De deelnemer komt zijn verplichting om op tijd te betalen niet na, als ze wel zouden uitkeren zou niemand meer betalen.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:38 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dan zou de PCL dus wel geld afschrijven maar er geen tegenprestatie voor hoeven leveren ?
Als dat waar is dan zou je verwachten dat de pcl wel verplicht om de deelnemer tijdig te informeren dat de inning mislukt is zodat hij nog actie kan ondernemen.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:38 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dan zou de PCL dus wel geld afschrijven maar er geen tegenprestatie voor hoeven leveren ?
Tsja, dat lijkt me dan wel logisch dat het dan te laat is.quote:Toen Kamal zijn bankrekening ging checken, ontdekte hij de incassofout. "Ik heb toen meteen geld overgemaakt aan de Postcodeloterij. Maar blijkbaar was ik toch te laat.
Ik hoop van wel. Interessante zaak.quote:Of hij nog stappen gaat ondernemen, weet de Limburger niet.
Kan meevallen. Iemand kan geld op een spaarrekening hebben staan en toch op zeker moment een keer rood staan op z'n betaalrekening.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:25 schreef Twiitch het volgende:
Iemand die op enig punt van de maand minder dan 30¤ op z'n rekening heeft staan moeten ze ook geen miljoenen geven. Dat is na een jaar alweer verpatst.
Dan is het wachten op de eerste die zijn prijs in de gewone trekking misloopt omdat zij meerdere trekkingen tegelijk af willen schrijven, en er niet zoveel geld op stond, maar wel genoeg voor de normale trekking welke nu ook word gemist.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:50 schreef Leandra het volgende:
De PCL moet eens beginnen het aantal incasso's te beperken tot 12, dan kun je tenminste op een normale manier zien of de afschrijving voor die maand gelukt is.
Ik zou d'r toch beetje een Crack gevoel van krijgen, een forse downer na een beste upper.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:29 schreef koningshof111 het volgende:
Ach, hij is wel even in de waan geweest rijk te zijn. Heb ik nooit gehad, dus is ook wat waard.
Kansloos, ik zie geen enkele grond waarom hij zelfs maar een kans zou hebben.quote:
Ik zie in dit topic genoeg aanknopingspunten staan om er eens in te duiken. Kan sowieso geen kwaad, niks te verliezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kansloos, ik zie geen enkele grond waarom hij zelfs maar een kans zou hebben.
Ik zie er geen enkele maar als jij ze nog een keer wil duiden zou dat fijn zijn, ik zie wel feiten waarom deze man kansloos is, (de voorwaarden die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten) En niets te verliezen, nou ja het is niet dat het gratis is om rechtszaken te voeren, vooral niet als je verliest en ook de kosten van de ander moet dragen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zie in dit topic genoeg aanknopingspunten staan om er eens in te duiken. Kan sowieso geen kwaad, niks te verliezen.
quote:Een man uit Almelo die op nieuwjaarsdag 666.000 euro heeft gewonnen in de Postcodeloterij, blijkt twee weken geleden te zijn overleden. Dat heeft een woordvoerder van de loterij bevestigd aan Tubantia.
Verhaal word nog erger als er al afstand van de erfenis is gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:57 schreef Wespensteek het volgende:
Volgens mij was dit pas een pechvogel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_overleden__.html
[..]
Maakt voor die overleden man weinig meer uit maar voor de erfgenamen natuurlijk wel. Op zich is voor hun wel gunstig dat wordt gekeken naar de marktwaarde van de loten voordat de prijs is gevallen qua erfbelasting.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Verhaal word nog erger als er al afstand van de erfenis is gedaan.
Maar check jij dat iedere maand?quote:Op zondag 3 januari 2016 09:50 schreef Leandra het volgende:
De PCL moet eens beginnen het aantal incasso's te beperken tot 12, dan kun je tenminste op een normale manier zien of de afschrijving voor die maand gelukt is.
Je zal de hoofdprijs hebben gewonnen, staat er een TV ploeg voor je deur om live op TV je pas overleden man te feliciteren, pff dat zou mij ook vreselijk lijken.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maakt voor die overleden man weinig meer uit maar voor de erfgenamen natuurlijk wel. Op zich is voor hun wel gunstig dat wordt gekeken naar de marktwaarde van de loten voordat de prijs is gevallen qua erfbelasting.
Wel mooie TV natuurlijk hoe zo'n BN-er die waarschijnlijk flink betaald krijgt voor dat klusje volledig voor schut komt te staan.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je zal de hoofdprijs hebben gewonnen, staat er een TV ploeg voor je deur om live op TV je pas overleden man te feliciteren, pff dat zou mij ook vreselijk lijken.
Emo-TV ten top.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wel mooie TV natuurlijk hoe zo'n BN-er die waarschijnlijk flink betaald krijgt voor dat klusje volledig voor schut komt te staan.
Nee, ik controleer de afschrijving niet maandelijks, maar het viel me wel op dat er in december 2 keer werd afgeschreven, en ik kan me voorstellen dat als de afschrijving gebeurt van een rekening waar nagenoeg alle afschrijvingen rond de eerste van de maand plaatsvinden, en de PCL afgeschreven is, dat je dan niet verwacht dat er nog een afschrijving gaat plaatsvinden.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar check jij dat iedere maand?
Ik niet. Kijk ook nauwelijks naar de trekkingen.
Maar ik maak wel altijd post van de pcl open. Vaak is het reclame, soms een prijs, maar ook ooit uitleg over veranderde spelelementen, bijvoorbeeld.
Verder hebben wij bij de bank enig krediet op de lopende rekening.
Rood staan kost geld, dus als dit gebeurt, vullen we dat snel weer aan vanaf de spaarrekening. (Gebeurt gelukkig weinig)
Maar goed, doordat we rood mogen staan, kan er, volgens mij, altijd geïnd worden door automatische gemachtigde bedrijven en diensten.
Maar ben wel benieuwd of dit nog een staartje krijgt.
Allemaal je rekening checken om te zien of er weleens na een trekking alsnog is afgeschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |