twitter:khaleejtimes twitterde op donderdag 31-12-2015 om 18:41:03Fire at The Address, Downtown #Dubai (KT video by Rahul Gajjar) https://t.co/ofOJXW3UEI reageer retweet
twitter:AtiehS twitterde op donderdag 31-12-2015 om 18:42:31Dubai right now! #horrific!! Address Hotel on fire https://t.co/Q5qzGuBYRO reageer retweet
The Towering Inferno (1974) - IMDbquote:Op donderdag 31 december 2015 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt wel een Hollywood film.[ afbeelding ]twitter:AtiehS twitterde op donderdag 31-12-2015 om 18:42:31Dubai right now! #horrific!! Address Hotel on fire https://t.co/Q5qzGuBYRO reageer retweet
[ afbeelding ]
Whoops....quote:Op donderdag 31 december 2015 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt wel een Hollywood film.[ afbeelding ]twitter:AtiehS twitterde op donderdag 31-12-2015 om 18:42:31Dubai right now! #horrific!! Address Hotel on fire https://t.co/Q5qzGuBYRO reageer retweet
[ afbeelding ]
Iets in brand gegaan?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Zoooooo
Wat de hel is daar gebeurd?
Alleen de gevel zo te zien.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
Die hele toren staat gewoon in de fik.
Dat zal niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:10 schreef eight het volgende:
Dat gaat de hardste knaller van oud op nieuw worden als dat ding omlaag komt.
Een gebouw stort niet zomaar in door een brand.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef RipCity het volgende:
Nou nog even en het stort in. ZIjn onderhand halerwege.
Wel als er ook nog even een jetliner dwars doorheen knaltquote:Op donderdag 31 december 2015 19:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Een gebouw stort niet zomaar in door een brand.
Dit had ik nooit van Max verwachtquote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef Geralt het volgende:
Max Verstappen zit met zijn vriendin in Dubai op dit moment.
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit had ik nooit van Max verwacht
duurt daar ook nog 2 uur.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:17 schreef Raptor1985 het volgende:
Beetje vuurwerk is leuk maar je kan ook overdrijven.
Is Rooie Reporter weer live?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:17 schreef Zipportal het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1OyKAaomEezKb
Wie?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Rooie Reporter weer live?
BBC news heeft hetzelfde punt.quote:
twitter:BNONews twitterde op donderdag 31-12-2015 om 19:25:43Update: Dubai skyscraper fire is mainly affecting the building's exterior, government says https://t.co/IYfyyYm60R reageer retweet
nou wat ik zag op de beelden was het echt niet alleen de buitenkant.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:31 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNONews twitterde op donderdag 31-12-2015 om 19:25:43Update: Dubai skyscraper fire is mainly affecting the building's exterior, government says https://t.co/IYfyyYm60R reageer retweet
Wilde ik net zeggen. Zie nog geen activiteit (brandweer) o.i.d.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:32 schreef Geralt het volgende:
Moeten ze niet eens gaan blussen ofzo?![]()
Zo lijkt het wel te zijn begonnen als je de foto's ziet. Maar net zag ik ook beelden op CNN waarop ik leek te zien dat de vlammen naar binnen slaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou wat ik zag op de beelden was het echt niet alleen de buitenkant.
Heel hoog met het water spuitenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:33 schreef Razor21 het volgende:
Iemand een idee hoe de brandweer een dergelijke brand dient te bestrijden?
In dit stadium heeft dat geen zin meer vrees ik. De hele toren staat in de fik zo te zien.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:32 schreef Geralt het volgende:
Moeten ze niet eens gaan blussen ofzo?![]()
NWS / Grote brand in Torch Tower Dubai (345m)quote:Op donderdag 31 december 2015 19:01 schreef Zipportal het volgende:
In juni 2015 ook al zo'n beste fik in Dubai.
Ik zag eerder waterstralen vanaf een aangrenzend gebouw.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. Zie nog geen activiteit (brandweer) o.i.d.
Iemand een idee hoe de brandweer een dergelijke brand dient te bestrijden? Toren is geloof ik bijna 300 meter hoog.
ik lees die tweet alsof de gemeente (goverment) zegt dat het voornamelijk de buitenkant is die nu in de fik staat.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel te zijn begonnen als je de foto's ziet. Maar net zag ik ook beelden op CNN waarop ik leek te zien dat de vlammen naar binnen slaan.
Lijkt me dat ze enkel van binnenuit wat kunnen doen. Vind het wel apart dat een buitenkant zo brandbaar is? Lijkt me toch enkel metaal, beton en glas.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. Zie nog geen activiteit (brandweer) o.i.d.
Iemand een idee hoe de brandweer een dergelijke brand dient te bestrijden? Toren is geloof ik bijna 300 meter hoog.
Isolatie tussen de verdiepingen die vlam vat, gekke matjes die ze daar hebben.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:34 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze enkel van binnenuit wat kunnen doen. Vind het wel apart dat een buitenkant zo brandbaar is? Lijkt me toch enkel metaal, beton en glas.
Nou als je naar een beetje isolatie kijkt van de laatste zeker 30 jaar inmiddels is dat ook nauwelijks brandbaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Isolatie tussen de verdiepingen die vlam vat, gekke matjes die ze daar hebben.
Dan zijn het de matjesquote:Op donderdag 31 december 2015 19:36 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nou als je naar een beetje isolatie kijkt van de laatste zeker 30 jaar inmiddels is dat ook nauwelijks brandbaar.
Vuurwerk stunts? Na ok, beetje lullig. Hoop dat er geen slachtoffers zijn. Maar een brand als deze heeft zo goed als nooit een gebouw in doen storten, behalve wtc7 dan.quote:
De pompen in die regio komen uit NLquote:Op donderdag 31 december 2015 19:32 schreef YazooW het volgende:
Wie regelt eigenlijk de brandweer in Dubai. Ik neem aan dat dat niet mensen uit Dubai zelf zijn?
Ja, ik weet ook niet helemaal hoe ik die beelden op CNN moet plaatsen.quote:
Mwooaa normaliter moet er aardig wat gebeuren voordat een toren plat gaat. De windsor tower heeft 18 uur gebrand.quote:
Denk het wel. Omgeving gaat er ook aan.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet helemaal hoe ik die beelden op CNN moet plaatsen.
Neuhquote:Op donderdag 31 december 2015 19:41 schreef Calcio het volgende:
ISIS met een eindejaarsknaller of wat?
Ja inderdaad, laten ze het laatste stukje beschaafde islamitische grond ook even vernietigen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:41 schreef Calcio het volgende:
ISIS met een eindejaarsknaller of wat?
Misschien hebben ze nog wat anders in petto voor onsquote:
Dubai beschaafd noemenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:42 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laten ze het laatste stukje beschaafde islamitische grond ook even vernietigen.
Ongetwijfeld, de dreiging is hoog vandaag. Het zou ook een goed tijdstip zijn voor terroristenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:42 schreef Starm het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog wat anders in petto voor ons
Dubai is prima en toeristisch, als westerling voel je je daar ook gewoon westers hoor, en t wordt geaccepteerd door de overheid. Een voorbeeld voor die gehele zandbak daarquote:
Jaman, jat een leverworst en je hand wordt eraf gehakt, dat kan je onmogelijk beschaafd noemenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:43 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dubai is prima en toeristisch, als westerling voel je je daar ook gewoon westers hoor, en t wordt geaccepteerd door de overheid. Een voorbeeld voor die gehele zandbak daar
Aanslag?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:44 schreef KingRadler het volgende:
mensen in Hotel hoorde een explosie /kan ook vuurwerk zijn geweest
Neef is arts daar, ik hem nog niet horen klagen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jaman, jat een leverworst en je hand wordt eraf gehakt, dat kan je onmogelijk beschaafd noemen
Simpele zielquote:Op donderdag 31 december 2015 19:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jaman, jat een leverworst en je hand wordt eraf gehakt, dat kan je onmogelijk beschaafd noemen
Ze zeiden het hé?quote:
De islam heerst daar en de mensenrechten worden structureel geschonden. Je kan wel alles geloven van staatspropaganda NOS ons wijsmaakt maar het is absoluut niet waarquote:Op donderdag 31 december 2015 19:46 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Simpele zielEen beetje cultuurverschil moet een mens kunnen begrijpen. En nee, ze hakken geen handen daar.
Ongetwijfeld maar daar kom je meestal later pas achterquote:Op donderdag 31 december 2015 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een wonder dat er waarschijnlijk geen slachtoffers zijn gevallen.
Apartquote:Op donderdag 31 december 2015 19:49 schreef Mylene het volgende:
Serieus hoor, volgens commentaar Sky News ging er ook geen brandalarm af.
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
De islam heerst daar en de mensenrechten worden structureel geschonden. Je kan wel alles geloven van staatspropaganda NOS ons wijsmaakt maar het is absoluut niet waar
De grote gevaarlijke wereldquote:Op donderdag 31 december 2015 19:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
De islam heerst daar en de mensenrechten worden structureel geschonden. Je kan wel alles geloven van staatspropaganda NOS ons wijsmaakt maar het is absoluut niet waar
Ja, vast weer Mossadquote:Op donderdag 31 december 2015 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Brave New World
Nog geen topic daar. Valt me toch tegen.
Hier kun je het ook goed zien (eigen foto).quote:Op donderdag 31 december 2015 19:49 schreef Molurus het volgende:
Er zitten niet zo heel veel heel grote gebouwen naast als ik het zo zie, ieg niet dichtbij genoeg om ze te gebruiken voor bluswerkzaamheden.
google maps
Die hitte alleen al is genoeg. Wel eens bij een fik gestaan?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:52 schreef Molurus het volgende:
Naarmate de boel langer brandt komen er steeds meer brandbare gassen vrij vanuit het interieur van het gebouw.
Nice!!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Hier kun je het ook goed zien (eigen foto).
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:55 schreef Studiotje het volgende:
Vreemd dat het vuurwerk wel door zal gaan
Dubai hè hun eer.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:55 schreef Studiotje het volgende:
Yep, meermalen. Toen ik klein was woonde ik vlak naast een bandenfabriek die uitbrandde.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hitte alleen al is genoeg. Wel eens bij een fik gestaan?
Vanaf het hoogste gebouw ter wereld.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nice!!
Vanaf dat andere heel grote gebouw denk ik?
Die ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Vanaf het hoogste gebouw ter wereld.
Uitgezet? Dat zal wat zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 19:57 schreef BarryOSeven het volgende:
Brandalarm en sprinklerinstallatie werkten niet of uitgeschakeld
IS kan het claimen als ze willen, zonder dat ze het organiseren. Puur voor de angst.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:47 schreef KingRadler het volgende:
het is alleen kans op een aanslag als IS het zegt.
dit doen ze voor de veiligheid voor de mensen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:59 schreef Adolecens het volgende:
Vuurwerkshow gaat door daar. Dat wordt een leuke show zo. Gebouw in de fik en overal vuurwerk eromheen.
Is dat al bevestigd dat het vooralsnog doorgaat of is er nog helemaal niks gezegd?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:55 schreef Studiotje het volgende:
Eindigde met "ho shit shit"quote:
Volgens Skynews zeggen de autoriteiten in Dubai dat de brand 90% onder controle is.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Update 19.30 uur: Geen slachtoffers gevallen bij brand.
Betekend dit dat de brand (al) onder controle is?
Vanuit een zolderkamer kent ge de hele wereld!quote:Op donderdag 31 december 2015 20:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Calcio is echt iemand die precies weet hoe het er daar aan toe gaat
Prima nieuws! Lijkt er niet op dat het onder controle is, wel dat bij constructie correct rekening gehouden is met rampen als deze.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Update 19.30 uur: Geen slachtoffers gevallen bij brand.
Betekend dit dat de brand (al) onder controle is?
Dat zou wel gewoon kunnen hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 20:13 schreef Mandéra het volgende:
Amerikanen gelijk weer beginnen over ISIS en terrorisme. Echt he.
Op zich wel natuurlijk maar gesprekken zoals:quote:
Goed begin van 2016 hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 20:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog 3 kwartier, dan vier dubai het nieuwe jaar!
Ik wel, dat laat je niet doorgaan. Al is het alleen al uit respect voor de mensen die nu op zoek zijn naar hun naasten.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:16 schreef DrSnuggle het volgende:
Festiviteiten gaan door, over 45 minuten al nieuwjaar daar. De toren ernaast vol vuurwerk, ik weet niet wat nou wijsheid is.
Dappere fotograaf.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:17 schreef Ebinas het volgende:
Vanaf balkon, appartement ernaast heeft uitslaande brand
[ afbeelding ]
Als er geen gewonden/doden zijn gevallen wel. Alleen zonde van het gebouw, maar ach, er zullen wel twee nog hogere wolkenkrabbers voor terug komen.quote:
Zijn aansteker was rein. Dat scheelt.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze hebben dit jaar de vacature van pyrotechnicus weten te vullen met een zeer ervaren bebaarde man uit Syrie en Irak.
twitter:gulf_news twitterde op donderdag 31-12-2015 om 20:21:17Dubai Police Chief Maj.Gen Khamis Mattar Al Mazeina said 14 people who sustained minor injuries were treated on site https://t.co/FmjoievZQ9 reageer retweet
vikquote:Op donderdag 31 december 2015 20:21 schreef Studiotje het volgende:
Raar beeld bij CNN, hele plein vol mensen voor het vuurwerk. Achter je staat een toren in de vik
twitter:CBCAlerts twitterde op donderdag 31-12-2015 om 20:30:37BREAKING: #Dubai officials now say there was one death from a heart attack, 14 minor injuries during evacuation of burning downtown hotel. reageer retweet
In deze tijden van angst en terreur is je de laplazures schrikken ook weer niet heel raar.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:31 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:CBCAlerts twitterde op donderdag 31-12-2015 om 20:30:37BREAKING: #Dubai officials now say there was one death from a heart attack, 14 minor injuries during evacuation of burning downtown hotel. reageer retweet
Een harde aanslagquote:Op donderdag 31 december 2015 20:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Sky News Live = niet live ?quote:Op donderdag 31 december 2015 20:34 schreef EJ403 het volgende:
Dat is een oud beeld volgens mij. geen live beeld.
Alle livebeelden zijn gecanceld op last van de prinses (?)quote:Op donderdag 31 december 2015 20:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sky News Live = niet live ?
Strookt wel aardig met de beelden op CNN. Maar dat kan ook oud zijn natuurlijk
Vanuit deze hoek ziet het eruit alsof het hele gebouw in de fik staat. In werkelijkheid is dit een flank van het gebouw en staat het grootste gedeelte van het gebouw niet in de fik.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:33 schreef Ebinas het volgende:
Fikt nog goed voor een vuur dat onder controle is.
[ afbeelding ]
De uitzending is live, maar dat zegt niks over de beelden die ze uitzendenquote:Op donderdag 31 december 2015 20:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sky News Live = niet live ?
Strookt wel aardig met de beelden op CNN. Maar dat kan ook oud zijn natuurlijk
Ok.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Alle livebeelden zijn gecanceld op last van de prinses (?)
Gebeurde vlak na die explosie die hierboven werd gemeld.
Geen idee hoe het er nu is. Livestream begint ook niet:
De ene zegt van wel, de ene zegt van niet. Over 18 minuten weten we het zekerquote:Op donderdag 31 december 2015 20:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Vuurwerk gaat toch door volgens nieuwe berichten...
Goed zicht op de mensen.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:42 schreef BarryOSeven het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1rmGPdnZNYnGN
Live
De toren is al aan het verzakkenquote:Op donderdag 31 december 2015 20:52 schreef EJ403 het volgende:
Kan die camera trouwens niet waterpas gezet worden?
Samen met heel dubai?quote:Op donderdag 31 december 2015 20:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
De toren is al aan het verzakken
Ik hoor meer boems van buiten dan dat er op tv of op mijn laptop zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 20:52 schreef Studiotje het volgende:
Extra effecten buiten bij de beelden..
gebeurt waarschijnlijk nog welquote:Op donderdag 31 december 2015 20:54 schreef Snowsquall het volgende:
die toren verzwakt toch ook....kan me niet voorstellen dat ie met dat hele gewicht van die hoogte niet omlazert
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 31 december 2015 20:54 schreef Snowsquall het volgende:
die toren verzwakt toch ook....kan me niet voorstellen dat ie met dat hele gewicht van die hoogte niet omlazert
Dat roept Rutte ook al weken.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:54 schreef deedeetee het volgende:
en op t journaal zeiden ze dat de brand onder controle was
je kan beter de bevolking rustig houden.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:54 schreef deedeetee het volgende:
en op t journaal zeiden ze dat de brand onder controle was
Rutte roept altijd onzin, dat alles zo goed gaat terwijl helemaal niet zo is. En maar lachen.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 20:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou ja, niemand die nog naar Rutte luistert dus......
CNN.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:01 schreef Susi het volgende:
Is er nog een werkende link? FOX lijkt niet meer actueel.
https://www.periscope.tv/w/1rmGPdnZNYnGNquote:Op donderdag 31 december 2015 21:01 schreef Susi het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1rmGPdnZNYnGNquote:Op donderdag 31 december 2015 21:01 schreef Susi het volgende:
Linkje?quote:Op donderdag 31 december 2015 21:04 schreef Molurus het volgende:
Man, ik moet het ze nageven: dit is spectaculair vuurwerk!
een ding dat zeker is.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:04 schreef Molurus het volgende:
Man, ik moet het ze nageven: dit is spectaculair vuurwerk!
CNNquote:
Ja lekker positief ookquote:Op donderdag 31 december 2015 21:02 schreef KingRadler het volgende:
dat brandende gebouw is wel goede reclame voor dubai
LINKJE!quote:
Bloedroodquote:
nee hoor, echt offlinequote:Op donderdag 31 december 2015 21:08 schreef BarryOSeven het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1rmGPdnZNYnGN
Stream is weer up
Gewoon Skystream pakken.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja nu wel, was net nog even 5 minuten up. Met bloedrode rook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |