een minderjarig autistisch meisje.
omdat het een belg isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef GGMM het volgende:
Allez Klaaassen!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat er ook Belgen meekijken.
Zonde wel. Beter dan de diepgaande RTL pauze analyses.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In het dartstopic is niveau verboden.
Denk het niet. Lewis hypequote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Lewis nog een beetje meekan
TR gemaakt, aub ontopic blijven anders maak ik er nog een.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef GGMM het volgende:
Ik was een post van mijn goede vriend Cavaliers aan het lezen totdat plotseling floeps, de post verdween.
Het is een groot complot. Ik wilde net mijn complimenten aan Mathieu maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Spijtig dat die kwaliteitsposts van ons Cavaliers verwijderd worden.
Heb gebeurde ook in dit topic.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
TR gemaakt, aub ontopic blijven anders maak ik er nog een.
Ik hoop wel dat hij spannender wordt dan de halve finales doen vermoedenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis v Anderson is een prachtige finale.
Zou volgend jaar qua bracket mogelijk moeten zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop een x op Mvg-Anderson. Dat zal wat worden.
6quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel 180's heeft Gary nu?
Klaassen moet ff 2 sets pakken anders haal ik die 180 bet niet
Hopen dat Lewis zijn vorm van eerder dit toernooi haalt, dan wordt het een spektakelstuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kan ik bevestigen en ligt een beetje aan mij denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel topics had het WK darts vorig jaar? Volgens mij zijn we er al ruim overheen namelijk.
Walk over voor Garrygodquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson verloor de WK Finale van Lewis in 2011 terwijl hij vanaf R1 tot de halve finale niet onder de 100 gemiddeld gooide.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus.Lewis maakt morgen geen schijn van kans.
Jij bent dag en nacht op fok nu.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen en ligt een beetje aan mij denk ik
2011 was ook al prachtig.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopen dat Lewis zijn vorm van eerder dit toernooi haalt, dan wordt het een spektakelstuk.
Kerstvakantie en WK darts, dit komt mijn leven niet ten goedequote:Op zondag 3 januari 2016 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent dag en nacht op fok nu.
Gewaagd.quote:
Afkick genot vanaf a.s. maandag voor velen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kerstvakantie en WK darts, dit komt mijn leven niet ten goede
Je hebt zelfs Stijn verslagen. Je bent de nieuwe WK posten!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen en ligt een beetje aan mij denk ik
Welnee, lakesidequote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afkick genot vanaf a.s. maandag voor velen.
We zijn inmiddels 5 jaar verder. Heb het gevoel dat Anderson momenteel veel stabieler gooit (vooral op de dubbels).quote:Op zondag 3 januari 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson verloor de WK Finale van Lewis in 2011 terwijl hij vanaf R1 tot de halve finale niet onder de 100 gemiddeld gooide.
#Leuekfeitjes
wat een leuek feitje. 😊quote:Op zondag 3 januari 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson verloor de WK Finale van Lewis in 2011 terwijl hij vanaf R1 tot de halve finale niet onder de 100 gemiddeld gooide.
#Leuekfeitjes
Ik wil ook een tagjequote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hebt zelfs Stijn verslagen. Je bent de nieuwe WK posten!
Wij houden de afterparty in het Lakeside-topic.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afkick genot vanaf a.s. maandag voor velen.
Linkje plsquote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij houden de afterparty in het Lakeside-topic.
Acquires?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:59 schreef BB-King het volgende:
OnehundredandeeeeeeeeeeightyGary acquires bla bla.
quote:
Ik weet niet of ik dat ook wil gaan volgen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij houden de afterparty in het Lakeside-topic.
Quotequote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef Cavaliers het volgende:
Jongens, ik moet iets heel belangrijks aan jullie bekennen.
Darten is een sport.
met gemiddelden van 53. Nee dank je.quote:
Oei, je begint verstandige dingen te zeggen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef Cavaliers het volgende:
Darten is een sport.
--------quote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef Cavaliers het volgende:
Darten is een sport.
Wielrennen niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef Cavaliers het volgende:
Darten is een sport.
Gewoon doen joh, je lacht de ballen uit je broek of je kijkt naar een aardig niveautjequote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik dat ook wil gaan volgen.
Die mythe klopt niet altijd.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van BDO-toernooien doen mijn ogen pijn.
Ik vind alleen Martin Adams een baas.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon doen je, je lacht de ballen uit je broek of je kijkt naar een aardig niveautje
Vandaag was lang niet slecht
Dat vrouwendartsen met gemiddelden van 63 heeft op zich wel wat.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van BDO-toernooien doen mijn ogen pijn.
Richard Veenstra.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Nu maar hopen dat Wesley Harmes Lakeside wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |