SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Dat klopt. Zodra de 2nd unit erin komt, zonder LeBron, spelen ze opeens zijn system. Met ball- en vooral player-movement. Met Bron is het systeem gewoon LeBron/Kyrie iso. LeBron moet ook approval geven voor alle trades en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik het idee dat hij de baas is ipv Blatt
Ze gooien er met de pet naar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Nederlanders kunnen wel goed darten zeg.
Ditquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt. Zodra de 2nd unit erin komt, zonder LeBron, spelen ze opeens zijn system. Met ball- en vooral player-movement. Met Bron is het systeem gewoon LeBron/Kyrie iso. LeBron moet ook approval geven voor alle trades en weet ik veel wat.
Die blijft niet zo lekker in de triple zittenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gooien er met de pet naar.
Wat is er ondermaats aan twee Nederlanders in de halve finale dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
Nederlandse sporters die ondermaats presteren in Europa, je verwacht het niet
Basketball an sich is een toffe sport, maar je gaat toch niet die Amerikaanse commerciële onzin voor je plezier kijken?quote:
kut Ajaxquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
Nederlandse sporters die ondermaats presteren in Europa, je verwacht het niet
Jawel, mooiste sport ter wereld.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Basketball an sich is een toffe sport, maar je gaat toch niet die Amerikaanse commerciële onzin voor je plezier kijken?
Met dat beheersen die jongens die er dan inkomen niet . Kwam ook goed naar voren tegen volgens mij Miamiquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt. Zodra de 2nd unit erin komt, zonder LeBron, spelen ze opeens zijn system. Met ball- en vooral player-movement. Met Bron is het systeem gewoon LeBron/Kyrie iso. LeBron moet ook approval geven voor alle trades en weet ik veel wat.
Live is het wel leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, mooiste sport ter wereld.
Tenzij DE NOR speelt.
Wat gaan we nou meemakenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
111.21, het hoogste gemiddelde ooit op een WK
Anderson nu op 111.57
En niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:47 schreef La_Moustache het volgende:
Hij mist enkele 20, hoe slecht kan je zijn
M.a.w: we zijn fucked, en de Spurs of Dubs winnen de Finals.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met dat beheersen die jongens die er dan inkomen niet . Kwam ook goed naar voren tegen volgens mij Miami
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:48 schreef Geralt het volgende:
Gerrie gaat Lewis compleet slopen morgen.
Ik zie het de Spurs eerder worden . 2de keus van Dubs is op een paar gasten na treurigquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
M.a.w: we zijn fucked, en de Spurs of Dubs winnen de Finals.
Jammer dat we een free pass krijgen in de Eastern Conference.
geen cumbek?quote:
Met een 16 grams pijl. Dat dan weet wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Een pijl boven de 18, je verwacht het niet.
Het enige minpuntje is dat Jelle niet voldoende meekanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste halve finale op een WK wat ik voorlopig met mijn live-ogen gezien heb.
Haha nee hij heeft nog een andere hobby maar die bespreken we maar niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |