SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat krijg je dan, de doodstraf?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
In Maine is het verboden uit een vliegend vliegtuig te stappen![]()
Thanks, duurde lang."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
koppijn denk ikquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heb ik toch al een keertje of 20 gedaan en ik leef nog steedsquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja drom deed ik het ook, anders kaap ik nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
moggequote:
En Mani ook nog
Dat zijn ze allemaalquote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
In Arkansas mag een man zijn vrouw slaan, maar niet vaker dan 1x per maand.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik krijg zin in pannekoeken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:14 schreef Nizno het volgende:
In Arkansas mag een man zijn vrouw slaan, maar niet vaker dan 1x per maand.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Sorry Cee, maar ik kende het nummer van Elbow echt niet.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Enige plaat van Ilse die niet is gezakt volgens mijquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En toch vond ik dit mooi op het ESFVooral hoe het gefilmd werd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Water in mijn ogenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat maakt niet uit. Wat wel uitmaakt, is wat je ervan vond.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef livelink het volgende:
Sorry Cee, maar ik kende het nummer van Elbow echt niet.![]()
![]()
ik vind ie andere leukerquote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Als je het een beetje goed plant dan kun je je vrouw de 31e en 1e helemaal kapot slaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:14 schreef Nizno het volgende:
In Arkansas mag een man zijn vrouw slaan, maar niet vaker dan 1x per maand."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja sorry wilde de OP niet nogmaals slopen.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja drom deed ik het ook, anders kaap ik nooit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Maar dan had je een rugzak opquote:Op donderdag 31 december 2015 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik toch al een keertje of 20 gedaan en ik leef nog steedsOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dit hoor ik graag eens over Adele.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige plaat van Ilse die niet is gezakt volgens mij"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo, nu eerst eens ontbijten.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
de blik van Ilse ook hoe ze zo mooi klein keek........ Omdat ze Waylon anders met blikken zou doden.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Eigenlijk is dit wel een doodsaai liedje zegVorig jaar zat de emotie nog vers, maar nu vind ik er weer niks aan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Arme Waylon, de drugs bleken een te grote verleiding.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Detailsquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
jup.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed plant dan kun je je vrouw de 31e en 1e helemaal kapot slaan.dan had ik hem wel gefixt hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sorry wilde de OP niet nogmaals slopen.
Ik vond er eerst niet heel veel aan, de manier waarop het is gebracht heeft m'n mening compleet veranderd. Het is absoluut niet een van mijn meest favoriete nummers maar als ESF-verslaafde zijnde ben ik het gewoon dankbaar dat het zo goed heeft gescoord.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
![]()
#Viesdikquote:Op donderdag 31 december 2015 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb ontbeten met een bananenbol![]()
#fatforever"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik had suikerbrood met theequote:Op donderdag 31 december 2015 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
#fatforeverOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik dacht echt dat Calm after the Storm enorm zou zakken, maar ik had dat toch helemaal mis.
Datzelfde dacht ik ook van Piano Man trouwens. Ik ben niet goed in de Top2000 voorspellingen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
af van de piano manquote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef livelink het volgende:
Ik dacht echt dat Calm after the Storm enorm zou zakken, maar ik had dat toch helemaal mis.
Datzelfde dacht ik ook van Piano Man trouwens. Ik ben niet goed in de Top2000 voorspellingen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stijn vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond er eerst niet heel veel aan, de manier waarop het is gebracht heeft m'n mening compleet veranderd. Het is absoluut niet een van mijn meest favoriete nummers maar als ESF-verslaafde zijnde ben ik het gewoon dankbaar dat het zo goed heeft gescoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vandaag mag het.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
#fatforever
En andere dagen trouwens ook #fuckdieteenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
je bent een beetje de mexicano van het darten danquote:Op donderdag 31 december 2015 10:17 schreef livelink het volgende:
Datzelfde dacht ik ook van Piano Man trouwens. Ik ben niet goed in de Top2000 voorspellingen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |