SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat krijg je dan, de doodstraf?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
In Maine is het verboden uit een vliegend vliegtuig te stappen![]()
Thanks, duurde lang."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
koppijn denk ikquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heb ik toch al een keertje of 20 gedaan en ik leef nog steedsquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja drom deed ik het ook, anders kaap ik nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
moggequote:
En Mani ook nog
Dat zijn ze allemaalquote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
In Arkansas mag een man zijn vrouw slaan, maar niet vaker dan 1x per maand.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik krijg zin in pannekoeken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:14 schreef Nizno het volgende:
In Arkansas mag een man zijn vrouw slaan, maar niet vaker dan 1x per maand.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Sorry Cee, maar ik kende het nummer van Elbow echt niet.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Enige plaat van Ilse die niet is gezakt volgens mijquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En toch vond ik dit mooi op het ESFVooral hoe het gefilmd werd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Water in mijn ogenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat maakt niet uit. Wat wel uitmaakt, is wat je ervan vond.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef livelink het volgende:
Sorry Cee, maar ik kende het nummer van Elbow echt niet.![]()
![]()
ik vind ie andere leukerquote:I love music |Ajax forever
Als je het een beetje goed plant dan kun je je vrouw de 31e en 1e helemaal kapot slaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:14 schreef Nizno het volgende:
In Arkansas mag een man zijn vrouw slaan, maar niet vaker dan 1x per maand."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja sorry wilde de OP niet nogmaals slopen.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja drom deed ik het ook, anders kaap ik nooit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar dan had je een rugzak opquote:Op donderdag 31 december 2015 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik toch al een keertje of 20 gedaan en ik leef nog steedsOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dit hoor ik graag eens over Adele.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige plaat van Ilse die niet is gezakt volgens mij"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo, nu eerst eens ontbijten.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
de blik van Ilse ook hoe ze zo mooi klein keek........ Omdat ze Waylon anders met blikken zou doden.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Eigenlijk is dit wel een doodsaai liedje zegVorig jaar zat de emotie nog vers, maar nu vind ik er weer niks aan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Arme Waylon, de drugs bleken een te grote verleiding.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Detailsquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
jup.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed plant dan kun je je vrouw de 31e en 1e helemaal kapot slaan.dan had ik hem wel gefixt hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sorry wilde de OP niet nogmaals slopen.
Ik vond er eerst niet heel veel aan, de manier waarop het is gebracht heeft m'n mening compleet veranderd. Het is absoluut niet een van mijn meest favoriete nummers maar als ESF-verslaafde zijnde ben ik het gewoon dankbaar dat het zo goed heeft gescoord.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
![]()
#Viesdikquote:Op donderdag 31 december 2015 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb ontbeten met een bananenbol![]()
#fatforever"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik had suikerbrood met theequote:Op donderdag 31 december 2015 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
#fatforeverOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik dacht echt dat Calm after the Storm enorm zou zakken, maar ik had dat toch helemaal mis.
Datzelfde dacht ik ook van Piano Man trouwens. Ik ben niet goed in de Top2000 voorspellingen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
af van de piano manquote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef livelink het volgende:
Ik dacht echt dat Calm after the Storm enorm zou zakken, maar ik had dat toch helemaal mis.
Datzelfde dacht ik ook van Piano Man trouwens. Ik ben niet goed in de Top2000 voorspellingen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stijn vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond er eerst niet heel veel aan, de manier waarop het is gebracht heeft m'n mening compleet veranderd. Het is absoluut niet een van mijn meest favoriete nummers maar als ESF-verslaafde zijnde ben ik het gewoon dankbaar dat het zo goed heeft gescoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vandaag mag het.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
#fatforever
En andere dagen trouwens ook #fuckdieteenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
je bent een beetje de mexicano van het darten danquote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef livelink het volgende:
Datzelfde dacht ik ook van Piano Man trouwens. Ik ben niet goed in de Top2000 voorspellingen.I love music |Ajax forever
Daar moet Stijn dan maar mee leven.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stijn vindt dit niet leuk.![]()
Deze zin klopt voor geen meter.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent een beetje de mexicano van het darten dan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Piano Man zat in een reclame.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef livelink het volgende:
Datzelfde dacht ik ook van Piano Man trouwens. Ik ben niet goed in de Top2000 voorspellingen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
wat klopt er niet aan?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze zin klopt voor geen meter.I love music |Ajax forever
Het schijnt dat dit liedje van Oasis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Prachtig nummer, vanaf moment 1 (bij DWDD) fan geweest. Zonder die vrouw met baard hadden we gewonnen ook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Wonderwall zal echt nooit nooit vervelen.
Fuck die teen?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vandaag mag het.
En andere dagen trouwens ook #fuckdieteen![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vandaag mag het.
En andere dagen trouwens ook #fuckdieteen![]()
![]()
Zij is niet de Mexicano van het darten, maar de Mexicano van de top 2000 voorspellingen...quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
met Trijntje in haar clitjurk hadden we ook gewonnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prachtig nummer, vanaf moment 1 (bij DWDD) fan geweest. Zonder die vrouw met baard hadden we gewonnen ookOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In 1995 wel hoor...maar inmiddelsquote:Op donderdag 31 december 2015 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Wonderwall zal echt nooit nooit vervelen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
Ja, vorig jaar. Daarom stond het toen ineens zo hoog. Ik vind Piano Man trouwens een heel mooi nummer, maar het hoort voor mij gewoon niet zo hoog te staan.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Wonderwall zal echt nooit nooit vervelen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
you gannaaa beee the one that saaaaaveeess meeeeeeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
oh ja... ach... slaapgebrek, teveel drank, te weinig beweging enz.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij is niet de Mexicano van het darten, maar de Mexicano van de top 2000 voorspellingen...
doe eens even rustig over de man met de piano.... de man met de piano is lievquote:Op donderdag 31 december 2015 10:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar. Daarom stond het toen ineens zo hoog. Ik vind Piano Man trouwens een heel mooi nummer, maar het hoort voor mij gewoon niet zo hoog te staan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hardlopend naar de winkel was toch een goed idee geweest dus.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ja... ach... slaapgebrek, teveel drank, te weinig beweging enz.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ook van het darten, geloof me.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij is niet de Mexicano van het darten, maar de Mexicano van de top 2000 voorspellingen...Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Half The World Away is veel mooier.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik kan hier niet zo veel mee. Het is niet slecht ofzo, maar het kabbelt maar een beetje voort.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
nee, dat is altijd een slecht idee.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hardlopend naar de winkel was toch een goed idee geweest dus.I love music |Ajax forever
The Masterplanquote:Op donderdag 31 december 2015 10:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Half The World Away is veel mooier.
het is wel leuk mee bleren maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan hier niet zo veel mee. Het is niet slecht ofzo, maar het kabbelt maar een beetje voort.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zie nu pas die gamma top 2000 site. Verdomme
nee, dat was de oplossing voor het bewegingstekortquote:Op donderdag 31 december 2015 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dat is altijd een slecht idee.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb goede hoop dat Champagne Supernova over een paar jaar zeker bij de top 250 staat.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Half The World Away is veel mooier.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nu pas die gamma top 2000 site. Verdomme
Dat kan ook in een rustig tempoquote:Op donderdag 31 december 2015 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, dat was de oplossing voor het bewegingstekortOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik heb haar liever van vlees en bloed, maar ieder zijn voorkeurquote:
quote:
een oplossing hoeft niet altijd goed te zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, dat was de oplossing voor het bewegingstekort
Ik!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ok, ik heb te weinig geslapen...ik moest lachenquote:
En nu ga ik vogels vangen
tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss dat is niet eens een padam waard laat staan een patsjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit nummer![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
een oplossing hoeft niet altijd goed te zijn.
Dit nummer gaat over Tom Dumoulin kwam ik laatst achter.
Neem je netje meequote:Op donderdag 31 december 2015 10:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok, ik heb te weinig geslapen...ik moest lachen
En nu ga ik vogels vangenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Russische man drinkt te veel wodka, wordt dood verklaard.
Wordt wakker in mortuarium en gaat direct weer terug naar feest:
http://www.dailymail.co.u(...)-straight-party.html
OT: BowieGod!!!My friends all drive horses![]()
Mooi ditFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Staat veel te laagThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Prachtig dit, moet in de top 100
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
OT: BowieGod!!!
'artikelen' van Daily Mailquote:Op donderdag 31 december 2015 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
OT: BowieGod!!!
prima plek vind ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtig dit, moet in de top 100I love music |Ajax forever
Oasisquote:Op donderdag 31 december 2015 10:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
In 1995 wel hoor...maar inmiddels![]()
![]()
Er moet een Bowie in de top 100.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:23 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer gaat over Tom Dumoulin kwam ik laatst achter.
waar kun je die pcies vinden... zo slecht dat ik zelfs even zelf wil kijkenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nu pas die gamma top 2000 site. VerdommeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
die staat er ook in....quote:Op donderdag 31 december 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er moet een Bowie in de top 100.I love music |Ajax forever
139quote:Op donderdag 31 december 2015 10:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Op welk nummer zijn we onderhands?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
https://www.gamma.nl/top2000quote:Op donderdag 31 december 2015 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar kun je die pcies vinden... zo slecht dat ik zelfs even zelf wil kijken![]()
laten we het zo zeggen... Jet luistert nog niet zo lang...quote:Op donderdag 31 december 2015 10:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Op welk nummer zijn we onderhands?I love music |Ajax forever
Hier heb ik een keer een heel hoge score mee gehaald bij Singstar.
Stiekem trots op!
My friends all drive horses![]()
even kiekequote:Op donderdag 31 december 2015 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/top2000
[ afbeelding ]![]()
Ohja, werden wir helden fur ein tag... die is wel beter dan deze jaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verdronken vlinder heb je gisteren al gemistquote:Op donderdag 31 december 2015 10:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dank, heb ik Verdronken Vlinder en Wonderwall gemist.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dezequote:Op donderdag 31 december 2015 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/top2000
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dank, heb ik Verdronken Vlinder en Wonderwall gemist.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
echnie!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
D'ontstop me now is beter dan 95% van de woordgrappen op FOK!I love music |Ajax forever
Dit
Heb net eentje gemaakt met contactlijm en Fix You maar volgens mij is die al 387913 keer gemaakt.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
D'ontstop me now is beter dan 95% van de woordgrappen op FOK!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
D'ontstop me now is beter dan 95% van de woordgrappen op FOK!
Staat er serieus geen Bowie in de top 100?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er moet een Bowie in de top 100.![]()
ow de tekst komt niet mee.... alleen de haardquote:
jawel.. mexicano wilde een beetje paniek zaaienquote:Op donderdag 31 december 2015 10:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat er serieus geen Bowie in de top 100?I love music |Ajax forever
![]()
Originele intro van City to City beterFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
staat er nu een volwassen man met een pruik en een jurk te dansen in het top2000 cafe?? Begint steeds meer op het WK darts te lijken![]()
Te vaak gehoord. Veel te vaak.
Dit nummer wil ik niet eens meer één keer per jaar horen. REM heeft zoveel beter gemaakt. Sterker, volgens mij staat er op AFTP niet één nummer dat minder goed is dan Everybody Hurts.My friends all drive horses![]()
Ekdom?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:28 schreef Evertjan het volgende:
staat er nu een volwassen man met een pruik en een jurk te dansen in het top2000 cafe?? Begint steeds meer op het WK darts te lijken![]()
jawel, maar niet veelquote:Op donderdag 31 december 2015 10:28 schreef PippenScottie het volgende:
Te vaak gehoord. Veel te vaak.
Dit nummer wil ik niet eens meer één keer per jaar horen. REM heeft zoveel beter gemaakt. Sterker, volgens mij staat er op AFTP niet één nummer dat minder goed is dan Everybody Hurts.I love music |Ajax forever
En een goedemorgen allemaal op deze laatstedag van de Top2000
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Knuffelrock.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heb jij een extended version?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
MOmfert The Mol?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Fitter. Happier. More productive
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:29 schreef Zorro het volgende:
![]()
Man on the MoonFitter. Happier. More productive
ow.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hier had Nightswimming moeten staan
Gelukkig komt Buckley nog wel.. lijkt me[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:29 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik slaap teveel. Nou heb ik Jacques Brel gemist
nee ik weet wat er op staatquote:Op donderdag 31 december 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij een extended version?
Welke vind je minder dan?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oh ja.. nou ja die staat er in elk geval in.quote:I love music |Ajax forever
die instrumentale, ignoreland..quote:Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke vind je minder dan?I love music |Ajax forever
Komen er nog nummers aan die vorig jaar niet bij de beste 300 stonden en niet nieuw zijn?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
biertje?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
At My Most Beautiful van REMThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
O maar wel op tijd voor deze![]()
![]()
![]()
Maakt het weer goedUn dann rettet kein Kavallerie,
Nee dat was Ladder To Heaven.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef Evertjan het volgende:
was dit niet na 9/11 populair in de VS??Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Desperado![]()
![]()
Goedemorgen, lekker vroeg terug van het werk"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
allebei mee oneens maar inderdaad ook van de minderen van het albumquote:Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
die instrumentale, ignoreland..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jaquote:Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komen er nog nummers aan die vorig jaar niet bij de beste 300 stonden en niet nieuw zijn?
Ik vind dit prachtig.
You let somebody love you, before its too lateHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit ken ik nietKlinkt wel prima.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komen er nog nummers aan die vorig jaar niet bij de beste 300 stonden en niet nieuw zijn?Die dusquote:Op donderdag 31 december 2015 10:32 schreef Max23 het volgende:
Over een uurtje of 6-7 nog een keer Ed Sheeran![]()
![]()
Daar hebben we jou voor Mexi.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komen er nog nummers aan die vorig jaar niet bij de beste 300 stonden en niet nieuw zijn?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En als we Armand schrappen?quote:
Zeker nog een hoop zooi van Kensington en Ed?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als we Armand schrappen?die bedoelde ik niet eens.. ik bedoelde dat Nederlandse bandje die er tig keer in staat met hetzelfde liedje... hoogste stijger
Ik begin de Eagles elk jaar wel meer te waarderen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hij weet dingenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:33 schreef cafca het volgende:
Doet me eraan denken: Linda Rondtstadmoet terug de top 2000 in
Kensington en Ed dus.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]die bedoelde ik niet eens.. ik bedoelde dat Nederlandse bandje die er tig keer in staat met hetzelfde liedje... hoogste stijger
Ook nog een goed plaatje dat verrassend hoog staat of zit dat er niet in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen niet hoe je het schrijftquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
eenschquote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Szura het volgende:
En sowieso is corona lekkerder dan desperado
Hier precies het omgekeerde...quote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begin de Eagles elk jaar wel meer te waarderen![]()
En nu Mark en Clark![]()
![]()
ja zeg ik ken die lijst niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington en Ed dus.
Ook nog een goed plaatje dat verrassend hoog staat of zit dat er niet in?kijk zelf eens
Ja nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zeg ik ken die lijst niet uit mijn hoofdkijk zelf eens
Papa en mama zijn eens bij een concert van ze geweest, en zeiden dat ze live net zo goed zijn als op de dvd!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begin de Eagles elk jaar wel meer te waarderen![]()
![]()
NietapNaast Roden
Maar Kensington is nieuw binnengekomen volgens mij, stond er vorig jaar nog niet inquote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]die bedoelde ik niet eens.. ik bedoelde dat Nederlandse bandje die er tig keer in staat met hetzelfde liedje... hoogste stijger
![]()
Ed Sheeran(van 328 naar 68) in ieder geval wel en Hozier (van 521 naar 103) ook![]()
Nu een van de beste nummers ooit, dan kut, dan mijn nummer 1 aller tijden!Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Cee, ben je er nog?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja. Net als Last Resortquote:Op donderdag 31 december 2015 10:35 schreef cafca het volgende:
Dit is toch gewoon veel beter dan Hotel California?
Sterkheidsbaas van alles.![]()
ooh..... tijd om aan te kleden
brainfartquote:Op donderdag 31 december 2015 10:36 schreef Cee het volgende:
brb, ik ga even kakken, geeft een beter geluid en meer voldoening.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het nummer wel. Maar die solo in Hotel California blijft fantastisch, iedere keer weer.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:35 schreef cafca het volgende:
Dit is toch gewoon veel beter dan Hotel California?Un dann rettet kein Kavallerie,
Tussen Roden en Leek. Ook een Noorderling?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Effe pissen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is kitsch van t slechtste soort. Over vals sentiment gesproken..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
van oorsprong wel ja....quote:Op donderdag 31 december 2015 10:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tussen Roden en Leek. Ook een Noorderling?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mark & Clark en John Miles, twee foute heerlijke platen achter elkaar
Ik wil geen jaren hebben waarin ik dit niet minstens één keer heb gehoord.
Top, waar weg?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Roden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heerlijk dit
Fitter. Happier. More productive
Dit nummer ontdekt dankzij de Top2000. Wat een pareltje
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kent het niet hequote:Op donderdag 31 december 2015 10:37 schreef zorro28 het volgende:
Dit mag wel zo'n 1000 plaatsen zakkenUn dann rettet kein Kavallerie,
hadden ze zat oude piano'squote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bazinquote:Nikky van FOK! komt daar ook weg
Geen Oudjaarsdag zonder een Worn Down Pianoquote:Op donderdag 31 december 2015 10:37 schreef zorro28 het volgende:
Dit mag wel zo'n 1000 plaatsen zakken
Deze is wel beter dan die andere draak, Music.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:37 schreef zorro28 het volgende:
Dit mag wel zo'n 1000 plaatsen zakken
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik ken het niet, en dat vind ik ook niet erg.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
me 2quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik weetquote:Op donderdag 31 december 2015 10:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
BazinNikky van FOK! komt daar ook weg
Oquote:
Overigens draait de kitschelaar op dit moment overuren
Wat mij dus mateloos irriteert aan die gasten die zichzelf "dj" noemen is dat ze verdommen het nummer met de artiest op te noemenRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
en aan jouw spraakgebrek te lezen (komt er weg) kom jij er ook uit de buurt vandaanquote:Op donderdag 31 december 2015 10:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
BazinNikky van FOK! komt daar ook weg
Ik ga zo pianospelen op de salontafel...Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie nietquote:Op donderdag 31 december 2015 10:39 schreef Djeez het volgende:
Ik ga zo pianospelen op de salontafel...
Ik vond Music vroeger heel erg mooi.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel beter dan die andere draak, Music.
Make love, not war ☮![]()
Dit eerste stuk was prima te doen, maar vanaf hier wordt ie wel kut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik nog steeds. Moet hem alleen niet te vaak horen.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond Music vroeger heel erg mooi.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit doet mij denken aan Medisch Centrum West.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit eerste stuk was prima te doen, maar vanaf hier wordt ie wel kut.
Make love, not war ☮![]()
ik gewoon op mn laptopquote:
Geboren in Marum, en via Hoogeveen in Assen terechtgekomen. En niks geen spraakgebrek, Drents is tofquote:Op donderdag 31 december 2015 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en aan jouw spraakgebrek te lezen (komt er weg) kom jij er ook uit de buurt vandaanOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
dat was vals!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Medisch Centrum West.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die piano klinkt wel een beetje versleten.Un dann rettet kein Kavallerie,
En dan zometeen nog Music Cee, totale topshow.quote:
Dit kan toch niet jongens
Marum, of all placesquote:Op donderdag 31 december 2015 10:40 schreef Djeez het volgende:
[..]
Geboren in Marum, en via Hoogeveen in Assen terechtgekomen. En niks geen spraakgebrek, Drents is tof![]()
En ja, Drents is prima, Steefels bij de achterdeur laten staan he?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Feestquote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zometeen nog Music Cee, totale topshow.
Dit kan toch niet jongens
hahaha ja verschrikkelijk, ergens weg komenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en aan jouw spraakgebrek te lezen (komt er weg) kom jij er ook uit de buurt vandaanik wilde er net iets over zeggen
![]()
![]()
Sterf!quote:Street Spirit is de mooiste plaat ooit gemaakt
grinnikquote:Op donderdag 31 december 2015 10:40 schreef Cee het volgende:
En dan denk je dat het voorbij is maar dit is nog maar het voorprogramma.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Echt, ik ga zometeen radicaliseren denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zometeen nog Music Cee, totale topshow.
Dit kan toch niet jongens![]()
Hoe lang duurt dit nog? En dan zometeen ook nog Music.
Of de nummers zelf niet instarten...quote:Op donderdag 31 december 2015 10:39 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat mij dus mateloos irriteert aan die gasten die zichzelf "dj" noemen is dat ze verdommen het nummer met de artiest op te noemen![]()
hahahhaahhaaha dat is echt Drents, zo lievquote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hahaha ja verschrikkelijk, ergens weg komenik wilde er net iets over zeggen
Dit klinkt als een versnelde compositie van John Ewbank.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
enjoy!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt als een versnelde compositie van John Ewbank.
Ewbank zou willen dat hij zoiets kon makenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt als een versnelde compositie van John Ewbank.
Is dit al klaar? Ga maar ff naar deTijdloze luisteren, de mooiste allertijdenlijst van het jaar.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nog een paar minuutjes pianogenot!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? En dan zometeen ook nog Music.
En dan krijgen we nog meer bombastische kitsch!
Vandaag mag dat!!
Dit klinkt als een versnelde compositie van John Ewbank.![]()
![]()
Dit klinkt als een versnelde compositie van John Ewbank.![]()
Ja zo bedoelde ik het dus niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Sterf!Street Spirit is de mooiste plaat ooit gemaakt
Marum is mooi. En stefels en klompen blijven idd bij de achterdeurquote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Marum, of all places![]()
En ja, Drents is prima, Steefels bij de achterdeur laten staan he?Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
heb dan ook lef en doe t!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het irritantste stuk is in ieder geval voorbij, hier is ie wel weer te doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? En dan zometeen ook nog Music.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The truth is strong in this one!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt als een versnelde compositie van John Ewbank.My friends all drive horses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |