quote:Een man uit Almelo die op nieuwjaarsdag 666.000 euro heeft gewonnen in de Postcodeloterij, blijkt twee weken geleden te zijn overleden. Dat heeft een woordvoerder van de loterij bevestigd aan Tubantia.
Verhaal word nog erger als er al afstand van de erfenis is gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:57 schreef Wespensteek het volgende:
Volgens mij was dit pas een pechvogel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_overleden__.html
[..]
Maakt voor die overleden man weinig meer uit maar voor de erfgenamen natuurlijk wel. Op zich is voor hun wel gunstig dat wordt gekeken naar de marktwaarde van de loten voordat de prijs is gevallen qua erfbelasting.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Verhaal word nog erger als er al afstand van de erfenis is gedaan.
Maar check jij dat iedere maand?quote:Op zondag 3 januari 2016 09:50 schreef Leandra het volgende:
De PCL moet eens beginnen het aantal incasso's te beperken tot 12, dan kun je tenminste op een normale manier zien of de afschrijving voor die maand gelukt is.
Je zal de hoofdprijs hebben gewonnen, staat er een TV ploeg voor je deur om live op TV je pas overleden man te feliciteren, pff dat zou mij ook vreselijk lijken.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maakt voor die overleden man weinig meer uit maar voor de erfgenamen natuurlijk wel. Op zich is voor hun wel gunstig dat wordt gekeken naar de marktwaarde van de loten voordat de prijs is gevallen qua erfbelasting.
Wel mooie TV natuurlijk hoe zo'n BN-er die waarschijnlijk flink betaald krijgt voor dat klusje volledig voor schut komt te staan.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je zal de hoofdprijs hebben gewonnen, staat er een TV ploeg voor je deur om live op TV je pas overleden man te feliciteren, pff dat zou mij ook vreselijk lijken.
Emo-TV ten top.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wel mooie TV natuurlijk hoe zo'n BN-er die waarschijnlijk flink betaald krijgt voor dat klusje volledig voor schut komt te staan.
Nee, ik controleer de afschrijving niet maandelijks, maar het viel me wel op dat er in december 2 keer werd afgeschreven, en ik kan me voorstellen dat als de afschrijving gebeurt van een rekening waar nagenoeg alle afschrijvingen rond de eerste van de maand plaatsvinden, en de PCL afgeschreven is, dat je dan niet verwacht dat er nog een afschrijving gaat plaatsvinden.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar check jij dat iedere maand?
Ik niet. Kijk ook nauwelijks naar de trekkingen.
Maar ik maak wel altijd post van de pcl open. Vaak is het reclame, soms een prijs, maar ook ooit uitleg over veranderde spelelementen, bijvoorbeeld.
Verder hebben wij bij de bank enig krediet op de lopende rekening.
Rood staan kost geld, dus als dit gebeurt, vullen we dat snel weer aan vanaf de spaarrekening. (Gebeurt gelukkig weinig)
Maar goed, doordat we rood mogen staan, kan er, volgens mij, altijd geïnd worden door automatische gemachtigde bedrijven en diensten.
Maar ben wel benieuwd of dit nog een staartje krijgt.
Allemaal je rekening checken om te zien of er weleens na een trekking alsnog is afgeschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is niet de eerste keer dat het gebeurd.. 4 of 5 jaar geleden was er precies een zelfde verhaalquote:Op zondag 3 januari 2016 10:20 schreef danos het volgende:
Ik ben benieuwd of deze zaak nog een staart krijgt, maar inderdaad hopelijk zonder Peter Plasma.
Sowieso wel een interessante casus tov die kansloze van mensen die uberhaupt niet meespeelden of mensen die tijdens een tv show per ongeluk op knoppen drukken.
Goede doelen.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ach, hij krijgt in ieder geval wel een bloemetje: www.1limburg.nl/bloemetje(...)ij?context=section-1
"En dit is dus hoe we je buren die miljoenen gaan geven.."quote:Maihouane laat weten dat hij inmiddels een telefoontje heeft gehad van de Postcode Loterij. Naast het bosje bloemen, mag hij ook een kijkje achter de schermen nemen bij het buurtfeest dat de Postcode Loterij voor de winnaars in Sittard organiseert.
Ga je nu op de man spelen.... ?quote:Op zondag 3 januari 2016 09:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een sneu figuur ben jij, en kennelijk ook nog exemplarisch voor Nederland, ik heb ook vrienden/familie die miljonair zijn, maar denk je nu echt dat mij dat uitmaakt? Je doet of je voor het leven getekend bent als je buren miljonair worden.
Daar moet je je niets van aantrekken.quote:Op zondag 3 januari 2016 03:14 schreef Vallon het volgende:
Kan mij nog wel herinneren dat buren zeiden leuk hè ik heb xyz (lamp of fiets) , oohhh jij niet en dan met een rare blik wegkijken en zeggen dat ze het zielig vinden.
Ik vind het vervelend dat ik mij niet kan onttrekken aan "prijzen" puur en alleen omdat ik niet heb betaald voor een lot maar wel met een herkenbare code (die mij min of meer identif
Man man man.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ga je nu op de man spelen.... ?
Mijn reactie staat los van het feit wat mijn financiële status is, waar ik zeker geen reden tot klagen heb en al helemaal niet onder de indruk ben van iemands verkregen vermogen... wat meestal ten koste is gegaan van of door anderen..
Het feit dat jij meespelen/meedoen anders ervaart staat totaal los hoe het plaatsvindt.
Je kan al wat snappen hoe ik het benaderquote:Op zondag 3 januari 2016 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar moet je je niets van aantrekken.
Ik zou hen proficiat wensen met die lelijke reclamefiets na er veel geld voor betaald te hebben. Ja, het kan dat eens de grote prijs valt, de kans is veel groter dat het je geld kost. Boeiend als die prijs toevallig daar valt.
Maar inderdaad, dit soort emotionele chantage gebruikt een postcodeloterij en daarom zuigt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks zegt men dan en het is juist een schone taak dat leven minder te laten zuigen.
In het geval van de PCL is dat zuigen niet nodig.
Opheffen die handel of iedereen die nu mee doet een "eigen" random nummer geven los van persoon/locatie/aanduiding waarmee je voortaan kan meespelen. Zo je wilt, als marketing tip, kan je elke maand je eigen 12-cijferig lotnummer als PersoonlijkeCodeLoterij instellen.
Stort je vervolgens maar leeg in je geluk.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vallon op 03-01-2016 17:11:31 (spoiler) ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dat snap ik ook niet, het is toch gewoon ronduit waardeloos als je een paar miljoen misloopt door zo'n stommigheid?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:55 schreef Szikha2 het volgende:
Iedereen loopt hem uit te lachen. Ik vind het echt kut voor hem. Kolere zeg
Inderdaad, zou ook balen als een stekker.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, het is toch gewoon ronduit waardeloos als je een paar miljoen misloopt door zo'n stommigheid?
Dat sloeg idd nergens op.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, zou ook balen als een stekker.
Dit is dus ook erger dan die Hélène de Gier, die bewust niet meedeed, maar wel wilde winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |