En dan zometeen nog Music Cee, totale topshow.quote:
Marum, of all placesquote:Op donderdag 31 december 2015 10:40 schreef Djeez het volgende:
[..]
Geboren in Marum, en via Hoogeveen in Assen terechtgekomen. En niks geen spraakgebrek, Drents is tof
Feestquote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zometeen nog Music Cee, totale topshow.
Dit kan toch niet jongens
hahaha ja verschrikkelijk, ergens weg komenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en aan jouw spraakgebrek te lezen (komt er weg) kom jij er ook uit de buurt vandaan
Sterf!quote:
grinnikquote:Op donderdag 31 december 2015 10:40 schreef Cee het volgende:
En dan denk je dat het voorbij is maar dit is nog maar het voorprogramma.
Echt, ik ga zometeen radicaliseren denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zometeen nog Music Cee, totale topshow.
Dit kan toch niet jongens
Of de nummers zelf niet instarten...quote:Op donderdag 31 december 2015 10:39 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat mij dus mateloos irriteert aan die gasten die zichzelf "dj" noemen is dat ze verdommen het nummer met de artiest op te noemen
hahahhaahhaaha dat is echt Drents, zo lievquote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hahaha ja verschrikkelijk, ergens weg komenik wilde er net iets over zeggen
enjoy!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt als een versnelde compositie van John Ewbank.
Ewbank zou willen dat hij zoiets kon makenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:42 schreef Mani89 het volgende:
Nog een paar minuutjes pianogenot!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? En dan zometeen ook nog Music.
Ja zo bedoelde ik het dus niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Sterf!Street Spirit is de mooiste plaat ooit gemaakt
Marum is mooi. En stefels en klompen blijven idd bij de achterdeurquote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Marum, of all places![]()
En ja, Drents is prima, Steefels bij de achterdeur laten staan he?
heb dan ook lef en doe t!quote:
Het irritantste stuk is in ieder geval voorbij, hier is ie wel weer te doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? En dan zometeen ook nog Music.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |